ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)
* У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати з виразом “або еквівалент”.
У разі якщо ця документація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, таке посилання слід читати з виразом "або еквівалент".
Період моніторингу:31.05.2022 12:33 - 23.06.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2022
№ 2-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.05.2022 № 2-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2022-03-25-000185-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту № 1 ТОВ «КЛІЄНТ ЮА» та по лоту № 2 ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах № 1-2, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1-2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення по лотах № 1-2, інформація про відміну по лоту № 3.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2022 рік,оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація від 08.04.2022, тендерна пропозиція по лоту № 1 ТОВ «КЛІЄНТ ЮА», тендерна пропозиція по лоту № 2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДПРОФІЛЬ» (далі - ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ»), протокольні рішення уповноваженої особи від 21.04.2022 року по лотах № 1-2, повідомлення про намір укласти договори по лотах № 1-2 від 21.04.2022 року, обґрунтування аномально низької ціни від 20.04.2022, інформація про відміну закупівлі по лоту № 3 від 18.04.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.06.2022 року, 10.06.2022 та 13.06.2022.
Період усунення порушень:15.06.2022 10:54 - 21.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:15.06.2022 10:54
Запити/Пояснення
44893
Номер:ae7f4cff7605474da5fbf17a5bb35349
Назва:Про надання пояснення
Дата опублікування:01.06.2022 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:07.06.2022 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 67) 941-63-70 alla.fl.74@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-03-25-000185-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
45116
Номер:a79c8aeee1a14649904e740ddb3c9984
Назва:Відповідь на запит по закупівлі № UA-2022-03-25-0001855-a: код за ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)
Дата опублікування:06.06.2022 15:20
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради уважно розглянуто запитання, надане в рамках проведення моніторингу Держаудитслужби оприлюдненеа (розміщене) 01.06.2022 на сайті державних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-03-25-000185-a) код ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)
Відповідно до отриманих питань по закупівлі № UA-2022-03-25-000185-a за кодом ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали) на очікувану вартість 2126400,00 грн. (два мільйони сто двадцять шість тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ повідомляю наступне:
За поданою доповідною медичного директора Гриньова В.О. для забезпечення безперебійної діяльності підприємства було визначено потребу в придбанні медичних матеріалів за підставі аналізу фактичного використання у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань.
З врахуванням положень Наказу № 275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» було надіслано запити комерційної пропозиції потенційним учасникам закупівлі та здійснено пошук ціни на медичні матеріали, яка міститься у відкритих джерелах та визначено очікувану вартість закупівлі.
Формування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалось на підставі зареєстрованих нормативних актів (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо) та викладено у додатку 4 до Тендерної документації.
Планування закупівель КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР проводить на основі складеного та затвердженого фінансового плану підприємства на відповідний рік. Доходи на проведення діяльності підприємства здійснюється підставі укладеного договору з Національною службою здоров’я України за надання медичних послуг за Програмою медичних гарантій.
Публікація закупівель КНП «ЦЕМД та МК» ЖОР здійснюється на офіційному веб-сайті (https://103.zt/ua) Публічні закупівлі з посиланням на сторінку державних закупівель PROZORRO.
Документи що додаються:
- Клопотання про проведення закупівлі
- Потреба з описом найменування, кількості та характеристики медичних виробів
- Запит комерційної пропозиції наданої постачальникам
- Пропозиції постачальників та витяги цін на товари з мережі інтернет
- Скрін з офіційної сторінки веб-сайту підприємства
p7s
sign.p7s
rar
Документи.rar
45287
Номер:cd34547725bd4b5ab24e1958996ecde7
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:08.06.2022 14:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:15.06.2022 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 67) 941-63-70 alla.fl.74@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2022-03-25-000185-a, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Чому договір про закупівлю не укладено в строки передбачені в частині 6 статті 33 Закону?
Слід відмітити, що відповідно до частини 1 статті 32 Закону, замовник відміняє процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
p7s
sign.p7s
45475
Номер:b6a11c64356d403ba468cd711d21db3f
Назва:Відповідь на запит по закупівлі № UA-2022-03-25-0001855-a: код за ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)
Дата опублікування:10.06.2022 13:31
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради уважно розглянуто запитання, надане в рамках проведення моніторингу Держаудитслужби оприлюдненене (розміщене) 01.06.2022 на сайті державних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2022-03-25-000185-a) код ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали)
Відповідно до отриманих питань по закупівлі № UA-2022-03-25-000185-a за кодом ДК 021:2015:33140000-3 Медичні матеріали (Медичні матеріали) на очікувану вартість 2126400,00 грн. (два мільйони сто двадцять шість тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ повідомляю наступне:
Положеннями ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Вказаним Законом чи іншим нормативно-правовим актом не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю, з урахуванням чого замовнику надано право самостійно визначати такі випадки та обґрунтовувати їх.
Договір про закупівлю не було укладено у строки передбачені ч. 6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступе:
Наразі аналізується стан забезпечення підприємства медичними матеріалами, придбання яких має бути здійснено по закупівлі № UA-2022-03-25-0001855-a: код за ДК 021:2015:33140000-3, з урахуванням фактичної їх наявності, у тому числі через надання благодійної допомоги, динаміки використання та створення їх запасів.
Відсутність належного вивчення даного питання неодмінно призведе до ускладнень при формуванні заявок на постачання конкретного виду медичних матеріалів, що є неприпустимим.
Окрім цього, на даний час на усій території України діє військовий стан, який введений з 24.02.2022 Указом Президента України №64/2022 від 24.02.2022 у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що також вносить корективи у діяльність підприємств, у тому числі і в потребі медичних засобів та виконання договірних зобов’язань.
Згідно змісту проекту договору оприлюдненого на сайті державних закупівель, умови якого згідно приписів ч.4 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» не повинні змінюватись, договірні відносити між замовником та постачальником наявні до 31.12.2022, а тому продовження строку для укладення договору не виходить за межі строків співпраці контрагентів визначеного у тендерній пропозиції.
Згідно Протокольного рішення уповноваженої особи від 11.05.2022р., строк для укладання договору по закупівлі №UA-2022-03-25-0001855-а продовжено до 20.06.2022р.
Документи що додаються:
- Протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку для укладання договору (рукавички нітрилові)
- Протокол засідання робочої групи
- лист ТОВ «Клієнт ЮА»
rar
Документи.rar
p7s
sign.p7s
45568
Номер:d0ab289790484d5a89fb46944bf6d871
Назва:додатково до пояснення
Дата опублікування:13.06.2022 13:11
Автор:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