• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція котельні КНП "Первомайська ЦРЛ" Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28 Миколаївської області (перший та другий пусковий комплекс), за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 – Реконструкція)

Завершена

2 164 985.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 824.93 UAH
Номер: dc44a8eab3ba40ea9e829650c1a7636f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-10-000106
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 11.01.2023 08:52 - 02.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.01.2023 № 1-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а також інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.01.2023. В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.01.2023 № 1-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 1 UA-2022-08-04-003013-a 04.08.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 005-72-21, cernovolsergij@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОІНТЕРМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом: 1. Припинення зобов’язань за договором від 13.09.2022 № 374, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України; 2. Розміщення в електронній системі закупівель зміни до договору згідно з додатковою угодою від 28.12.2022 № 4 у відповідності з вимогами пунктів 3 та 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.062020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік комунального некомерційного підприємства «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської Міської ради (далі – Замовник), (ідентифікатор - UA-P-2022-08-01-000409-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника, оприлюднена в електронній системі закупівель 04.08.2022, зі змінами, оприлюдненими в електронній системі закупівель 16.08.2022 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2022-08-04-003013-a; тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОІНТЕРМ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТБС-ПРОФ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.08.2022 № 4; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.08.2022 № 5; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.09.2022; договір від 13.09.2022 № 374; додаткові угоди від 30.09.2022 № 1, від 11.10.2022 № 2, від 28.11.2022 № 3; від 28.12.2022 № 4; повідомлення про внесення змін до договору; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, розміщені в електронній системі закупівель 30.01.2023. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТБС-ПРОФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, згідно з умовами підпункту 1.1 пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі: «інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток № 1,8)»; «технічні та інші вимоги до предмету закупівлі та вимоги до Учасника, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (додаток № 3)». Згідно з умовами додатку 1 до Тендерної документації «учасник повинен надати сертифікати на пальники та котли (згідно діючого законодавства)». «Документи та інформація, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У такому випадку учасником подається довідка в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі даний документ не може бути подано з посиланням на відповідні нормативно-правові акти». Згідно з умовами пункту 3 «Вимог з енергозбереження та енергоефективності» Додатку 3 до Тендерної документації: «Ефективність спалювання (коефіцієнт корисної дії пальника) має бути підтвержена Сертифікатом випробування , згідно Європейських норм і правил». Водночас у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТБС-ПРОФ» відсутні вищезазначені сертифікати на пальники та котли, а також сертифікати випробування. При цьому, у складі тендерної пропозиції цього учасника відсутні довідки в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі вказані сертифікати не можуть бути поданими цим учасником з посиланням на відповідні нормативно-правові акти. Отже, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТБС-ПРОФ» підлягала відхиленню на підставі абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Проте, Замовник на порушення абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію цього учасника, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 13.09.2022 № 374. Крім того, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовник на порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив зміни до договору згідно з додатковою угодою від 28.12.2022 № 4 протягом трьох робочих днів з дня їх внесення.
Період усунення порушень: 06.02.2023 15:55 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2023 15:55

Оскарження висновку в суді

Опис: КНП "Первомайська ЦРЛ", як Замовник у межах відповідної процедури закупівлі публікує інформацію про оскарження висновку передбачених ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі". Відкрито провадження №400/1122/23 від 17.02.2023 р.
Дата публікації: 20.02.2023 09:58
Дата відкриття провадження: 17.02.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 400/1122/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ про результати моніторингу закупівлі, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу в межах процедури моніторингу закупівлі UA-2022-08-04-003013-a Згідно абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. КНП «Первомайська ЦРЛ» як Замовник по закупівлі «Реконструкція котельні КНП "Первомайська ЦРЛ" Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28 Миколаївської області (перший та другий пусковий комплекс)» не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-04-003013-a від 06 лютого 2023 року Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області (далі за текстом – висновок ДАСУ), вважає його протиправним, необґрунтованим, та таким, що підлягає скасуванню з таких підстав: 1. Тендерна пропозиція ТОВ «ТБС-ПРОФ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У оскаржуваному висновку ДАСУ встановлена наявність порушення абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, «тендерна пропозиція ТОВ «ТБС-ПРОФ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: відсутні сертифікати на пальники та котли, а також сертифікати випробування та довідки в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі вказані сертифікати не можуть бути поданими цим учасником з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.». КНП «Первомайська ЦРЛ» не погоджується з таким твердженням ДАСУ у зв’язку із зазначеним нижче. Учасником ТОВ «ТБС-ПРОФ» у складі тендерної пропозиції подано лист від 24.08.2022 № 2408-2022/31 щодо відсутності обов’язкової сертифікації пальників згідно діючого законодавства України. На підтвердження наданий лист ПП «ВІТЕС ПЛЮС» № 24/08/1, в якому повідомляється, що за кодом УКТЗД 8416208000 пальники інші для твердопаливних котлів нові, згідно нормативної бази даного коду товару, контроль митницями щодо наявності документів з оцінки відповідності та знаку відповідності не передбачений. Учасник ТОВ «ТБС-ПРОФ» у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 22 серпня 2022 року № 2208-2022/15, яким підтвердив спроможність надання усіх необхідних документів до даної закупівлі (в цьому числі, і сертифікат випробування). Таким чином, учасником не проігноровано вимоги тендерної документації. 2. Додаткова угода від 28.12.2022 № 4 оприлюднена. У оскаржуваному висновку ДАСУ встановлена наявність порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону, Замовник не оприлюднив зміни до договору згідно з додатковою угодою від 28.12.2022 № 4 протягом трьох робочих днів з дня їх внесення. 28.12.2022 КНП «Первомайська ЦРЛ» внесено зміни до умов договору шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Під час завантаження відповідної додаткової угоди від 28.12.2022 № 4 через автоматизоване робоче місце замовника стався технічний збій і скан-копія PDF файла додаткової угоди не завантажилась в систему. Про що було зазначено у відповіді від 30.01.2023 № 226-01-04 на Запит замовнику на пояснення від 25.01.2023. 3. Незаконність, необґрунтованість заходів, які ДАСУ зобов’язує здійснити щодо усунення виявлених порушень. У оскаржуваному висновку ДАСУ зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом: 1. Припинення зобов’язань за договором від 13.09.2022 № 374, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України; 2. Розміщення в електронній системі закупівель зміни до договору згідно з додатковою угодою від 28.12.2022 № 4 у відповідності з вимогами пунктів 3 та 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893. Щодо першого зобов’язання КНП «Первомайська ЦРЛ» звертає увагу на таке. Відповідно до ст. 202 ГК України - господарське зобов`язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов`язання; у разі поєднання управненої та зобов`язаної сторін в одній особі; за згодою сторін; через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов`язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. Ця імперативна вимога щодо вжиття заходу щодо усунення виявлених порушень незаконна. Щодо другого зобов’язання КНП «Первомайська ЦРЛ» звертає увагу, що зміни до умов договору шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, здійснено 28.12.2022. На виконання висновку ДАСУ скан-копія PDF файла Додаткової угоди від 28.12.2022 № 4 завантажена через автоматизоване робоче місце замовника 07.02.2023. З огляду на все вищенаведене, КНП «Первомайська ЦРЛ» як Замовник відповідної процедури закупівлі не може погодитися з висновком Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-04-003013-a від 06 лютого 2023 року Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, та, керуючись нормами ст. 13 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», буде змушене оскаржити дії посадових осіб відповідного органу державного фінансового контролю в судовому порядку.
Дата публікації звіту: 10.02.2023 16:03

Запити/Пояснення