-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція виробничої будівлі АПК літ. «А» під Галузевий державний архів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26 за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Завершена
52 953 106.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 264 765.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 264 765.53 UAH
Номер:
ad9fb30165324821b352cc63ce6607a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-02-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.12.2022 16:06 - 24.12.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2022-06-23-001827-a 23.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасників ТОВ «БК КБР» та ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ» своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує оприлюднити інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Центр інфраструктури та технологій Міністерства внутрішніх справ України» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 15.07.2022 № 44 (зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК КБР» (далі – ТОВ «БК КБР») та товариства з обмеженою відповідальністю «КРЕАТОР КОМПАНІ» (далі – ТОВ «КРЕАТОР КОМПАНІ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК КБР» від 29.07.2022 № 53, протокол про визначення переможця від 01.08.2022 № 54, повідомлення про намір укласти договір від 01.08.2022, договір підряду від 01.09.2022 № 124/2022 (далі - Договір), додаткові угоди до Договору від 27.10.2022 № 1, від 28.11.2022 № 2, від 05.12.2022 № 3, пояснення Замовника, надані 14.12.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 12.07.2022 № 5085-р/пк-пз та від 18.08.2022 № 5468-р/пк-пз (далі – Рішення АМКУ).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
На запит Держаудитслужби від 09.12.2022 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 14.12.2022 оприлюднив пояснення щодо відсутності у нього власного веб-сайту, а також зазначив, що у нього відсутній документ, який регулює порядок, строки та формат відомостей для передачі органу управління (головному розпоряднику бюджетних коштів) з подальшим оприлюдненням їх на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України.
З огляду на викладене та враховуючи відсутність розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), Замовник порушив вимоги частини 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень:
23.12.2022 22:52 - 07.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 22:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою (протокол від 30.12.2022 № 146) розглянуто Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-06-23-001827-а від 23.12.2022 і враховані наступні зауваження:
№ Результати моніторингу Інформація про результат усунення порушення
1. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує оприлюднити інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Замовником оприлюдено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-порталі розпорядчого органу та на власному веб-порталі, відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710. https://mvs.gov.ua/publicni-zakupivli/informaciia-zgidno-z-vimogami-postanovi-kmu-vid-11102016-ua-2022-06-23-001827-a
https://ducit.gov.ua/services/
Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшій роботі, а саме:
- Розроблено власний веб-сайт: https://ducit.gov.ua/
- Притягнуто до відповідальності осіб, якими допущено порушення, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі UA-2022-06-23-001827-а, АКТ від 29.12.2022 №вн-934 додається.
Уповноваженою особою прийнято рішення в подальшому вживати заходи щодо недопущення вказаних порушень.
Дата публікації звіту:
30.12.2022 17:38
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовник 30.12.2022 оприлюднив інформацію про усунення порушення, надавши лист, який містить інформацію про розроблення Замовником власного вебсайту та розміщення на ньому запитувану Держаудитслужбою інформацію, а також посилання на вебсайт https://ducit.gov.ua/.
Окрім цього, Замовник зазначив, що відповідальних осіб, якими допущено порушення, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі притягнено до відповідальності на підставі акту від 29.12.2022 № вн-934.
Дата публікації:
09.01.2023 20:41
Запити/Пояснення
Номер:
9e4c06fc2b074ec8b2401248e63bc465
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
09.12.2022 21:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції виробничої будівлі АПК літ. «А» під Галузевий державний архів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26 за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-06-23-001827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин зміни строку виконання зобов’язань за договором від 01.09.2022
№ 124/2022 відповідно до додаткової угоди від 28.11.2022 № 2.
4. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 05.12.2022 № 3, у тому числі щодо збільшення прямих витрат.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1474433c5d9f432896fed2472ff8f02b
Назва:
Відповіді на запитання Держаудитслужби по закупівлі
Дата опублікування:
14.12.2022 19:40
Опис:
До Відповіді на запитання Держаудитслужби по закупівлі додані наступні документи:
- копія експертного звіту від 20.12.2021 № 0956-21/ПРОЕКСП;
- копія Графіку відключень на вул. Волинська, 26, віднесено до 3 групи;
- копія графіку віялових та позапланових (екстрених) відключень по об'єкту на вул. Волинська, 26, м. Київ;
- мапа повітряних тривог України;
- копія експертного висновку Запорізької торгово-промислової палати від 02.11.2022 № ОИ-1276 серія ЕВ № 001457;
- копія експертної оцінки ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 15.11.2022 № 00-0304/03-22/КД.