-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Номер:
b3d98b9fc00a4c5abaf134b9700678d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-04-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.07.2022 00:00
Період моніторингу:
04.07.2022 14:42 - 26.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2022 № 11-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.07.2022 №11-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2022-05-20-001147-a від 20.05.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 3, 6 частини другої статті 22 Закону.
За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Олійник В.П. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП Мариняк В.А., ФОП Климчук Г.М. своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором на виконання ремонтно-будівельних робіт з поточного ремонту від 05.07.2022 за №350500, відповідно до норм частини другої статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Великоберезовицької селищної ради «Тернопільський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.05.2022 за №22-05-20, тендерну пропозицію ФОП Мариняк В.А., тендерну пропозицію ФОП Климчук Г.М., тендерну пропозицію ФОП Олійник В.П., протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.06.2022 за №22-06-08, від 09.06.2022 за №22-06-09, від 10.06.2022 за №22-06-10, повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2022, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 30.06.2022 за №4995-р/пк-пз, договір на виконання ремонтно-будівельних робіт з поточного ремонту від 05.07.2022 за №350500, пояснення Замовника від 07.07.2022 за №113, від 14.07.2022 за №115 та від 20.07.2022 за №118 отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 за № 708 під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року №163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Отже, початковим етапом закупівлі поточного ремонту є складання документації (дефектного акта), у якій визначають види ремонтних робіт та їх об’єми.
На запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 04.07.2022, від 11.07.2022 та від 15.07.2022 щодо надання документів на підставі яких визначено види робіт їх об’єми, Замовником дефектного акту або іншого документу щодо обстеження об’єкта поточного ремонту та визначення видів робіт та їх об’ємів не надано. А у відповіді від 07.07.2022 Замовником вказано, що: «У зв'язку із відсутністю у штаті нашого підприємства власної інженерно-технічної служби, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію з поточного ремонту, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі послуг поточного ремонту приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль", (ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-20-001147-a) здійснювалось уповноваженою особою, відповідальною за проведення вказаної закупівлі Панченко А.В.»
У відповіді від 14.07.2022 Замовником окрім іншого вказано, що: «На підставі узагальненої інформації, а також враховуючи те, що в штаті КНП "ТРЦ ПМСД" відсутня власна інженерно-технічна служба, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію, в якій визначити всі обсяги будівельних робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН, уповноваженою особою замовника у складі затвердженої тендерної документації (додаток 3) було визначено мінімально необхідний перелік робіт з поточного ремонту без зазначення конкретних будівельних робіт, які не були визнані істотними для предмету закупівлі.»
Таким чином, Замовником перед проведенням процедури закупівлі не проведено обстеження об’єкта з метою визначення видів робіт та їх об’ємів та як наслідок не складено документації (дефектного акта), у якій визначено види ремонтних робіт та їх об’єми необхідні до виконання.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Згідно пункту 6 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію щодо місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Аналізом встановлено, що на порушення вимог пунктів 3, 6 частини другої статті 22 Закону у додатку 3 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівель» до тендерної документації Замовником щодо найменування робіт вказаних у пунктах 1 - 19, 25, 29, 34 - 36 та 39 не вказано обсяг робіт які необхідно виконати, а зазначено «згідно акту*». А у примітці* вказано: «Остаточний перелік та обсяги робіт визначаються Виконавцем за погодженням із Замовником під час огляду об'єкту і зазначаються в Акті обстеження (огляду) об'єкту (Додаток 4)».
Під час проведення процедури закупівлі відповідно до статті 24 Закону ПП «ЮС-БУДІНВЕСТ» звернулося до Замовника з вимогою виконати вимоги статті 22 Закону та чітко вказати обсяги робіт, які підлягають виконанню відповідно до даної закупівлі. Замовником розглянувши вказане звернення його не задоволено та змін у тендерну документацію не внесено.
Необхідно зазначити, що ПП «ЮС-БУДІНВЕСТ» не подано пропозицію щодо участі у вказаній закупівлі.
