-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху ремонтного цеху КП «Чернівецьке тролейбусне управління» що знаходиться за адресою м. Чернівці вул. Комунальників,12»
Завершена
8 522 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 610.00 UAH
Номер:
02ff989601d44ab8a7e1f38fb51e40bb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000162
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 17:43 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2022-09-15-011501-a 15.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій (окрім питань, які були предметом розгляди Колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Чернівецьке тролейбусне управління» на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д, б/№, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Смеречина», фізичної особи підприємця «Краснейчук Олег Ярославович», товариства з обмеженою відповідальністю «Енергія змін», фізичної особи підприємця «Горюнова Оксана Вікторівна», товариства з обмеженою відповідальністю «Універсал Буд-2020», протоколи відхилення б/н від 19.10.2022, б/н від 20.10.2022, б/н від 21.10.2022, б/н від 25.10.2022, протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.12.2022 №724/22, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 08.11.2022 № 6633-р/пк-пз та від 15.11.2022 № 6735-р/пк-пз, пояснення на запити Держаудитслужби отримані 24.01.2023 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
09.02.2023 18:02 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 18:02
Запити/Пояснення
Номер:
5b684db764f34804bd90b511610a06aa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2023 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту даху ремонтного цеху КП «Чернівецьке тролейбусне управління» що знаходиться за адресою м.Чернівці вул. Комунальників,12» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-15-011501-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Смеречина» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3e35c3d6b7b44c7c889c988456270c8c
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 19 січня 2023року 16:29
Дата опублікування:
24.01.2023 16:21
Опис:
1. На підставі кошторису на будівельні роботи на капітальний ремонт даху ремонтного цеху КП "Чернівецьке тролейбусне управління", що знаходиться за адресою м. Чернівці вул. Комунальників,12 було здійснено розрахунок розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва (Капітальний ремонт даху ремонтного цеху КП "Чернівецьке тролейбусне управління" по вул. Комунальників,12 в м. Чернівці; Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: "Капітальний ремонт даху ремонтного цеху КП "Чернівецьке тролейбусне управління" що знаходиться за адресою м. Чернівці, вул. Комунальників,12" додаємо.
2. Додаємо документальне підтвердження щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Смеречина» вимог частини другої статті 41 Закону.