• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт котельні із заміною котельного устаткування КНП" Черняхівське територіальне медичне об'єднання " за адресою смт. Черняхів вул.Івана Франка, 42-3" (Корегування)

Закупівля відбувається для задоволення потреби Замовника. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно до позитивного експертного звіту, відомість обсягів виконання робіт викладено в Додатку до Тендерної документації.

Завершена

3 347 372.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 473.73 UAH
Період оскарження: 10.06.2022 17:40 - 23.06.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення Уповноваженної особи Замовника

Номер: 3ad49a86edc94621a6b4ad861a6167db
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-10-006042-a.b2
Назва: Скасування рішення Уповноваженної особи Замовника
Вимога:
Уповноваженою особою Замовника неправомірно визнано переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону № 922, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, ця норма законодавства визначає, що саме необхідно фіксувати в тендерній документації. Законодавство допускає можливість помилок, допущених в ході оформлення тендерної документації (ст. 22 Закону № 922). Спираючись на офіційний документ, а саме Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономрозвитку від 15.04.20 р. № 710 (далі — Перелік № 710), що набув чинності з 14.08.20 р., в тендерній документації Замовника вказано формальні (несуттєві) помилки. Законодавство визначає, що формальними (несуттєвими) є помилки, пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, в разі припущення яких останні не вплинуть на зміст тендерної пропозиції, не будуть слугувати підставою для зміни змісту договору закупівлі, а тендерні пропозиції учасників не будуть відхилені. Неприпустимими є помилки, результатом яких настала зміна ціни тендерної закупівлі, або ж спотворюється характеристика предмета закупівлі. Під час оцінки тендерної пропозиції замовник визначає чи припустимими є ті чи інші помилки. Так, в тендерній документації Замовника в Розділі V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» викладено перелік формальних (несуттєвих) помилок, передбачених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998. Зокрема до вказаного переліку тендерної документації Замовника відповідно пп. з) п 5.4.1. ч. 4 Розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» відноситься підпункт такого змісту: «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо)». Відповідно п.3.1.5. частини 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника : «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, виписка або витяг із ЄДРПОУ, тощо. Також, учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі довіреності - довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства» В складі пропозиції Учасником ПП «КОТЛОСЕРВІС» надано Довідку вих. № 07/40 від 17.06.2022 щодо відсутності ознак контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України, за підписом директора Павла Федоренка та головного бухгалтера Оксани Кобець. Учасником ПП «КОТЛОСЕРВІС» надано Довідку вих. № 07/40 від 17.06.2022р., в якому повідомляє, що у разі перемоги у торгах особою, яка уповноважена підписувати договір про закупівлю є - директор ПП «Котлосервіс» - Федоренко Павло Миколайович, будь-які обмеження щодо підписання договору - відсутні і також учасником надані відповідні документи, які відповідають вимогам тендерної документаці, а саме п.3.1.5. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Відповідно до частини третьої статті 62 Господарського кодексу України підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту або модельного статуту. Підприємства незалежно від форми власності, організаційно-правової форми, а також установчих документів, на основі яких вони створені та діють, мають рівні права та обов'язки. Крім того, статтею 65 Господарського кодексу України визначено, що, управління підприємством здійснюється відповідно до його установчих документів на основі поєднання прав власника щодо господарського використання свого майна і участі в управлінні трудового колективу. Власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Для керівництва господарською діяльністю підприємства власник (власники) безпосередньо або через уповноважені органи чи наглядова рада такого підприємства (у разі її утворення) призначає (обирає) керівника підприємства, який є підзвітним власнику, його уповноваженому органу чи наглядовій раді. Керівник підприємства, головний бухгалтер, члени наглядової ради (у разі її утворення), виконавчого органу та інших органів управління підприємства відповідно до статуту є посадовими особами цього підприємства. Статутом підприємства посадовими особами можуть бути визнані й інші особи. Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. На підставі викладеного, особою, яка на підставі положень, установчих документів уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції, (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) та особою, яка уповноважена вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника ПП «КОТЛОСЕРВІС», є директор ПП «Котлосервіс» - Федоренко Павло Миколайович. Тому, у довідці вих. № 07/40 від 17.06.2022 щодо відсутності ознак контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України, яка підписана уповноваженою особою директором Федоренком П.М., наявність підпису (візи) головного бухгалтера Оксани Кобець, як особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені, Замовник відносить до формальної (несуттєвої ) помилки, яка передбачена пп. з) п 5.4.1. ч. 4 Розділу V «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій»: «Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо)», оскільки головний бухгалтер як посадова (службова) особа учасника не уповноважений підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника, в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів. Відповідно до пункту 6 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Відповідно гарантійного листа наданого в складі тендерної пропозиції особа уповноважена на підпис Директор Федоренко П.М. не був засуджений за кримінальні правопоруення, що підтверджено Витягом МВСУ з інформаційної системи. При розгляді тендерних пропозицій Замовник об'єктивно та не упереджено оцінив пропозиції обох учасників, дотримуючи принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритості, прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об'єктивності та неупередженості при визначенні переможця процедури закупівлі та запобіганню корупційним діям і зловживанням, оскільки дана вимога (наявність доручення на головного бухгалтера) не була визначальною при відхиленні пропозиції одного з учасників та визначенні переможцем іншого учасника. Вищеописана формальна (несуттєва) помилка, допущена учасником ПП «Котлосервіс», жодним чином не вплинула на зміст тендерної пропозиції, не вплинула на зміну ціни предмета закупівлі, змісту договору закупівлі та характеристику предмета тендерної закупівлі, та не є підставою для скасування рішення щодо визначення переможцем учасника ПП «Котлосервіс» на підставі абзацу 3 пункту 1 статті 31 Закону України «Про Публічні закупівлі» (Учасник не відповідає встановленим вимогам відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення з визначення переможця

