-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів
Завершена
3 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Номер:
518f5eceae464ddf842b546c0e2824ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-27-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
28.06.2022 11:28 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2022 №17-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.06.2022 №17-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-03-23-001623-a 23.03.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2022-03-23-001150-c) Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель (протокол від 23 березня 2022 року №28), тендерні пропозиції ТОВ "УПРАВИТЕЛЬ-В", ФОП Олійник Сергій Миколайович та ПП "ЯВІР-ПЛЮС", вимогу про усунення невідповідностей до 15 квітня 2022 року 16:50, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 18 квітня 2022 року №31 та від 20 квітня 2022 року №32, вимоги про усунення порушення UA-2022-03-23-001623-a.b1 та UA-2022-03-23-001623-a.b2, рішення Замовника від 25 квітня 2022 року та від 05 травня 2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель з питань визначення переможця відкритих торгів від 26 квітня 2022 року №34, повідомлення про намір укласти договір від 26 квітня 2022 року, договір про надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень від 16 травня 2022 року №258, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16 травня 2022 року та пояснення від 04 липня 2022 року, від 06 липня 2022 року та від 11 липня 2022 року отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.07.2022 16:31 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2022 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
3d55ef70fcfb477592dabbab65eded78
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.06.2022 15:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-03-23-001623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
07c7edd03c5947dab44b52d1965c9c97
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2022-03-23-001623-а
Дата опублікування:
04.07.2022 15:24
Опис:
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2022-03-23-001623-а повідомляю наступне:
- щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі – технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до Правил охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України, затверджених державним комітетом України по житлово-комунальному господарству №51 від 30.11.95р.; Постанови КМУ від 01.08.2006р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах»; розпорядження міського голови «Про оперативне усунення аварійних ситуацій» від 24.12.2012р. №399-р.
- щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі – очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі проведених попередніх ринкових консультацій з підприємствами, які надали свої комерційні пропозиції щодо вартості послуг.
Департаментом житлового господарства Вінницької міської ради на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua) на сторінці департаменту житлового господарства 16.03.2022р. було оприлюднено оголошення про проведення попередніх ринкових консультацій щодо вартості послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів. До департаменту житлового господарства надійшли наступні пропозиції: ТОВ Ремонтна служба «Майстер»., ПП «ЯВІР-ПЛЮС», ФОП Леонтьєва С.П.
На підставі наданих комерційних пропозицій департаментом житлового господарства було визначено очікувану вартість предмету закупівлі методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275.
- щодо оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - Департаментом житлового господарства, на виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів Укра-їни «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016р №710, оприлюднено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному сайті Вінницької міської ради (https://www.vmr.gov.ua) на сторінці департаменту житлового господарства.
Додаток: скан-копії комерційних пропозицій (3 аркуша).
Номер:
bec8470a324442a8b7403fdf638d3f9b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.07.2022 10:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-03-23-001623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасником ПП "ЯВІР-ПЛЮС" якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, щодо надання:
- реєстру наданих документів (підпункт 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інформація з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
- скан-копії документу, який підтверджує проходження технічного огляду автопідіймача (ВС-18Т на базі ГАЗ3309), який буде використовуватись при наданні послуг, що є предметом закупівлі та зазначений у довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі від 07.04.2022 №180 (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації)?
