• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування КНП" Черняхівське територіальне медичне об'єднання " за адресою смт. Черняхів вул.Івана Франка, 42-3" (Корегування)

Закупівля відбувається для задоволення потреби Замовника. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно до позитивного експертного звіту, відомість обсягів виконання робіт викладено в Додатку до Тендерної документації.

Завершена

3 347 372.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 473.73 UAH
Номер: be76dcac25864a44b1d682f88287339d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-15-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.07.2022 21:56 - 06.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.07.2022 № 17-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.07.2022 №17-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2022-06-10-006042-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10, абзаців 2 та 5 частини 2 статті 24 Закону та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ПП «КОТЛОСЕРВІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 3 частини 1 статті 10, абзаців 2 та 5 частини 2 статті 24 Закону, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 3 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Черняхівське територіальне медичне об'єднання» Черняхівської селищної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 14.06.2022 (зі змінами), тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕЛЕКТРО» та тендерна пропозиція учасника-переможця ПП «КОТЛОСЕРВІС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 04.06.2022, роз’яснення до процедури від 14.06.2022, вимоги про усунення порушення від 12.07.2022 та від 15.07.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.07.2022 № 102, повідомлення про намір укласти договір від 07.07.2022, договір про закупівлю від 26.07.2022 № 2607, додаткова угоди від 02.08.2022 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 03.08.2022, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель від 25.07.2022. За результатами моніторингу оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено, що Замовником порушено вимоги передбачені пунктом 3 частини 1 статті 10, абзацами 2 та 5 частини 2 статті 24 Закону, а саме, неоприлюднено перелік змін до тендерної документації в окремому документі, що вносились до тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 14.06.2022 року. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника Вакулюк Лариси Василівни як фізичної особи (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункт 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, містить посилання на норми чинного законодавства України, зокрема, Указу Президента України від 16.09.2015 №549/2015 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 02.09.2015 р. «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено умову, що істотні умови цього договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як роботи. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить пункт 2 частини 5 статті 41 Закону. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень: 05.08.2022 14:20 - 20.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2022 14:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У межах проведення моніторингу закупівлі: «45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування КНП "Черняхівське територіальне медичне об'єднання" за адресою смт. Черняхів вул.Івана Франка, 42-3" (Корегування)», інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі "Prozorro", ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-10-006042-a, Державною аудиторською службою України Північним офісом Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а саме норм: пункту 3 частини 1 статті 10, абзаців 2 та 5 частини 2 статті 24 Закону, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 3 Порядку № 1082, та зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. У відповідності до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство «Черняхівське територіальне медичне об'єднання» Черняхівської селищної ради (далі-Замовник) надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних заупівель, викладених у висновку моніторингу від 05.08.2022 в закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2022-06-10-006042-a. Особою уповновженою на проведення публічних закупівель Замовника відповідно до наказу директора КНП «Черняхівське ТМО» від 18.10.2021 р. № 192/2 є юрисконсульт Вакулюк Л.В. Наказом № 214 від 05.08.2022 юрисконсульта (уповноважену особу з публічних закупівель) притягнуто до відповідальності у вигляді зняття преміювання в розмірі 10 %. ( файл з документом додається). Крім того, прийнято рішення в серпні 2022 року направити особу уповноважену на проведення закупівель Вакулюк Л.В. для проходження навчання фахівців у сфері здійснення публічних закупівель та вжито заходи, з метою дотримання вимог п. 3 Порядку № 1082.
Дата публікації звіту: 09.08.2022 12:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Притягнуто до відповідальності уповноважену особу шляхом зняття преміювання в розмірі 10 %.
Дата публікації: 09.08.2022 14:28

Запити/Пояснення