-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
УБГ22П(УО)-045_90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивозу та подальшої утилізації відходів буріння з об’єктів Замовника (завантаження, утилізація або видалення))
Завершена
4 953 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 74 300.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 74 300.00 UAH
Номер:
fa5a649479b94d38baf649d8b200ba97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-09-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2023 00:00
Період моніторингу:
09.01.2023 13:26 - 31.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2022-09-16-004004-a 16.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ», ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП», ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ», ТОВ «ВІНЕКОРЕСУРС», (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності надання відповіді на запитання про роз’яснення до процедури закупівлі та роз’яснень на вимогу про усунення порушень, стану виконання рішення Колегії АМКУ, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на запитання про роз’яснення до процедури закупівлі та роз’яснень на вимогу про усунення порушень, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до нього та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» в особі філії Бурове управління «Укрбургаз» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.09.2022 №УБГ22П(УО)-045, протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.11.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛЕКОЗАХИСТ» (далі – ТОВ «ПОЛЕКОЗАХИСТ»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОІНВЕСТГРУП» (далі –ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ» (далі –ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ») тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВІНЕКОРЕСУРС» (далі – ТОВ «ВІНЕКОРЕСУРС») протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.11.2022 повідомлення про намір укласти договір від 23.11.2022, договір про закупівлю (поставку) товарів від 12.12.2022 № УБГ218-034-22, додаткові угоди до договору про закупівлю №1 від 12.12.2022, пояснення на запит Держаудитслужби наданні 12.01.2023 через електрону систему закупівель.
Згідно із вимогами підпункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження всіх документів передбачених цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відповідно до додатків до цієї тендерної документації.
Згідно із вимогами пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації предметом закупівлі є послуги, які включають в себе: завантаження та вивіз відходів буріння з Об’єктів Замовника з подальшою утилізацією або остаточного розміщення на відведених місцях.
Відповідно до вимог пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації виконавець повинен мати дійсну Ліцензію або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України на видачу ліцензії на провадження господарської діяльності поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження відходів.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України від 16.10.2013 № 424 (далі – Ліцензія) відповідно до якої учасник ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП» має право на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання).
Однак Ліцензія не містить інформації, яка б підтверджувала право учасника ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП» на здійснення таких операцій з небезпечними відходами, як оброблення, утилізація, знешкодження, що не відповідає вимогам пункту 3.1 Додатку 3 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку б/н б/д в якій зазначив про послуги до яких буде залучати компанії з якими має підписані договори та відповідні договори, зокрема, договір від 01.06.2022 № 295-С, укладений із ТОВ «Інноваційні Екотехнології України» (далі – Договір № 295-С), та договір від 22.10.2021 № 158, укладений із КП «Послуга» (далі – Договір № 158) з надання послуг з поводженнями з твердими відходами, згідно із ДБН В.2.4-2-2005 (зі змінами) «Полігони твердих побутових підходів. Основні положення проектування» - прийняття на захоронення промислових відходів IV класу небезпеки (тверда фракція), які належать до групи відходів, що визначені на основі класифікатора відходів ДК 005-96 1110.2.9.01 (шлам буровий та відходи, які містять прісну воду (алюмосилікатний шлам)).
Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП» відсутні копії ліцензії ТОВ «Інноваційні Екотехнології України» та КП «Послуга» на здійснення таких операцій з небезпечними відходами, як їх захоронення, утилізація, знешкодження.
Слід зазначити, що інформація про наявність ліцензій у ТОВ «Інноваційні Екотехнології України» та КП «Послуга» на поводження з небезпечними відходами відсутня і в Переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, розміщеного на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України за посиланням: https://mepr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html.
Крім цього, згідно із вимогами підпункту 2 пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників щодо надання сканкопії договорів місць на остаточне розміщення відходів буріння, які мають діючі паспорти місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд. (Постанова №1216 від 03.08.98р. «Про затвердження Порядку ведення реєстру місць видалення відходів», Наказ №12 від 14.01.1999 зі змінами від 25.01.2016р. «Про затвердження інструкції «Про зміст і складання паспорта місць видалення відходів») або, при передачі відходів буріння на остаточне розміщення у спеціально відведених місцях чи об’єктах Субпідряднику, на розміщення відходів з організацією (Субпідрядником), що має паспорт місця видалення відходів з відміткою про щорічний перегляд.