Пропозиції щодо участі у вказаній закупівлі подали три учасники ФОП Мариняк В.А., ФОП Климчук Г.М. та ФОП Олійник В.П.
При цьому, за результатами огляду вказаними учасниками об’єкту поточного ремонту ними складено та подано у складі пропозицій акти обстеження (огляду), у яких зазначено різну кількість необхідних видів робіт та різні об’єми виконання цих робіт.
Аналізом пропозиції ФОП Олійник В.П. встановлено наступне.
Згідно додатку 3 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівель» тендерної документації замовником вказано у примітці: «Остаточний перелік та обсяги робіт визначаються Виконавцем за погодженням із Замовником під час огляду об'єкту і зазначаються в Акті обстеження (огляду) об'єкту (Додаток 4)».
Згідно пункту 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій: «акт огляду об’єкта закупівлі додаток №4. Акт огляду складається за участю Учасника та Замовника. Пропозиції, подані без акту огляду об’єкту, будуть відхилені».
Учасником закупівлі ФОП Олійник В.П. у складі пропозиції подано акт обстеження (огляду) об’єкта у якому у пункті 75 вказано вид робіт «Врізування газопроводу діаметром до 32 мм в діючу внутрішню мережу».
При цьому, відповідно до пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій копію діючого дозволу та/або іншого дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») (у передбачених законодавством випадках).
У пункті 19 «Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» групи Б додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011року за №1107 вказано такі види робіт: зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я.
Однак, учасник закупівлі передбачаючи виконання робіт (газополум’яні) підвищеної небезпеки не подано копію діючого дозволу та/або іншого дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (відповідно до Постанови КМУ №1107 від 26.10.2011року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»).
Отже, Замовником на порушення пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилено пропозицію ФОП Олійник В.П. як таку що не містить у своєму складі діючого дозволу та/або іншого дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки») .
Період усунення порушень:
25.07.2022 11:40 - 09.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2022 11:40
Оскарження висновку в суді
Опис:
висновок за результатами моніторингу закупівлі послуг поточного ремонту приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль, ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-20-001147-a оскаржено до Тернопільського окружного адміністартивного суду
Дата публікації:
15.08.2022 10:46
Дата відкриття провадження:
10.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
500/2822/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок по моніторингу від 25.07.2022 року
04.07.2022 року Управлінням західного офісу держаудитслужби в Тернопільській області було розпочато моніторинг закупівлі послуг з поточного ремонту приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) очікуваною вартістю предмета закупівлі – 450 000,00 грн. (ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-20-001147-a). За результатами моніторингу 25.07.2022 року Управлінням західного офісу держаудитслужби в Тернопільській області складено висновок про наявність порушень пунктів 3, 6 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" під час складання тендерної документації та порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" під час оцінки та кваліфікації тендерної пропозиції ФОП Олійник В.П. та зобов'язано КНП "ТРЦ ПМСД" здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором на виконання ремонтно-будівельних робіт з поточного ремонту від 05.07.2022 за №350500, відповідно до норм частини другої статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України.
З вказаним висновком не згідні, вважаємо його необґрунтованим та протиправним, складеним з порушенням вимог ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Уповноваженою особою перед початком процедури закупівлі відповідно до вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації було визначено всі умови закупівлі, такі як очікувана вартість, місце виконання робіт, кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, документи, які учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій, строки та порядок надання роз'яснень по умовам закупівлі, строки оскарження умов закупівлі, строк подачі тендерних пропозицій, умови проведення аукціону, критерії визначення переможця, строки розгляду пропозиції учасників та інші умови, в т.ч. у повній відповідності до вимог п. 3, 6 ч. 2 ст. 22 Закону уповноваженою особою було визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх обсяги. Скарг на умови тендеру не було, обмежень конкуренції чи дискримінації учасників не було, що підтверджується тим, що на участь у закупівлі було подано тендерні пропозиції від трьох учасників.
