-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»»
Завершена
11 337 751.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 113 380.00 UAH
мін. крок: 1% або 113 380.00 UAH
Номер:
e06b60aa84dc4314af6fdff66ee14736
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-10-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.01.2023 00:00
Період моніторингу:
11.01.2023 10:53 - 02.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.01.2023 № 2-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.01.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.01.2023 № 2-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2022-09-21-010884-a 21.09.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» розділу ІV тендерної документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, внесення змін до тендерної документації, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник) (ідентифікатор - UA-P-2022-09-20-002504-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою протоколом від 21.09.2022 № 165, зі змінами, затвердженими уповноваженою особою протоколами від 27.09.2022 № 168 та від28.09.2022 № 172 (далі – Тендерна документація або ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «РесурсТехноБуд»; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 20.10.2022 № 191; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 03.11.2022 № 124-11/22 (далі – договір про закупівлю); додаткова угода від 15.11.2022 № 1 до договору про закупівлю; додаткова угода від 01.12.2022 № 2 до договору про закупівлю; додаткова угода від 20.12.2022 № 3 до договору про закупівлю; додаткова угода від 20.12.2022 № 4 до договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін до договору від 05.12.2022 та від 20.12.2022; пояснення Замовника, розміщене в електронній системі закупівель 16.01.2023, 18.01.2023 та 27.01.2023.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» розділу ІV тендерної документації не зазначений кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
31.01.2023 13:56 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2023 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державній аудиторській службі України
Південного офісу Держаудитслужби
в Миколаївській області
ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080
Відповідь на зобов’язання у висновку
про результати моніторингу процедури закупівлі
ID: UA-2022-09-21-010884-a
На Ваше зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель зазначене у висновку від 31.01.2023 року, час публікації 13:56 про результати моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-09-21-010884-a, управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради повідомляє наступне:
- стосовно порушення Замовником вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону, з причини того, що в тендерній документації не зазначено кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пояснюємо наступне:
- В п.2 «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» Розділу 4. «Подання та розкриття тендерної пропозиції», Тендерної документації зазначено:
«Дата і час розкриття тендерних пропозицій та дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.»
На майданчику електронної системи закупівель кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично. Отже, з урахуванням часу, необхідного на публікацію тендерної документації, створюється суттєвий часовий розрив між моментом, коли вона затверджена (перша половина дня), і моментом, коли вона технічно публікується (друга половина дня). Окрім того, неможливо у тендерній документації чітко зафіксувати час (години та хвилини),оскільки саме завантаження документів займає час і кінцевий строк, вказаний у тендерній документації, не співпадає зі строком (годиною та хвилинами), які визначаються системою, внаслідок чого у тендерній документації вказувалося, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою автоматично.
В Оголошенні про проведення відкритих торгів від 21.09.2022 року, в п. 6. зазначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій»: до 07.10.2022 00:00. Так як, в тендерну документацію вносилися зміни №1 (протокол №168 від 27.09.2022 року) та зміни №2 (протокол №172 від 28.09.2022 року) кінцевий термін подання пропозицій став 10 жовтня 2022 00:00. Уповноважена особа в система PROZORRO заповнює електронні поля під час оголошення відкритих торгів та зазначає дану інформацію. Також повідомляємо, що система PROZORRO, формує автоматично оголошення про проведення закупівлі, де зазначено кінцевий термін подання пропозицій ( Оголошення сформоване в системі PROZORRO додається).
З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що помилки були допущені на етапі
оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у
період з 21 вер. 2022 16:44 – 10 жовт. 2022 00:00 та могли бути усунені на вказаних етапах закупівлі.
Враховуючи положення статті 24 «Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї» Закону України «Про публічні закупівлі», внесення змін до тендерної документації, в тому числі і на підставі рішення Органу оскарження, можливе лише на етапі подання тендерних пропозицій, тому на даний період часу технічно неможливе внесення змін до тендерної документації.
