• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла)

Багатозрізовий спіральний комп’ютерний томограф для сканування всього тіла людини (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37618 – Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла) - 1 одиниця. Більш детально в Додатку 1 тендерної документації «Технічна специфікація». Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою (очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро)) - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Завершена

36 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180 000.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2022 15:45 - 12.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено

your answer

Номер: 7c6320b493f54031af10110d644fd81a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-006086-a.b2
Назва: your answer
Вимога:
Your naivety is surprising. You may raise any your terms. But sellers are free to accept or not. Your terms are not only unattractive. They are UNWORKABLE. No time for full disputes. We wish you success and condolence to your patients.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякуємо за звернення та побажання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

terms

Номер: 5295076f3e17456891d5d878f572c1fc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-006086-a.b1
Назва: terms
Вимога:
Dear Buyers, 1. We have agreed with all companies in other tenders that payment will be made 100% in advance against Advance Payment Bank guarantee form URDG 758. Please confirm for this tender. 2. You want deferred payment? But your contract is not providing security of payment. If you want deferred payment - open confirmed bank guarantee please. 3. See attached professional contract of MZU. We believe that they will be not offended if you use it as a template. Sincerely, ====================== Шановні покупці! 1. Ми домовилися з усіма компаніями в інших тендерах, що оплата буде здійснена 100% передоплатою за формою банківської гарантії передоплати URDG 758. Підтвердьте для цього тендеру. 2. Бажаєте відстрочку платежу? Але ваш договір не передбачає гарантії оплати. Якщо ви бажаєте відстрочку платежу - відкрийте будь ласка підтверджену банківську гарантію. 3. Див. професійний договір МЗУ, що додається. Ми віримо, що вони не образяться, якщо ви використаєте його як шаблон. З повагою
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова № 1070) врегульовано питання попередньої оплати у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти. Відповідно до п. 2 Постанови № 1070 попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Також, згідно п. 2 Постанови № 1070 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (далі – Постанова № 641). Таким чином відсутні законодавчі підстави для встановлення попередньої оплати за договором. 2. Сторони, укладаючи договір за результатами процедури закупівлі, беруть на себе зобов’язання, визначені умовами цього Договору, зокрема Постачальник зобов'язаний забезпечити поставку товарів у встановлені строки, а Покупець зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлені товари. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором сторони несуть відповідальність, передбачену законами України та цим Договором. Оплата товару буде здійснена у відповідності до норм бюджетного законодавства, на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу. 3. Умови договору про закупівлю визначенні у повній відповідності до вимог цивільного законодавства України, з урахуванням прав та інтересів обох сторін договору. За наведених обставин Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено