-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області"
Завершена
3 155 830.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 779.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 779.16 UAH
Номер:
26ef03264ab942fbb868ba594329f49e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-21-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 18:16 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2022
№ 11-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.06.2022 № 11-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
15. UA-2022-04-05-001030-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖК - Гарант» установлено порушення вимог статті 5 та пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧИСТА РОСЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 19.05.2022 № 7, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЧИСТА РОСЬ», тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЖК - Гарант», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2022 та від 02.05.2022, повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей від 29.04.2022, повідомлення про намір укласти договір від 03.05.2022, договір про закупівлю від 19.05.2022 № 7, додаткова угода від 19.05.2022 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 20.05.2022.
Відповідно до пунктів 1 та 6 розділу III тендерної документації встановлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерної пропозиції договірної ціни з усіма підтверджуючими розрахунками та пояснювальної записки до неї, складеної відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартостібудівництва».
Відповідно пункту 5.13 - 5.15 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)
загальновиробничі витрати (далі - ЗВВ) включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Так, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЖК - Гарант» надано показники I та III блоку ЗВВ, що визначені розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку (файл «110ДЦ»), при цьому відповідно до наданих розрахунків показник I блоку складає - 0,194, показник відповідно до наданих розрахунків показник III блоку складає - 1,67.
Проте, моніторингом установлено, що відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЖК - Гарант» розрахунків ЗВВ до локальних кошторисів № 02-01-01, № 02-01-02, № 02-01-04, № 02-01-05, № 02-01-06 (файл «110ДЦ»), вказаним учасником при розрахунку ЗВВ у складі договірної ціни, застосовано показники III блоку (1,97, 1,98, 2,16, 2,26, 2,42, 2,73, 2,75), які є вищими за показник (1,67), який визначено розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку, та відповідно завищено суму ЗВВ у складі договірної ціни, і відповідно завищено ціну тендерної пропозиції вказаного учасника, що не відповідає вимогам пунктів 5.13 - 5.15 Настанови, а відтак не відповідає умовам пунктів 1 та 6 розділу III тендерної документації.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЖК - Гарант», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення визначених у частині 1 статті 31 Закону, відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧИСТА РОСЬ», проте, за наявності аналогічних підстав відхилення визначених у частині 1 статті 31 Закону, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЖК - Гарант», що за результатами аукціону була дорожчою на 397 551,20 гривень (2 682 448,80 - 3 080 000,00) за пропозицію відхиленого учасника ТОВ «ЧИСТА РОСЬ», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, що не відповідає принципам публічних закупівель, що закріплені в статті 5 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
11.07.2022 14:12 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2022 14:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір з ТОВ "ЖК-ГАРАНТ" розірвано за вимогою висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
18.07.2022 15:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушеня усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації:
18.07.2022 18:08