Водночас станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з прийнятим рішенням про укладення договору про закупівлю та, відповідно, переходом у нові
правовідносини, а саме, укладенням договору про закупівлю № 100-08/22 від 31.08.2022 року відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом про публічні закупівлі. Сьогодні діють цивільно-правові та господарсько-правові відносини між Замовником та Генпідрядником, тому на даному етапі вказані моменти, які не є суттєвими, не можуть бути усунені з причини технічної неможливості, однак у наступних, подальших закупівлях уповноваженими особами будуть враховані вказані зауваження щодо строгого дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
В той же час повідомляємо, що Замовник, з метою недопущення подібних помилок у подальшому, провів роз’яснювальну бесіду щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, для врахування зауважень та запобігання порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі.
Крім того, Замовником заплановані кошти для навчання уповноважених осіб в 2023 році, для підвищення рівня знань, кваліфікації та професійних навичок, тому при наявності актуальних вебінарів або курсів підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель, уповноважені особи обов’язково будуть брати участь в них.
Також додатково повідомляємо, що причетні особи, якими були допущені порушення будуть притягнуті до відповідальності в частині зменшення премій.
Додаток на 1- арк.:
1. Оголошення сформоване в системі PROZORRO UA-2022-09-21-010884-a -open.
Дата публікації звіту:
06.02.2023 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
dca96d8c456b45d08ea3ec7d995bc25a
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
11.01.2023 18:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (ІД: UA-2022-09-21-010884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
014b89e9d34b4d928c4369dfd1ece694
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11 січня 2023 року час 18:28 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080
Дата опублікування:
16.01.2023 08:28
Опис:
ПРОТОКОЛ № 6
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«16» січня 2023 року
1. Найменування замовника: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44354422.
3. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ,
вулиця Дружби Народів, 23 кабінет 87.
Відповідно абзацу 2 частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись Положенням про уповноважених осіб, що затверджене наказом управління будівництва та ремонтів від 07.07.2021 № 3-зг, для надання пояснення щодо прийнятих рішень на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11 січня 2023 року час 18:28 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080
у межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-09-21-010884-a
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення по суті запиту:
1) «Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?»
Відповідно до Програми капітального будівництва об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної інфраструктури Южноукраїнської міської територіальної громади на 2021-2025 роки в новій редакції (затверджена РМР від 22. 04. 2021 № 339) та розробленої проектно-кошторисної документації та проведеної експертизи, рішенням Южноукраїнської міської ради від 21.12.2022 № 840 було виділено фінансування у сумі 11870000,00 грн. з міського бюджету громади.
Керуючись чинним законодавством (Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», Настанова з визначення вартості будівництва), відповідно до позитивного експертного звіту №01852-22 від 01.09.2022 на суму 11906421,00 грн., затвердженої проектно-кошторисної документації (Наказ № 31-зг від 05.09.2022) було надано інформацію для внесення відомостей до річного плану закупівель.
Для проведення закупівлі за КПКВКМБ 1516013 КЕКВ 3132 по об’єкту: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», відповідно до зведеного кошторисного розрахунку визначено очікувану вартість предмету закупівлі, за винятком витрат на проектні роботи, проведення експертизи, інженерно-геодизичні, інженерно-геологічні вишукування ПКД, плата за видачу сертифіката для закінчених будівництвом об’єктів, здійснення авторського нагляду, коштів на утримання служби замовника (включаючи витрати на технічний нагляд), очікувана вартість на виконання робіт була визначена у сумі – 11 337 751,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі за вищезазначеним проектом здійснювались відповідно до відомостей обсягів робіт проектно-кошторисної документації, а саме:
- робочий проект№2159-01 ЗВ Том-2 Зовнішній водопровід
- робочий проект№2159-01 ЗКР Том-4 Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва)
Згідно плану закупівель, ID: UA-P-2022-09-20-002504-b вартість предмету закупівлі - 11 337 751,00 грн.
21.09.2022 року на електронному майданчику Прозорро було оголошено відкриті торги по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, з очікуваною вартістю 11 337 751,00 грн.