Твердження про те, що під час оцінки і кваліфікації тендерної пропозиції учасника ФОП Олійник В.П. уповноваженою особою замовника було допущено порушення вимог п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону, а саме те, що уповноважена особа замовника повинна була відхилити тендерну пропозицію ФОП Олійник В.П. через відсутність дозволу та/або іншого дозвільного документу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»), також є необгрунтованим. Перелік робіт поданих учасником ФОП Олійник В.П. у складі своєї тендерної пропозиції не містить в собі тих робіт, які містяться в переліку робіт що можуть виконуватись лише на підставі дозволу/декларації затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011року за №1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки".
Враховуючи вищевикладене, КНП "ТРЦ ПМСД" має намір оскаржити даний висновок до суду в строки і порядку визначеному ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та Кодексу адміністративного судочинства України.
Дата публікації звіту:
29.07.2022 14:05
Запити/Пояснення
Номер:
a3297958081d42fd873bd6d4e22ea0c7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.07.2022 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул.Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e20511b5d11b4a87be34c1f91a3e5681
Назва:
відповідь на запит по моніторингу
Дата опублікування:
07.07.2022 12:35
Опис:
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль", (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a) повідомляю наступне:
У зв'язку із відсутністю у штаті нашого підприємства власної інженерно-технічної служби, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію з поточного ремонту, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі послуг поточного ремонту приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль", (ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-20-001147-a) здійснювалось уповноваженою особою, відповідальною за проведення вказаної закупівлі Панченко А.В.
Під час визначення технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа керувалась вимогами Закону України "Про публічні закупівлі", Наказу Мінекономрозвитку від 18.02.2020 року № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" (зі змінами), Наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 року № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (зі мінами) та іншими нормативно-правовими актами.
Під час визначення технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа враховувала технічні характеристики приміщення (загальна площа приміщення, площа кабінетів, загальна кількість кабінетів та ін.), вимоги до обладнання приміщень та кабінетів, висловлених працівниками, які будуть працювати у вказаному приміщені (узагальнених в листі завідувача АЗПСМ м. Тернопіль), середньозважені ціни на матеріали та роботи з поточного ремонту, вартість послуг з поточного ремонту попередніх закупівель. Крім того уповноважена особа проводила консультації з технічними спеціалістами у сфері будівництва щодо визначення необхідного переліку робіт, їх мінімальної кількості та орієнтовної вартості.
Щодо публікації на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) можу повідомити наступне:
Відповідно до вимог п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити оприлюднення власному веб-сайті (або веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комунальне некомерційне підприємство Великоберезовицької селищної ради "Тернопільський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" не є бюджетною установою, не має статусу розпорядника бюджетних коштів будь-якого рівня, а лише одержувача, також наше підприємство не відноситься до державного сектору економіки, оскільки не є органом державної влади чи управління, органом місцевого самоврядування тощо, а також нашим засновником не є органи державної влади чи управління, КНП "ТРЦ ПМСД" є комунальним некомерційним підприємством, заснованим на комунальній власності Великоберезовицької територіальної громади, яке здійснює свою господарську діяльність з надання населенню територіальної громади послуг первинної медико-санітарної допомоги без мети одержання прибутку.
Кошти для проведення поточного ремонту Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль не виділялись нашому підприємству з державного, обласного чи місцевого бюджетів, а були виділені за рахунок власних коштів підприємства, отриманих від здійснення господарської діяльності.
В той же час, вся необхідна інформація про закупівлі нашого підприємства публікується на нашому офіційному веб-сайті за посиланням https://trcpmsd.net/zakupivli.
Додаток:
- Протокол про затвердження тендерної документації та проекту договору по закупівлі Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль № 22-05-20 від 20.05.2022.
- Службова записка від завідувача АЗПСМ м. Тернопіль від 19.04.2022.
Номер:
6212ba8ac91d4175bef5f5129c28b1e0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.07.2022 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул.Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Опрацювавши надану Замовником інформацію листом від 07.07.2022 за №113 прошу надати документи на підставі яких визначено види робіт їх об’єми та очікувану вартість ?
