• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»»

Завершена

11 337 751.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 113 380.00 UAH
Номер: e06b60aa84dc4314af6fdff66ee14736
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 11.01.2023 10:53 - 02.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.01.2023 № 2-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.01.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.01.2023 № 2-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2022-09-21-010884-a 21.09.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 445-77-28, kseniya250495@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» розділу ІV тендерної документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник) (ідентифікатор - UA-P-2022-09-20-002504-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою протоколом від 21.09.2022 № 165, зі змінами, затвердженими уповноваженою особою протоколами від 27.09.2022 № 168 та від28.09.2022 № 172 (далі – Тендерна документація або ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РесурсТехноБуд»; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 20.10.2022 № 191; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 03.11.2022 № 124-11/22 (далі – договір про закупівлю); додаткова угода від 15.11.2022 № 1 до договору про закупівлю; додаткова угода від 01.12.2022 № 2 до договору про закупівлю; додаткова угода від 20.12.2022 № 3 до договору про закупівлю; додаткова угода від 20.12.2022 № 4 до договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 05.12.2022 та від 20.12.2022; пояснення Замовника, розміщене в електронній системі закупівель 16.01.2023, 18.01.2023 та 27.01.2023. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» розділу ІV тендерної документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 31.01.2023 13:56 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.01.2023 13:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державній аудиторській службі України Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080 Відповідь на зобов’язання у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2022-09-21-010884-a На Ваше зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначене у висновку від 31.01.2023 року, час публікації 13:56 про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-09-21-010884-a, управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради повідомляє наступне: - стосовно порушення Замовником вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, з причини того, що в тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пояснюємо наступне: - В п.2 «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» Розділу 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції», Тендерної документації зазначено: «Дата і час розкриття тендерних пропозицій та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.» На майданчику електронної системи закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично. Отже, з урахуванням часу, необхідного на публікацію тендерної документації, створюється суттєвий часовий розрив між моментом, коли вона затверджена (перша половина дня), і моментом, коли вона технічно публікується (друга половина дня). Окрім того, неможливо у тендерній документації чітко зафіксувати час (години та хвилини),оскільки саме завантаження документів займає час і кінцевий строк, вказаний у тендерній документації, не співпадає зі строком (годиною та хвилинами), які визначаються системою, внаслідок чого у тендерній документації вказувалося, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично. В Оголошенні про проведення відкритих торгів від 21.09.2022 року, в п. 6. зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій»: до 07.10.2022 00:00. Так як, в тендерну документацію вносилися зміни №1 (протокол №168 від 27.09.2022 року) та зміни №2 (протокол №172 від 28.09.2022 року) кінцевий термін подання пропозицій став 10 жовтня 2022 00:00. Уповноважена особа в система PROZORRO заповнює електронні поля під час оголошення відкритих торгів та зазначає дану інформацію. Також повідомляємо, що система PROZORRO, формує автоматично оголошення про проведення закупівлі, де зазначено кінцевий термін подання пропозицій ( Оголошення сформоване в системі PROZORRO додається). З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що помилки були допущені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 21 вер. 2022 16:44 – 10 жовт. 2022 00:00 та могли бути усунені на вказаних етапах закупівлі. Враховуючи положення статті 24 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі», внесення змін до тендерної документації, в тому числі і на підставі рішення Органу оскарження, можливе лише на етапі подання тендерних пропозицій, тому на даний період часу технічно неможливе внесення змін до тендерної документації. Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з прийнятим рішенням про укладення договору про закупівлю та, відповідно, переходом у нові правовідносини, а саме, укладенням договору про закупівлю № 100-08/22 від 31.08.2022 року відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між Замовником та Генпідрядником, тому на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені з причини технічної неможливості, однак у наступних, подальших закупівлях уповноваженими особами будуть враховані вказані зауваження щодо строгого дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. В той же час повідомляємо, що Замовник, з метою недопущення подібних помилок у подальшому, провів роз’яснювальну бесіду щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, для врахування зауважень та запобігання порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Крім того, Замовником заплановані кошти для навчання уповноважених осіб в 2023 році, для підвищення рівня знань, кваліфікації та професійних навичок, тому при наявності актуальних вебінарів або курсів підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель, уповноважені особи обов’язково будуть брати участь в них. Також додатково повідомляємо, що причетні особи, якими були допущені порушення будуть притягнуті до відповідальності в частині зменшення премій. Додаток на 1- арк.: 1. Оголошення сформоване в системі PROZORRO UA-2022-09-21-010884-a -open.
Дата публікації звіту: 06.02.2023 16:41

Запити/Пояснення