• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт електричний пасажирський із встановленням)

Завершена

2 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 500.00 UAH
Період оскарження: 09.05.2022 14:45 - 21.05.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга що стосується прийнятих рішень щодо визначення переможця

Номер: a26d469534d74b419849c7bd07099a3f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-09-001772-a.b2
Назва: Скарга що стосується прийнятих рішень щодо визначення переможця
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі – Скаржник, Учасник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю товару «ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт електричний пасажирський із встановленням)» (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2022-05-09-001772-a від 09.05.2022 р. Очікувана вартість предмета закупівлі складала 2 900 000,00 грн (з ПДВ). У Процедурі закупівлі прийняли участь три учасника з наступними остаточними ціновими пропозиціями: 1. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 1 789 900,00 грн. (з ПДВ). 2. ФОП ЛАМПІКО АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (ІПН 2252517535) з ціновою пропозицією 1 790 000,00 грн. (з ПДВ). 3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТ ЛІФТ" (ІПН 42194936) з ціновою пропозицією 2 661 000,00 грн. (з ПДВ). Підстава подання скарги. 15 червня 2022 року, Замовник оприлюднив ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР від 15.06.2022 р. № 493 (далі – Протокол, додається), яким визначено переможця процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт електричний пасажирський із встановленням)» учасника відкритих торгів - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СМАРТ ЛІФТ» (надалі по тексту – Переможець, Учасник). Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як Тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам Тендерної документації, а рішення Замовника, викладені у Протоколі, суперечать Закону про закупівлі та принципам здійснення публічних закупівель. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Скаржник не погоджується із рішенням уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі учасника – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СМАРТ ЛІФТ», виходячи з наступного: По-перше, Згідно п. 7 Розділу 1 тендерної документації, встановлено, зокрема, що Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. У складі тендерної пропозиції переможцем надано сертифікат від виробника ліфтового обладнання IDA (Туреччина) (сертифікат додається) на право продажу ліфтів в Україні англійською мовою без відповідного перекладу цього сертифікату українською мовою, відповідно до умов тендерної документації. Отже, згідно пп.2 ч. 1 ст. 31 Закону України № 922 «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон), Замовник повинен був відхилити пропозицію переможця, якщо тендерна пропозиція викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагаються тендерною документацією. По-друге, Згідно умов пп.1 розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації, для документального підтвердження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати скан-копії наступних документів: - виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, - наказ про призначення, - довіреність або доручення - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Учасником-переможцем надано Протокол Загальних зборів власників приватного підприємства «Смарт Ліфт» від 06 червня 2018р. № 1, Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу від 02 серпня 2018 р. № 3. Проте переможцем не надано довіреність або доручення, також не надано лист-пояснення причин ненадання такого документу. Отже, пропозиція Приватного підприємства «СМАРТ ЛІФТ» не відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню у цій частині. По-третє, Згідно умов пп. 2 п. 1 розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: Скан-копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. У складі пропозиції учасника-переможця міститься скан-копія опису документів (додається), що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи» за підписом державного реєстратора КОЗАЧУК Н.П., фактична дата формування опису: 06.06.2018р. та Скан-копія Статуту приватного підприємства «Смарт Ліфт» (нова редакція), затвердженого Рішенням загальних зборів власників № 21/3/1 від 29 березня 2021 року. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», документи в паперовій формі приймаються за описом, примірник якого в день їх надходження видається заявнику з відміткою про дату їх отримання та кодом доступу в той спосіб, відповідно до якого були подані документи. Виходячи з вищевикладеного, фактична дата формування опису повинна бути після дати затвердження Статуту (в новій редакції), а отже, після 29.03.2021 року та новим кодом доступу. Отже, згідно пп.1 ч. 1 ст. 31 Закону, Замовник повинен був відхилити пропозицію учасника-переможця, якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію. Відтак, пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСВТА «СМАРТ ЛІФТ» не відповідає вимогам тендерної документації у цій частині і підлягає відхиленню Замовником. Згідно ч.1 ст.5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням Вказані вище рішення Замовника порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема на об’єктивну оцінку тендерної пропозиції учасника-переможця, яка не відповідає вимогам тендерної документації та протиправно визначено Замовником переможця. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір №493 від 15.06.2022 року про визначення переможцем процедури закупівлі – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СМАРТ ЛІФТ». 3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір на 2 арк. 2. Сертифікат виробника на 1 арк. 3. Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи» від 06.06.2018 на 1 арк. 4. Статут приватного підприємства «Смарт Ліфт» (нова редакція), затверджено Рішенням загальних зборів власників № 21/3/1 від 29.03.2021р. на 11 арк. Директор ТОВ ВК "ІНТЕРБУД" Івашков М.Ю.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.06.2022 13:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.07.2022 11:34
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників

