-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»»
Завершена
11 337 751.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 113 380.00 UAH
мін. крок: 1% або 113 380.00 UAH
Період оскарження:
21.09.2022 16:44 - 06.10.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне рішення
Номер:
be458fd80b744d2b9be946eaed1544b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-21-010884-a.b2
Назва:
Неправомірне рішення
Вимога:
ВИМОГА
про усунення прямих порушень закону
20.10.2022 р. на офіційному порталі Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою №191 , яким вирішено визначити переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі UA-2022-09-21-010884-a «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»» ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» ЄДРПОУ 36621754.
Повідомляємо, що дане рішення Уповноваженої особи Замовника є незаконним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", з огляду на наступне:
1. Згідно п. 6 Розділу 3 Тендерної документації: «В ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВИМОГ (ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ) щодо предмету закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції ПОВИНЕН НАДАТИ: ЛИСТ у довільній формі про те, що якість робіт, які будуть виконуватися, буде відповідати нормам чинного законодавства.
У разі неподання або подання Учасником у складі пропозиції документів/інформації передбачених п. 6 Розділу 3 цієї тендерної документації не у відповідності до встановлених вимог, то Замовником буде відхилено тендерну пропозицію такого учасника, так як Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (п. 1 ч. 1. статті 31 Закону)»
ТОВ«РЕСУРСТЕХНОБУД» у складі пропозиції не надав Лист у довільній формі про те, що якість робіт, які будуть виконуватися, буде відповідати нормам чинного законодавства згідно п. 6 Розділу 3 ТД.
ТОБТО ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та повинна бути ВІДХИЛЕНА.
2. Згідно Додатку №2 Учасник повинен надати довідку за ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за формою, що була надана в ТД.
ТОВ«РЕСУРСТЕХНОБУД» у складі пропозиції не надав даної довідки
ТОБТО ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та повинна бути ВІДХИЛЕНА.
3. Згідно п. 1 Розділу 3 ТД: «Копії документів, що подаються у тендерній пропозиції повинні бути завірені належним чином». На підставі національного стандарту ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації, згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 який з 1 вересня 2021 року набрав чинності, п. 5.26 «Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії»
ТОВ«РЕСУРСТЕХНОБУД» у складі пропозиції надає Копію Статуту не завірену жодним чином що є порушенням Законодавства.
ТОБТО ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та повинна бути ВІДХИЛЕНА.
4. Згідно п. 1 Роздлу 3 ТД: «Документи/ довідки/ листи/ тощо, що оформлюються Учасником, повинні бути оформлені на бланку (у разі його наявності) та мати назву виду документа, дату складання, реєстраційний номер, текст документа». ТОВ«РЕСУРСТЕХНОБУД» надає довідку «Проект договору та істотні умови», в складі якої наявний «Лист-згода на обробку даних» який не містить жодного з перелічених параметрів, що є порушенням умов тендерної документації.
ТОБТО ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та повинна бути ВІДХИЛЕНА.
5. Згідно п. 4 Додатку 1 Учасник повинен надати: «Копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період або копія податкової декларації платника єдиного податку за останній звітний рік».
Надана ТОВ«РЕСУРСТЕХНОБУД» фінансова звітність підприємства не є дійсною згідно Податкового Законодавства України , бо не містить ані відмітки податкової інспекції про прийняття даного документу, ані квитанції про прийняття, що порушує Норми Наказу №419 КМУ «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності».
ТОБТО ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ та повинна бути ВІДХИЛЕНА.
6. Згідно Додатку №3 Тендерної документації Учасник під час розрахунку ціни пропозиції закупівлі повинен дотримуватись Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва”.
Згідно п. 5.31 Настанови:
«У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт…
…Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому:
а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%;
б)за динамічної договірної ціни — не враховується.
Згідно п. 3.1 Додатку №5 кошторис прийнято – Твердий. Виходячи з цього кошти на покриття ризиків повинні враховуватись при розрахунках Договірної ціни Учасника.
ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» було надано Договірну ціну без врахування коштів на покриття ризиків, що є порушенням Настанови визначення вартості будівництва від 01.11.2021 р. №281.
Тобто пропозиція учасника не відповідає Технічним вимогам тендерної документації в частині розрахунку Договірної ціни та згідно п.1.ч.1 статті 31 Закону України «Про закупівлі» та повинна боти ВІДХИЛЕНА.
З огляду на вищевказане, ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» не відповідає вимогам Тендерної документації.
