Зверніть увагу! 16.12.2025 р. у період з 00:00 до 00:30 будуть проводитись планові технічні роботи з покращення сервісу. Прохання враховувати ці обставини при роботі на майданчику. Дякуємо за співпрацю та розуміння!
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44070248
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Меблі для дому (Код за ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому)»
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Кількість: 16 (найменувань), у тому числі:
п\п Предмет закупівлі Од. виміру К-ть
1. Ліжко двоярусне 600*1200 ліве з ортопедичним матрацом шт. 7
2. Ліжко двоярусне 600*1200 праве ліве з ортопедичним матрацом шт. 6
3. Ліжко двоярусне 600*1400 ліве з ортопедичним матрацом шт. 33
4. Ліжко двоярусне 600*1400 праве з ортопедичним матрацом шт. 32
5. Ліжко одноярусне 600*1400 з ортопедичним матрацом шт. 1
6. Стіл в їдальню шт. 24
7. Стіл в їдальню вихователя шт. 1
8. Столик BAKKEBJERG або еквівалент шт. 6
9. Стіл в групи шт. 44
10. Стіл керівника 1600*600*750 шт. 1
11. Стіл керівника 1800*600*750 шт. 1
12. Стіл вихователя (з тумбою-помічником) лівий шт. 4
13. Стіл вихователя шт. 2
14. Стіл вихователя (з тумбою-помічником) правий шт. 4
15. Стіл в методичнийй кабінет шт. 1
16. Стіл в кабінет психолога шт. 2
Місце поставки :
- Гірський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Берізка» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області (Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора, вул. Тургенєва, буд. 5, 08324)
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 3 470 400,00 грн. з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 15.08.2022 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.06.2022 00:00
7) умови оплати: протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати прийняття товару
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 5 відсотків вартості договору.
Платіжні реквізити Замовника:
Отримувач: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГІРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44070248;
юридична адреса: 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5
банківські реквізити: р/р UA778201720355179011000180122 в Державній казначейській службі України, м. Київ
МФО 820172
Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Меблі для дому (Код за ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х.
13) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
14) До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Завершена
3 470 400.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 704.00 UAH
Період оскарження:10.06.2022 19:45 - 23.06.2022 00:00
Вимога
Відхилено
надати у складі тендерної пропозиції письмову згоду на обробку наявних персональних даних
Номер:e89ba79e2b374408bd7276970c9ea912
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-06-10-006166-a.b2
Назва:надати у складі тендерної пропозиції письмову згоду на обробку наявних персональних даних
Вимога:
Шановний Замовнику, в особі уповноваженої особи Скибуна Віктора Анатолійовича!
Підпунктом 3.1. пункту 5 розділу V Тендерної документації визначено, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 4 до цієї тендерної документації), заповнюється та надається усіма особами чиї персональні дані надано у складі пропозиції.
Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасника закупівлі виходячи з наступного.
Положення підпунктом 3.1. пункту 5 розділу V Тендерної документації є некоректними, а також такими, що не можуть бути виконані учасниками.
Так, визначення поняття персональні дані наводиться в абзаці 8 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних», відповідно до якого персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Але законодавством України не встановлено і не може бути встановлено чіткого переліку відомостей про фізичну особу, які є персональними даними, задля можливості правильного застосування Закону у різноманітних ситуаціях. Однак тендерна документація переліку відомостей, які є персональними даними, не передбачає. Відповідно, учасник процедури закупівлі не має можливості зробити обґрунтований висновок про те, у яких саме осіб необхідно отримати лист-згоду. Зокрема, незрозумілим є, чи вважає замовник необхідним надання листів від нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника; колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника; працівників учасника, відомості про яких учасник надає в рамках підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, підписантів документів, які надаються для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору тощо.
Також, вказана вимога тендерної документації ставить учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб, зокрема, працівників учасника, які можуть відмовитись надавати лист-згоду на обробку персональних даних або не надати його з інших причин.