з ПДВ, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-09-21-010884-a.
2) «Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.»
Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: Офіційний веб-сайт місто Южноукраїнськ- http://yu.mk.ua/show/78- Публічна інформація - Набори публічних даних- Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради –
http://yu.mk.ua/uploads/files/2022/9/22/content/9ec82f4028d525fa801027c816f39608.pdf, ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ID: UA-2022-09-21-010884-a
2.Надати необхідні документи згідно переліку в додатку.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Додаток: на 13-х арк.
1.Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області» (сканкопія у форматі pdf);
2. Експертний звіт №01852-22 від 01.09.2022(сканкопія у форматі pdf);
3. Наказ № 31-зг від 05.09.2022 про затвердження ПКД (сканкопія у форматі pdf).
Уповноважена особа АЛЛА КРУК
Номер:
f7cedfcd59a64c19a15dec3c5b4cc0f0
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
15.01.2023 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (ІД: UA-2022-09-21-010884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
В електронній системі закупівель Вами опубліковані повідомлення про зміни до Договору від 03.11.2022 № 124-11/22 згідно з додатковими угод від 01.12.2022 №2, від 20.12.2022 № 3 та від 20.12.2022 №4.
Враховуючи вищевикладене, прошу повідомити чи вносились зміни до Договору від 03.11.2022 № 124-11/22 згідно з додатковою угодою №1, якщо так просимо надати додаткову угоду №1.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
24d82935a8ed4e87adadc277b2b825c5
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 15 січня 2023 року час 16:49 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080
Дата опублікування:
18.01.2023 16:34
Опис:
ПРОТОКОЛ № 17
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«18» січня 2023 року
1. Найменування замовника: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44354422.
3. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ,
вулиця Дружби Народів, 23 кабінет 87.
Відповідно абзацу 2 частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись Положенням про уповноважених осіб, що затверджене наказом управління будівництва та ремонтів від 07.07.2021 № 3-зг, для надання пояснення щодо прийнятих рішень на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 15 січня 2023 року час 16:49 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080
у межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-09-21-010884-a
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення по суті запиту:
«В електронній системі закупівель Вами опубліковані повідомлення про зміни до Договору від 03.11.2022 № 124-11/22 згідно з додатковими угод від 01.12.2022 №2, від 20.12.2022 № 3 та від 20.12.2022 №4. Враховуючи вищевикладене, прошу повідомити чи вносились зміни до Договору від 03.11.2022 № 124-11/22 згідно з додатковою угодою №1, якщо так просимо надати додаткову угоду №1.
Відповідно до частин 4 , 5 та 6 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього», Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII:
4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
{Пункт 2 частини п'ятої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
У зв’язку з необхідністю забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях можуть бути змінені істотні умови договору про закупівлю (після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі) замовником, визначеним у Законі України "Про оборонні закупівлі", а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг.
{Абзац десятий частини п'ятої статті 41 із змінами, внесеними згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021}
6. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Крім того, відповідно до розділу 18 «Строк дії договору», розділу 19 «Форс-мажор», та розділу 20 «Інші умови договору» в договорі № 124-11/22 від 03.11.2022 зазначено:
18. Строк дії Договору
18.1.Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов’язки відповідно до Договору.
18.2.Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо капітального ремонту Об’єкта та діє до 31.12.2022 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору.
18.3.Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.
19. Форс-мажор
19.1.Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань за цим Договором, якщо це невиконання сталося внаслідок обставин непереборної сили, що виникли після укладення Договору внаслідок подій надзвичайного характеру, які Сторона не могла ні передбачити, ні запобігти їм розумними заходами (форс-мажор).
19.2.При настанні і припиненні вказаних у підпункті 18.1 пункту 18 цього Договору обставин Сторона, яка довідалася або повинна була довідатися про цей факт, повідомляє іншу Сторону протягом трьох діб, додавши відповідне підтвердження (свідоцтво, видане торговельно-промисловою палатою, є достатнім підтвердженням наявності і тривалості дії непереборної сили).
