• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Градизької гімназії імені О.Білаша по вулиці Героїв Дніпра, 91/1 в смт. Градизьк Полтавської області

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 33172,00 грн. (тридцять три тисячі сто сімдесят дві гривні 00 коп.), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA 688201720344220003000181620 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. Більш детально в тендерній документації

Торги не відбулися

6 634 591.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 172.96 UAH
Номер: 09d140fa839a4bac8285b8eac1d3464a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-05-000095
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.09.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 05.09.2022 17:44 - 27.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.09.2022 № 58-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 05.09.2022 № 58-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2022-07-05-001527-a, 05.07.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 229-59-96, lika-aa@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону; своєчасність надання відповіді замовником на запитання та вимогу учасників, оприлюднені в електронній системі закупівель; своєчасність виконання рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповідей замовником на запити органу державного фінансового контролю; повідомлення про намір укласти договір – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повнота відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); своєчасність надання відповіді замовником на запитання та вимогу учасників, оприлюднені в електронній системі закупівель; своєчасність виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності надання відповідей замовником на запити органу державного фінансового контролю; розгляду тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Виконавчого комітету Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи 05.07.2022 № 99; запитання учасника процедури закупівлі від 06 липня 2022 та відповідь замовника від 08 липня 2022; вимоги про усунення порушень від 06 липня 2022 № UA-2022-07-05-001527-a.b1 рішення замовника від 08 липня 2022; скарга ТОВ "ОТЕКО" від 12 серпня 2022 року № UA-2022-07-05-001527-a.b2; рішення Органу оскарження від 25.08.2022 № 5542-р/пк-пз; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 27.07.2022 № 111 та від 30.08.2022 № 129; повідомлення про намір укласти договір від 30 серпня 2022, відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.09.2022. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник в тендерній документації вимагає надати: - необхідні документи передбачені тендерною документацією (п.1 розділу ІІІ) «Учасником-юридичною особою подається згода на обробку перcонaльних дaних фiзичної(их) особи(осіб) вiдповiдно до Закону України «Про захиcт пeрcонaльних дaних», якщо такі будуть рoзгoлoшенi на виконання вимог Тeндeрної документацiї (подаєтьcя учacником і фiзичними оcобaми, пeрcональні дaнi яких мiстить тeндернa пропозицiя), що cкладається у довiльній формi.»; - Листа-згоди на обробку персональних даних від Єрмоліна Максима Володимировича, Корба Олег Павлович та Наріжного Євгенія Михайловича пропозиція учасника не містить, що не відповідає умовам Тендерної документації Замовника; - заповнений Додаток 6 до Тендерної документації (розділ ІІІ. інструкції з підготовки тендерної пропозиції): «Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи, строчки, пункти». Проте, Форма «Тендерна пропозиція» надана Учасником у складі тендерної пропозиції від 19.07.2022 вих № 19-07/06 без заповнення пункту 14, що не відповідає вищезазначеним умовам Тендерної документації Замовника. Також, замовником у тендерній документації передбачено, що Учасник, у складі своєї тендерної пропозиції, повинен надати договірну ціну. Договірна ціна повинна містити відбиток печатки та підписи Учасника та відповідного інженера-проектувальника (ст. 33, Додаток № 2 до Тендерної документації). Моніторингом установлено, що за документами тендерної пропозиції Учасника, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 006644 від 26.02.2013 свідчить, що інженером-проектувальником є Суптеля Людмила Дмитрівна. Однак, поданий учасником у складі тендерної пропозиції документ «Договірна ціна» не містить відбитку печатки та підпису інженера-проектувальника Суптелі Людмили Дмитрівни, що не відповідає умовам тендерної документації замовника. Також моніторингом встановлено, що замовником у тендерній документації (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що: учасникам необхідно надати мінімально необхідний перелік та кількість техніки для виконання робіт, серед яких інформація про 3 (три) Вантажні автомобілі, вантажопідйомність до 5 т. Натомість, учасником у складі тендерної пропозиції надані свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів СХІ921549 на ЗИЛ ММЗ 45023, СХК964471 на УРАЛ 43202, 1991 р.в. № ВІ2389АА де вказана вантажопідйомність більше 5 т, що суперечить вимогам тендерної документації замовника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОТЕКО» не відповідає вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. Так, норми абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону вказують, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Натомість, замовник на порушення абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОТЕКО», а визнав його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 30 серпня 2022. Під час моніторингу органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 05.09.2022 надано запит замовнику, а саме: - згідно даних електронної системи закупівель 30 серпня 2022 замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ОТЕКО". Що слугувало підставою для прийняття рішення для визначення переможцем ТОВ «ОТЕКО», тоді як відповідно до протоколу №111 від 27.07.2022 тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОТЕКО» було відхилено? Замовником 07.09.2022 в електронній системі закупівель надано відповідь: - за час проведення процедури закупівлі відбулося засідання 21 позачергової сесії 8 скликання Градизької селищної ради Кременчуцького району Полтавської області, на якому було прийнято рішення про перерозподіл фінансування даної закупівлі. Таким чином тендер буде відмінено через зменшення видатків спеціального фонду. В ході моніторингу замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи замовника «Протокол засідання уповноваженої особи відділу освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Градизької сільської ради № 132 від 16.09.2022», яким вирішено відмінити процедуру закупівлі; «Рішення №2 Градизької сільської ради Кременчуцького району Полтавської області 21 (позачергової) сесії 8 скликання від 19 серпня 2022» про внесення змін і доповнень до селищного бюджету на 2022 рік Градизької селищної територіальної громади; «Витяг Пояснююча до рішення 21 (позачергової) сесії Градизької селищної ради 8 скликання №2 від 19.08.2022 про внесення змін і доповнень до селищного бюджету на 2022 рік Градизької селищної територіальної громади» про зменшення видатків спеціального фонду. Отже, в ході моніторингу замовником усунуто встановлене порушення, про що свідчать відомості електронної системи закупівель. Так, 16.09.2022 замовником оприлюднено інформацію про відміну відкритих торгів UA-2022-07-05-001527-a. Тендерна пропозиція учасника ПП "РАЙАГРОБУД"в ході моніторингу не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 16.09.2022 14:33 - 01.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.09.2022 14:33

Запити/Пояснення