-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху ремонтного цеху КП «Чернівецьке тролейбусне управління» що знаходиться за адресою м. Чернівці вул. Комунальників,12»
Завершена
8 522 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 42 610.00 UAH
Період оскарження:
15.09.2022 18:29 - 04.10.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
0affcb7171234838b8f1f8b49ef48163
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-15-011501-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Ми, ТОВ «УНІВЕРСАЛ БУД-2020», як учасники процедури відкритих торгів за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і рестоврація («Капітальний ремонт даху ремонтного цеху КП «Чернівецьке тролейбусне управління» що знаходиться за адресою м. Чернівці вул. Комунальників.12»),
ідентифікатор процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-09-15-011501-a, користуючись правом встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-«Закон»), подаємо Скаргу щодо неправомірно прийнятого рішення Замовника про дискваліфікацію нас, як учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Скарга Word.docx 04.11.2022 11:05
- 4. Протокольне рішення Замовника про відхилення ТОВ УНІВЕРСАЛ БУД-2020.pdf 04.11.2022 11:05
- 3. Скарга підписана КЕП.pdf.p7s 04.11.2022 11:05
- Скарга.pdf 04.11.2022 11:05
- 5. Довідка з АТ ОЩАДБАНК.pdf 04.11.2022 11:05
- 1. Платіжне доручення.pdf 04.11.2022 12:07
- Лист Держпраця.pdf 10.11.2022 15:26
- рішення від 07.11.2022 № 6591.pdf 07.11.2022 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.11.2022 № 6735.pdf 15.11.2022 14:47
- рішення від 15.11.2022 № 6735.pdf 18.11.2022 11:26
- Універсал декларація.pdf 10.11.2022 15:02
- deklaracija.doc 10.11.2022 15:02
- відповідь на скаргу..pdf 10.11.2022 15:02
- відповідь УНІВЕРСАЛБУД.docx 10.11.2022 15:02
- deklaracija.pdf 10.11.2022 15:02
- Договір №260 Барвінок.pdf 15.11.2022 11:00
- Договір №180 ДПС.pdf 15.11.2022 11:00
- додаток до скарги.docx 15.11.2022 11:00
- Довідка про наявність аналогічних договорів.pdf 15.11.2022 11:00
- відповідь на скаргу. Універсал Буд 2020.pdf 15.11.2022 11:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.11.2022 12:04
Дата розгляду скарги:
15.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2022 15:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.11.2022 11:26
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
45a7eb74405c448dae5a6e79322f6ee2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-15-011501-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
№1 від 28.10.2022
До Антимонопольного
комітету України
Адреса:
вул. Митрополита Василя Липківського,
45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Смеречина»
(код ЄДРПОУ 41865404)
Адреса: 58003, Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Буковинська, 33а
електронна пошта: smerechuna.tov@gmail.com
телефон +380952881688
Замовник:
Комунальне підприємство
"Чернівецьке тролейбусне управління"
(код ЄДРПОУ 03328907)
Адреса: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вулиця Комунальників, 12
trolebus.cv@gmail.com
телефон: +380372506120
Інформація про закупівлю
ID: 40114c10253f4f55acc4791c1def0e3b
Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-15-011501-a
Дата, коли суб’єкту оскарження
стало відомо про неправомірні
дії Замовника – 25.10.22
СКАРГА
щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника
ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Оголошення UA-2022-09-15-011501-a
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-15-011501-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Смеречина» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно вимог тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, а саме: «Капітальний ремонт даху ремонтного цеху КП «Чернівецьке тролейбусне управління» що знаходиться за адресою м. Чернівці вул. Комунальників,12», що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами розгляду пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника на підставі Протоколу Уповноваженої особи від «25» жовтня 2022 р.
Підставою для відхилення зазначено наступне:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Смеречина», Замовником було виявлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
Невідповідність Додатку 3 «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам», розділу ІІІ «Інші документи» підпункту 3.8. в частині «Скан-копія Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки» - невідповідність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки щодо монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміщення їх аварійних частин відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року;
Невідповідність пункту 9 «Оголошення про проведення відкритих торгів» в частині розміру надання забезпечення тендерної пропозиції.
Скаржник не погоджується з подібним рішенням, вважає відхилення неправомірним, опираючись на наступне.
1. Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. затверджено Порядок
видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, відповідно до якої Скаржник отримав:
- Дозвід держпраці 015.18.77 ;
- Дозвіл держпраці 0149.18.77;
- Дозвіл держпраці 0040.21.77 та відповідний висновок до нього.
Окрім того, КМУ було затверджено Постанову № 77 від 03.02.2021р. та Постанову № 207 від 03.03.2020р. якими затверджено зміни до Переліку видів робіт та порядку видачі дозволів та декларацій відповідності матеріально-технічної бази.
