• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів

Завершена

3 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Номер: 518f5eceae464ddf842b546c0e2824ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-27-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 28.06.2022 11:28 - 20.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.06.2022 №17-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 27.06.2022 №17-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2022-03-23-001623-a 23.03.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2022-03-23-001150-c) Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель (протокол від 23 березня 2022 року №28), тендерні пропозиції ТОВ "УПРАВИТЕЛЬ-В", ФОП Олійник Сергій Миколайович та ПП "ЯВІР-ПЛЮС", вимогу про усунення невідповідностей до 15 квітня 2022 року 16:50, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 18 квітня 2022 року №31 та від 20 квітня 2022 року №32, вимоги про усунення порушення UA-2022-03-23-001623-a.b1 та UA-2022-03-23-001623-a.b2, рішення Замовника від 25 квітня 2022 року та від 05 травня 2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель з питань визначення переможця відкритих торгів від 26 квітня 2022 року №34, повідомлення про намір укласти договір від 26 квітня 2022 року, договір про надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень від 16 травня 2022 року №258, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16 травня 2022 року та пояснення від 04 липня 2022 року, від 06 липня 2022 року та від 11 липня 2022 року отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 20.07.2022 16:31 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2022 16:31

Запити/Пояснення