• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

6 340 464.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 702.32 UAH
Період оскарження: 14.03.2022 11:06 - 11.04.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

ВИМОГА 4

Номер: e6cd4f73284e4f9f9bc0c89fd58866c5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-000493-c.b5
Назва: ВИМОГА 4
Вимога:
Доброго дня! Дякуємо за відповідь на наші попередні вимоги. Просимо надати до них додаткову аргументацію. Якщо відповідно до п.1.1. Розділу 1 тендерної документації тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, то поясніть та аргументуєйте будь-ласка наступне: 1. Ви вимагаєте надання інформації у довільній формі. Тоді чому при розгляді документів довільної форми нашої пропозиції в цій частині, посилаєтесь на відсутність якогось переліку, наявність якого не конкретизовано умовами тендерної документації? Що саме на Вашу думку ми не зазначили та не додали до пропозиції в цій частині? 2. Хто в вашому розумінні відповідно до ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації є суб’єктом господарювання? На стадії подання пропозиції та розгляду документів, відповідно до вимог Закону, наше підприємство, як суб’єкт господарювання - є Учасником процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: c55f2712e69844569bdf21057e20858a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-000493-c.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Доброго дня! Чи була врахована Вами довідка в довільній формі вих. №17 від 12.04.2022 року, яка була надана нами на виконання вимог п 6.2. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції? В наданій нами довідці чітко зазначено, що фізична особа підприємець Чиж Олексій Миколайович зобов’язується дотримуватись заходів із захисту довкілля, в тому числі із зазначенням переліку обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, в тому числі вказаних у даному пункті нормативно-правових актів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до вимоги № UA-2022-03-14-000493-c.b1, UA-2022-03-14-000493-c.b2, UA-2022-03-14-000493-c.b3 на усунення порушень із закупівлі «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № UA-2022-03-14-000493-c. Уповноваженою особою департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради розглянуто Ваші вимоги за № UA-2022-03-14-000493-c.b1, UA-2022-03-14-000493-c.b2, UA-2022-03-14-000493-c.b3 від 18.04.2022. Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Чиж Олексій Миколайович. Відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 18.04.2022 Рішенням уповноваженої особи було відхилена тендерної пропозиція учасника Фізичної особи - підприємця Чиж Олексій Миколайович із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до п. 1 ст. 31 Закону, а саме: інформація завантажена в систему Prozorro учасником не відповідає вимогам п 6.2. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. При розгляді опублікованої пропозиції було враховано зміст усіх наданих Вами довідок, як довідку № 12 від 12.04.2022 так і довідку № 17 від 12.04.2022. У будь - якій довідці Вашої пропозиції відсутній перелік обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону передбачає якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Невідповідність Вашої пропозиції не відноситься ні щодо підтвердження відповідністі учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, ні щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Інших шляхів виправлення невідповідностей в інформації та/або документах пропозиції Учасника Законом не передбачено. Разом із тим хочемо повідомити що відповідно до вимог ст. 22 та ст. 10 Закону було безоплатно оприлюднено замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель тендерну документацію. Тендерна документація містить усі вимоги замовника та вимоги Закону. Пунктом 1.4. Розділу Порядку унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації зазначено у разі відсутності будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, розцінюється як те, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. За таких обставин Департамент комунального господарства та благоустрою вважає, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників підтверджує факт повного розуміння Фізичною особою - підприємцем Чиж Олексієм Миколайовичем вимог тендерної документації та нормативних актів в частині обов`язковості наявності конкретної документації, пов`язаної із закупівлею «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № UA-2022-03-14-000493-c. За таких обставин, Учасник Фізична особа - підприємець Чиж Олексій Миколайович помилково дійшов до висновку про неправомірність рішення Департаменту комунального господарства та благоустрою в частині дискримінації та відхилення тендерної пропозиції. Враховуючи вище зазначене відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Чиж Олексія Миколайовича.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА 2

