-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт електричний пасажирський із встановленням)
Завершена
2 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Номер:
f563316f25ee4e76bcdc90e8e2efcdf6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-17-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2022 00:00
Період моніторингу:
17.08.2022 16:55 - 08.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022 № 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-05-09-001772-a 09.05.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання відповіді на запитання до процедури, надання відповідей на вимоги про усунення порушення, стану виконання рішення Колегії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій ТОВ ВК «ІНТЕРБУД», ФОП ЛАМПІКО А.В.,
ПП «СМАРТ ЛІФТ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запитання до процедури, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою від 09.05.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» (далі – ТОВ ВК «ІНТЕРБУД»), фізичної особи -підприємця ЛАМПІКО АНДРІЯ ВАСИЛЬОВИЧА (далі – ФОП ЛАМПІКО А.В.), приватного підприємства «СМАРТ ЛІФТ» (далі – ПП «СМАРТ ЛІФТ»), протоколи розкриття тендерних пропозицій від 01.06.2022 № 455, від 15.06.2022 № 492, повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2022
№ 493, рішення Колегії АМКУ від 14.06.2022 № № 4880-р/пк-пз, від 30.06.2022 № 4988-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.08.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.09.2022 17:23 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2022 17:23
Запити/Пояснення
Номер:
52c696894fd543dcb0e11eb71542be80
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.08.2022 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт електричний пасажирський із встановленням) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-09-001772-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
575ae9d4a6374206800d74e163235ca2
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
26.08.2022 12:04
Опис:
Доброго дня! У відповідь на ваш запит повідомляємо:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі повідомляємо, що дана сума затверджена у фінансовому плані на рівні Тернопільської обласної ради та затверджено Департаментом охорони здоров'я ТОДА. Також Замовником було здійснено моніторинг цін на даний предмет закупівлі за допомогою інтернет ресурсу.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
28 грудня 2021 року технічним експертом ТОВ «Інженерний центр промислової безпеки» було складено Відомість дефектів, пошкоджень і відмов виявлених при проведені експертного обстеження та позачергово технічного огляду лікарняного ліфта ПБ-053, з №29505, р №261Т та лікарняного ліфта ПБ-053, з №29504, р №259Т, власником якого є Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради. Опис дефектів і пошкоджень встановлює значні пошкодження, які підлягають заміні, зокрема пошкоджений ввідний пристрій, підгорівші контакти контакторів у станції керування, спрацьоване реле РПУ-4, пошкоджений підрамник лебідки, позанормове спрацювання канатів та інші (копію відомостей додаємо).
Враховуючи характеристики ліфту, який вийшов з ладу та не підлягав ремонту, а також методом моніторингу ринку Замовника було визначено, що вантажопід'ємність має становити не менше 1000 кг. Висота підйому кабіни та кількість зупинок кабіни визначені в розрахунку з кількістю поверхів та висотою приміщення. Напруга мережі, для живлення двигуна ліфта визначена також з урахуванням технічних можливостей приміщення Замовника. Усі інші характеристики визначені в Технічній специфікації до предмета закупівлі визначені та логічно випливають з технічних можливостей приміщення та місця встановлення ліфта.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради
Також зазначаємо, що відповідно до річного плану до закупівлі «ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт електричний пасажирський із встановленням)» (UA-P-2022-05-09-001586-a) дана закупівля здійснюється за кошти НСЗУ, що не є бюджетними коштами, відтак на їх витрати не поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».