-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)
Торги відмінено
501 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
Період оскарження:
21.10.2022 16:37 - 28.10.2022 01:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
8c05f34bcb26482e90de15e5eed92669
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-010656-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та визначення переможцем пропозиції Учасника, який не відповідає вимогам ТД продемонстрував необ’єктивне ставлення до нас, як Учасника та суб’єкта сфери публічних закупівель, прийняв неправомірне, необґрунтоване рішення, що порушує наші законні права та інтереси зокрема, порушує наше право стати переможцем процедури закупівлі, а також не відповідає нормам чинного законодавства, ба більше, порушує їх. Виходячи з наведеного, Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, яка в свою чергу повною мірою відповідає вимогам ТД та свідомо пішов на порушення приписів Закону (Особливостей)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ВМ Капітал.pdf 07.11.2022 17:15
- 179. Відхилення пропозиції ТОВ _ВМ КАПІТАЛ ГРУП_.pdf 07.11.2022 17:15
- 16. Посвідчення з ОП.pdf 07.11.2022 17:15
- 9. Довідка про наявність працівників.pdf 07.11.2022 17:15
- 15. Накази на працівників.pdf 07.11.2022 17:15
- 18. Наказ на уповноваженого з ОП.pdf 07.11.2022 17:15
- 17. Протокол ОП.pdf 07.11.2022 17:15
- Рішення від 10.11.2022 № 6661.pdf 10.11.2022 16:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2022 № 6781.pdf 17.11.2022 15:55
- Рішення від 17.11.2022 № 6781.pdf 21.11.2022 15:58
- Пояснення в межах розгляду скарги № UA-2022-10-21-010656-a.a1.pdf 14.11.2022 12:53
- Пояснення в межах розгляду скарги № UA-2022-10-21-010656-a.a1 .docx 14.11.2022 12:53
- 207. Про виконання рішення Колегії АМКУ .pdf 29.11.2022 17:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2022 10:05
Дата розгляду скарги:
17.11.2022 13:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2022 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.11.2022 15:58
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2022 17:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022, повідомляємо наступне. З метою проведення закупівлі в межах закону, для дотримання прав усіх учасників, ввжаємо за необхідне внести зміни у тендерну документацію у частині деталізації кваліфікації працівників, необхідної для надання послуг, що закуповуються. На етапі кваліфікації учасників зміни до ТД неможливо реалізувати технічно. Просимо Колегію вважати рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 виконаним в повному обсязі, а саме рішення про визначення учасника переможцем скасоване, рішення про відхилення учасника/скаржника скасоване. Протоколи УО на підтвердження додаєм до відповіді. Замовником прийнято рішення оголосити ВТ з особливостями за тим самим предметом закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення
Номер:
ef290cfd3cc043438e8d28f575714792
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-10-21-010656-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення
Скарга:
Вважаємо, що Замовник - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ при прийнятті рішення про відміну тендеру, продемонстрував необ’єктивне ставлення до потенційного переможця, поставився упереджено до нас, як до учасника цієї закупівлі та суб’єкта сфери публічних закупівель в цілому, прийняв неправомірне, необґрунтоване рішення, що порушує наші законні права й інтереси, зокрема порушує наше право бути визначеними переможцем закупівлі, а також не відповідає нормам чинного законодавства. Виходячи з наведеного, Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- 7. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (3).pdf 04.03.2023 09:52
- 4. Про виконанання рішення АМКУ №7303-р_пк-пз від 12.12.2022 (1).pdf 04.03.2023 09:52
- 7. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (2).pdf 20.01.2023 16:02
- 4. Про виконанання рішення АМКУ №7303-р_пк-пз від 12.12.2022.pdf 10.01.2023 16:19
- Паяснення до скарги _ріш К.АМКУ 7125-р_пк-пз від 06.12.2022025.pdf 08.12.2022 10:43
- Пояснення в межах розгляду скарги UA-2022-10-21-010656-a.a2 .docx 08.12.2022 10:43
- рішення від 12.12.2022 № 7303.pdf 15.12.2022 12:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2022 № 7303.pdf 13.12.2022 11:04
- рішення від 06.12.2022 № 7125.pdf 06.12.2022 14:06
- Додаткові пояснення до Скарги.pdf 08.12.2022 15:12
- Скарга ВМ Капітал відміна.docx 02.12.2022 14:09
- 207. Про виконання рішення Колегії АМКУ .pdf 02.12.2022 14:09
- Скарга на відміну.pdf 02.12.2022 14:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.12.2022 15:11
Дата розгляду скарги:
12.12.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.12.2022 14:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.12.2022 12:42
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2023 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальним підприємством «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради в повному обсязі виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз.