Номер: 4bf3ac41a2c24928a5923d68ed970df8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-05-09-001772-a.b1
Назва: Скарга що стосується прийнятих рішень та дій замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі – Скаржник, Учасник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю товару «ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт електричний пасажирський із встановленням)» (надалі – Процедура закупівлі), оприлюдненого замовником торгів - Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2022-05-09-001772-a від 09.05.2022 р. Очікувана вартість предмета закупівлі складала 2 900 000,00 грн (з ПДВ). У Процедурі закупівлі прийняли участь три учасника з наступними остаточними ціновими пропозиціями: 1. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 1 789 900,00 грн. (з ПДВ). 2. ФОП ЛАМПІКО АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (ІПН 2252517535) з ціновою пропозицією 1 790 000,00 грн. (з ПДВ). 3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМАРТ ЛІФТ" (ІПН 42194936) з ціновою пропозицією 2 661 000,00 грн. (з ПДВ). Підстава подання скарги. 01 червня 2022 року, Замовник оприлюднив Протокол розгляду №455 від 01.06.2022 року Кваліфікація тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» на відповідність вимогам Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ліфт електричний пасажирський із встановленням) (далі – Протокол, додається), згідно якого тендерна пропозиція Скаржника була відхилена згідно п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон про закупівлі). Відповідно до Протоколу, підставою для відхилення слугувало: 1) Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, як вимагалось тендерною документацією (п. 3.8 розділу 3). Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як його Тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації, а зауваження, викладені у Протоколі, не відповідають дійсності, суперечать Закону про закупівлі та принципам здійснення публічних закупівель. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Скаржник не погоджується із рішенням уповноваженої особи Замовника про відхилення його Тендерної пропозиції, вважає його безпідставним та таким, що порушує норми Закону про закупівлі та майже всі принципи здійснення публічних закупівель: максимальної економії, об'єктивності та неупередженості процесу закупівель, недискримінація учасників, виходячи з наступного: По-перше, пунктом 3.2 розділу 3 Документації встановлено, зокрема, що Тендерна пропозиція, яка подається учасником, повинна складатися з документів, що передбачені тендерною документацією (додаток 1, додаток 2). Відповідно до пункту 3.8 розділу 3 Документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 Тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». У додатку 2 Документації визначений, зокрема, перелік необхідних документів для підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме: - Сканкопію зроблену з оригіналу інформаційної довідки на фірмовому бланку складену в довільній формі в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за наступним взірцем та заповнену таблицю відповідності товару, що наведена в цьому додатку (надано в складі пропозиції Інформаційна довідка Вих.№ 55 від 19.05.2022р.); - скан-копію з оригіналу листа авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про можливість поставки ліфтів, що передбачені технічним завданням, учаснику у строки встановлені тендерною документацією (надано в складі пропозиції Гарантійний лист від виробника Вих.№23/05/22 від 23.05.2022р., гарантійний лист від представника товаровиробника в Україні Вих.№56 від 19.05.2022р.); - гарантійний лист про те, що Учасник повинен виконувати роботи, що передбачені в технічному завданні, з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ, ГОСТ, національних стандартів та чинному законодавству (надано в складі пропозиції Гарантійний лист Вих. №58 від 19.05.2022р.); - гарантійний лист про те, що Усі матеріали та обладнання, що монтуються повинні бути новими та такими, що не були у використанні (надано в складі пропозиції Гарантійний лист Вих.№ 59 від 19.05.2022р.); - гарантійний лист виробника ліфтів (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про те, що Гарантійний термін експлуатації ліфтів має становити не менше 36 місяців з моменту введення в експлуатацію (надано в складі пропозиції Гарантійний лист від виробника Вих. № 23/05/22 від 23.05.2022р., гарантійний лист від представника товаровиробника в Україні Вих.№57 від 19.05.2022р.); - копії чинних чинних дозволів (декларацій) на виконання робіт, що становлять підвищену небезпеку (на монтаж підіймального та такелажного устаткування, на зварювальні роботи, на роботи, що виконуються на висоті) (надано складі пропозиції та завантажено в файлі «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики»). Також, хочемо зауважити, що Скаржником (надалі по тексту Учасник) в складі пропозиції надана Довідка Вих. №54 від 19.05.2022р. та ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ (детальний опис товару) Вих. № 60 від 19.05.2022р., якими Учасник погодився з вимогами Замовника та підтвердив відповідність своєї пропозиції, зокрема, Технічним характеристикам ліфта, в яких Замовник п. 13 визначив, що Двері шахти повинні бути автоматичними телескопічного відкривання шириною не менше 1000 мм., вогнетривкі з межею стійкості ЕІ60, що підтверджується сертифікатом. Окремо, хочемо зазначити, що вищезазначений сертифікат в тендерній документації Замовником не вимагався. Відповідний сертифікат, що підтверджує вогнестійкість ЕІ60 дверей шахти ліфта надається з комплектом поставки в паспорті ліфта, відповідно до СПЕЦИФІКАЦІЇ до договору (проект договору засвідчено написом «З умовами договору згідні», завірено підписом Учасника та надано у складі пропозиції). Отже, тендерна пропозиція Учасника містить повну Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (додається), яка вимагалась Замовником, та який завантажено в електронному вигляді через електронну систему закупівель в порядку, визначеному ст. 26 Закону про закупівлі. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції визначений п. 3.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, де зазначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3. Розділу 3 та Додатку 2 тендерної документації. Отже, виходячи з вищевикладеного, відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону про закупівлі є безпідставним. По-друге, вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений ст. 31 Закону про закупівлі. Статтею 26 цього Закону визначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам Тендерної документації та Закону про закупівлю, а рішення Замовника безпідставним та таким, що порушує норми та принципи Закону про закупівлю. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол розгляду №455 від 01.06.2022 року кваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД». 3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Протокол розгляду №455 від 01.06.2022 року кваліфікації тендерної пропозиції на 1 арк. 2. Технічна специфікація (Додаток 2 до Документації) на 3 арк. 3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (файл зі складу пропозиції Скаржника) на 26 арк. 4. Проект договору (файл зі складу пропозиції Скаржника) на 8 арк. Директор ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» Івашков М. Ю.
Дата розгляду скарги: 14.06.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.06.2022 13:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.06.2022 12:33
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net