• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області"

Завершена

3 155 830.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 779.16 UAH
Період оскарження: 05.04.2022 20:39 - 17.04.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 41f93b21f4e443d08e382360c94adc59
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-05-001030-c.c4
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА 05 квітня 2022 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-с, про проведення процедури – відкритих торгів за предметом: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» Аукціон було проведено 21.04.2022 року. На підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень було визначено переможцем закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» (UA-2022-04-05-001030-c) – учасника торгів – ТОВ «ЖК-Гарант». Однак після аналізу ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень та тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЖК-Гарант» було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем відкритих торгів: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» - ТОВ «ЖК-Гарант». Порушення полягає у наступному, в тендерній документації Замовником зазначено: Тендерна документація Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Пункт 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Замовником передбачено, що Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: -календарний графік виконання робіт ( згідно з Додатком №7). На підтвердження даної вимоги, Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» - не надав у складі своєї тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт ( згідно з Додатком №7). Таким чином, ми вважаємо, що наявні підстави для скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем та намір укласти договір щодо Учасника ТОВ «ЖК-Гарант». Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем та намір укласти договір у відкритих торгах за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-c, про проведення відкритих торгів за предметом: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» щодо учасника ТОВ «ЖК-Гарант», а також відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЖК-Гарант».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Учасником ТОВ «ЖК-Гарант» було надано каледарний графік виконання робіт, який містить найменування усіх локальних кошторисів до Договірної ціни і, відповідно, має у собі склад усіх видів робіт, що є предметом закупівлі. Тобто подання Учасником каледарного графіка вказаної форми не впливає на зміст тендерної пропозиції та не призводить до її спотворення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможця

Номер: a23927dd238742e79fe6d51f705435d4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-05-001030-c.a3
Назва: Неправомірне визнання переможця
Вимога:
ВИМОГА 05 квітня 2022 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-с, про проведення процедури – відкритих торгів за предметом: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» Аукціон було проведено 21.04.2022 року. На підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень було визначено переможцем закупівлі «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» (UA-2022-04-05-001030-c) – учасника торгів – ТОВ «ЖК-Гарант». Однак після аналізу ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень та тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЖК-Гарант» було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем відкритих торгів: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» - ТОВ «ЖК-Гарант». Порушення полягає у наступному, в тендерній документації Замовником зазначено: Додаток №1 до Тендерної документації Пункт 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази На підтвердження права володіння складським приміщенням Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав наступний документ: ДОГОВІР ОРЕНДИ СКЛАДУ від 5 січня 2021 року. Але в складі даного документу відсутній АКТ прийому-передачі складських приміщень. Відповідно Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» надав документ, який не підтверджує право володіння складським приміщенням. Тобто Учасник ТОВ «ЖК-Гарант» - надав недостовірний документ. Таким чином, ми вважаємо, що наявні підстави для скасування ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем та намір укласти договір щодо Учасника ТОВ «ЖК-Гарант». Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 02 травня 2022 р., м. Коростень про визнання переможцем та намір укласти договір у відкритих торгах за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-c, про проведення відкритих торгів за предметом: «Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» щодо учасника ТОВ «ЖК-Гарант», а також відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЖК-Гарант».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п.1 Додатка 1 до Тендерної документації Учасник надає довідку у довільній формі про наявність матеріально-технічної бази (власних та/або залучених машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх переліку). Тобто замовником не ставилось жодних вимог до наяності будь-яких приміщень. Більше того, згідно з вимогами Додатка 1 Учасник має надати копії відповідних договорів на залучені машини і механізми або такі, що планується залучити - на орендовані машини та механізми та/або залучені на підставі договору про надання послуг. При цьому надання актів приймання передачі тендерною документацією не вимагалося. Згідно з практикою розгляду скарг Антимонопольним комітетом України (н-д Рішення від 08.02.2022 №2578) вказаний Акт не є додатком до договору, а значить не може бути визнаним його невід’ємною частиною. Враховуючи вищевказане, вважаємо що підствави для скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця відсутні.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення вимоги тендерної документації

Номер: 98123b04559245c688072b54dee73ddb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-05-001030-c.b2
Назва: Порушення вимоги тендерної документації
Вимога:
Наявні підстави для скасування протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 02 травня 2022 року про визначення переможця.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 року подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, належить до формальних помилок. Формат bsdu є загальним для усього ліцензійного програмного забезпечення. Саме тому для дотримання принципу не дискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель замовником вимагався вищевказаний формат. Проте вся інформація з аналогічного файлу, наданого переможцем, відповідає вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" допущення учасниками формальних помилок не призводить до відхилення їх тендерної пропозиції. Враховуючи вищевказане, вважаємо що підствави для скасування рішення уповноваженої особи про визначення переможця відсутні.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 9f567132e4e9484390e8c9eaf1e1d9a8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-04-05-001030-c.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
ВИМОГА 05 квітня 2022 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2022-04-05-001030-с, про проведення процедури – відкритих торгів за предметом: Виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі очного відділення, інвентарний №10310006 Коростенської центральної міської лікарні по вул. М. Амосова 8 в м. Коростень Житомирської області» Аукціон було проведено 21.04.2022 року. На підставі ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25 квітня 2022 р., м. Коростень було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2022-04-05-001030-с – ТОВ ЧИСТА РОСЬ. Але ми хочемо зауважити наступне: 1. Згідно статті 29, пункт 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником не було надано учаснику ТОВ «Чиста Рось» права на усунення невідповідностей зазначених в ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25 квітня 2022 р., м. Коростень. Вважаємо дану дію Замовника неправомірною. 2. Замовником в тендерній документації не визначено критерії оцінки тендерної документації, відповідно – основним критерієм є ціна пропозиції. Виходячи з цього учасник ТОВ «Чиста Рось» надав ціну 2 682 448,80 грн., що на 14,8% нижча від ціни наступного Учасника. В умовах війни, коли наша держава потребує максимально ефективного використання бюджетних коштів, нехтувати економією державних коштів в розмірі 14,8% це злочин. Зважаючи на вище наведені факти, просимо Замовника скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙННЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 25 квітня 2022 р., м. Коростень про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів UA-2022-04-05-001030-с – ТОВ ЧИСТА РОСЬ, та визнати ТОВ ЧИСТА РОСЬ переможцем даної закупівлі. Також залишаємо за собою право оскаржувати рішення уповноваженої особи в Антимонопольному комітеті України. Зі своєї сторони, звертаємо увагу, що відповідальність за не правомірні дії несе уповноважена особа Замовника, а саме: Від 8 500 до 51 000 грн. за: • безпідставне відхилення або невідхилення пропозицій • внесення істотних змін до договору, в випадках не передбачених Законом
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, дякуємо за участь у закупівлі. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Жодна з підстав відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ ЧИСТА РОСЬ, зазначених у протокольному рішенні уповноваженої особи, не входить до переліку вищевказаних випадків, передбачених Законом та тендерною документацією. Крім того, відповідно до ч.1 ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тому вважаємо вашу вимогу необгрунтованою.
Статус вимоги: Задоволено