• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. М.Горького (на ділянці між вул.Б.Хмельницького та вул.І.Богуна) (відновлення елементів благоустрою ) в м. Чернівці (коригування)

Завершена

17 544 792.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 723.96 UAH
Номер: ec7095fafb7b4fa7808f90297aaad6c0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-02-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.02.2023 17:11 - 24.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.02.2023 № 25 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2022-08-05-007450-a 05.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Глиняний Д.С встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «УКР-КАПІТАЛ-БУД» та ТОВ «ШБУ-77», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.08.2022 б/н зі змінами від 16.08.2022 б/н, запитання до процедури від 09.08.2022, відповідь Замовника на запитання до процедури від 09.08.2022, тендерні пропозиції приватного підприємства «УКР-КАПІТАЛ-БУД» (далі – ПП «УКР-КАПІТАЛ-БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77») та фізичної особи-підприємця Глиняний Д.С (далі – ФОП Глиняний Д.С), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.08.2022, вимогу про усунення невідповідностей, оприлюднену в електронній системі закупівель 31.08.2022, протокольні рішення уповноваженої особи від 26.08.2023 б/н та 02.09.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2022, договір від 14.09.2022 № 276, додаткові угоди від 26.09.2022 № 1, від 08.11.2022 № 2, від 16.12.2022 № 3 та від 13.02.2023 № 4 до цього договору, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.02.2023. За результатами проведеного моніторингу було встановлено, що Замовник в частині третій додатку 3 до тендерної документації встановив вимоги щодо надання інформації, учасниками закупівлі та спосіб її документального підтвердження щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлених статтею 17 Закону. Зокрема, для підтвердження того, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (пункт 8 частина перша статті 17 Закону) від учасників вимагалось надати в складі тендерної пропозиції скан-копію оригіналу інформаційної довідки в довільній формі міжрегіонального управління Міністерства юстиції України за місцем знаходження учасника про те, що учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура. На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП Глиняний Д.С надав в складі тендерної пропозиції інформаційний лист від 15.08.2022 № 367/1141/08.3-18 (далі – Лист), виданий Південно-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції. Інформація, наведена у вказаному Листі, стосується суб’єкта підприємницької діяльності – фізичну особу-підприємця Глиняного Дмитра Степановича (дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації: 05.05.2005 № 20380000000003612). Проте, відповідно до витягу з ЄДР, завантаженого у складі тендерної пропозиції (файл «повний витяг.pdf»), ФОП з таким номером державної реєстрації та датою має статус – «припинено підприємницьку діяльність» (дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про припинення підприємницької діяльності: 01.12.2010 № 20380060003003612). Відповідно до витягу з ЄДР, завантаженого у складі тендерної пропозиції, актуальною датою та номером державної реєстрації ФОП Глиняний Д.С є відповідно 11.04.2019 № 20380000000050019. Таким чином, учасник ФОП Глиняний Д.С в складі тендерної пропозиції не завантажив документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлених пунктом 8 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до положень абзацу другого пункту 1 частини третьої розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону. Проте, в порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Глиняний Д.С, визнав його переможцем закупівлі та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 27.02.2023 18:06 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2023 18:06

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником оскаржено висновок органу державного фінансового контролю у судовому порядку
Дата публікації: 13.03.2023 10:03
Дата відкриття провадження: 17.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 600/1231/23-а

Запити/Пояснення