З урахуванням викладеного, вимагаємо виключити із тендерної документації підпункт 3.1. пункту 5 розділу V Тендерної документації, яким визначено, що учасник має надати у складі тендерної пропозиції письмову згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток № 4 до цієї тендерної документації), заповнюється та надається усіма особами чиї персональні дані надано у складі пропозиції.
В іншому випадку, ми будемо змушені оскаржувати дані положення тендерної документації до АМКУ. Для прикладу, надаємо посилання на рішення № 5169-р/пк-пз від 16.03.2021 р., згідно якого подібні вимоги замовника орган оскарження визнає протиправними. Також, для підтвердження позиції скаржника будемо долучати до скарги листи від працівників, які відмовляються давати згоду на використання їхніх персональних даних для участі в публічних закупівлях, що буде підтвердженням неможливості виконання вимог тендерної документації замовника.
Окремо нагадаємо уповноваженій особі замовника, що за складення тендерної документації не у відповідності до вимог закону, передбачена адміністративна відповідальність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.06.2022 16:01
Вирішення:Дякуємо за запитання та звертаємо Вашу увагу на наступне. Ми як Замовники, діючи в межах законодавства України, зокрема Закону 922 добросовісно користуємось своїми правами, визначеними цим Законом, дотримуючись встановлених принципів, що не вичерпується переліком ст. 5. Серед таких принципів, ми для себе виділяємо принцип раціональності (розумності). Ваші роздуми щодо надання згоди на поширення персональних даних "нотаріуса, який посвідчував установчі документи учасника; колишніх та теперішніх засновників підприємства-учасника; ... , підписантів документів, які надаються для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору тощо" аж ніяк не узгоджуються з наведеним принципом. Логічніше було би припустити, що і виходить з уважного вивчення нашої тендерної документації, що оскільки згідно Вимог ТД в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, документи уповноваженої посадової особи Учасника на підписання тендерної пропозиції (службова особа\фізична особа) - Вимога про надання письмової згоди на обробку персональних даних стосується саме таких осіб. Водночас, щодо того, що "вимога тендерної документації ставить учасників процедури закупівлі у залежність від третіх осіб", то всі ми розуміємо, що так чи інакше всі учасники залежать від третіх осіб: так, наприклад, всі учасники повинні надати копію позитивного відгуку про співпрацю по аналогічному договору, довідку з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, тощо. Тобто така вимога Замовника ніяк не дискримінує вас як Учасника.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону
Номер:4f206ded3c4b4d1a9cd37ee0b6525a16
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-06-10-006166-a.b1
Назва:замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону
Вимога:
Шановний Замовнику, в особі уповноваженої особи Скибуна Віктора Анатолійовича!
Пунктом 3 розділу «Додаткові технічні вимоги» Додатку № 5 до тендерної документації визначено, що замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації. Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію. Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник – переможець (якщо дослідження було зроблено після укладання договору), або учасник торгів, який буде надавати зразок на вимогу замовника (учасник чию пропозицію буде визнано найбільш економічно вигідною за результатами аукціону). У випадку невідповідності товару заявленим вимогам та характеристикам, Замовник має право на дострокове розірвання договору в односторонньому порядку (у разі його укладання), або на дискваліфікацію учасника, який надав неякісний зразок товару на вимогу Замовника протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону.
Наведені положення тендерної документації є АБСОЛЮТНО ПРОТИПРАВНИМИ, не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а також не можливі для виконання із суто технічних умов (24 години з моменту аукціону для поставки зразків!).
По-перше, вимога надати зразок товару порушує права учасників та є дискримінаційною, а ненадання зразків не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог (надати зразок) порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Наведене підтверджується усталеною практикою АМКУ щодо визнання наведених вище вимог про надання зразку товару протиправними (зокрема, рішення № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018, № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 та ін.).
