Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)
Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) - 1 одиниця.
Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічна специфікація».
Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою (очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро)) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Завершена
36 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 000.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:14.09.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:14.09.2022 13:51 - 06.10.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2022-07-15-006086-a 15.07.2022 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП», ТОВ «МЕДХОЛДІНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
комунального некомерційного підприємства «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2022 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП» (далі – ТОВ «АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ» (далі – ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2022, договір поставки товару від 06.09.2022
№ 1КТЖ-2022, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.09.2022.
Період усунення порушень:07.10.2022 17:26 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:07.10.2022 17:26
Запити/Пояснення
52551
Номер:b5f04a46674447089b1afe6a57f85e29
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:21.09.2022 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:27.09.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 osypova.monitoryng@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі багатозрізового спірального комп’ютерного томографу для сканування всього тіла людини (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2022-07-15-006086-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
53039
Номер:483043970ac64bb6ab87ca53cbfe580d
Назва:Про надання інформації
Дата опублікування:26.09.2022 13:52
Автор:Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4,
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України від 14.09.2022 року № 201 розпочато моніторинг закупівлі за ідентифікатором UA-2022-07-15-006086-a, предмет закупівлі товар - 1 Одиниця Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла).
Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель Prozorro, Комунальному некомерційному підприємству «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради (надалі – Замовник), необхідно надати пояснення, яким чином і на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Зважаючи на необхідність надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України, а також на зацікавленість Замовника у швидкому проведенні моніторингу, зазначаємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)):
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне некомерційне підприємство «Житомирський обласний онкологічний диспансер» Житомирської обласної ради 10002, Україна , Житомирська область обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ФЕЩЕНКА-ЧОПІВСЬКОГО , будинок 24/4, код ЄДРПОУ: 01991470, юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): товар за кодом ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (1 Одиниця Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)).
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-07-15-006086-a.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 36 000 000,00 грн. з ПДВ
5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: 36 000 000,00 грн. з ПДВ, КЕКВ: 2610 — Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям). Джерело фінансування – кошти НСЗУ.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
На підставі наявної потреби у закупівлі високоспеціалізованого медичного обладнання – багатозрізового спірального комп’ютерного томографу для сканування всього тіла людини (далі – предмет закупівлі), Замовником заплановано процедуру закупівлі та затверджено річний план № UA-P-2022-07-15-001445-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275, а саме – методом порівняння ринкових цін, на підставі відкритих даних ринку про ціни на товар з відповідними параметрами та інформації з отриманих цінових пропозицій. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на послуги, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни, знайдено цінові (комерційні) пропозиції від різних суб`єктів господарської діяльності із зазаначенням медико-технічних характеристик щодо багатозрізового спірального комп`ютерного томографа для сканування всього тіла людини, а саме виробництва: NEUSOFT MEDICAL SYSTEMS CO.LTD (КНР) вартістю 35 904 000,00 грн.; SCENARIA View (Японія) вартістю 36 100 000,00 грн. та SOMATOM X.cite Siemens Healthcare (Німеччина) – 36 000 000,00 грн. Крім того, проаналізовано веб-портал ProZorro з даного предмету закупівлі.
Однак, на веб-порталі ProZorro є і більш вища очікувана вартість (46 млн.грн.) аналогічного багатозрізового спірального комп`ютерного томографа для сканування всього тіла людини (посилання на веб-порталі – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-19-008142-a), (Замовник – ДП «Медичні закупівлі України».)
Таким чином, на підставі отриманих цінових (комерційних) пропозицій, наявної інформації у відкритому доступі у мережі інтернет, на засіданні комісії по плануванню потреб та контролю за раціональним розподілом і використанням лікарських засобів та виробів медичного призначення в КНП «Житомирський обласний онкодиспансер» від 30.06.2022 року затверджено очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 36 000 000,00 грн. (копія витягу надається).
7. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено керуючись потребами Замовника, з урахуванням специфіки застосовуваних методик діагностики онкологічних захворювань.
Медичним директором О.О. Аврамець, який відповідно до своїх посадових обов’язків здійснює керівництво закладом охорони здоров'я з медичних питань надано лист від 30.06.2022 року № 305, в якому визначено сукупність медико-технічних вимог предмета закупівлі, необхідних для точної та якісної постановки діагнозу (копія листа надається).
Зокрема, закупівля спірального комп’ютерного томографа надасть змогу отримати поперечні і поздовжні зрізи будь-якої ділянки тіла людини з кроком дослідження до 0,5 мм, що дозволить судити про топографію органів, локалізацію, характер і протяжність вогнища захворювання, їх взаємозв’язку з навколишніми тканинами і таким чином, мати тривимірну орієнтацію патологічного процесу.
Рішенням уповноваженої особи Дякевич Ангеліни від 08.08.2022 року б/н на підставі вищевказаного листа затверджено медико-технічні вимоги предмету закупівлі у складі тендерної документації.
У відповідності до пункту 41 Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті Замовника. Доступ за посиланням https://onko.zt.lic.org.ua/publichna-informatsiya/.
Додатки (копії):
- листа медичного директора КНП «Житомирський обласний онкодиспансер» від 30.06.2022 року № 305;
- витягу засідання комісії по плануванню потреб та контролю за раціональним розподілом і використанням лікарських засобів та виробів медичного призначення в КНП «Житомирський обласний онкодиспансер» від 30.06.2022 року.
- цінові (комерційні) пропозиції.