2. Згідно пункту 6 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію щодо місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Аналізом додатку 3 до тендерної документації встановлено, що замовником щодо найменування робіт вказаних у пунктах 1 - 19, 25, 29, 34 - 36 та 39 не вказано обсяг робіт необхідних виконати, а зазначено «згідно акту*». А у примітці* вказано: «Остаточний перелік та обсяги робіт визначаються Виконавцем за погодженням із Замовником під час огляду об'єкту і зазначаються в Акті обстеження (огляду) об'єкту (Додаток 4)».
У зв’язку з вищевикладеним прошу вказати, чому не зазначено у тендерній документації усіх видів робіт та об’ємів які необхідно виконати?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9e1dae78b91c495c975771e52692ddec
Назва:
відповідь на запит по моніторингу
Дата опублікування:
14.07.2022 16:00
Опис:
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль", (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a) повідомляю наступне:
Планування закупівлі "Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль" (ідентифікатор закупівлі UA-2022-05-20-001147-a) здійснювалось відповідно до вимог ст. 4 Закону України "Про публічні закупівлі" з врахуванням наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Дана закупівля була запланована та включена до річного плану закупівель КНП "ТРЦ ПМСД" на 2022 рік, а річний план був опублікований в електронній системі закупівель - ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2022-05-17-001310-a (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-05-17-001310-a). В річному плані закупівель міститься вся передбачена Законом України "Про публічні закупівлі" інформація про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Уповноваженою особою перед початком процедури закупівлі було визначено всі необхідні умови закупівлі, в т.ч. очікувана вартість, технічно-якісні характеристики, кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі, документи, які учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій, строки та порядок надання роз'яснень по умовам закупівлі, строки оскарження умов закупівлі, строк подачі тендерних пропозицій, умови проведення аукціону, критерії визначення переможця, строки розгляду пропозиції учасників та інші умови проведення закупівлі передбачені Законом України "Про публічні закупівлі". Всі ці умови були прописані в тендерній документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи та оприлюдненої в електронній системі закупівель.
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа враховувала технічні характеристики приміщення (загальна площа приміщення, площа кабінетів, загальна кількість кабінетів та ін.), вимоги до обладнання приміщень та кабінетів, висловлених працівниками, які будуть працювати у вказаному приміщені, середньозважені ціни на матеріали та роботи з поточного ремонту, вартість послуг з поточного ремонту попередніх закупівель. Крім того, уповноважена особа проводила консультації з технічними спеціалістами у сфері будівництва щодо визначення необхідного переліку робіт, їх мінімальної кількості та орієнтовної вартості.
На підставі узагальненої інформації, а також враховуючи те, що в штаті КНП "ТРЦ ПМСД" відсутня власна інженерно-технічна служба, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію, в якій визначити всі обсяги будівельних робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН, уповноваженою особою замовника у складі затвердженої тендерної документації (додаток 3) було визначено мінімально необхідний перелік робіт з поточного ремонту без зазначення конкретних будівельних робіт, які не були визнані істотними для предмету закупівлі. Той перелік і обсяги робіт, які вказані уповноваженою особою повністю відповідають вимогам п. 3 та п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" та містить мінімально необхідний перелік та обсяги робіт, які відповідають потребам замовника до предмету закупівлі.
Враховуючи те, що КНП "ТРЦ ПМСД" не мало можливості самостійно скласти проектно-кошторисну документацію відповідно до вимог ДБН, уповноваженою особою було запропоновано щоб всі бажаючи потенційні учасники мали можливість для належної підготовки своєї тендерної пропозиції самостійно оглянути об'єкт, оцінити обсяги та види будівельних робіт та підготувати власну проектно-кошторисну документацію.
