-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція котельні КНП "Первомайська ЦРЛ" Первомайської міської ради м. Первомайськ вул. Амосова Миколи Академіка,28 Миколаївської області (перший та другий пусковий комплекс), за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 – Реконструкція)
Завершена
2 164 985.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 824.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 824.93 UAH
Період оскарження:
04.08.2022 11:28 - 22.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Cкасування рішення про визначення переможця
Номер:
b981086904d74e2d8ffce1c240f5d881
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-04-003013-a.b1
Назва:
Cкасування рішення про визначення переможця
Вимога:
04.08.2022 року Замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради» було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю «ДК 021:2015:45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 – Реконструкція)».
26.08.2022 року був проведений аукціон та за результатами оцінки поданих пропозицій 31.08.2022 року Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НІКОІНТЕРМ» та оголошено переможцем ТОВ «ТБС-ПРОФ».
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.
Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» для учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованих ним товарів, послуг чи робіт таким характеристикам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Водночас відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція − пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
При цьому виходячи зі змісту частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
За п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що Учасники процедури закупівлі повинні також надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним та іншим вимогам зазначених в Додатках № 1 та 3.
Згідно умов Тендерної документації, а саме Додатку 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від учасників наступне «Всі найменування робіт технічного завдання необхідного обладнання вказані відповідно до робочого проекту, проте посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, конструкцію, тип обладнання або матеріал даний вираз читається в значенні «або еквівалент» ОБОВ’ЯЗКОВО надати учасником порівняльний аналіз технічних характеристик та підтверджуючих документів на пальники та котли у разі заміни на іншу торгівельну марку або фірму виробника.».
Проте Замовником у складі тендерної документації не розміщено робочого проекту із зазначеними маркою та моделлю пальника, що має бути встановлений під час виконання робіт за предметом закупівлі. Відтак, Учасники, зокрема і ТОВ «ТБС-ПРОФ» мають надати технічні характеристики та порівняльний аналіз пальників, що пропонуються ними в складі тендерної пропозиції.
Натомість, ТОВ «ТБС-ПРОФ» у складі тендерної пропозиції надало лише паспорт на систему управління пальника виробника «Micro Energiа», який не містить опису наступних технічних характеристик, визначених Замовником у Додатку 3 до Тендерної документації, а саме:
«Вимоги з енергозбереження та енергоефективності
1. Можливість спалювання слідуючого виду палива :
- паливні гранули ( пелети ) з відходів деренини ,
- паливні гранули з відходів продуктів сільськогосподарського виробництва , агропелети.
2. Ефективність спалювання ( коефіцієнт корисної дії пальника ) має бути підтвержена Сертифікатом випробування , згідно Європейських норм і правил».
Наданий паспорт ТОВ «ТБС-ПРОФ» стосується лише складової частини пальника – системи управління, та з його змісту неможливо встановити дані про технології і (або) науково-дослідні роботи, які пропонував застосувати замовник щодо заміни існуючих пальників на високотехнологічні факельні пальники.
Більш того, наданий паспорт на систему управління пальника виробника «Mikro Energiа» не відповідає вимогам Замовника, визначеним у Додатку 3, оскільки не містить інформації про потужність, коефіцієнт корисної дії пальника та котла, до яких може бути застосована відображена у технічному паспорті система управління.
Жодних інших технічних специфікацій або сертифікатів, які б дозволили встановити відповідність технічних документів на пальник умовам тендерної документації Замовника (Пальник потужністю 500 КВт з описом його технічних характеристик) ТОВ «ТБС-ПРОФ» не надало.
Також, у Додатку 3 до Тендерної документації Замовник визначив, що вартість матеріальних ресурсів приймається Учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об'ємів постачання. Застосування коефіцієнтів при складанні ціни пропозиції (кошторисної документації) повинно бути обґрунтовано.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТБС-ПРОФ» подано кошторисний розрахунок та пояснювальну записку, в якій відображено, що середньомісячна заробітна плата на 1 робітника при повній зайнятості по будівельним, монтажним і ремонтним роботам складає 23500,00 грн. та для пусконалагоджувального персоналу 24057,12 грн., що є значно вищим за середній рівень заробітних плат відповідних категорій працівників в Україні у публічних закупівлях.