19.3.За відсутності своєчасного повідомлення винна Сторона зобов’язана відшкодувати іншій Стороні збитки, заподіяні іншій Стороні неповідомленням або невчасним повідомленням про настання обставин непереборної сили.
19.4.Настання форс-мажорних обставин збільшує термін виконання Договору на період їх дії.
19.5. Сторони усвідомлюють, що укладають договір під час дії форс – мажорних обставин, а саме введення воєнного стану в Україні згідно указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента № 133/2022 від 14.03.2022; № 259/2022 від 18.04.2022; № 341/2022 від 17.05.2022, №573/2022 від 12.08.2022 ), у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, а тому термін виконання робіт може бути продовжений на час, протягом якого одна із сторін не могла виконати свої зобов’язання.
20. Інші умови Договору
20.1.Терміни, що вживаються в Договорі, відповідають визначенням, наведеним у Загальних умовах.
20.2.Генпідрядник несе відповідальність за наявність ліцензій, необхідних для виконання робіт, визначених нормативними документами.
20.3. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так як, укладення договорів про закупівлю є обов’язковим за результатами процедур, проведених відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX, то бюджетні зобов’язання за такими договорами про закупівлю розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, реєструють в органах Державної казначейської служби України відповідно до вимог Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309, у межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів) відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України.
Згідно Статті 48. Бюджетного кодексу України «Взяття бюджетних зобов'язань»
1. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, узятих на облік органами Казначейства України.)
Відповідно п. 1 статті 3 Бюджетного кодексу України «Бюджетний період»
1. Бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду.
Відповідно рішення Виконавчого комітету Южноукраїнської міської ради від 02.11.2022 року № 302 «Про внесення змін до бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади на 2022 рік» , було здійснено вивільнення коштів в зв’язку із закінченням бюджетного року.
Додаткова угода №1 від 15.11.2022 року до договору «124-11/22 від 03.11.2022 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», є підставою для зменшення бюджетних зобов’язань, які зареєстровані за цим договором в Державній казначейській службі України в зв’язку із закінченням бюджетного року, що не призводить до зміни ціни вищезазначеного договору та не являється істотною умовою договору.
В наступному 2023 бюджетному році бюджетні зобов’язання будуть поновлені за умови виділення коштів.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Уповноважена особа АЛЛА КРУК
Номер:
8416b74d61a048d198e29811b5c72799
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
24.01.2023 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (ІД: UA-2022-09-21-010884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Додатковою угодою від 01.12.2022 № 2 до договору від 03.11.2022 № 124-11/22 (далі – Договір) змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 20.12.2022.
Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.12.2022, випадком для внесення змін зазначено пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 01.12.2022 № 2 до Договору.
Крім того, надати лист Генпідрядника від 30.11.2022 № 98.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b9c97b6214c04f0da4b2b3c0cee35e3f
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24 січня 2023 року час 11:31 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080
Дата опублікування:
27.01.2023 11:29
Опис:
ПРОТОКОЛ № 36
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«27» січня 2023 року
1. Найменування замовника: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44354422.
3. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ,
вулиця Дружби Народів, 23 кабінет 87.
Відповідно абзацу 2 частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись Положенням про уповноважених осіб, що затверджене наказом управління будівництва та ремонтів від 07.07.2021 № 3-зг, для надання пояснення щодо прийнятих рішень на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24 січня 2023 року час 11:31 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080 у межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-09-21-010884-a
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення по суті запиту:
1) «Додатковою угодою від 01.12.2022 № 2 до договору від 03.11.2022 № 124-11/22 (далі – Договір) змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 20.12.2022.
Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 05.12.2022, випадком для внесення змін зазначено пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону. У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 01.12.2022 № 2 до Договору.
Крім того, надати лист Генпідрядника від 30.11.2022 № 98. Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання. Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.»
Пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) визначено, що продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента від 14.03.2022 №133/2022; від 18.04.2022 № 259/2022; від 17.05.2022 № 341/2022; від 12.08.2022 № 573/2022; від 07.11.2022 № 757/2022.
Відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку».
Крім того, відповідно до статті 117 Постанови КМУ від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» внесення змін у договір підряду чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором підряду або законом. Уразі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду. Внесення змін у договір підряду оформлюється додатковою угодою, про що робиться застереження у договорі підряду.
Об’єктивними обставинами для внесення змін до Договору № 124-11/22 від 03.11.2022 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», щодо продовження строку виконання зобов’язань для виконання робіт, які вказані в додатковій угоді № 2 від 01.12. 2022 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Ресурстехнобуд» №98 від 30.11.2022 року, щодо продовження терміну виконання робіт в зв’язку із затримкою постачання матеріалів для виконання робіт по вищезазначеному об’єкту;
Тому, нажаль за минувший 2022 рік, в умовах страшної війни до кінця втілити заплановане не було можливості, на це вплинуло безліч факторів (обставини непереборної сили), такі як ракетні обстріли та постійні повітряні тривоги, відсутність фінансування, порушення логістики, брак пального, критичної ситуації в наявності необхідних будівельних матеріалів та обладнання, значне удорожчання будівельних матеріалів та зміни рівня заробітної плати у будівництві, перебої електропостачання, тощо. Як наслідок - невикористаний бюджет громади на 2022 року, збільшений термін виконання робіт по вже розпочатим об’єктам будівництва, напрямки мають статус «перехідні на 2023 рік». Також виконання робіт у зазначені терміни ускладнюється тим, що на території Южноукраїнської ОТГ введені графіки відключень електроенергії.
Повідомлення про граничні рівні споживання електроенергії та графіки стабілізаційних/аварійних вимкнень та знеструмлення об’єктів на території громади, та повідомлення щодо повітряної тривоги про ракетну небезпеку, оприлюднено на сайті Южноукраїнської міської ради за посиланням: головна сторінка – новини міста, http://yu.mk.ua/news/show/.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо лист Генпідрядника від 30.11.2022 р. №98, є документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
2.Надати необхідні документи згідно переліку в додатку.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Додаток: на 3-х арк.
- лист Генпідрядника від 30.11.2022 № 98 (сканкопії у форматі pdf);
- додаткова угода від 01.12. 2022 № 2 (сканкопії у форматі pdf);
- додаток№2 до додаткової угоди від 01.12. 2022 № 2 (сканкопії у форматі pdf).
Уповноважена особа АЛЛА КРУК
Номер:
0db22d9444354629a654751863f72e32
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
24.01.2023 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (ІД: UA-2022-09-21-010884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Додатковою угодою від 20.12.2022 № 3 до договору від 03.11.2022 № 124-11/22 (далі – Договір) змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк Договору до 31.12.2023 та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 28.02.2023.
Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 21.12.2022, випадком для внесення змін зазначено пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону.
Пунктом 19.5 Договору визначено, що «Сторони усвідомлюють, що укладають договір під час дії форс – мажорних обставин, а саме введення воєнного стану в Україні згідно указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента № 133/2022 від 14.03.2022; № 259/2022 від 18.04.2022; № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022), у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, а тому термін виконання робіт може бути продовжений на час, протягом якого одна із сторін не могла виконати свої зобов’язання».
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладання Договору, протягом дії яких одна із сторін не могла виконати свої зобов’язання, що спричинили продовження строку дії договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 20.12.2022 № 3 до Договору.
Крім того, надати лист Генпідрядника від 19.12.2022 № 103.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
74ed3cd13ec14a059978c7cbc4aaef1c
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24 січня 2023 року час 11:47 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080
Дата опублікування:
27.01.2023 11:26
Опис:
ПРОТОКОЛ № 37
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«27» січня 2023 року
1. Найменування замовника: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44354422.
3. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ,
вулиця Дружби Народів, 23 кабінет 87.