Учасник ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції надав договори №295-С та №158, паспорт місця видалення відходів (МВВ) за реєстраційним номером 1, датою реєстрації 15.11.1999, назва МВВ «Прилуцьке міське звалище ТПВ» та паспорт місця видалення відходів (МВВ) за реєстраційним номером 152/15, датою реєстрації 11.11.2015, назва МВВ «Полігон для переробки ТПВ в м. Підгороднє Дніпропетровської області.
Однак відповідно до інформації зазначеної в паспорті МВВ за реєстраційним номером 152/15 остання відмітка про щорічний перегляд датована 2020 роком. При цьому відмітки про проходження щорічного перегляду у 2021 році відсутня, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації.
Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОІНВЕСТГРУП», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем та уклав договір від 12.12.2022 № 218/034-22 на суму 3 714 900,00 гривень.
Період усунення порушень:
01.02.2023 19:48 - 16.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2023 19:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень виявлених ДАСУ по результатам моніторингу процедури закупівлі:
Послуги з вивозу та подальшої утилізації відходів буріння з об’єктів Замовника (завантаження, утилізація або видалення); 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № УБГ22(УО)-045, ідентифікатор закупівлі № UA-2022-09-16-004004-a.
Дата публікації звіту:
08.02.2023 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
77599e5b8afe477ca10e38260d25fa28
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2023 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-09-16-004004-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди №1 від 30.12.2022 до договору №УБГ 218/034-22 від 12.12.2022.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7fb2a7efca714d709409520a7eb55a89
Назва:
На виконання Запиту про надання пояснень ДАСУ від 12.01.2023 р.
Дата опублікування:
16.01.2023 16:29
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі УБГ22П(УО)-045_90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з вивозу та подальшої утилізації відходів буріння з об’єктів Замовника (завантаження, утилізація або видалення)), ідентифікатор закупівлі № UA-2022-09-16-004004-a, надаю таку інформацію:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Очікувана вартість була розрахована як середнє арифметичне значення між трьома найменшими отриманими пропозиціями за формулою: ОВ=(ЦП1 + ЦП2 + ЦП3)/3. Оскільки ЦП4 значно перевищувало середньоарифметичну ціну пропозиції.
Комерційні/цінові пропозиції та розрахунок, де до розгляду приймались комерційні/цінові пропозиції додаються.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала - 4 953 200,00 UAH.
Параметри закупівлі визначені відповідно до визначених Замовником потреб. Закупівля послуг з вивозу та подальшої утилізації відходів буріння з об’єктів Замовника (завантаження, утилізація або видалення) закуповується для вчасної передачі Замовникам свердловин та подальшої рекультивації земельної ділянки, для заподіяння шкоди навколишньому природному середовищу та уникнення накладання адміністративного стягнення штрафів чи претензій за порушення природоохоронного законодавства органами Державної екологічної інспекції України.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства з урахуванням стандартів до надання таких послуг. Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стосовно вимоги надання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Звертаємо увагу, що на Товариство не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштів", якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, з огляду на наступне.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Товариство не є бюджетною установою, що повністю утримується за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на вказане.
Статтею 22 Господарського кодексу України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником:
майна, переданого йому засновником;
кредитних та запозичених коштів;
виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності;
доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності;
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що майно, передане Національною акціонерною компанією Нафтогаз України до статутного капіталу ПАТ "Укргазвидобування" (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 року), а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ "Укргазвидобування" з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування».
Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів.
Тобто, відповідно до Статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім того, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно.
Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Крім того, згідно з ч. 1 ст. 167 Господарського кодексу України корпоративні права - це права особи, частка якої визначається у статутному капіталі (майні) господарської організації, що включають правомочності на участь цієї особи в управлінні господарською організацією, отримання певної частки прибутку (дивідендів) даної організації та активів у разі ліквідації останньої відповідно до закону, а також інші правомочності, передбачені законом та статутними документами.
Пунктом 8 частини 1 статті 2 Закону України "Про акціонерні товариства" визначено, що корпоративні права - сукупність майнових і немайнових прав акціонера - власника акцій товариства, які випливають з права власності на акції, що включають право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивідендів та активів акціонерного товариства у разі його ліквідації відповідно до закону, а також інші права та правомочності, передбачені законом чи статутними документами.
Згідно ст. 172 Господарського кодексу України відносини, пов'язані з управлінням корпоративними правами держави, регулюються Законом України "Про управління об'єктами державної власності", іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них.
Зокрема, статтею 3 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" визначено, що корпоративні права держави це - корпоративні права, що належать державі у статутних капіталах господарських організацій.
Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
В той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» засновником та єдиним акціонером Товариства є акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», яка є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ "Укргазвидобування" належать саме Національній акціонерній компанії "Нафтогаз України", а не державі, а відтак ПАТ "Укргазвидобування" не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
В постанові Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.02.2014 року, залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 року та постановою Верховного Суду від 20.12.2018 року по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ "Укргазвидобування" наявні корпоративні права виключно НАК "Нафтогаз України", а відтак, ПАТ "Укргазвидобування" не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше.
Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а відтак АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки.
Крім того, в рішенні Господарського суду м. Києві від 17.01.2017 по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24 жовтня 2017 року, встановлено, що Товариство не відносяться до суб'єктів державного сектору економіки.
Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки.
Крім того, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України.
З огляду на зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. N 710 "Про ефективне використання державних коштів" щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку з чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно з Законом.
Враховуючи вищенаведене на АТ «Укргазвидобування» не розповсюджуються на законодавчому рівні обов’язкові для Товариства вимоги щодо розміщення на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та документи що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди №1 від 30.12.2022 до договору №УБГ 218/034-22 від 12.12.2022. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях,та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Необхідність укладання додаткової угоди №1 до договору №УБГ 218/034-22 від 12.12.2022 (надалі – Договір) виникла через необхідність пролонгації дії Договору. У відповідності до п. 2 Додатку 4 до Договору Виконавець має надати Послуги до 31.12.2022. Вивезення відходів буріння за Договором планувалось з майданчика свердловини №122 Західно-Соснівського ГКР. Через ряд ускладнень вчасне надання Послуг виявилось неможливим, а саме:
- У зв'язку з довготривалим проведенням процедури закупівлі Послуг, що було зумовлене поданням учасниками торгів оскаржень в АМКУ, значно зменшився календарний час на надання Послуг.
- Відсутність під’їзного шляху до місць зберігання відходів буріння на майданчику свердловини №122 Західно-Соснівського ГКР. Даний майданчик використовувався після закінчення робіт на свердловині №122 Західно-Соснівського ГКР для будівництва інших свердловини Західно-Соснівського ГКР. Майданчики свердловин будувало ГПУ «Шебелинкагазвидобування», у чиїй власності знаходяться залізобетонні плити, якими вкриваються майданчики. Зі зміною свердловино-точок змінювалось розташування плит, у результаті чого під’їзд до місць зберігання відходів буріння було демонтовано. Відновити під’їзд до заключення Договору було недоцільно, оскільки будівництво під’їзного шляху потребувало витрат, які у разі, якщо б процедура закупівлі Послуг не відбулась, були б не виправдані. Крім того, у період 18.11.2022-13.12.2022 на тому ж майданчику проводились роботи по мобілізації та монтуванню бурового верстату іншої свердловини, яка розпочата бурінням майже на момент підписання Договору – 13.12.2022. Під час монтажу бурового верстата сторонні роботи на майданчику недопустимі.
- Після заключення Договору БУ «Укрбургаз» негайно звернулося листом від 13.12.2022 №УБГ 34/488-C (додається) до керівництва Хрестищенського ВБР із запитом про можливість забезпечити під’їзд автоспецтехніки ТОВ «Екоінвестгруп» до місць зберігання відходів буріння. Хрестищенське ВБР повідомило листом від 16.12.2022 № ХВБР 1-03-19/478 (додається) про неможливість облаштування під’їзного шляху для надання Послуг до 09.01.2023 через задіяність працівників, які можуть бути залучені до таких робіт, на інших об’єктах.
У зв’язку з наведеним вище, БУ «Укрбургаз» звернулось до ТОВ «Екоінвестгруп» листом від 21.12.2022 №УБГ 2375-1 (додається) з пропозицією, керуючись п. 11.1 Договору оформити додатковою угодою, проект якої надано останнім з вказаним листом, подовження строку надання Послуг до 28.02.2023. Листом від 21.12.2022 №21/12-22 (додається) ТОВ «Екоінвестгруп» не заперечує проти підписання такої додаткової угоди.
Наразі роботи по облаштуванню під’їзного шляху до місць зберігання відходів буріння свердловини №122 Західно-Соснівського ГКР тривають.
Додатки:
1. Розрахунок очікуваної вартості.
2. Цінові пропозиції ТОВ Еко-Енергопром, ТОВ Екоінвестгруп, ТОВ Полекозахист, ТОВ УтильВторПром.
3. Щодо вивозу відходів буріння.
4. Щодо підїздної дороги 122 ЗСоснівка.
5. Лист звернення до ТОВ Екоінвестгруп.
6. Лист, щодо підписання додаткової угоди.