-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. М.Горького (на ділянці між вул.Б.Хмельницького та вул.І.Богуна) (відновлення елементів благоустрою ) в м. Чернівці (коригування)
Завершена
17 544 792.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 87 723.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 87 723.96 UAH
Номер:
7a66082c7f174a7499d662e75e5b06db
Внутрішній номер закупівлі:
15046730
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2022-08-05-007450-a
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44327100
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Віталій Гулейчук +380372553740 v.guleychuk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Очікувана вартість:
17 544 792.00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону:
87 723.96 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій:
85 000.00 UAH
Період уточнення:
05.08.2022 15:26 - 14.08.2022 00:00
Період прийому пропозицій:
05.08.2022 15:26 - 24.08.2022 00:00
Аукціон:
25.08.2022 12:45 - 25.08.2022 13:14
Період кваліфікації:
25.08.2022 13:14 - 02.09.2022 16:43
Період завантаження договору:
02.09.2022 16:43 - 22.09.2022 16:43
Умови оплати:
дата виставлення рахунку - 30%
- Подіядата виставлення рахунку
- ОписЗамовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. У разі укладання Договору після 20 грудня, Замовник може здійснювати авансовий платіж тільки у новому бюджетному році з урахуванням річного ліміту асигнувань, передбаченого на відповідний рік. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 3-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 20 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт
- Розмір30%
- Тип оплатиАванс
- Період у днях10 календарні дні
виконання робіт - 70%
- Подіявиконання робіт
- ОписПрийняття та оплата виконаних робіт проводиться на підставі актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок про їх вартість (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Замовника та Підрядника, в межах ліміту асигнувань на поточний рік (у разі його встановлення). Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України
- Розмір70%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях10 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт вул. М.Горького (на ділянці між вул.Б.Хмельницького та вул.І.Богуна) (відновлення елементів благоустрою ) в м. Чернівці (коригування)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 01.06.2023
Місце постачання
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. М.Горького (на ділянці між вул.Б.Хмельницького та вул.І.Богуна)
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ПП УКР-КАПІТАЛ-БУД
Оскарження: 26.08.2022 12:20 - 06.09.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
40489736
-
Контактна особа:
Рахмістрюк Микола Миколайович +380502379155 ukrkapitalbud@ukr.net
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Героїв Майдану,194 оф.34
Оскарження: 26.08.2022 12:20 - 06.09.2022 00:00
Початкова пропозиція
17 383 218.54 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 450 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
26.08.2022 12:20
Відповіді на вимоги
12
Документи
36
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШБУ-77"
Оскарження: 26.08.2022 16:05 - 06.09.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
41412376
-
Контактна особа:
Хоменко Іван 380673829005 vanya.khomenko@gmail.com
-
Адреса:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Вулиця Собранецька, будинок 42, офіс 4
Оскарження: 26.08.2022 16:05 - 06.09.2022 00:00
Початкова пропозиція
16 207 322.58 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 950 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
26.08.2022 16:05
Відповіді на вимоги
12
Документи
58
Скарги
0
ФОП Глиняний Д.С.
Оскарження: 02.09.2022 16:43 - 13.09.2022 00:00
×
-
Код ЄДРПОУ:
3090518193
-
Контактна особа:
Глиняний Дмитро Степанович +380958388880 fopgds@ukr.net
-
Адреса:
58032, Україна, Чернівецька область, Чернівці, бульвар Героїв Крут,9/42
Оскарження: 02.09.2022 16:43 - 13.09.2022 00:00
Початкова пропозиція
17 003 990.11 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 003 990.11 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.09.2022 16:43
Відповіді на вимоги
12
Документи
77
Скарги
0
Контракти
Номер:
81ccb9a7172c488a8346a0e4305e78fd
Ідентифікатор договору:
UA-2022-08-05-007450-a-b1
Постачальник:
ФОП Глиняний Д.С.
×
-
Код ЄДРПОУ:
3090518193
-
Контактна особа:
Глиняний Дмитро Степанович +380958388880 fopgds@ukr.net
-
Адреса:
58032, Україна, Чернівецька область, Чернівці, бульвар Героїв Крут,9/42
Номер договору:
276
Сума договору:
16 316 809.52 UAH без ПДВ
Період дії договору:
14.09.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Дата підписання:
14.09.2022 15:19
Статус:
Виконаний