-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
поточні ремонтні роботи з ліквідації аварійного стану приміщень Улянівського ліцею Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вул. Шкільна, буд. 4, с. Улянівка, Олександрійського району, Кіровоградської області
технічне завдання в додатку №2 до тендерної документації
Завершена
930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 650.00 UAH
Номер:
ce96e5f44fae43e69a841b525624340a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-05-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2022 00:00
Період моніторингу:
07.09.2022 17:07 - 29.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.09.2022 № 36-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 06.09.2022 № 36-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-07-22-004613-a 22.07.2022 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Попельнастівський центр із обслуговування закладів та установ» Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.08.2022 №154, тендерні пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «СТЕІР-С», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.08.2022 № 169, товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАГАЛБУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.08.2022 № 177, фізичної особи-підприємця «Кострубань Валерій Іванович», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2022 № 179, фізичної особи-підприємця «Попруга Олексій Петрович», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.08.2022 № 180, фізичної особи-підприємця Петрова Андрія Олександровича (далі – ФОП Петров А. О.), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг від 29.08.2022 № 206/02, укладений між Замовником та ФОП Петров А. О. (далі – Договір), пояснення Замовника, надані в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
21.09.2022 16:03 - 27.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2022 16:03
Запити/Пояснення
Номер:
00d0e0e896dd470080225347f23f5ae7
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2022 10:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «поточні ремонтні роботи з ліквідації аварійного стану приміщень Улянівського ліцею Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вул. Шкільна, буд. 4, с. Улянівка, Олександрійського району, Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-07-22-004613-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
953980a9875941d6ae4c36d215265cba
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.09.2022 10:08
Опис:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі: «Поточні ремонтні роботи з ліквідації аварійного стану приміщень Улянівського ліцею Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вул. Шкільна, буд. 4, с. Улянівка, Олександрійського району, Кіровоградської області» (за номером UA-2022-07-22-004613-a) було виконано на підставі дефектного акту та Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
В кошторисному розрахунку враховано:
1) Заробітна плата у розмірі 12101,81 грн.
11289 х 1,072 = 12101,81 грн., де
- 11289,00 грн. середньомісячна заробітна плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2021 році (за видом діяльності «Будівництво» за інформацією Держстату.
- 1,072 - прогнозний індекс споживчих цін на 2022 рік (Постановою КМУ №586 від 31.05.2021 визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України на 2022 – 2024 роки).
2) Кошти на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом.
3) Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами 1,078%.
Перелік нарахувань:
Коефіцієнт 1,2: до норм витрат труда робiтникiв-будiвельникiв та норм витрат труда робiтникiв-монтажникiв;
Коефіцієнт 1,15 для урахування впливу умов виконання будівельних та монтажних робіт.
Податок на додану вартість.
В умовах воєнного стану важко прогнозувати вартість матеріалів, яка буде на момент проведення ремонтних робіт, тому ціни на матеріали закладалися з урахуванням коливання цін на споживчому ринку України в межах 20-30% в бік збільшення.
Номер:
e814565a1fdb4ed8b618219256eae84d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.09.2022 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «поточні ремонтні роботи з ліквідації аварійного стану приміщень Улянівського ліцею Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вул. Шкільна, буд. 4, с. Улянівка, Олександрійського району, Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-07-22-004613-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Просимо Вас пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП Петров Андрій Олександрович (далі – ФОП Петров А. О.), як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону?
Так, пунктом 3 частини 1 «Кваліфікаційні критерії встановлені Замовником до учасників закупівлі відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 тендерної документації визначено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників.
В складі тендерної пропозиції ФОП Петров А. О. надано інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (далі – довідка).
Однак, довідка містить інформацію про посаду та освіту, без зазначення переліку працівників (П. І. Б.), а отже кваліфікаційний критерій не підтверджений.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bc4182ea8f5e444cb27b8979252c4770
Назва:
Про надання пояснення про підтвердження кваліфікаційного критерію учасника (ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-22-004613-a)
Дата опублікування:
21.09.2022 10:38
Опис:
Згідно Додатку 1 тендерної документації за закупівлею учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям необхідно було надати зокрема «Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників.» В вищезазначеній фразі відсутня вимога зазначити саме ПІБ. Таким чином в тендерній документації відсутні вимоги щодо зазначення учасниками ПІБ працівників, а довідку необхідно надати в довільній формі. Учасник ФОП Петров А.О. в складі документів тендерної пропозиції надав довідку №3 від 08.08.2022 р., в якій зазначив про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників. Цитата з довідки Учасника: «Повідомляємо, що ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, а також надаємо перелік цих працівників, а саме:». Крім того довідка містить другий абзац в якому зазначено наступне: «Ми маємо в наявності достатню кількість кваліфікованого персоналу, та в разі необхідності ФОП ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ може оперативно залучити додаткових співробітників для надання послуг за закупівлею. В разі визнання нас переможцем зобов’язуємося залучити для проведення робіт робітників та працівників достатньої кількості та відповідної кваліфікації». Таким чином учасник ФОП Петров А.О. в повному обсязі виконав вимоги тендерної документації за закупівлею та підстави для відхилення його пропозиції відсутні.