Номер: 82ce8e8abbd047c1a59a0adcc7ceaa2f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-000493-c.b2
Назва: ВИМОГА 2
Вимога:
З метою уникнення порушення принципів здійснення публічних закупівель, не дискримінації нашої пропозиції, можливого затягування проведення процедури закупівлі та огляду на наявність інформації завантаженої в систему Prozorro учасником (ФОП Чиж О.М.), яка відповідає вимогам п 6.2. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції просимо Вас скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до вимоги № UA-2022-03-14-000493-c.b1, UA-2022-03-14-000493-c.b2, UA-2022-03-14-000493-c.b3 на усунення порушень із закупівлі «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № UA-2022-03-14-000493-c. Уповноваженою особою департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради розглянуто Ваші вимоги за № UA-2022-03-14-000493-c.b1, UA-2022-03-14-000493-c.b2, UA-2022-03-14-000493-c.b3 від 18.04.2022. Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Чиж Олексій Миколайович. Відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 18.04.2022 Рішенням уповноваженої особи було відхилена тендерної пропозиція учасника Фізичної особи - підприємця Чиж Олексій Миколайович із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до п. 1 ст. 31 Закону, а саме: інформація завантажена в систему Prozorro учасником не відповідає вимогам п 6.2. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. При розгляді опублікованої пропозиції було враховано зміст усіх наданих Вами довідок, як довідку № 12 від 12.04.2022 так і довідку № 17 від 12.04.2022. У будь - якій довідці Вашої пропозиції відсутній перелік обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону передбачає якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Невідповідність Вашої пропозиції не відноситься ні щодо підтвердження відповідністі учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, ні щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Інших шляхів виправлення невідповідностей в інформації та/або документах пропозиції Учасника Законом не передбачено. Разом із тим хочемо повідомити що відповідно до вимог ст. 22 та ст. 10 Закону було безоплатно оприлюднено замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель тендерну документацію. Тендерна документація містить усі вимоги замовника та вимоги Закону. Пунктом 1.4. Розділу Порядку унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації зазначено у разі відсутності будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, розцінюється як те, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. За таких обставин Департамент комунального господарства та благоустрою вважає, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників підтверджує факт повного розуміння Фізичною особою - підприємцем Чиж Олексієм Миколайовичем вимог тендерної документації та нормативних актів в частині обов`язковості наявності конкретної документації, пов`язаної із закупівлею «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № UA-2022-03-14-000493-c. За таких обставин, Учасник Фізична особа - підприємець Чиж Олексій Миколайович помилково дійшов до висновку про неправомірність рішення Департаменту комунального господарства та благоустрою в частині дискримінації та відхилення тендерної пропозиції. Враховуючи вище зазначене відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Чиж Олексія Миколайовича.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА 3

Номер: 679f7b15bd0248f6adb58fd6d00546de
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-000493-c.b3
Назва: ВИМОГА 3
Вимога:
У разі, якщо у Вас, як у Замовника є сумнів в частині розуміння обов'язків нашим підприємством у сфері захисту довкілля, що передбачені чинним законодавством, Можемо додатково підвердити свою надійность шляхом направлення відповідних проектів організації робіт на email, які виконуються та дотримуються нашим напідприємством.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Заперечення департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради в м. Вінниця до вимоги № UA-2022-03-14-000493-c.b1, UA-2022-03-14-000493-c.b2, UA-2022-03-14-000493-c.b3 на усунення порушень із закупівлі «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № UA-2022-03-14-000493-c. Уповноваженою особою департаменту комунального господарства та благоустрою міської ради розглянуто Ваші вимоги за № UA-2022-03-14-000493-c.b1, UA-2022-03-14-000493-c.b2, UA-2022-03-14-000493-c.b3 від 18.04.2022. Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Чиж Олексій Миколайович. Відповідно до п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. 18.04.2022 Рішенням уповноваженої особи було відхилена тендерної пропозиція учасника Фізичної особи - підприємця Чиж Олексій Миколайович із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до п. 1 ст. 31 Закону, а саме: інформація завантажена в систему Prozorro учасником не відповідає вимогам п 6.2. Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. При розгляді опублікованої пропозиції було враховано зміст усіх наданих Вами довідок, як довідку № 12 від 12.04.2022 так і довідку № 17 від 12.04.2022. У будь - якій довідці Вашої пропозиції відсутній перелік обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля. Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону передбачає якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Невідповідність Вашої пропозиції не відноситься ні щодо підтвердження відповідністі учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, ні щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Інших шляхів виправлення невідповідностей в інформації та/або документах пропозиції Учасника Законом не передбачено. Разом із тим хочемо повідомити що відповідно до вимог ст. 22 та ст. 10 Закону було безоплатно оприлюднено замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель тендерну документацію. Тендерна документація містить усі вимоги замовника та вимоги Закону. Пунктом 1.4. Розділу Порядку унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації зазначено у разі відсутності будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, розцінюється як те, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. За таких обставин Департамент комунального господарства та благоустрою вважає, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників підтверджує факт повного розуміння Фізичною особою - підприємцем Чиж Олексієм Миколайовичем вимог тендерної документації та нормативних актів в частині обов`язковості наявності конкретної документації, пов`язаної із закупівлею «Інші види поточних ремонтних робіт (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)» № UA-2022-03-14-000493-c. За таких обставин, Учасник Фізична особа - підприємець Чиж Олексій Миколайович помилково дійшов до висновку про неправомірність рішення Департаменту комунального господарства та благоустрою в частині дискримінації та відхилення тендерної пропозиції. Враховуючи вище зазначене відсутні підстави для скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи - підприємця Чиж Олексія Миколайовича.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Без відповіді