На виконання вказаного рішення, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.)
10.01.2023 р. в межах строків, визначених ст. 18 Закону України 922-VIII, АМКУ та Скаржника було проінформовано про виконання рішення Колегії АМКУ від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз в повному обсязі шляхом завантаження завантажено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника (файл «4. Про виконанання рішення АМКУ №7303-р_пк-пз від 12.12.2022.pdf» у вкладці «Скарги») через кабінет Замовника на електронному майданчику закупівель.
Однак станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, а саме: у профілі закупівлі активними були всього дві кнопки: «Перевірити підпис» під пропозиціями учасників та «Додати документи» у вкладці «Скарги».
Станом на 17.01.2023 р. технічні несправності не були усунені та у Замовника виникли нові обставини щодо даної закупівлі – відпала подальша потреба в закупівлі послуг та відсутність затверджених кошторисних призначень на закупівлю даного виду послуг. Уповноваженою особою замовника прийнято протокольне рішення про скасування процедури закупівлі з підстав визначених пп.1, п. 47 Постанови КМУ 1178.
Оскільки станом на дату прийняття протокольного рішення в кабінеті Замовника не з’явилась технічна можливість вчиняти будь-які дії із закупівлею (зокрема скасувати її відміну, направити на кваліфікацію учасників тощо), крім додавати документи у вкладці «Скарги», уповноваженою особою оприлюднено Протокол № 7 від 17.01.2023 р. у вкладці «Скарги» (файл. 7. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (2).pdf).
В протоколі зазначено, що у Замовника відсутня технічна можливість вчиняти будь-які дії щодо даної закупівлі, зокрема щодо кваліфікації учасників, через відсутність відповідних функцій на майданчику, що ймовірніше за все, спричинено технічними роботами. На підтвердження цього до протоколу додано знімок екрану, де відсутнє активне натискання щодо будь-яких дій з пропозицією Учасника/Скаржника, окрім читання підпису.
Окремо в протоколі зазначено що протокол про скасування процедури закупівлі неможливо завантажити на майданчик. При натисканні кнопки «Скасувати закупівлю», система видає помилку (Знімок екрана № 2 додається до Протоколу). Відтак уповноважена особа не має технічної можливості з незалежних від Замовника та його уповноваженої особи обставин, відновити перебіг закупівлі чи скасувати закупівлю та в межах строків завантажити даний протокол на майданчик.
Також уповноваженою особою було здійснено спробу редагувати закупівлю. В окремих випадках, при аналогічних ситуаціях на майданчику, при редагування закупівлі, продовження строку розгляду пропозицій розблоковувало закупівлю та дозволяло Замовнику далі вчиняти дії на усунення порушень. Однак функція редагування (кнопка «Редагувати закупівлю» у правому куті сторінки) була відсутня на майданчику станом на складання протоколу № 7 від 17.01.2023 р (знімком екрану № 3 доданий до Протоколу).
Уповноваженою особою взято на себе зобов’язання вчинити дії передбачені Законом 922-VIII та Постановою КМУ 1178, як тільки описані вище технічні несправності будуть усунені адміністратором сайту zakupki.prom.ua.
Станом на дату написання даного пояснення уповноваженою особою замовника виявлено, що кнопка "Надіслати відповідь АМКУ" у вкладці "Скарги" стала активна. Тому уповноважена особа замовна технічно реалізує виконане рішення колегії АМКУ від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз на електронному майданчику.