• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві (АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО,АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО,ПСВ НДІ, On-line розрахунок тарифу)

Завершена

19 704 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 197 040.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2022 12:31 - 16.03.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Питання та пропозиції стосовно Тендерної документації на закупівлю послуг

Номер: ef33a6ea79b84e0db929782bb6c7013a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-16-005365-b.c2
Назва: Питання та пропозиції стосовно Тендерної документації на закупівлю послуг
Вимога:
16.02.2022 р. філією «ГІОЦ» АТ «Укрзалізниця» через систему PROZORRO оголошено проведення закупівлі послуг з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві (АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО, АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО, ПСВ НДІ, On-line розрахунок тарифу) – UA-2022-02-16-005365-b. Уважно вивчивши умови тендерної документації на дану закупівлю, у нас виникли ряд запитань та пропозицій. Зокрема: 1) умовами тендерної документації (п.4.2 розділу І) передбачено закупівлю послуг на 10 місяців в термін до 31.12.2022 (п.4.3 розділу І). При цьому аукціон в системі Прозоро призначено на 26 квітня 2022 року. Таким чином надання послуг буде можливим, в крайньому випадку, з травня місяця, – а це лише 8 місяців до 31.12.2022 (включно). Чи передбачається закупівля послуг за даною угодою і на січень-лютий 2023 року, чи буде змінена вартість договору? 2) п.1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність/відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформовані не раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, на: - юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником. Але ж ця інформація міститься в загальнодоступному реєстрі!!! 3) п.4.2 проекту договору визначає, що оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на 45-й (сорок п’ятий) банківський день з реєстрації Виконавцем податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. На нашу думку, це дискримінаційна вимога, оскільки передбачається надання послуг, фактично, авансом, сплатити ПДВ з власних коштів і тільки потім через 45 банківських днів буде оплата! Пропонуємо змінити цю норму до 10 банківських днів. 4) в проекті договору відповідальність сторін (п.7.3) йде мова про те, що у разі відмови Виконавця від надання Послуг у повному обсязі відповідно до умов та у строки визначені Договором та/або за прострочення надання послуг понад 60 (шістдесят) календарних днів, Виконавець сплачує Замовнику 50% від очікуваної вартості даної закупівлі зазначеної на Web-порталі PROZORRO. На нашу думку, це досить дискримінаційна вимога. По-перше, 50% – це занадто велика норма, а по-друге – пропозиція змінити: не від «очікуваної вартості даної закупівлі зазначеної на Web-порталі PROZORRO», а від вартості не наданих послуг. 5) згідно Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.5 Забезпечення виконання договору про закупівлю (Переможець вносить не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання договору, що надаються в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням ЕЦП Гаранта.) Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю. На нашу думку, це дискримінаційна вимога, оскільки значні кошти будуть, фактично, «заморожені» і виведені з обігу на значний період часу. Пропонуємо скасувати цю норму. Просимо розглянути вказані питання і пропозиції та внести відповідні зміни до Тендерної документації. З повагою, Генеральний директор Олег ЄГИПКО Вик. Габрись О.В., Тел. (044)461-99-38
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація підготовлена у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2022 13:59
Скарга
Скасована

Питання та пропозиції стосовно Тендерної документації на закупівлю послуг

Номер: 39e166f4e93445cc86e8926b906f357d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-16-005365-b.c1
Назва: Питання та пропозиції стосовно Тендерної документації на закупівлю послуг
Скарга:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» вул. Єжи Гедройця, 5, 03150 МСП м. Київ-150 Питання та пропозиції стосовно Тендерної документації на закупівлю послуг UA-2022-02-16-005365-b 16.02.2022 р. філією «ГІОЦ» АТ «Укрзалізниця» через систему PROZORRO оголошено проведення закупівлі послуг з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві (АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО, АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО, ПСВ НДІ, On-line розрахунок тарифу) – UA-2022-02-16-005365-b. Уважно вивчивши умови тендерної документації на дану закупівлю, у нас виникли ряд запитань та пропозицій. Зокрема: 1) умовами тендерної документації (п.4.2 розділу І) передбачено закупівлю послуг на 10 місяців в термін до 31.12.2022 (п.4.3 розділу І). При цьому аукціон в системі Прозоро призначено на 26 квітня 2022 року. Таким чином надання послуг буде можливим, в крайньому випадку, з травня місяця, – а це лише 8 місяців до 31.12.2022 (включно). Чи передбачається закупівля послуг за даною угодою і на січень-лютий 2023 року, чи буде змінена вартість договору? 2) п.1 Додатку 2 до Тендерної документації вимагається довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність/відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформовані не раніше дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, на: - юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником. Але ж ця інформація міститься в загальнодоступному реєстрі!!! 3) п.4.2 проекту договору визначає, що оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на 45-й (сорок п’ятий) банківський день з реєстрації Виконавцем податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. На нашу думку, це дискримінаційна вимога, оскільки передбачається надання послуг, фактично, авансом, сплатити ПДВ з власних коштів і тільки потім через 45 банківських днів буде оплата! Пропонуємо змінити цю норму до 10 банківських днів. 4) в проекті договору відповідальність сторін (п.7.3) йде мова про те, що у разі відмови Виконавця від надання Послуг у повному обсязі відповідно до умов та у строки визначені Договором та/або за прострочення надання послуг понад 60 (шістдесят) календарних днів, Виконавець сплачує Замовнику 50% від очікуваної вартості даної закупівлі зазначеної на Web-порталі PROZORRO. На нашу думку, це досить дискримінаційна вимога. По-перше, 50% – це занадто велика норма, а по-друге – пропозиція змінити: не від «очікуваної вартості даної закупівлі зазначеної на Web-порталі PROZORRO», а від вартості не наданих послуг. 5) згідно Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.5 Забезпечення виконання договору про закупівлю (Переможець вносить не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання договору, що надаються в електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням ЕЦП Гаранта.) Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю. На нашу думку, це дискримінаційна вимога, оскільки значні кошти будуть, фактично, «заморожені» і виведені з обігу на значний період часу. Пропонуємо скасувати цю норму. Просимо розглянути вказані питання і пропозиції та внести відповідні зміни до Тендерної документації. З повагою, Генеральний директор Олег ЄГИПКО Вик. Габрись О.В., Тел. (044)461-99-38
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 23.02.2022 14:04
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "ТМСофт", Габрись Олександр Володимирович +380444619938 agabris@tmsoft-ltd.kiev.ua