Без коментарів

Номер: f9e28e05edd64b4a9810a0c9049e1d43
Ідентифікатор запиту: UA-2022-03-14-000493-c.b4
Назва: Без коментарів
Вимога:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Управитель-В» як такої, що не відповідає вимогам п. 5.2.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: Довідка №723 від 14.04.2022 року містить дані про залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, але відповідно не надано документального підтвердження виникнення відповідних зобов’язань в подальшому, перед учасником, щодо виконання робіт по даній закупівлі. Перш за все хочемо звернути увагу, що неналежна перевірка уповноваженою особою наданих документів у складі пропозиції Учасника ТОВ «Управитель-В» не може бути підставою для відхилення пропозиції, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Замовник безпідставно відхилив пропозицію Учасника що зайвий раз підтверджує незаконність та зухвалу упередженість рішень Замовника щодо Учасника ТОВ «Управитель-В» довідка на яку посилається замовник №723 від 14.02.2022 року не містить інформації про залучення субпідрядників/співвиконавців. Довідка №723 надана учасником містить відомості про наявність матеріально-технічної бази, так Учасником в цій довідці було вказано, що На підтвердження наявності техніки та/або транспортних засобів, які використовуватимуться на умовах договорів про надання послуг надаємо сканований договір про надання послуг та копію свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Враховуючи те, що Замовником в тендерній документації не вимагалось надання документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, учасником вказаного договору та копію свідоцтв про реєстрацію надано не було. Відповідно до Розділу 2 п. 2.4. Оцінка тендерних пропозицій у тендерній документації Замовника зазначено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до ст. 16 Закону довідка про наявність матеріально-технічної бази підлягає виправленню, проте Замовником такої можливості Учаснику ТОВ «Управитель-В» надано не було. 2. Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. На вимогу абзацу 12 пункту 11 частини 1 статті 9 Закону Уповноваженим органом (Мінекономіки) було затверджено перелік формальних помилок наказом № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі — наказ Мінекономіки № 710). Замовники під час складання тендерної документації повинні враховувати положення наказу Мінекономіки № 710 та використовувати цей перелік формальних помилок у своїй тендерній документації. Відповідно до Наказу №710 МІНЕКОНОМІКИ «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ПЕРЕЛІКУ ФОРМАЛЬНИХ ПОМИЛОК» зазначено, що якщо у складі тендерної пропозиції немає документу (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому ЗАМОВНИКОМ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ ПОДАННЯ ТАКОГО ДОКУМЕНТУ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, такі та ряд інших помилок вважаються формальними (НЕСУТТЄВИМИ), проте і в цьому випадку Замовник НЕХТУЄ чинним законодавством та приймає рішення на власний розсуд, без будь-якого законодавчого підгрунтя. Замовник не бере до уваги довідку надану Учасником №727 від 14.04.2022 року в якій чітко написано, що субпідрядники/співвиконавці залучатись не будуть Субпідрядник - підрядник, який у порядку, визначеному договором підряду та на підставі договору субпідряду, укладеному з генеральним підрядником, залучається до виконання робіт В довідці йшлося про надання скан-копій договорів про надання послуг техніки, відповідно до довідки матеріально-технічної бази №723 від 14.04.2022 року!!!! Прошу замовника надати роз’яснення, де у довідці №723 йшлося про договір субпідряду??? Тому, посилаючись на вищенаведене, відповідно до ч.3 ст.31 Закону просимо дати дадаткову інформацію про причини невідповідності умовам тендерної документації, а саме: яка інформація в довідці №723 не відповідає п. 5.2.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної документації. Відсутність вмотивованої та аргументованої відповіді на надання дадаткової інформації про причини невідповідності умовам тендерної документації буде свідчити, що Замовник приймає рішення нехтуючи ЗУ «Про публічні закупівлі» та має власне уявлення про методику оцінки тендерних пропозицій учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.