2. Чому у тендерній документації у підпункті 3 пункту 3.1 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, зазначено вимогу для переможця процедури закупівлі про надання розрахунку витрат заготівельно-складської складності (п.6.3.1.2 ДСТУ-Н Б Д.1.1.-2:2013) показників загальновиробничих витрат (ЗВВ) врахувати згідно вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1.-3:2013 з наданням розрахунків показників ЗВВ, визначених відповідно до чинних нормативних документів з ціноутворення в будівництві, які відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій від 01 листопада 2021 року №281 втратили чинність?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2e757ca3054b4c628904d8ec76536040
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2022-03-23-001623-а
Дата опублікування:
06.07.2022 15:44
Опис:
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2022-03-23-001623-а повідомляю наступне:
1. Щодо питання 1 повідомляю наступне:
- Щодо частини першої - уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель при розгляді тендерної пропозиції ПП «ЯВІР-ПЛЮС» було прийнято рішення (протокол № 33/1 від 26.04.2022р.) про віднесення відсутнього реєстру наданих документів до формальних (несуттєвих) помилок, так як це не впливає на ціну тендерної пропозиції і не приз-водить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікацій-них критеріїв до учасника процедури закупівлі;
- Щодо частини другої – на підтвердження проходження технічного огляду автопідіймача ВС-18Т ПП «ЯВІР-ПЛЮС» завантажено в систему Прозоро скан-копію Висновку експертизи з питань охорони праці за результатами технічного діагностування №133222917-09-01-0034.22 автопідйомника гідравлічного ВС-18Т, вантажопідіймальністю 250 кг, обл.№291. В пункті 14 даного Висновку зазначено, що підйомник автомобільний телескопічний ВС-18 Т, обл.№291 знаходиться в справному стані і придатний до подальшої експлуатації. Також в даному роз-ділі вказані наступні дати проходження часткового технічного огляду (ЧТО), повного технічного огляду (ПТО) та експертного обстеження. Скан-копія Висновку розміщена у системі Прозоро у файлі під назвою «Технічний огляд на автопідіймач ВС-18Т»
2. Щодо питання 2 повідомляю наступне: У зв’язку з відсутністю окремих правил визначення вартості послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів та враховуючи, що подібні роботи є в ресурсних елементних кошторисних нормах на ремонтно-будівельні роботи, Наказом департаменту житлового господарства № 11-р від 8 квітня 2021 р. було визначено умови організації закупівлі послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів із застосуванням вище зазначених норм. Крім того визначення загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку здійснюється відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо ви-значення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівницт-ва», розрахунок заготівельно-складських витрат здійснюється відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва».
01.11.2021р. Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 було скасовано ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 та затверджено кошторисні норми Ук-раїни у будівництві.
В затверджених кошторисних нормах України у будівництві усереднені та нормативні показники і коефіцієнти, які застосовуються при визначенні відповідних витрат на виконання ро-біт є більшими в порівнянні до величин таких показників, що передбачені ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Проте зміни до ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи не вносились.
Зважаючи на зазначене вище та з метою економії бюджетних коштів департамент житлового господарства продовжує і надалі застосовувати Наказ департаменту житлового господарства № 11-р від 8 квітня 2021р., що не суперечить чинному законодавству.
Номер:
392577dc0ead408f8cb3855cc0403021
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.07.2022 09:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-03-23-001623-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником ПП "ЯВІР-ПЛЮС" якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації, щодо надання скан-копії документу, який підтверджує проходження технічного огляду автопідіймача (MAN 8.150), який буде використовуватись при наданні послуг, що є предметом закупівлі та зазначений у довідці про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі від 07.04.2022 №180 (підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5ba0f026fe944580bf492dfc9bf840bc
Назва:
Пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2022-03-23-001623-а
Дата опублікування:
11.07.2022 11:03
Опис:
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2022-03-23-001623-а повідомляю наступне:
на підтвердження проходження технічного огляду підйомника автомобільного гідравлічного телескопічного WT 220 на базішасі автомобіля MAN 8.150 ПП «ЯВІР-ПЛЮС» завантажено в систему Прозоро скан-копію Висновку експертизи №16297019-09-04-0004.21 по результатам експертного обстеження та позачергового повного технічного огляду підйомника автомобі-льного гідравлічного телескопічного WT 220, вантажопідіймальністю 280 кг. В пункті 10 да-ного Висновку зазначено, що підйомник WT 220, інв.№ 11260019 знаходиться в справному стані і може бути допущений до подальшої експлуатаціїтерміном на 2 роки. Також в даному розділі вказані наступні дати проходження наступного експертного обстеження і позачерго-вого повного технічного огляду (ПТО). Скан-копія Висновку розміщена у системі Прозоро у файлі під назвою «Технічний огляд Спецбудстроймонтаж».
Додаток: скан-копія Висновку експертизи №16297019-09-04-0004.21