• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів

Завершена

3 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2022 16:26 - 07.04.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо визначення переможця

Номер: aa1e0f6c6b4b4830999ccd4813b282d3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-23-001623-a.b2
Назва: Щодо визначення переможця
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Управитель-В» на підставі ч.4. статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертається з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі Послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ПП «ЯВІР-ПЛЮС», яке затверджене Протоколом (рішенням) №34 від 26.04.2022 року Ми, не погоджуємось з зазначеним вище рішенням Уповноваженої особи та вимагаємо надати інформацію, щодо об’єктивності розгляду тендерної пропозиції переможця та законності прийнятого рішення, яке на нашу думку містить ознаки: упередженості, необ’єктивності та нерівного ставлення до учасників, чим порушено наші права як учасника процедури закупівлі, а також вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи, надані ПП «ЯВІР-ПЛЮС» мають наявні підстави для відхилення, а саме: 1. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (РАЗОМ З РЕЄСТРОМ НАДАНИХ ДОКУМЕНТІВ), що вимагаються замовником у цій тендерній документації Реєстр наданих документів в наданій пропозиції ПП «ЯВІР-ПЛЮС» відсутній 2. Відповідно п.1.1. Додатку 2 до тендерної документації вимагалось надання підтвердження проходження технічного огляду автопідіймачів , проте Замовник при неналежній перевірці документів, залишає поза увагою те, що у наданому в складі пропозиції ПП «ЯВІР-ПЛЮС» регламенті технічних оглядів машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на продовжуваний строк безпечної експлуатації, після закінчення граничного строку експлуатації та Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» де зазначається, що підйомник автомобільний телескопічний WT 220 на автомобільному шасі MAN 8.150 потребує ЧТО (частковий технічний огляд) - 22.01.2022 року. Враховуючи протермінований ЧТО, вимога тендерної документації не виконана. 3. Висновок експертизи з питань охорони праці за результатами технічного діагностування автопідйомника ВС-18Т наданий не в повному обсязі ( 6 сторінок з 20) 4. Відповідно до договорів надання послуг техніки № 29/12/2021 від 29.12.2021 р. з МКП «Вінницязеленбуд» та №29.12.2021 від 29.12.2021 року з ТОВ «СПЕЦБУДСТРОЙМОНТАЖ» будуть залучені автопідйомники ВС 18Т державний номер АВ1574ВІ та MAN 8.150 державний номер АВ7965СТ відповідно У складі тендерної документації ПП»ЯВІР-ПЛЮС» на виконання вимог ДОДАТКУ 2 п. 5 ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ які повинні надати учасники закупівлі , а саме - скан-копія дозволу на експлуатацію обладнання, яке буде використовуватись при наданні послуг по знесенню дерев; надає скан-копію дозволу лише на автопідйомник ВС 18Т державний номер АВ1574ВІ, який належить МКП «Вінницязеленбуд». Відповідний дозвіл на MAN 8.150 державний номер АВ7965СТ відсутній., враховуючи критерії Замовника та тендерної документації вцілому даний автопідйомник не може використовуватись при виконанні робіт згідно закупівлі. 5. Також звертаємо увагу Замовника, що ПП «ЯВІР-ПЛЮС» у складі своєї пропозиції надає кошторисний розрахунок визначений згідно ДСТУ БД 1.1-1-2013, який відповідно до НАКАЗУ ВІД 01.11.2021 РОКУ №281 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ №Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ! Пропозиція Переможця містить суттєвий перелік наявних ознак невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. Посилаючись на вищевикладене, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі Послуги по знесенню, обрізці дерев та видаленню пнів 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень ПП «ЯВІР-ПЛЮС, яке затверджене Протоколом (рішенням) №34 від 26.04.2022 року. Відсутність вмотивованої та аргументованої відповіді буде свідчити, що Замовник приймає рішення нехтуючи ЗУ «Про публічні закупівлі» та має власне уявлення про методику оцінки тендерних пропозицій учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо першого питання наданої вимоги повідомляю наступне: уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель при розгляді тендерної пропозиції ПП «ЯВІР-ПЛЮС» було прийнято рішення про віднесення відсутнього реєстру наданих документів до формальних (несуттєвих) помилок, так як це не впливає на ціну тендерної пропозиції і не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Щодо другого питання наданої вимоги повідомляю наступне: відповідно до Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання, затверджених Наказом Міністерства соціальної політики України 19.01.2018р. №62 періодичному технічному огляду підлягає обладнання, що перебуває в експлуатації після закінчення призначеного строку служби (граничного строку експлуатації) або продовжуваного строку безпечної експлуатації в терміни, встановлені висновком експертизи. На підтвердження проходження експертного обстеження та позачергового технічного огляду підйомника автомобільного гідравлічного телескопічного WT 220, вантажопідіймальністю 280 кг ПП «ЯВІР-ПЛЮС» було завантажено Висновок експертизи №16297019-09-04-0004.21 по результатам експертного обстеження та позачергового технічного огляду підйомника автомобільного гідравлічного телескопічного WT 220, вантажопідіймальністю 280 кг, в якому зазначено, що вищевказаний підйомник знаходиться в справному стані і може бути допущений до подальшої експлуатації терміном на 2 роки. Наступне експертне обстеження і позачерговий повний технічний огляд до 22.01.2023р. На підставі вищевикладеного вимогу пункту 1.1. частини 1 Додатку 2 до тендерної документації ПП «ЯВІР-ПЛЮС» виконано в повному обсязі. Щодо третього питання наданої вимоги повідомляю наступне: Висновок експертизи з питань охорони праці за результатами технічного діагностування №133222917-09-01-0034.22 автопідйомника гідравлічного ВС-18Т, вантажопідіймальністю 250кг, який складається з 14 пунктів, завантажено в повному обсязі. Щодо четвертого питання наданої вимоги повідомляю наступне: Постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021р. № 77, яка набрала чинності від 10.03.2021р. передбачено, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цієї постанови, є чинними. Щодо п’ятого питання наданої вимоги повідомляю наступне: Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання учасниками процедури закупівлі кошторисів на надання послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень. Замовник не встановлював вимог щодо формування учасниками вищевказаних кошторисів. З огляду на вищевикладене Ваша вимога UA-2022-03-23-001623-а.b2 від 30.04.2022р. є нікчемною, необгрунтованою та є такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо обгрунтування рішення уповноваженої особи