По-друге, замовник у Додатку № 5 до тендерної документації визначив, що по всім позиціям товару, окрім столика BAKKEBJERG, постачальник перед виготовленням товару має узгодити макети, остаточні розміри згідно приміщення та кольорову гаму. Тобто, на думку замовника учасник має протягом 24 годин з моменту проведення аукціону погодити із замовником макет, остаточні розміри товару та його кольорову гамму, виготовити такий товар, а також доставити замовнику. Звісно, такі умови тендерної документації є завідомо не можливі для виконання, а тому є дискримінаційними та порушують права нас, як учасника закупівлі.
По-третє, замовник не може обґрунтовувати доцільність вимоги про надання зразку товару бажанням подбати про якість товару. Саме собою надання зразку товару учасником тендеру не гарантує, що замовник отримає якісний товар. Погодьтесь, ніщо ж не заважає постачальнику надати замовнику неякісний товар, навіть якщо зразок на етапі розгляду тендерної пропозиції був бездоганним.
На підставі викладеного, ВИМАГАЄМО виключити із тендерної документації пункт 3 розділу «Додаткові технічні вимоги» Додатку № 5 до тендерної документації щодо надання учасником тендеру зразку товару та його лабораторного дослідження.
В іншому випадку ми змушені будемо звертатись до АМКУ із відповідною скаргою для захисту своїх прав, як учасника тендеру. Рішення АМКУ, з урахуванням усталеної практики щодо подібних вимог про надання зразку товару, буде однозначно на користь скаржника. Тому, в подальшому нами буде направлено відповідне звернення до органів ДАСУ щодо притягнення уповноваженої особи замовника до відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 164-14 КУпАП. А також, інформація про всі виявлені порушення вимог чинного законодавства при проведенні даної процедури закупівлі буде передана до відповідного структурного підрозділу Національної поліції України по боротьбі із економічною злочинністю, які наразі слідкують за ефективністю витрачання бюджетних коштів в умовах воєнного стану.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:16.06.2022 16:00
Вирішення:Дякуємо за запитання! Відповідно до пункту 3 розділу «Додаткові технічні вимоги» Додатку № 5 до тендерної документації зазначено, «Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації. Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію. Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник – переможець (якщо дослідження було зроблено після укладання договору), або учасник торгів, який буде надавати зразок на вимогу замовника (учасник чию пропозицію буде визнано найбільш економічно вигідною за результатами аукціону). У випадку невідповідності товару заявленим вимогам та характеристикам, Замовник має право на дострокове розірвання договору в односторонньому порядку (у разі його укладання), або на дискваліфікацію учасника, який надав неякісний зразок товару на вимогу Замовника протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону». Звертаємо Вашу увагу на коректне формулювання, а саме - поставку зразка товару на вимогу Замовника протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону, а не поставку зразка товару за 24 години з моменту аукціону. Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, тобто це не означає, що Учасник повинен привезти цілу готову шафу, це може бути часткова деталь будь-якого товару-виробу. Стосовно Вашого питання про те, що Замовник протягом 24 годин з моменту проведення аукціону має погодити із замовником макет, остаточні розміри товару та його кольорову гамму, виготовити такий товар, а також доставити замовнику. Повідомляємо Вам, що згідно Додатку № 5 тендерної документації узгодження макетів, остаточних розмірів згідно приміщення та кольорову гаму тих позицій, які цього потребують, необхідно саме перед виготовленням товару переможцем даної закупівлі, для коректного виготовлення товару, а строки виготовлення та поставки товару визначені не в рамках 24 годин, а поставка товару здійснюється до 15.08.2022р. Такі умови не є дискримінаційними і не порушують права Учасників закупівлі. Практика Замовника та інших замовників підтверджує: що неможливість надання зразка товару в подальшому призводила до відмови учасника-переможця від підписання договору внаслідок відсутності необхідного матеріалу. Тобто Замовник себе убезпечує від ризику підписати договір з недобросовісним переможцем, та можливих негативних наслідків для себе (розірвання договору, проведення нової процедури закупівлі). Тому дана вимога не є дискримінаційною і не порушує права Учасників закупівлі.