При цьому, учасник, перебуваючи у Вінницькій області у кошторисному розрахунку не заклав жодних витрат на відрядження працівників на Об’єкт Замовника, що знаходиться у Миколаївській області (відстань 270 км), зазначивши доставку матеріальних ресурсів на відстані 30 км.
Тобто, з наведених підстав кошторисний розрахунок ТОВ «ТБС-ПРОФ» є завищеним та необґрунтованим, а відповідно не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Разом з тим, ТОВ «ТБС-ПРОФ» у складі тендерної пропозиції надало лист ПП «ВІТЕС ПЛЮС» адресоване ФОП Ноцику В.Є. про те, що за кодом УКТЗД 8416208000 пальники інші для твердопаливних котлів нові, згідно нормативної бази даного коду товару, контроль митницями щодо наявності документів з оцінки відповідності та знаку відповідності не передбачений.
Однак, за змістом листа, вбачається, що пальник не потребує документів під час контролю митницями, проте це не свідчить про відсутність сертифікаційних або інших технічних документів на пальник від заводу-виробника.
Також даний лист складений невідомою юридичною особою ПП «ВІТЕС-ПЛЮС», про яку ТОВ «ТБС-ПРОФ» не надало жодної інформації (види діяльності, на якій підставі саме ПП «ВІТЕС-ПЛЮС» складає такий лист(вони є виробником чи постачальником пальників)), адресований не учаснику тендеру ТОВ «ТБС-ПРОФ», а третій особі ФОП Ноцик В.Є., яка не приймає участь у процедурі закупівлі та не має жодних відносин з ТОВ «ТБС-ПРОФ», а тому даний лист жодного відношення до процедури закупівлі не має, та не може вважатись належним документом у складі тендерної пропозиції учасника, що відповідає вимогам Замовника оголошеним у тендерній документації.
Лист ТОВ «ТБС-ПРОФ» за вих.. № 2408-2022/31 про відсутність сертифікатів не містить жодних посилань на законодавство України, яке не ставить відповідних вимог до пальників та вказує, що порівняльний аналіз технічних характеристик не надається, оскільки заміна на іншу торгівельну марку або фірму виробника не передбачається.
Проте, Замовником не було розміщено у складі тендерної документації робочого проекту, у зв’язку із чим ТОВ «ТБС-ПРОФ» не могло достовірно знати про торгівельну марку або фірму виробника пальника, який передбачений робочим проектом, а відтак ТОВ «ТБС-ПРОФ» повинно було надати опис технічних характеристик пальника згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації, який пропонується до встановлення під час виконання робіт за процедурою закупівлі.
Відповідно до ч. 1, 2, 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Проте Замовник в порушення одразу декількох положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначив переможцем відкритих торгів учасника ТОВ «ТБС-ПРОФ», який не відповідає одразу декільком вимогам Додатку 3 до тендерної документації Замовника!
Наведене говорить про недобросовісність не лише учасника, а й Замовника при здійсненні процедури закупівлі та ставить під сумнів репутацію Замовника при проведенні ним як даної, так й інших процедур закупівлі!
На підставі пункту 15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Згідно п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На час подання даної вимоги жодних дій, передбачених ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником та Переможцем вчинено не було, що свідчить про необ’єктивну оцінку тендерної пропозиції та грубе порушення Замовником під час проведення процедури закупівлі у формі відкритих торгів вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»!
За змістом п. 2. ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вищевикладеного, керуючись ст. 5, п.п.15,16 ст.29, п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визначення переможця, а саме Рішення, ухвалене Протоколом №5 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем відкритих торгів згідно з предметом закупівлі , код національного класифікатора України ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 – Реконструкція) ( ідентифікатор UA-2022-08-04-003013-a )ТОВ «ТБС-ПРОФ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
2.Про прийняте рішення просимо повідомити у встановлений законом термін та спосіб.
Директор ТОВ «НІКОІНТЕРМ» Д.В. Колосовський
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.doc 06.09.2022 17:08
- Відповідь.pdf 07.09.2022 15:59
Дата подачі:
06.09.2022 17:08
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо Вам за надану інформацію. Викладена Вами у Вимогі (скарзі) інформація буде використана при прийнятті подальших рішень по даній закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено