-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А
Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження замовника: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А
Завершена
1 205 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 050.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 050.00 UAH
Номер:
e969be3006e84ff984342e0c54ed903b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-30-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
30.06.2022 15:12 - 22.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.06.2022 № 172
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 29.06.2022 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
14. UA-2022-02-16-001386-a
Комунальне некомерційне підприємство "Канівська багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А
1 205 000,00
Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 19 частини 2 статті 22, пункту 1 та 3 частини першої статті 31, частини 7 статті 33 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.02.2022 б/н зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.03.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2022, договір від 28.03.2022 № 65, додаткову угоду від 02.06.2022 № 1, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 05.07.2022, від 06.07.2022, від 08.07.2022 та 11.07.2022.
Моніторингом відповідності умов ТД вимогам законодавства встановлено, що ТД не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами моніторингу також встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» умовам ТД.
Так, відповідно до пункту 1 Розділу 1 додатку 2 ТД Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Довідка надається відповідно до Таблиці 1.1.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів (основних засобів). Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, у складі пропозиції учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства.
Фактично у складі тендерної пропозиції, Учасником надано довідку б/д та б/н, в якій зазначено перелік машин та механізмів які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Однак, ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» не надав на підтвердження інформації зазначеної в довідці, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів (основних засобів) та/або видаткових накладних чи інвентарних карток, чим не підтвердив наявність обладанання, матеріально-технічної бази та технологій та не виконав вимоги пункту 1 Розділу 1 додатку 2 ТД.
Згідно з пунктом 2 Розділу 1 додатку 2 ТД Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт, з переліком обов’язкових працівників для виконання робіт згідно з технічним завданням, а саме, виконавець робіт та головний інженер (за наявності у штаті Учасника). Натомість, в довідці б/д та б/н про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яку надано ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ», не зазначено про наявність виконавця робіт, чим не дотримано вимогу пункту 2 Розділу 1 додатку 2 до ТД. Крім того, в довідці б/д та б/н зазначено інженером Сидоренка Олександра Сергійовича, однак документального підтвердження наявності його у штаті не надано.
Слід додати, що у складі пропозиції Учасника відсутні будь-які інші документи, які б підтверджували правовідносини між ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» та Сидоренком Олександром Сергійовичем.
Також, згідно з пунктом 2 Розділу 1 додатку 2 ТД на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення (переведення) на посаду на кожного працівника, якого зазначено у довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників, яких перераховано в довідці, необхідно надати дипломи про закінчення навчальних закладів. Однак, ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» у складі пропозиції не надано накази про призначення (переведення) на посаду на працівників, яких зазначено у довідці, та дипломи про закінчення навчальних закладів на інженерно - технічних працівників, чим не дотримано вимогу пункту 2 Розділу 1 додатку 2 ТД.
Окремою довідкою, відповідно до пункту 2 Розділу 1 додатку 2 ТД, учасник закупівлі повинен проінформувати про особу, що відповідатиме за техніку безпеки праці та надати наказ про призначення (переведення) на посаду даної особи. Натомість, ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» не надав у складі пропозиції довідку про відповідальну особу за техніку безпеки праці та наказ про її призначення (переведення), чим не виконав вимогу пункту 2 Розділу 1 додатку 2 ТД та не підтвердив наявність відповідальної особи за техніку безпеки праці.
Крім того, згідно з пунктом 2 Розділу 1 додатку 2 ТД в складі пропозиції учасника повинна міститись довідка з інформацією про наявність у учасника «кваліфікованих робітників з інструментом» відповідно до Класифікатору професій кількістю не менше 3 працівників складена відповідно таблиці. Однак, Переможцем не виконано вказану вимогу, оскільки не надано в складі пропозиції вищевказаної довідки.
