• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква столова свіжа 1 сорту, буряк столовий свіжий 1 сорту, капуста білоголова свіжа (середньостиглих та пізньостиглих сортів) 1 сорту, цибуля ріпчаста свіжа 1 сорту)

номенклатурна позиція: 3221111-7 Буряк, 03221112-4 Морква, 03221410-3 Капуста качанна, 03221113-1 Цибуля

Завершена

83 623 395.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 46 900.00 UAH
Номер: 02561ca6ba0a45b483667ee915058a03
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-02-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.01.2023 12:07 - 24.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.12.2022 № 320 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 38 UA-2022-08-11-006342-a 11.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця закупівлі за лотами №№1-3 ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» установлено недотримання положень пункту 9 частини першої статті 1 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності та повноти надання відповідей на запитання до процедури та вимоги про усунення порушень, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність їх розміщення та виконання учасниками, розгляду тендерних пропозицій учасника по лотам №№ 1-4 ТОВ «Р-ПРОДАКТ» та № 2 ФГ «БРОЙ АГРО», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності та повноти надання відповідей на запитання до процедури та вимоги про усунення порушень, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність їх розміщення та виконання учасниками, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.08.2022 (протокол № 1-11/08/2022), зі змінами від 29.08.2022 (протокол № 1-29/08/2022), запитання до процедури від 23.08.2022, відповідь Замовника на запитання до процедури від 26.08.2022, вимога про усунення порушень від 22.08.2022, відповідь Замовника на вимогу про усунення порушень від 24.08.2022, тендерні пропозиції за лотами №№ 1-4 товариства з обмеженою відповідальністю «Р-ПРОДАКТ» (далі – ТОВ «Р-ПРОДАКТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» (далі – ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП»), тендерну пропозицію за лотом № 2 фермерського господарства «БРОЙ АГРО» (далі – ФГ «БРОЙ АГРО»), вимоги про усунення невідповідностей, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.09.2022, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотами №№ 1-4, від 16.09.2022, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотами №№ 1-4 від 22.09.2022, протоколи розкриття тендерних пропозицій за лотам №№ 1-4 від 22.09.2022, повідомлення про намір укласти договір за лотами №№ 1-4 від 22.09.2022, договір від 04.10.2022 № 98/1-К-22, додаткову угоду до цього договору від 04.10.2022 № 1 та звіт про його виконання від 04.01.2023 за лотом № 1 (далі – Договір 1), договір від 04.10.2022 № 99/1-К-22, додаткову угоду до цього договору від 04.10.2022 № 1 та звіт про його виконання від 04.01.2023 за лотом № 2 (далі – Договір 2), договір від 18.11.2022 № 129/1-К-22, додаткові угоди до цього договору від 18.11.2022 № 1, від 12.12.2022 № 2, та звіт про його виконання від 04.01.2023 за лотом № 3 (далі – Договір 3), протокол уповноваженої особи про визнання тендеру таким, що не відбувся в зв’язку з відсутністю кошторисних призначень (відміна закупівлі) від 18.11.2022 № 1-18/11/2022 за лотом № 4. За результатами моніторингу установлено, що положеннями пункту 11.2 проектів договорів (що є невід’ємною частиною тендерної документації) за лотами №№ 1-3 та цим же пунктом Договорів 1, 2 та 3, укладених між Замовником та учасником – переможцем закупівлі ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» (лоти №№1-3) встановлені вимоги щодо надання переможцем закупівлі гарантії забезпечення виконання договору (далі – Гарантія). Зокрема, абзацом шостим пункту 11.2 проектів договорів за лотами №№ 1-3 передбачено надання переможцем закупівлі гарантії забезпечення виконання договору в розмірі 5% його кошторисної вартості, строк дії якої повинен закінчуватись не раніше ніж через 20 календарних днів після дати закінчення дії договору. Положеннями пункту 10.1 проектів договорів за лотами №№ 1-3 та Договорів 1, 2 та 3 передбачено, що кінцевий строк дії Договору є 31.12.2022. Зважаючи на зазначене, мінімально можливою датою закінчення строку дії Гарантії, що мав надати переможець закупівлі до укладання договору є 20.01.2023. Проте, учасник – переможець закупівлі за лотами №№ 1-3 ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» завантажив в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції страхові гарантії забезпечення виконання договору від 26.09.2022 № 103-180-001651, № 103-180-001652, № 103-180-001653 за лотами №№ 1-3 відповідно, в яких датою закінчення строку дії Гарантії зазначено 15.12.2022. Окрім цього, учасник ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» надав в складі тендерної пропозиції лист від 05.09.2022 № 197 про погодження з умовами проекту договору та завірений належним чином проект договору (файл «7.1 проект договору овочі.pdf») за лотами №№ 1-3. Відповідно до пункту 9 частини першої статті 1 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Однак, учасник - переможець закупівлі за лотами №№ 1-3 ТОВ «ДНІПРО РІВЕР ГРУП» не надав належним чином оформлену гарантію забезпечення виконання Договору відповідно до вимог пункту 11.2 проектів договорів за лотами №№ 1-3, чим недотримався положень пункту 9 частини першої статті 1 Закону. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель та відповідно до протоколу уповноваженої особи про визнання тендеру таким, що не відбувся в зв’язку з відсутністю кошторисних призначень (відміна закупівлі) від 18.11.2022 № 1-18/11/2022 торги за лотом № 4 визнані такими, що не відбулись.
Період усунення порушень: 25.01.2023 19:03 - 09.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.01.2023 19:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою не допущення у подальшому вказаних порушень ознайомити відповідні структурні підрозділи з інформацією зазначеною у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-11-006342-a та наголосити, що під час укладання договору про закупівлю необхідно звіряти відповідну інформацію щодо надання забезпечення виконання договору з інформацією зазначеною у проекті договору про закупівлю.
Дата публікації звіту: 31.01.2023 15:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Відсутній механізм
Опис: Витяг з протоколу від 30.01.2023 № 1-30/01/2023 про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2022-08-11-006342-a
Дата публікації: 13.02.2023 10:48