Номер: 1caa6fe63b924569bf5d4833963e4328
Ідентифікатор запиту: UA-2022-06-10-006042-a.a1
Назва: Скасування рішення з визначення переможця
Вимога:
У складі тендерної пропозиції відсутня довіреність на головного бухгалтера.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: При розгляді тендерної пропозиції Учасників, встановлено, що в складі пропозиції Учасником ПП «КОТЛОСЕРВІС» надано Довідку вих. № 07/40 від 17.06.2022 щодо відсутності ознак контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України, за підписом директора Павла Федоренка та головного бухгалтера Оксани Кобець. В складі пропозиції Учасником за вих. № 2022/06/24-ЧЛ від 24.06.2022 р. ТОВ «АРМ-ЕЛЕКТРО» також надано довідку щодо відсутності ознак контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України, за підписом директора О.С. Каленського та головного бухгалтера О.М.Шевчук. В складі тендерної пропозиції Учасника ПП «Котлосервіс» відсутня довіреність на головного бухгалтера ПП «КОТЛОСЕРВІС» - Оксану Кобець. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АРМ-ЕЛЕКТРО» також відсутня довіреність на головного бухгалтера О.М. Шевчук. Учасником ТОВ «АРМ-ЕЛЕКТРО» в складі тендерної пропозиції надано довідку вих. № 2022/06/24-ЧЛ від 24.6.2022 р. про те, що відсутні статутні обмеження щодо підписання документів та договорів директором Каленським Олександром Степановичем, тобто особою уповноваженою на підпис документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі є саме директор та надано відповідні документи згідно п.3.1.5. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Учасником ПП «КОТЛОСЕРВІС» надано Довідку вих. № 07/40 від 17.06.2022р., в якому повідомляє, що у разі перемоги у торгах особою, яка уповноважена підписувати договір про закупівлю є - директор ПП «Котлосервіс» - Федоренко Павло Миколайович, будь-які обмеження щодо підписання договору - відсутні і також учасником надані відповідні документи згідно п.3.1.5. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовника. А тому, при розгляді тендерних пропозицій Замовник об'єктивно та не упереджено оцінив пропозиції обох учасників, дотримуючи принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритості, прозорості, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об'єктивності та неупередженості при визначенні переможця процедури закупівлі та запобіганню корупційним діям і зловживанням, оскільки дана вимога (наявність доручення на головного бухгалтера) не була визначальною при відхиленні пропозиції одного з учасників та визначенні переможцем іншого учасника.
Статус вимоги: Відхилено