• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт електричний пасажирський із встановленням)

Завершена

2 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Номер: f563316f25ee4e76bcdc90e8e2efcdf6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-17-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.08.2022 16:55 - 08.09.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.08.2022 № 174 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-05-09-001772-a 09.05.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання відповіді на запитання до процедури, надання відповідей на вимоги про усунення порушення, стану виконання рішення Колегії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій ТОВ ВК «ІНТЕРБУД», ФОП ЛАМПІКО А.В., ПП «СМАРТ ЛІФТ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запитання до процедури, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 09.05.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» (далі – ТОВ ВК «ІНТЕРБУД»), фізичної особи -підприємця ЛАМПІКО АНДРІЯ ВАСИЛЬОВИЧА (далі – ФОП ЛАМПІКО А.В.), приватного підприємства «СМАРТ ЛІФТ» (далі – ПП «СМАРТ ЛІФТ»), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 01.06.2022 № 455, від 15.06.2022 № 492, повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2022 № 493, рішення Колегії АМКУ від 14.06.2022 № № 4880-р/пк-пз, від 30.06.2022 № 4988-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.08.2022. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 06.09.2022 17:23 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.09.2022 17:23

Запити/Пояснення