Номер: a84434364e6b4aa495b83ce35902986a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-23-001623-a.b1
Назва: Щодо обгрунтування рішення уповноваженої особи
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівлі №31 від 18 квітня 2022 року, зазначено що: Учасник ТОВ «Управитель-В» не виправив в повному обсязі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що надані ним у своїй тендерній пропозиції. Протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Звертаємось до уповноваженої особи з вимогою надати чітку відповідь з роз’ясненням, які Учасник ТОВ «Управитель-В» не виправив в повному обсязі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що надані ним у своїй тендерній пропозиції. Протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: « Нами було надано Вам повідомлення про усунення невідповідностей в Вашій тендерній пропозиції, згідно з яким Вам необхідно було надати повний перелік документів, як були вказані в повідомленні, а саме: - документ, який надає право Миронюку Анатолію Андрійовичу надавати послуги технікою (ЗИЛ-ММЗ Самоскид С), яка йому не належить; - скан-копію документів, які підтверджують проходження технічних оглядів спеціальним вантажним автопідйомником 18м та спеціальним вантажним автопідйомником 22м, які ТОВ «Управитель – В» планує залучати до виконання послуг, що є предметом закупівлі, у відпо-відності до вимог Наказу Міністерства соціальної політики № 62 від 19.01.2018 р.; - скан-копії документів, що надають право робітникам, які будуть здійснювати керування спеціальним вантажним автопідйомником 18м та спеціальним вантажним автопідйомником 22м виконувати роботи з підвищеної небезпеки. З переліченого вище переліку документів Вами було завантажено лише скан-копії документів, що надають право робітникам, які будуть здійснювати керування спеціальними вантажними автопідйомниками виконувати роботи з підвищеної небезпеки. З приводу надання документів, які підтверджують проходження технічних оглядів спеціальним вантажним автопідйомником 18м та спеціальним вантажним автопідйомником 22м, Вами було завантажено лише Висновок експертизи №20728040-1247.12.30-023-1-20 про результати обстеження гідравлічного підйомника АГП-22 заводський № 225, а документу, який підтверджує проходження технічного огляду спеціальним вантажним автопідйомником 18м надано не було. Одночасно зазначаємо, що в наданому Вами Висновку експертизи №20728040-1247.12.30-023-1-20 вбачаються ознаки підроблення та фальсифікації документу, оскільки в його змісті значаться різні заводські номера гідравлічного підйомника АГП-22. У зв’язку із зазначеним Замовником будуть спрямовані дані матеріали до відповідних органів для перевірки і вжиття заходів."
Статус вимоги: Не задоволено