Але Уповноважена особа воліє не помічати ГРУБИХ ПОРУШЕНЬ у оформленні Тендерної пропозиції ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» ЄДРПОУ 36621754 та приймає рішення про визнання ПЕРЕМОЖЦЕМ в супереч вимогам ЗАКОНУ.
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
За обставинами даної Вимоги Замовник порушив основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», виявив абсолютну неповагу до Закону та прав учасника процедури закупівлі, що надає можливість скаржнику не тільки звертатися до органу оскарження, але й ставити питання про притягнення Уповноваженої особи Замовника до відповідальності у встановленому законом порядку.
Вимагаємо скасувати рішення про визнання ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» ЄДРПОУ 36621754 та діяти виключно в рамках Законодавства України.
Сподіваємось на порозуміння!
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №193 вимога-2.pdf 24.10.2022 14:28
Дата подачі:
20.10.2022 16:07
Вирішення:
Керуючись вимогами п. 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Положенням про уповноважених осіб, що затверджене наказом управління будівництва та ремонтів від 07.07.2021 № 3-зг, для надання пояснення на вимогу від 20.10.2022, ідентифікатор вимоги: UA-2022-09-21-010884-a.b2 по закупівлі робіт на об’єкт: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», - «код ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2022-09-21-010884-a
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення по суті вимоги, ідентифікатор вимоги учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД»: ID: UA-2022-09-21-010884-a.b2, стосовно неправомірного рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСТЕХНОБУД», з наступних пунктів:
1) Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформації про субпідрядників/співвиконавців (повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений учасником, до виконання робіт як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг) та завантаження файлів з:
п.6. Підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що відповідає Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, Технічне завдання».
Згідно Додатку №3 ТОВ «Ресурстехнобуд» надав всі необхідні документи, «Листа у довільній формі про те, що якість робіт, які будуть виконуватися, буде відповідати нормам чинного законодавства згідно п. 6 Розділу 3 ТД.» не вимагалось.
2) Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСТЕХНОБУД» надав довідку про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №207 від 07.10.2022 року, згідно пунктів якої:
п.6. Службова (посадова) особа ТзОВ «Ресурстехнобуд» процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
п.12. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
п. 13. Учасник процедури закупівлі ТзОВ «Ресурстехнобуд» не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Також, був наданий ЗРАЗОК довідки за ч.3 статті 17 Закону
ДОВІДКА
Я, (найменування учасника), Учасник процедури закупівлі, яка оприлюднена в електронній системі закупівель за ID закупівлі UA-2021-______________, ПІДТВЕРДЖУЮ цією довідкою про відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
або варіант УЧАСНИКА !!!!!
Учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСТЕХНОБУД» надав довідку в своєму варіанті, що не суперечить вимогам тендерної документації.
Відповідно до ч.3. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
3) Згідно підпункту 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
п.10. Документи/ довідки/ листи/ тощо, що оформлюються Учасником, повинні бути оформлені на бланку (у разі його наявності) та мати назву виду документа, дату складання, реєстраційний номер, текст документа. Копії документів, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути завірені належним чином.
Учасник закупівлі ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію Статуту ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕСУРСТЕХНОБУД», затверджену рішенням №4 від 14.02.2020 року.
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або УЕП на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі з накладенням КЕП/УЕП, то учасник повинен накласти власний КЕП/УЕП на пропозицію в цілому.
Учасник закупівлі ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» підписав свою тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом, який було перевірено на веб-порталі Центрального засвідчувального органу та створено протокол перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису.
Документи тендерної пропозиції, які готуються в довільній формі Учасником повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
4) Учасник закупівлі ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» надав «Лист-згоду на обробку персональних даних згідно форми, яка зазначена в додатку №6 до тендерної документації.
5) Згідно пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, надати:
• Копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період або копія податкової декларації платника єдиного податку за останній звітний рік.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Учасник закупівлі ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» надав копію фінансової звітності малого підприємства станом на 31.12.2021 року, згідно затвердженої форми. Відмітки податкової інспекції про прийняття даного документу, або квитанції про прийняття Замовник не вимагав від учасників.
6) Згідно Настанови з визначення вартості будівництва затверджену наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» №281 від 01.11.2021 року:
Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт
5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів.
При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
5.32. Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок.
Учасник закупівлі ТОВ «РЕСУРСТЕХНОБУД» надав тверду Договірну ціну без врахування коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, так як це є правом учасника враховувати ці ризики для їх покриття чи ні.
