• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

6 340 464.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 702.32 UAH
Номер: 3dd83b1205e7427dae8043dc801b10fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.05.2022 13:28 - 15.06.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.05.2022 №9-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби У Вінницькій області від 23.05.2022 №9-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2022-03-14-000493-c 14.03.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, humuchzakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту комунального господарства та благоустрою Вінницької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14 березня 2022 року (протокол від 11 березня2022 року №22), вимоги про усунення порушення UA-2022-03-14-00493-с.b1, UA-2022-03-14-00493-с.b2, UA-2022-03-14-00493-с.b3 від 18 квітня 2022 року, UA-2022-03-14-00493-с.b4 від 20 квітня 2022 року та UA-2022-03-14-00493-с.b5 від 22 квітня 2022 року, рішення Замовника від 22 квітня 2022 року, протокол розгляду тендерних пропозицій від 18 квітня 2022 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Експертний центр «ВТБ», ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз», ФОП Чиж Олексій Миколайович та ТОВ «Управитель-В», повідомлення про намір укласти договір від 28 квітня 2022 року, договір про закупівлю від 17 травня 2022 року №121, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17 травня 2022 року та пояснення від 03 червня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 15.06.2022 09:53 - 21.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2022 09:53

Запити/Пояснення