Відповідно абзацу 2 частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись Положенням про уповноважених осіб, що затверджене наказом управління будівництва та ремонтів від 07.07.2021 № 3-зг, для надання пояснення щодо прийнятих рішень на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24 січня 2023 року час 11:47 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080 у межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-09-21-010884-a
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення по суті запиту:
1) Додатковою угодою від 20.12.2022 № 3 до договору від 03.11.2022 № 124-11/22 (далі – Договір) змінено його істотну умову, а саме:
продовжено строк Договору до 31.12.2023 та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 28.02.2023. Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 21.12.2022, випадком для внесення змін зазначено пункт 4 частини п’ятої статті 41 Закону. Пунктом 19.5 Договору визначено, що «Сторони усвідомлюють, що укладають договір під час дії форс – мажорних обставин, а саме введення воєнного стану в Україні згідно указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента № 133/2022 від 14.03.2022; № 259/2022 від 18.04.2022; № 341/2022 від 17.05.2022, № 573/2022), у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, а тому термін виконання робіт може бути продовжений на час, протягом якого одна із сторін не могла виконати свої зобов’язання».
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладання Договору, протягом дії яких одна із сторін не могла виконати свої зобов’язання, що спричинили продовження строку дії договору та виконання зобов’язань та укладання додаткової угоди від 20.12.2022 № 3 до Договору. Крім того, надати лист Генпідрядника від 19.12.2022 № 103».
Пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) визначено, що продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами, внесеними згідно з Указами Президента від 14.03.2022 №133/2022; від 18.04.2022 № 259/2022; від 17.05.2022 № 341/2022; від 12.08.2022 № 573/2022; від 07.11.2022 № 757/2022.
Відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства. Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку».
Крім того, відповідно до статті 117 Постанови КМУ від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» внесення змін у договір підряду чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором підряду або законом. Уразі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду. Внесення змін у договір підряду оформлюється додатковою угодою, про що робиться застереження у договорі підряду.
Об’єктивними обставинами для внесення змін до Договору № 124-11/22 від 03.11.2022 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», щодо продовження строку виконання зобов’язань для виконання робіт, які вказані в додатковій угоді № 3 від 19.12. 2022 року є:
Лист підрядної організації ТОВ «Ресурстехнобуд» № 103 від 19.12.2022 року, щодо продовження терміну виконання робіт в зв’язку із несприятливими погодними умовами та затримкою постачання обладнання і будівельних матеріалів для виконання робіт по вищезазначеному об’єкту.
Тому, нажаль за минувший 2022 рік, в умовах страшної війни до кінця втілити заплановане не було можливості, на це вплинуло безліч факторів (обставини непереборної сили), такі як ракетні обстріли та постійні повітряні тривоги, відсутність фінансування, порушення логістики, брак пального, критичної ситуації в наявності необхідних будівельних матеріалів та обладнання, значне удорожчання будівельних матеріалів та зміни рівня заробітної плати у будівництві, перебої електропостачання, тощо. Як наслідок - невикористаний бюджет громади на 2022 року, збільшений термін виконання робіт по вже розпочатим об’єктам будівництва, напрямки мають статус «перехідні на 2023 рік». Також виконання робіт у зазначені терміни ускладнюється тим, що на території Южноукраїнської ОТГ введені графіки відключень електроенергії.
Повідомлення про граничні рівні споживання електроенергії та графіки стабілізаційних/аварійних вимкнень та знеструмлення об’єктів на території громади, та повідомлення щодо повітряної тривоги про ракетну небезпеку, оприлюднено на сайті Южноукраїнської міської ради за посиланням: головна сторінка – новини міста, http://yu.mk.ua/news/show/.
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо лист Генпідрядника від 19.12.2022 р. № 103, є документом, в якому зазначено об’єктивні обставини для продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Таким чином, під час продовження строку дії договору та виконання зобов’язань Замовником у повному обсязі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Надати необхідні документи згідно переліку в додатку.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Додаток: на 3-х арк.
- лист Генпідрядника від 19.12.2022 № 103 (сканкопії у форматі pdf);
- додаткова угода від 20.12. 2022 № 3 (сканкопії у форматі pdf);
- додаток№ 2 до додаткової угоди від 20.12. 2022 № 3 (сканкопії у форматі pdf).
Уповноважена особа АЛЛА КРУК
Номер:
f74f6bea6744458dbd82d24a9cb93189
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
24.01.2023 12:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (ІД: UA-2022-09-21-010884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Додатковою угодою від 20.12.2022 № 4 до договору від 03.11.2022 № 124-11/22 (далі – Договір) внесено зміни в розрахунок договірної ціни, а саме: змінено склад робіт та витрат, їх кількісні показники та збільшено ціни на ресурси.
Відповідно до умов пункту 3.1 Договору договірна ціна робіт визначена на основі твердого кошторису.
Відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду.
Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 21.12.2022, випадком для внесення змін зазначено пункт 3 частини п’ятої статті 41 Закону: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо пояснити:
1) Які положення Договору (зазначити пункти Договору) містять випадки для коригування договірної ціни, встановлюють порядок її зміни та на підставі яких було фактично змінено склад робіт та витрат, їх кількісні показники та збільшено ціни на ресурси?
2) В чому саме полягає та якими документами підтверджується покращення якості предмета закупівлі, передбачене Додатковою угодою від 20.12.2022 № 4?
Крім того, просимо надати лист Генпідрядника від 16.12.2022 № 102 та інші документи та інформацію, на підставі яких було прийнято рішення щодо внесення змін до Договору додатковою угодою від 20.12.2022 № 4.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d7b3b673358b4c488bb5227b588c0cf5
Назва:
Відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24 січня 2023 року час 12:11 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080
Дата опублікування:
27.01.2023 11:22
Опис:
ПРОТОКОЛ №38
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
«27» січня 2023 року
1. Найменування замовника: Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44354422.
3. Місцезнаходження замовника: 55001, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ,
вулиця Дружби Народів, 23 кабінет 87.
Відповідно абзацу 2 частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись Положенням про уповноважених осіб, що затверджене наказом управління будівництва та ремонтів від 07.07.2021 № 3-зг, для надання пояснення щодо прийнятих рішень на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24 січня 2023 року час 12:11 год, ID моніторингу: UA-M-2023-01-10-000080 у межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-09-21-010884-a
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення по суті запиту:
1) Додатковою угодою від 20.12.2022 № 4 до договору від 03.11.2022 № 124-11/22 (далі – Договір) внесено зміни в розрахунок договірної ціни, а саме: змінено склад робіт та витрат, їх кількісні показники та збільшено ціни на ресурси.
Відповідно до умов пункту 3.1 Договору договірна ціна робіт визначена на основі твердого кошторису. Відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором підряду.
Відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в пунктах 1-8 частини п’ятої статті 41 Закону. Відповідно до повідомлення про внесення змін до договору, оприлюдненого в електронній системі закупівель 21.12.2022, випадком для внесення змін зазначено пункт 3 частини п’ятої статті 41 Закону: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо пояснити: 1) Які положення Договору (зазначити пункти Договору) містять випадки для коригування договірної ціни, встановлюють порядок її зміни та на підставі яких було фактично змінено склад робіт та витрат, їх кількісні показники та збільшено ціни на ресурси?
2) В чому саме полягає та якими документами підтверджується покращення якості предмета закупівлі, передбачене Додатковою угодою від 20.12.2022 № 4?»
Крім того, просимо надати лист Генпідрядника від 16.12.2022 № 102 та інші документи та інформацію, на підставі яких було прийнято рішення щодо внесення змін до Договору додатковою угодою від 20.12.2022 № 4.»
