• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для дому

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44070248 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Меблі для дому (Код за ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому)» 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість: 16 (найменувань), у тому числі: п\п Предмет закупівлі Од. виміру К-ть 1. Ліжко двоярусне 600*1200 ліве з ортопедичним матрацом шт. 7 2. Ліжко двоярусне 600*1200 праве ліве з ортопедичним матрацом шт. 6 3. Ліжко двоярусне 600*1400 ліве з ортопедичним матрацом шт. 33 4. Ліжко двоярусне 600*1400 праве з ортопедичним матрацом шт. 32 5. Ліжко одноярусне 600*1400 з ортопедичним матрацом шт. 1 6. Стіл в їдальню шт. 24 7. Стіл в їдальню вихователя шт. 1 8. Столик BAKKEBJERG або еквівалент шт. 6 9. Стіл в групи шт. 44 10. Стіл керівника 1600*600*750 шт. 1 11. Стіл керівника 1800*600*750 шт. 1 12. Стіл вихователя (з тумбою-помічником) лівий шт. 4 13. Стіл вихователя шт. 2 14. Стіл вихователя (з тумбою-помічником) правий шт. 4 15. Стіл в методичнийй кабінет шт. 1 16. Стіл в кабінет психолога шт. 2 Місце поставки : - Гірський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Берізка» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Тургенєва, буд. 5, 08324) 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 3 470 400,00 грн. з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 15.08.2022 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.06.2022 00:00 7) умови оплати: протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати прийняття товару 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) Забезпечення виконання договору про закупівлю. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44070248; юридична адреса: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5 банківські реквізити: р/р UA778201720355179011000180122 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Меблі для дому (Код за ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 13) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 14) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Завершена

3 470 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 704.00 UAH
Номер: 4fc894c22f1846aeaa362733d62750d4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-13-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 13.07.2022 10:05 - 04.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.07.2022 № 180 Київ Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 12.07.2022 № 180 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу 25. UA-2022-06-10-006166-a Управління гуманітарного розвитку виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому 3 470 400,00 Пункт 5 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 876-45-98, ruselynka21@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 2 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 No 922-VIII (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету від 10.06.2022 No 1, тендерну пропозицію ТОВ «Перша меблева фабрика», протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.07.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2022, договір від 22.07.2022 No 116, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 18.07.2022 року. Моніторингом відповідності умов ТД вимогам Закону встановлено, що відповідно до п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. При цьому, проект договору не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону.
Період усунення порушень: 04.08.2022 10:51 - 19.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.08.2022 10:51

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник зобов’язується здійснювати заходи щодо недопущення недоліків у подальшій роботі, відповідно до наданих рекомендацій та направити відповідних уповноважених осіб на підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, для уникнення подібних порушень в подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 08.08.2022 16:32

Запити/Пояснення