-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу (Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
6 576 113.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 988.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 988.00 UAH
Номер:
794d3f81215247e5a4e4f6b182410e9f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-03-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
03.11.2022 17:17 - 25.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-07-22-003034-a 22.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, стану виконання рішень Антимонопольного комітету, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради «Обухівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи №1 від 22липня 2022 (зі змінами), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 13.10.2022 № 6215-р/пк-пз та №6229-р/пк-пз ; від 20.10.2022 № 6380-р/пк-пз; від 27.10.2022 №6482-р/пк-пз, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.11.2022 (за лотами 1, 2 та 3), тендерні пропозиції за лотами 1, 2 та 3 товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖБУДМОНТАЖ» (далі – ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВПОЖБЕЗПЕКА» (далі – ТОВ «КИЇВПОЖБЕЗПЕКА»), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕГАС" , ПП "АГЕНЦІЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМ ТА ЗАСОБІВ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ", повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 05.10.2022 (за лотами 1, 2 та 3), реєстр пропозицій від 07.11.2022 та протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.11.2022 , повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2022 (за лотами 1, 2 та 3), пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 14.11.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
24.11.2022 19:31 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2022 19:31
Запити/Пояснення
Номер:
3a6b0be38ee14eff8e710a767e07ffcb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.11.2022 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-22-003034-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасниками процедури закупівлі умов пункту 2 розділу ІІI тендерної документації, в частині внесення забезпечення тендерної пропозиції.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Київпожежбезпека» та «Пожбудмонтаж» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a9c92f8886324c52ba842cdcd860b4a3
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
14.11.2022 09:28
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 03.11.2022р. UA-M-2022-11-03-000022) процедури закупівлі Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу (Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи) з очікуваною вартістю 6 576 113,80 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-07-22-003034-a, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 4 (лот 1, лот 2, лот 3) до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної ТОВ «Київпожбезпека», на яку 21.12.2021 року отримано позитивну експертну оцінку щодо розгляду проєктної документації по робочих проєктах «Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівля терапевтичного корпусу КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» по вул. Каштанова, 52, м. Обухів, Київської області», «Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлях поліклініки, прохідної з аптекою та майстерні по ремонту медтехніки КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» по вул. Каштанова, 52, м. Обухів, Київської області», «Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в будівлі хірургічного відділення КНП ОМР «Обухівська БЛІЛ» по вул. Каштанова, 52, м. Обухів, Київської області». Експертиза проведена ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» 21.12.2021 року, експертна оцінка за № 01612-21, № 01606-21, № 01608-21. У разі необхідності, учасники торгів мали можливість ознайомитися з об’єктом за адресою: вул. Каштанова, 52, м. Обухів, Київська область, 08704, про що зазначено в додатку 4 до Тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення було затверджено рішенням сесії Обухівської міської ради від 17.12.2021 року № 519- 18 – VІІІ «Про бюджет Обухівської міської територіальної громади на 2022 рік». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та зазначеної вище експертної оцінки.
Додатки: експертна оцінка лот 1 № 01612-21 від 21.12.2021 року; експертна оцінка лот 2 № 01606-21 від 21.12.2021 року; експертна оцінка лот 3 № 01608-21 від 21.12.2021 року; зведений кошторисний розрахунок лот 1, зведений кошторисний розрахунок лот 2, зведений кошторисний розрахунок лот 3.
2. Відповідно до умов пункту 2 розділу 3 тендерної документації вимагалася електронна банківська гарантія, яка скріплена КЕП гаранта. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію Національного банку України (далі – НБУ), які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП гаранта. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації. Учасниками було надано відповідні документи в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Додатки:
лот 1: Гарантія від 14.09.2022; довіреність; ліцензія; лист платоспроможності; свідоцтво; витяг;
лот 2: Гарантія від 14.09.2022; довіреність; ліцензія; лист платоспроможності; свідоцтво; витяг;
лот 3: Гарантія від 12.09.2022; довіреність; ліцензія; лист платоспроможності; витяг.
3. Відповідно до вимог пункту 4 розділу 6 тендерної документації Учасником надається в електронній системі закупівель гарантійний лист, що підтверджує зобов’язання Учасника виконати умови частини другої статті 41 Закону. Товариством з обмеженою відповідальністю «Київпожбезпека» та «Пожбудмонтаж» надано відповідні документи. Також, Товариство з обмеженою відповідальністю «Київпожбезпека» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожбудмонтаж» розмістили в електронній системі закупівель документи щодо частини другої статті 41 Закону, а саме: інформацію про право підписання договору про закупівлю та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. Відповідні документи додаються.
Додатки: гарантійний лист щодо виконання умов ч. 2 ст. 41 ТОВ «Київпожбезпека»; довідка щодо виконання умов ч. 2 ст. 41 ТОВ «Пожбудмонтаж»; довідка щодо права підписання договору про закупівлю «ТОВ «Київпожбезпека»; Статут з описом ТОВ «Київпожбезпека»; рішення № 1 установчих зборів засновників ТОВ «Київпожбезпека»; наказ № 1-к від 16.08.2019 року «Про призначення директора» ТОВ «Київпожбезпека»; пояснення щодо електронної ліцензії ТОВ «Київпожбезпека»; наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 31.03.2021 № 194 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» ТОВ «Київпожбезпека»; Витяг з ліцензійного реєстру ТОВ «Київпожбезпека»; довідка щодо права підписання договору про закупівлю ТОВ «Пожбудмонтаж»; наказ від 03.02.2021 р. № 1к ТОВ «Пожбудмонтаж»; рішення Засновника № 1 Товариства з обмеженою відповідальністю «Пожбудмонтаж»; Статут з описом ТОВ «Пожбудмонтаж»; лист – роз’яснення щодо електронної ліцензії ТОВ «Пожбудмонтаж»; наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій № НС-274 від 30.04.2021 ТОВ «Пожбудмонтаж»; наказ Державної служби України з надзвичайних ситуацій № НС-483 від 08.07.2021 ТОВ «Пожбудмонтаж»; Витяг з ліцензійного реєстру ТОВ «Пожбудмонтаж».