Відповідно до пункту 2 Розділу 1 додатку 2 ТД учасник повинен надати звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, поданого за останній звітній період відповідно до ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» або №1-ПВ (місячна) «Звіт із праці», поданого за останній звітній період. Інформація наведена в зазначеній звітності має містити відомості про кожного працівника, якого учасник вказав у довідках. Проте, пропозиція ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» не містить вищевказаних документів, що є невиконанням вимог пункту 2 Розділу 1 додатку 2 до ТД.
Також, згідно з пунктом 4 Розділу 1 додатку 2 до ТД, у разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону № 922, учасник в складі пропозиції надає довідки від субпідрядників/співвиконавців, зазначені в пункті 1 (наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) та пункті 2 (наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ) Розділу 1 Додатку 2. Згідно з довідкою, Переможець планує залучати як співвиконавця ФОП «СИДОРЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ» в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Однак, Переможцем не надано вищевказані документи від субпідрядників/співвиконавців.
При цьому, Переможцем у складі пропозиції надано договір на виконання робіт б/д та б/н, укладений з ФОП «СИДОРЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ». Відповідно до пункту 2.4 зазначеного вище договору, вартість pобіт за цим договором визначається у Додатку 1 (Договірна ціна) та Додатку 2 (Локальний кошторис 2-1-1), що є невід'ємними частинами цього Договору. Однак договір наданий не в повному обсязі, без додатків до договору які є невід'ємними частинами, чим не підтверджено взаємовідносини між Переможцем та субпідрядником та не дотримано вимогу пункту 4 Розділу 1 додатку 2 ТД.
Таким чином, в порушення частини першої статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а уклав з ним договір договір від 28.03.2022 № 65 на суму 1 087 950,00 гривень.
Крім цього, відповідно до пункту 1 Розділу 4 додатку 2 до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону № 922, а саме:
- довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону
№ 922;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону № 922-VIII, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону № 922. Однак, Переможцем не надано протягом 10 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір вищевказану довідку, чим не дотримано вимогу пункту 1 Розділу 4 ТД та частини 6 статті 17 Закону № 922.
Відповідно до частини 7 статті 33 Закону № 922 у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Також, відповідно до пункту 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922. Однак, в порушення пункту 3 частини 1 статті 31, частини 7 статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених для переможця торгів статтею 17 Закону № 922, а уклав з ним від 28.03.2022 № 65 на суму 1 087 950,00 гривень.
Період усунення порушень:
18.07.2022 10:06 - 02.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.07.2022 10:06
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-51/2022пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
26-50/2022пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення
по висновку моніторингу Державної аудиторської
служби України по закупівлі: UA-2022-02-16-001386-a
«Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня"
Канівської міської ради Черкаської області, за адресою
Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А».
18 липня 2022 року закінчено моніторинг, предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання вимог КНП «Канівська БЛ» повідомляє, що виконати дані вимоги та усунути виявлені порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору є неможливим, в зв’язку з тим, що:
Між КНП «Канівська БЛ» (далі Замовник) та ФОП Архипенко В.В. (далі Підрядник) укладено Договір підряду № 65 від 28.03.2022р. (далі Договір № 65)
Згідно розділу 10 Договору № 65 договір може бути розірваний:
- за згодою Сторін (п.10.4.1 Договору № 65).
- в односторонньому порядку з ініціативи Замовника у випадку:
а) допущення Підрядником відхилень від проектно-кошторисної документації без узгодження з Замовником, порушення з боку Підрядника довше ніж 10 (десять) днів терміну початку робіт з будівництва Об’єкта, передбаченого Договором;
б) затримки виконання робіт на Об’єкті більше, ніж на 30 (тридцять) днів відносно Календарного графіка виконання робіт або деталізованого календарного плану виконання робіт на наступний місяць з подекадною розбивкою;
в) невиконання Підрядником вимог Замовника, щодо усунення виявлених недоліків (дефектів) протягом 10 (десяти) днів після закінчення строку, встановленого Замовником для їх усунення відповідно цього Договору. (П. 10.4.2. Договору №65).