Враховуючи викладене, вважаємо Вашу вимогу неправомірною. Сподіваємось на порозуміння.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
6cf7bf3be65949dfb58843a95dcd29a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-21-010884-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" ЄДРПОУ 41291061 є учасником закупівлі UA-2022-09-21-010884-a «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація»». Рішенням Уповноваженої особи Замовника, що оформлене протоколом № 185 від 13.10.2022 року пропозицію ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» ЄДРПОУ 41291061 визнано такою, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Повідомляємо, що дане рішення Уповноваженої особи Замовника є незаконним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", з огляду на наступне:
1. Відповідно п.1 додатку №3 «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» до тендерної документації:
п. 1 наявність всіх необхідних діючих дозвільних документів, на виконання робіт в траншеях, котлованах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, трубопроводах), ліцензії, сертифікатів для виконання необхідних робіт, відповідно до чинного законодавства.
Відповідно абзацу 8. «Інші документи», п.2 «Інша інформація», Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації:
Учасник, надає ДОЗВІЛ АБО ДЕКЛАРАЦІЮ на виконання робіт, які є предметом закупівлі, виданого уповноваженим на це органом, у разі необхідності отримання такого дозволу згідно із нормами чинного законодавства. У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні дозволу, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
Учасник закупівлі, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав в своїй тендерній пропозиції наступні документи:
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 12.09.2019 року, реєстраційний номер 301042-066865-123-06-2019 на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій, яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 11 вересня 2019 року №529.19.12. Згідно вищезазначеної декларації пройшли навчання у ФОП Макаров Д.В. на перевірку знань законів та нормативно-правових актів з охорони праці в обсязі загального курсу у комісії Головного управління Держпраці у Запоріжській області: директор Кроцюк А.Ю., інженер кошторисник Майборода З.І., виконроб Кізімов Ю.П.
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 15.11.2018 року, реєстраційний номер 301036-077153-123-06-2018 на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: Земляні роботи, в колодязях шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, колекторах замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); Зварювальні роботи. Декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 14 листопада 2018 року № 681.18.12 (із зауваженням) Згідно вищезазначеної декларації пройшли навчання у ФОП Макаров Д.В. на перевірку знань законів та нормативно-правових актів з охорони праці в обсязі загального курсу у комісії Головного управління Держпраці у Запоріжській області: директор Кроцюк А.Ю., інженер кошторисних Майборода З.І., виконроб Кізімов Ю.П.;
- Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 14.03.2019 року, реєстраційний номер 301041-020599-173-06-2019 на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 13 березня 2019 року № 146.19.12. Згідно вищезазначеної декларації пройшли навчання у ФОП Макаров Д.В. на перевірку знань законів та нормативно-правових актів з охорони праці в обсязі загального курсу у комісії Головного управління Держпраці у Запоріжській області: директор Кроцюк А.Ю., інженер кошторисних Майборода З.І., виконроб Кізімов Ю.П.;
- Дозвіл №1022.18.12 від 28.11.2018 року на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах. Термін дії дозволу з 28.11.2018 року до 28.11.2023 року;
- Ліцензія ДАБІ з додатками, реєстраційний запис 2013047366, дата видачі 13.02.2018 року «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками».
Відповідно до наданої довідки № 422 від 04.10.2022 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» за штатним розписом товариства та згідно наказу про прийняття на роботу №96-х від 30.12.2020 року, виконавцем робіт (виконробом) обліковується Пожидаєв Олег Анатолійович.
Було виявлено невідповідність між особою, яка пройшла навчання по охороні праці та вказана у вищезазначених деклараціях (виконроб Кізімов Ю.П.) та особою, яка буде відповідальною за роботи підвищеної небезпеки на об’єкті Замовника (виконроб Пожидаєв О.А.). Тому є необхідність в змінах до декларації, які треба подавати, як при зміні реєстраційних даних підприємства, так і інших даних, що в ній містяться (відповідальні особи з питань охорони праці, їх навчання, склад матеріально-технічної бази тощо). А також на працівників, зазначених в декларації, вони можуть вже не працювати на підприємстві.
