• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015:44810000-1 - Фарби

Завершена

582 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 825.00 UAH
Номер: 9f6893b24eda470c8a631666e3e81286
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-26-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 26.08.2022 15:49 - 17.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.08.2022 № 38 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.08.2022 № 38 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-07-13-003954-a 13.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення норм частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Зарічненської сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2022-07-13-002039-b; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника – переможця ФОП «Романов Вадим Петрович» на предмет відповідності вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, договір від 17.08.2022 № 267, додаткову угоду до договору від 17.08.2022 №270, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 01.09.2022. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 Розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Також виявлено невідповідність в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів із дати кінцевого строку для подання тендерних пропозицій, а в Додатку 4 до тендерної документації зазначено що пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції встановлено, що Замовником в тендерній документації на закупівлю товару «ДК 021:2015:44810000-1 – Фарби» Розділом III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції, а саме копію паспорта/ ID-картки та РНОКПП. Учасник торгів ФОП «Романов Вадим Петрович» надав копію паспорта не в повному обсязі, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит про надання пояснень від 29.08.2021 стосовно даного питання. Замовником надано пояснення, яке не обґрунтовує прийняте рішення про визнання переможцем торгів ФОП «Романов Вадим Петрович».
Період усунення порушень: 19.09.2022 16:14 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2022 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зобов'язання Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. Задля усунення порушень виявлених Держаудитслужбою Замовник та Постачальник уклали Додаткову угоду від 19.09.2022 № 331 достроково розірвати (припинити) зобов'язання за Договором від 17.08.2022 № 267.
Дата публікації звіту: 20.09.2022 16:20

Запити/Пояснення