• Об’єктивними обставинами для внесення змін до Договору № 124-11/22 від 03.11.2022 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», щодо коригування договірної ціни, без збільшення та в межах договірної ціни, які вказані в додатковій угоді № 4 від 20.12. 2022 року є:
Відповідно до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668:
п.24.Тверда договірна ціна може коригуватися тільки за заємною згодою сторін. У разі підвищення підрядником твердоїдоговірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов'язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник. Сторони у договорі підряду можуть передбачати порядок уточнення твердої договірної ціни у разі:
- виникнення обставин непереборної сили;
- внесення змін до проектної документації;
- потреби в усуненні недоліків робіт, що виникли внаслідок
невідповідності встановленим вимогам проектної документації,
забезпечення якою покладено на замовника;
- уповільнення темпів або зупинення виконання робіт за рішенням
замовника або з його вини, якщо це викликало додаткові витрати
підрядника;
- зміни законодавства з питань оподаткування, якщо це впливає
на вартість робіт;
- істотного зростання (у розмірі, визначеному сторонами) після
укладення договору підряду цін на ресурси, які забезпечує
підрядник, а також послуг, що надаються йому третіми особами;
- в інших випадках, передбачених договором підряду.
Відповідно п.3.2. Розділу 3 «Договірна ціна» Договору №124-11/22 від 03.11.2022 року на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» зазначено:
3.2. Уточнення твердої Договірної ціни здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та відповідно умов чинного законодавства України.
Лист підрядної організації ТОВ «Ресурстехнобуд» № 102 від 16.12.2022 року, щодо коригуючої договірної ціни на основі затвердженого технічного рішення№1 щодо конструктивного елементу: трубопровід холодного водопостачання(труба РЕ 225х13,4 мм.) про заміну труби РЕ80 SDR13,6 (1,0 МПа) зовнішнім діаметром 225х16,6 мм на РЕ100 SDR17 зовнішнім діаметром 225х13,4мм у зв’язку з обмеженими можливостями підприємства виробника труб в умовах воєнного стану.
Технічне рішення №1 по об’єкту: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» щодо конструктивного елементу: трубопровід холодного водопостачання (труба РЕ 225х13,4 мм.)
На підставі пункту 3 частини 5 статті 41 Закону Сторони можуть домовитися про покращення якості предмета закупівлі та внести зміни у договорі, якщо це не призведе до зміни предмета закупівлі та буде відповідати тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі. Якість продукції (послуг, робіт) є економічною категорією. Вони виражається показниками, які характеризують корисний ефект від використання певної продукції, матеріалів. Це може бути надійність, технологічність, стандартизація та уніфікація, ергономічність, естетичність, транспортабельність, екологічні показники, показники безпеки.
Технічним рішенням №1 по об’єкту: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області», щодо конструктивного елементу: трубопровід холодного водопостачання (труба РЕ 225х13,4 мм.) було внесені зміни в конструктивний елемент: трубопровід холодного водопостачання (труба РЕ 225х13,4 мм.), а саме:
заміна поліпропіленової труби холодного водопостачання РЕ 80 SDR 13,6 (1,0 МПа) зовнішнім діаметром 225х16,6мм на поліпропіленову трубу холодного водопостачання РЕ 100 SDR 17 (1,0 МПа) зовнішнім діаметром 225х13,4мм.
Показники робочого середовища та параметрів тиску залишаються без змін.
Відповідно до додатку №3 тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» по об’єкту : «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»:
Примітки Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом.
Додатково повідомляємо що, повідомлення про граничні рівні споживання електроенергії та графіки стабілізаційних/аварійних вимкнень та знеструмлення об’єктів на території громади, та повідомлення щодо повітряної тривоги про ракетну небезпеку, оприлюднено на сайті Южноукраїнської міської ради за посиланням: головна сторінка – новини міста, http://yu.mk.ua/news/show/.
2.Надати необхідні документи згідно переліку в додатку.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення.
Додаток: на 48-х арк.
- лист Генпідрядника від 16.12.2022 № 102 (сканкопії у форматі pdf);
- додаткова угода від 20.12. 2022 № 4 (сканкопії у форматі pdf);
- додаток№1 до додаткової угоди від 20.12. 2022 № 4 (сканкопії у форматі pdf)
- Технічне рішення №1 (сканкопії у форматі pdf).
Уповноважена особа АЛЛА КРУК