Така вимога Замовника НЕ ПІДКРІПЛЕНА жодним нормативно-правовим актом чи Законом України та жодним пунктом тендерної документації, тобто є безпідставною забаганкою Замовника за відсутності помилок в оформленні і поданні Тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД»
Зміна працівників чи техніки за період роботи підприємства в будь якому разі не є підставою для зміни декларацій. Зміни до Декларації вносяться в разі зміни ВІДОМОСТЕЙ про підприємство або помилках при оформленні, що регламентується Постановою КМУ від 03 лютого 2021 року №77. Звертаємо Вашу увагу на те, що до «Відомостей про підприємство» відносяться наступні дані: Код за ЄДРПОУ, Повне найменування, Скорочене найменування (згідно Статуту); Юридична адреса; Керівник; Статутний капітал (грн.); Державна реєстрація; Вид економічної діяльності за КВЕД.
Жодних змін чи невідповідностей у вищезазначеній інформації чи складі робіт в Деклараціях ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» НЕ БУЛО, ТА ДЕКЛАРАЦІЯ НЕ ПІДЛЯГАЄ ЗМІНІ. Тобто невідповідність виявлена Уповноваженою особою Замовника не є підставою для дискваліфікації, є незаконною на надуманою.
2. Постанова КМУ від 03 лютого 2021 року №77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», яка почала діяти з 10.03.2021 року на яку посилається Замовник затвердла лише новий перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а також виклав у новій редакції форму декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Також згідно п. 3 цієї ж постанови зазначено: «Установити, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій»
Тобто декларації ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» Є ЧИННИМИ ТА ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА.
Також потрібно зазначити, що згідно ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (Із змінами):
Установлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Також Уповноваженою особою Замовника було порушено всю процедуру проведення торгів та визначення Переможця, а саме: Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Підстави для відхилення пропозиції настільки протиправні, необгрунтовані та надумані, що беззаперечно свідчать про дискримінаційний характер дій та рішень Уповноваженої особи Замовника, та взагалі, дають можливість сумніватися в компетенції Уповноваженої особи Замовника.
ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» вбачає в діях Уповноваженої особи явну заангажованість або некомпетентність, оскільки ніяких законних підстав для відхилення тендерної пропозиції немає.
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
За обставинами даної Вимоги Замовник порушив всі основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», виявив абсолютну неповагу до закону та прав учасника процедури закупівлі, що надає можливість скаржнику не тільки звертатися до органу оскарження, але й ставити питання про притягнення Уповноваженої особи Замовника до відповідальності у встановленому законом порядку.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» впевнені, що його тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та вимагаємо скасувати рішення Уповноваженої особи за Протоколом № 185 від 13.10.2022 та визнати переможцем торгів ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», ЯК УЧАСНИКА, ЩО НАДАВ НАЙЕКНОМІЧНІШУ ПРОПОЗИЦІЮ ЗА РЕЗУЛТЬТАТОМ АУКЦІОНУ І ВИКОНАВ УСІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.10.2022 12:00
- протокол №190.pdf 19.10.2022 16:30
Дата подачі:
17.10.2022 12:00
Вирішення:
1. Надати пояснення по суті вимоги, ідентифікатор вимоги учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД»: ID: UA-2022-09-21-010884-a.b1:
Учасник закупівлі, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав в своїй тендерній пропозиції наступні документи:
• Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 12.09.2019 року, реєстраційний номер ЦНАП 301042-066865-123-06-2019 на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій, яка зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 11 вересня 2019 року №529.19.12.
В декларації не зазначено, в якому конкретно територіальному органі Держпраці зареєстрована вищезазначена декларація, тому немає можливості перевірки на сайті органу Держпраці.
• Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 15.11.2018 року, реєстраційний номер ЦНАП 301036-077153-123-06-2018 на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: Земляні роботи, в колодязях шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, колекторах замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); Зварювальні роботи. Декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 14 листопада 2018 року № 681.18.12 (із зауваженням).
В декларації не зазначено, в якому конкретно територіальному органі Держпраці зареєстрована вищезазначена декларація, тому немає можливості перевірки на сайті органу Держпраці.
Також в декларації зазначено: Місце виконання робіт підвищеної небезпеки, та/або експлуатації(застосування): на об’єктах замовника території Дніпропетровської області, та згідно договорів підряду, тому вона є безстроковою на даний вид робіт в межах Дніпропетровської області. Якщо підприємство має намір виконувати земляні роботи в Миколаївській області, або взагалі на території України, тому є необхідність в реєстрації нової декларації у відповідності до зазначених даних.
• Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 14.03.2019 року, реєстраційний номер ЦНАП 301041-020599-173-06-2019 на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 13 березня 2019 року № 146.19.12.
