-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві (АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО,АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО,ПСВ НДІ, On-line розрахунок тарифу)
Завершена
19 704 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 197 040.00 UAH
мін. крок: 1% або 197 040.00 UAH
Номер:
f81769b203f24f12b375844b2b21b339
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-02-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.02.2023 00:00
Період моніторингу:
02.02.2023 17:18 - 24.02.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.02.2023 № 25
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2022-02-16-005365-b 16.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТМСофт» та ТОВ «Е-Бізнес Солюшенс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 16.02.2022 № 35, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТМСофт» (далі – ТОВ «ТМСофт»), товариства з обмеженою відповідальністю «Е-Бізнес Солюшенс» (далі – ТОВ «Е-Бізнес Солюшенс»), повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.04.2022 № ФРІОЦ-ТА-25/2022, пояснення та документи Замовника, надані 13.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
27.02.2023 17:51 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2023 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
4c31dd4227954574a8c3838b004e42b5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2023 20:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві (АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО,АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО,ПСВ НДІ, On-line розрахунок тарифу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-005365-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу VI тендерної документації та додатку 7 до тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю строк дії якого не менший, ніж строк дії укладеного договору від 11.04.2022 № ФГІОЦ-ТА-25/2022 (в тому числі й із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 27.12.2022 № 2).
3. Враховуючи що термін дії за договором від 11.04.2022 № ФГІОЦ-ТА-25/2022 (з урахуванням внесених змін) встановлено до 31.01.2023 просимо пояснити причини не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7ba7811e9ed4449fbe023a6550b19323
Назва:
надання пояснення по кожному питанню з наданням відповідних документів
Дата опублікування:
13.02.2023 17:15
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві (АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО,АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО,ПСВ НДІ, On-line розрахунок тарифу) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-16-005365-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
В АТ «Укрзалізниця» наявна необхідність отримання послуг з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві (АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО,АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО,ПСВ НДІ, On-line розрахунок тарифу), зокрема наступних підсистем:
1) ПСВ НДІ (Підсистема ведення нормативно-довідкової інформації)
Філією «ГІОЦ» АТ «Укрзалізниця» експлуатується програмний засіб підсистеми ведення нормативно-довідкової інформації (ПСВ НДІ). Введення системи в дослідну експлуатацію у складі АСК ВП УЗ здійснено 31.10.2005 наказом Державного підприємства « ГІОЦ №125.
На даний час система в оперативному режимі підтримує діючих 971 таблиць ПСВ НДІ, з яких відносяться до інформації рівня міжнародного – 8, міждержавного – 271, галузевого - 665, державні стандарти – 27. Всі ці таблиці відповідають офіційним класифікаторам та довідникам.
На базі таблиць ПСВ НДІ формуються міждержавні картотеки вантажних поїздів, пасажирських поїздів, контейнерів та інші.
На базі ПСВ НДІ працюють основні діючі автоматизовані системи залізничного транспорту:
- АРМ ТВК,
- АРМ Прийомоздавальника,
- АРМ ТВК-Кордон,
- АРМ Декларант,
- АРМ КЗО,
- АРМи ЄТехПД,
- АС «Клієнт УЗ»,
- АС «Під’їзді колії»,
- АС «Месплан» і т.ін.
На базі таблиць ПСВ НДІ працюють:
- локальні АС та АРМи рівня Регіональних філій.
- логічні контролі ПЗ, у т.ч. за курсуванням вантажних вагонів на пересування.
Збій у роботі АРМу ПСВ НДІ може привести до збою у роботі кожної вищеозначеної задачі, а в загалом може привести до збою у роботі АСК ВП УЗ, під яку він і розроблявся.
Підключення нових класифікаторів та довідників до системи ПСВ НДІ та їх інформаційне наповнення здійснюється фахівцями філії «ГІОЦ», однак оперативне доопрацювання, програмне супроводження та технічна підтримка ПСВ НДІ власними силами не можлива. Актуальність забезпечення підтримки та супроводу системи обумовлена постійним зростанням кількості оперативних задач що впроваджуються в середовищі ПСВ НДІ.
2) АС ПЕКПК (Автоматизована система паспортизації, експлуатації, контролю під`їзних колій промислових підприємств)
На філії «ГІОЦ» АТ «Укрзалізниця» експлуатується автоматизована система паспортизації, експлуатації, контролю під`їзних колій промислових підприємств (ПЕКПК). Введення системи в дослідну експлантацію здійснено актом комісійного приймання системи від 25.11.2006 на виконання відповідного розпорядження від 20.11.2006 №ЦЗМ 14/1329.
Система в оперативному режимі забезпечує ведення електронних паспортів під’їзних колій, колій загального користування, договорів на подачу та збирання вагонів. Інформація з системи ПЕКПК використовується користувачами АРМів Прийомоздавальника, що на поточний час встановлені близько на 1000 станціях. Безпосередніми користувачами системи є відповідні працівники комерційного господарства на рівні служб, дирекцій та апарату АТ «Укрзалізниця» (близько 50 робочих місць).
Підключення нових користувачів до системи ПЕКПК та підтримка її працездатності здійснюється фахівцями філії «ГІОЦ», однак оперативне доопрацювання, програмне супроводження та технологічна підтримка ПЕКПК власними силами не можлива. Актуальність забезпечення супроводу системи обумовлена необхідністю оперативного введення змін до реквізитного складу баз даних паспортів та договорів, змін в інтерфейсі користувача.
