-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Класифікація за ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них «Лавки для встановлення на об’єктах благоустрою м.Черкаси (оплата видатків із благоустрою населених пунктів)»
Завершена
590 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 950.00 UAH
Номер:
743272f86036477298522a7fa22284f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-19-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2022 00:00
Період моніторингу:
19.12.2022 14:49 - 10.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.12.2022 № 49-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
19.12.2022 № 49-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-10-12-005597-a, 12.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації та на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «БЛАГОУСТРІЙ» Черкаської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.10.2022 б/н; зміни до тендерної документації; нову редакцію тендерної документації, оприлюдненої 14.10.2022 на вебпорталі Уповноваженого органу; тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців ДОПІЛКА ОЛЕСЯ ЮРІЙОВИЧА та ЗІНОВ'ЄВА ОЛЕКСАНДРА ВОЛОДИМИРОВИЧА (далі – ФОП ЗІНОВ'ЄВ О.В.), товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМЗВ'ЯЗОК» та приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА»; пояснення Замовника, отримане 29.12.2022 в електронній системі закупівель; протокол розкриття тендерних пропозицій; вимога про усунення порушення UA-2022-10-12-005597-a.c1 та відповідь на неї; протокольне рішення уповноваженої особи від 03.11.2021; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП ЗІНОВ'ЄВ О.В. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю від 17.11.2022 № 1711 та додаткова угода до нього від 17.11.2022 № 1; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений у підпункті 4.4 пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що додатковою угодою від 17.11.2022 № 1 Замовником внесені зміни у договір про закупівлю від 17.11.2022 № 1711 щодо зменшення ціни договору. Проте, повідомлення про внесення змін до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону, в електронній системі закупівель Замовник оприлюднив у строк, що перевищує три робочі дні з дня внесення змін, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
03.01.2023 14:29 - 18.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.01.2023 14:29
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
23-12/2023 від 06.02.2023
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-10-12-005597-a Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, надаємо інформацію про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та надаємо підтверджуючі документи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені вказані у висновку порушення, а саме Наказ №1 від 09.01.2023 року.
Дата публікації звіту:
10.01.2023 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
e5a867d04b8142b0a848b48c39f0d23d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.12.2022 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-12-005597-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 17.11.2022 № 1711 у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону?
- з яких підстав тендерна документація не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій?
- з яких підстав строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений у тендерній документації, не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4fdb60bdf57d49648e616300d657b441
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
29.12.2022 21:20
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-12-005597-a) пояснюємо наступне:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі здійснено замовником із врахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" із застосуванням методу направлення запитів цінових пропозицій і згідно наданих комерційних пропозицій від різних господарюючих суб’єктів (копії додаються), аналізу цін із застосуванням методу порівняння ринкових цін, що базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару в м. Черкаси та Черкаської області. Таким чином, виходячи із вказаної інформації і було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
- з яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 17.11.2022 № 1711 у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону? На виконання пунктів 10-11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у встановленому порядку 17.11.2022р. оприлюднено укладений за результатами закупівлі договір від 17.11.2022 № 1711 з додатками (в межах трьох робочих днів з дня його укладення) одночасно з додатковою угодою від 17.11.2022р. до нього (в межах трьох робочих днів з дня внесення змін). Крім цього, Замовником повторно 29.12.2022, окремо від договору від 17.11.2022 № 1711, оприлюднено додаткову угоду від 17.11.2022р. до вказаного договору.
- з яких підстав тендерна документація не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій? - з яких підстав строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, зазначений у тендерній документації, не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону? Пунктом 1.7. частини 1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації було визначено, що у випадку допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки: - відсутність підписів, печаток на окремих документах; - технічні і орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції; -зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; - інші помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на її зміст відповідно до наказу від 15.04.2020 № 710. Відтак, Замовником на виконання вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, наведено приклади таких помилок та їх вплив на оцінку тендерних пропозицій. Тож, тендерна документація відповідала вимогам пункту 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково слід зазначити, що учасниками публічної закупівлі відповідність тендерної документації вимогам Закону не оскаржувалася.
Водночас, в подальшому зобов’язуємось не допускати порушення вимог чинного законодавства щодо організації і проведення публічних закупівель та просимо не здійснювати заходів щодо накладання санкцій на замовника та його уповноваженої особи.