Пунктами цих Постанов визначено, що вищезазначені дозвільні документи, зокрема, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до внесення змін в нормативно-правові акти є дійсними до закінчення строку їх дії.
Також змінами до вищезазначеної Постанови №1107 від 26.10.2011р. було визначено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Проте, КМУ було видано Постанову №314 від 18.03.2022р., яка, по суті, встановлює порядок отримання дозвільних документів на період дії воєнного стану.
Відповідно до пп.1 п. 1 вищезазначеної Постанови, у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Окрім того, відповідно до п.3 Постанови, суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності.
Відповідно дана Постанова носить диспозитивний характер та видана для полегшення діяльності суб’єктів господарювання під час дії воєнного стану у разі неможливості отримання встановлених дозвільних документів- дозволі та ліцензій. Проте жодна з вищезазначених постанов не скасовує дії чинних дозвільних документів. Більше того відповідно до Постанови КМУ №357 від 24.03.2022р. строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Разом з тим, зміни, внесені в Постанову №1107, лише приводять її у відповідність до Порядку отримання дозвільних документів, який склався на період дії воєнного стану.
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно з статтею 58 Конституції України «закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.
Отже, наведена нормативно-правова база жодним чином не зобов’язує суб’єктів господарювання отримувати інші дозвільні документи за наявності таких документів у них. Окрім того, жодна з Постанов не скасовує, а продовжує дію дозвільних документів. Відтак, Скаржник має усі необхідні дозволи, отримані в установленому порядку, які є чинними та може виконувати усі необхідні роботи.
2. Відповідно до п.2 розділу III Тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен був надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог Наказу МЕРТУ № 2628 від 14 грудня 2020 року "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції" та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. Сума гарантії відповідно ум
3. ов Тендерної документації становила 42610,00 (сорок дві тисячі шістсот десять гривень).
Окрім того, цим ж пунктом встановлено, що гарантія повинна бути з повним грошовим покриттям, що підтверджується довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено Тендерною документацією.
Скаржником у складі тендерної пропозиції була надана Банківська гарантія № N71.00.0000000502 від 04.10.2022р. надана АТ «Акцент-Банк». Сума гарантії скаржника складає 45 000,00 грн. (сорок п’ять тисяч гривень). Дана сума є не меншою, ніж передбачено тендерною документацією. Відповідно, Скаржником виконано умову тендерної документації в частини суми гарантії в повному обсязі.
Окрім того, в тексті гарантії міститься вимога про те, що дана банківська гарантія є безвідкличною та безумовною.
Цей пункт означає, що кошти за банківською гарантією у разі настання гарантійного випадку перераховуються замовнику у повному обсязі, не розбивають на окремі платежі та сума перерахування залишається незмінною відповідно до виданої банківської гарантії.
Отже, гарантія Скаржника повністю відповідає умовам Тендерної документації та передбачає безумовну згоду Скаржника взяти участь у закупівлі та виконати роботи, а також сплатити необхідну суму в разі настання гарантійного випадку.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам законодавства та тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Смеречина», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «25» жовтня 2022 р.
Додатки:
1. Протокол розгляду тендерних пропозицій від «25» жовтня 2022 р. з причинами дискваліфікації Скаржника.
З повагою,
Директор Олег ПРЯДІЙ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2022-09-15-011501-a.pdf 28.10.2022 15:27
- Скарга UA-2022-09-15-011501-a.docx 28.10.2022 15:27
- Протокол відхилення 5.pdf 28.10.2022 15:27
- рішення від 01.11.2022 № 6513.pdf 01.11.2022 14:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2022 № 6633.pdf 09.11.2022 11:05
- рішення від 08.11.2022 № 6633.pdf 10.11.2022 14:32
- Відповідь на скаргу.pdf 04.11.2022 15:02
- повідомлення.pdf 07.12.2022 13:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2022 16:02
Дата розгляду скарги:
08.11.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.11.2022 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.11.2022 14:34
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2022 13:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Антимонопольного комітету України № 6633-р/пк-пз від 08.11.2022 щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "СМЕРЕЧИНА" від 28 жовтня 2022 № UA-2022-09-15-011501-a.b1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі UA-2022-09-15-011501-a "Капітальний ремонт даху ремонтного цеху КП "Чернівецьке тролейбусне управління", що знаходиться за адресою м. Чернівці вул. Комунальників,12" постановила зобов'язати комунальне підприємство "Чернівецьке тролейбусне управління" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СМЕРЕЧИНА".
Повідомляємо, що комунальне підприємство «Чернівецьке тролейбусне управління» скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМЕРЕЧИНА» від 25.10.2022.
Просимо вжити заходів щодо зміни статусу закупівлі «Призупинено» задля подальшого підписання договору із переможцем закупівлі UA-2022-09-15-011501-a "Капітальний ремонт даху ремонтного цеху КП "Чернівецьке тролейбусне управління".