Посадові особи КНП "ТРЦ ПМСД" жодним чином не перешкоджали будь-якій особі, яка бажає взяти участь у вказаній закупівлі послуг з поточного ремонту (потенційному учаснику) у вільному огляді об'єкту та складанні відповідного Акту огляду. Що підтверджується тим, що відсутні жодні скарги на неможливість оглянути об'єкт а також тим, що на участь в тендері було подано тендерні пропозиції від 3 (трьох) учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога щодо обов'язкового огляду об'єкта закупівлі та складання відповідного акту була обґрунтована об'єктивними обставинами, оскільки у замовника відсутня власна інженерно-технічна служба, щоб належним чином скласти проектно-кошторисну документацію, в якій визначити обсяги будівельних робіт з поточного ремонту відповідно до встановлених стандартів та ДБН.
Можливість оглянути об'єкт дозволяє учаснику визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування цінової пропозиції, вартості робіт та кошторисної документації, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи викладене, дії уповноваженої особи КНП "ТРЦ ПМСД" повністю відповідають вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", Наказу Мінекономрозвитку від 18.02.2020 року № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" (зі змінами), Наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 року № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (зі мінами) та іншими нормативно-правовими актами. Це також підтверджується тим, що на участь у закупівлі подали пропозиції 3 учасники, між ними відбувся електронний аукціон, що призвело до зменшення загальної ціни договору на 100 тис. грн. Технічно-якісні характеристики, перелік і обсяги робіт з поточного ремонту, а також очікувана вартість предмета закупівлі чи інші умови тендеру не були оскаржені жодним з учасників чи іншими особами, а скарга, яка була подана одним із учасників закупівлі, була повністю відхилена органом оскарження Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 4995-р/пк-пз від 30.06.2022 додається) і підтверджено правомірність дій уповноваженої особи КНП "ТРЦ ПМСД".
Додаток:
- тендерна документація по закупівлі UA-2022-05-20-001147-a із змінами.
- рішення органу оскарження № 4995-р/пк-пз від 30.06.2022.
Номер:
113d36bcd8004647b27701c172614df3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.07.2022 09:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул.Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Так, опрацювавши надану Замовником інформацію листами від 07.07.2022 за №113 та від 14.07.2022 за №115 прошу надати :
- документи на підставі яких визначено види робіт їх об’єми та очікувану вартість ?
- розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
63b5d24e9cee42df936bc15001bcab06
Назва:
відповідь на запит по моніторнгу
Дата опублікування:
20.07.2022 18:45
Опис:
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Поточний ремонт приміщення Амбулаторії загальної практики-сімейної медицини по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль", (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-20-001147-a) повідомляю наступне:
Під час визначення технічно-якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа враховувала технічні характеристики приміщення (загальна площа приміщення, площа кабінетів, загальна кількість кабінетів та ін.), вимоги до обладнання приміщень та кабінетів, висловлених працівниками, які будуть працювати у вказаному приміщені (узагальнених в листі завідувача АЗПСМ м. Тернопіль), середньозважені ціни на матеріали та роботи з поточного ремонту, вартість послуг з поточного ремонту попередніх закупівель. Крім того, уповноважена особа проводила консультації з технічними спеціалістами у сфері будівництва щодо визначення необхідного переліку робіт, їх мінімальної кількості та орієнтовної вартості.
Копії документів, на підставі яких уповноваженою особою визначено види робіт їх об’єми та очікувану вартість, а саме: технічний паспорт групи нежитлових приміщень по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль, службова записка від завідувача АЗПСМ м. Тернопіль від 19.04.2022 додаються.
Середньозважені ціни на матеріали та роботи з поточного ремонту брались з інтернет ресурсів (https://epicentrk.ua/, https://prom.ua/, https://www.olx.ua) тощо.
Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі як окремого документа не передбачено чинним законодавством в сфері публічних закупівель, а тому уповноваженою особою під час розрахунку очікуваної вартості не складалось такого виду письмового документу як Розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додаток:
- Технічний паспорт групи нежитлових приміщень по вул. Микулинецькій, 116г в м. Тернопіль.
- Службова записка від завідувача АЗПСМ м. Тернопіль від 19.04.2022.