3) Програмний модуль розрахунку тарифів по вантажних перевезеннях на офіційному Веб-сайті АТ «Укрзалізниця»
Наказом Укрзалізниці від 03.03.2003 №57-Ц передбачено забезпечення надання послуги вантажовідправникам з розрахунку тарифів за перевезення вантажів. Наявність модулю розрахунку тарифів надає можливість відвідувачам сайту безкоштовно отримувати інформацію про маршрут перевезення вантажів та його вартість.
Підключення відповідного програмного модулю до офіційного веб-сайту АТ «Укрзалізниця» вже здійснено фахівцями філії «ГІОЦ» АТ «Укрзалізниця», однак його супроводження та подальша оперативна інформаційна підтримка власними силами неможлива.
4) АРМи товарного касиру (АРМ ТВК), прийомоздавальника (АРМ ПЗ), працівника ЄТехПД (АРМ ЄТехПД), конвенційних заборон і обмежень (АРМ КЗО)
З 2007 року на виконання рішення засідання Координаційної ради Державної адміністрації залізничного транспорту України з питань інформатизації залізничного транспорту від 28.08.2007 залізницями для автоматизації технологічних процесів комерційного господарства використовується типове для всіх залізниць програмне забезпечення. В більшості розробки вищевказаного програмного забезпечення здійснювалась на замовлення Державної адміністрації залізничного транспорту України Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-впроваджувальна фірма «ТМСофт». Зокрема за період з 2001 року для потреб «Укрзалізниці» було створено наступну науково-технічну продукцію:
- АРМ товарного касира (договір “Розробка автоматизованої системи формування єдиної електронної бази даних перевізних документів Укрзалізниці (АСФПД УЗ)” (перша та друга черги);
- АРМ прийомоздавальника (договір “Розробка автоматизованої системи обліку роботи під`їзних колій прийомоздавальником станції”);
- АРМ КЗО (договір “Розробка технології та програмного забезпечення підсистеми АСК ВП УЗ з ведення та наявності Конвенційних заборон”);
- АРМ Є-ТехПД (договір «Розробка технології та програмного забезпечення введення та коригування в Є-ТехПД даних з первинних документів»).
Враховуючи викладене, визнано за доцільне закупівлю послуг здійснювати за одним договором, оскільки програмне забезпечення, послуги з супроводу та підтримки якого закупаються, є нерозривно пов’язаним спільною технологією, даними, що використовуються, інформаційним обміном. У своїй взаємодії, зазначене програмне забезпечення забезпечує інформаційну підтримку єдиного комплексу робіт комерційного господарства, пов’язаного із взаємодією з клієнтами залізничного транспорту, обробкою та зберіганням первинних документів комерційної роботи (у тому числі, електронних), розрахунками за перевезення вантажів.
До послуг з системного супроводу з технічної підтримки та консультацій користувачів АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО,АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО,ПСВ НДІ та On-line розрахунок тарифу відносяться:
аналіз звернень користувачів та надання консультацій з питань технології роботи програмного забезпечення;
аналіз звернень користувачів та надання консультацій з питань порядку та процедур користування програмним забезпеченням;
аналіз зауважень користувачів до роботи програмного забезпечення та надання відповідних консультацій;
аналіз функціонування системи та підготовка рекомендацій та пропозицій щодо коригування програмно-інформаційного забезпечення за необхідністю;
виявлення та усунення помилок та збоїв програмного забезпечення;
формування і передача пакетів оновлення програмного забезпечення;
аналіз пропозицій користувачів з приводу покращення функціонування системи;
аналіз змін нормативних документів, що потребують внесення змін до програмного забезпечення.
Щодо визначення очікуваної вартості, повідомляється наступне.
Філією «ГІОЦ» направлені запити щодо цінової пропозиції до:
- ТОВ НВФ «ТМСофт» - лист від 28.09.2021 №ГІОЦ-64/330 (додається);
- ТОВ «Атлантіс» - лист від 28.09.2021 № ГІОЦ-64/331 (додається);
- ТОВ «Елеганс Україна» - лист від 28.09.2021 № ГІОЦ-64/332 (додається).
Відповідь отримана лише від ТОВ НВФ «ТМСофт» - лист від 29.09.2021 №ТМСофт-2109-186/д (додається).
Фахівцями філії «ГІОЦ» повторно були направлені запити щодо цінової пропозиції до:
- ТОВ «Атлантіс» - лист від 26.10.2021 № ГІОЦ-64/388 (додається);
- ТОВ «Елеганс Україна» - лист від 26.10.2021 № ГІОЦ-64/387 (додається).
- ТОВ «Елеганс Україна» - лист від 27.10.2021 № ГІОЦ-64/390 (виправлено прізвище директора ТОВ - додається).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу VI тендерної документації та додатку 7 до тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю строк дії якого не менший, ніж строк дії укладеного договору від 11.04.2022 № ФГІОЦ-ТА-25/2022 (в тому числі й із урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 27.12.2022 № 2).
Пояснення:
Надаються копії забезпечення виконання договору про закупівлю, що підтверджує виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу VI тендерної документації та додатку 7 до тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору від 11.04.2022 № ФГІОЦ-ТА-25/2022.
3. Враховуючи що термін дії за договором від 11.04.2022 № ФГІОЦ-ТА-25/2022 (з урахуванням внесених змін) встановлено до 31.01.2023 просимо пояснити причини не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення:
Договір не може рахуватися виконаний тому, що згідно останнього акту здачі-приймання послуг від 31.01.2023 №10 (копія додається) за договором від 11.04.2022 № ФГІОЦ-ТА-25/2022 (з урахуванням внесених змін) термін оплати, згідно пункту 4.2 цього договору, за надані послуги, становить 45 банківських днів. Отже очікуваний термін оплати наступить у квітні 2023 року. Після повної оплати буде оприлюднений звіт про виконання договору.