В декларації не зазначено, в якому конкретно територіальному органі Держпраці зареєстрована вищезазначена декларація, тому немає можливості перевірки на сайті органу Держпраці.
Також в декларації зазначено: Місце виконання робіт підвищеної небезпеки, та/або експлуатації(застосування): на об’єктах замовника території Дніпропетровської області, та згідно договорів підряду, тому вона є безстроковою на даний вид робіт в межах Дніпропетровської області. Якщо підприємство має намір виконувати роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра в Миколаївській області, або взагалі на території України, тому є необхідність в реєстрації нової декларації у відповідності до зазначених даних.
Згідно вищезазначених декларацій, пройшли навчання у ФОП Макаров Д.В. на перевірку знань законів та нормативно-правових актів з охорони праці в обсязі загального курсу у комісії Головного управління Держпраці у Запоріжській області наступні особи: директор Кроцюк А.Ю., інженер кошторисник Майборода З.І., виконроб Кізімов Ю.П., робітники: тракторист –машиніст Боричевський І.М.
Відповідно до наданої довідки № 422 від 04.10.2022 року «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» за штатним розписом товариства та згідно наказу про прийняття на роботу №96-к від 30.12.2020 року, виконавцем робіт (виконробом) обліковується Пожидаєв Олег Анатолійович та вказані інші робітники, як за штатним розписом підприємства так і за договорами підряду. Було виявлено невідповідність між особою, яка пройшла навчання по охороні праці та вказана у вищезазначених деклараціях (виконроб Кізімов Ю.П.) та особою, яка буде відповідальною за роботи підвищеної небезпеки на об’єкті Замовника (виконроб Пожидаєв О.А.).
Для того щоб у Замовника не виникало питань щодо невідповідностей, учаснику необхідно було підтвердити інформацію по працівникам, які пройшли навчання з охорони праці та мають необхідні посвідчення.
Відповідно п.1 додатку №3 «Інформація про необхідні, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги» до тендерної документації:
п.1.Наявність всіх необхідних діючих дозвільних документів, на виконання робіт в траншеях, котлованах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, трубопроводах), ліцензії, сертифікатів для виконання необхідних робіт, відповідно до чинного законодавства.
Відповідно абзацу 8. «Інші документи», п.2 «Інша інформація», Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації:
Учасник, надає дозвіл або декларацію на виконання робіт, які є предметом закупівлі, виданого уповноваженим на це органом, у разі необхідності отримання такого дозволу згідно із нормами чинного законодавства. У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні дозволу, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
Учасником було надано:
- Дозвіл №1022.18.12 від 28.11.2018 року на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах. Термін дії дозволу з 28.11.2018 року до 28.11.2023 року;
- Ліцензія ДАБІ з додатками, реєстраційний запис 2013047366, дата видачі 13.02.2018 року «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками».
Інших Дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, або довідки у довільній формі із зазначенням інформації про необхідність у отриманні дозволу, згідно із нормами чинного законодавства, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» не надало.
Також:
• Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 15.11.2018 року, реєстраційний номер ЦНАП 301036-077153-123-06-2018 на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: Земляні роботи, в колодязях шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, колекторах замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); Зварювальні роботи. Місце виконання робіт підвищеної небезпеки, та/або експлуатації(застосування): на об’єктах замовника території Дніпропетровської області, та згідно договорів підряду. Вищезазначена декларація не дає право на виконання робіт підвищеної небезпеки на території Миколаївської області.
• Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 14.03.2019 року, реєстраційний номер ЦНАП 301041-020599-173-06-2019 на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 13 березня 2019 року № 146.19.12. Місце виконання робіт підвищеної небезпеки, та/або експлуатації(застосування): на об’єктах замовника території Дніпропетровської області, та згідно договорів підряду. Вищезазначена декларація не дає право на виконання робіт підвищеної небезпеки на території Миколаївської області.
Виходячи з вищевикладеного, пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» по об’єкту: «Капітальний ремонт трубопроводу зонування холодного водопостачання 2-го та 4-го мікрорайонів по вулиці Енергобудівників до ВК-523 по вул. Набережна Енергетиків від ВК-501 до ВК-513 в м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області, згідно ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація», не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до процедури закупівлі установленим п.1, п.2. ч. 1. ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, вважаємо Вашу вимогу неправомірною. Сподіваємось на порозуміння.
Статус вимоги:
Відхилено