- в односторонньому порядку з ініціативи Підрядника:
а) у випадку необґрунтованої відмови Замовника від виконання обов’язків, передбачених цим Договором. (Пункт 10.4.3. Договору №65).
Отже, жодний пункт Договору не містить підстав та порядку для розірвання Договору № 65 на вимогу третьої особи.
За Договором № 65 зобов’язання між Замовником та Підрядником припинено його виконанням, проведеним належним чином та закінчено підписанням актів 02.06.2022року, крім пунктів, що стосується гарантій виконаних робіт протягом гарантійного строку.
Підрядником виконані роботи по об’єкту: код ДК 021:2015: - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 - Реконструкція) «Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А» у строки та у повному обсязі обумовлені Договором № 65, а Замовник відшкодував вартість проведених робіт.
Незважаючи на вищевикладене, на виконання вимог висновку моніторингу нами направлено лист – претензію до виконавця робіт ФОП «АРХИПЕНКО ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ» з вимогою про усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору. Станом на сьогодні відповідь не надійшла.
В зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022, в умовах воєнного стану є велика загроза руйнувань будівель. При руйнуванні одного з корпусу вся стаціонарна медична допомога переводиться до уцілілих корпусів, які повинні бути забезпечені централізованою подачею кисню. Також, відповідно до Наказу МОЗ України від 25.02.2022 № 379 «Щодо надання медичної допомоги в умовах воєнного стану військовослужбовцям, які беруть участь в операції об’єднаних сил» керівникам структурних підрозділів з питань охорони здоров’я наказано організувати роботу всіх закладів охорони здоров’я, які перебувають у сфері управляння, для забезпечення безвідмовного надання медичної допомоги усім постраждалим та пораненим у цілодобовому режимі. Залишається загроза інфекційних захворювань, при лікуванні яких необхідне кисневе забезпечення. При наданні допомоги пораненим та постраждалим, скрізь вимагається киснева терапія, різко було збільшено потребу в кисні в пологовому відділенні, в зв’язку з збільшенням пологів, за рахунок переселенців. Зберігається загроза хімічної атаки, яка при лікуванні також потребує кисневого забезпечення пацієнта. З огляду на вище викладене, дані роботи були вкрай необхідні.
Враховуючи викладене, Комунальне некомерційне підприємство «Канівська Багатопрофільна лікарня» Канівської міської ради Черкаської області вимогу по усуненню виявлених порушеннь шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору виконати не може, в зв’язку з виконанням договірних зобов’язань в повному обсязі.
Заступник головного лікаря
з медичної частини Сергій НАЗАРЕНКО
Вик. Тетяна Строга, 0664309972
Дата публікації звіту:
25.07.2022 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
eea0b68689d14fdcbf386312d51a2aab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.07.2022 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Номер:
86f5a969ff864834b136e5f96059cf71
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.07.2022 09:58
Опис:
Щодо надання пояснення з приводу рішення про моніторинг Державної аудиторської служби України по закупівлі: UA-2022-02-16-001386-a «Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А».
Мною, уповноваженою особою при КНП «Канівська БЛ» розглянуто запит та надано пояснення наступного змісту:
З метою забезпечення централізованою подачею кисню Комунального некомерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, підприємством виготовлено проектно-кошторисну документацію по об’єкту: «Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А» , яка пройшла експертизу та має експертний звіт (позитивний). На підставі проектно-кошторисної документації обґрунтовано якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на сайті закладу за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/02005326/a2ad516bf4b2db53a0e8568ae8b0a27d.pdf (розділ публічна інформація знаходиться за посиланням: http://kaniv.crl.org.ua/publichna-informaciya-09-56-49-27-01-2021/)
Уповноважена особа Т.В. Строга
0664309972
Номер:
8a86011e4d974f8bb752b78717accc5d
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
05.07.2022 09:16
Опис:
Щодо надання пояснення з приводу рішення про моніторинг Державної аудиторської служби України по закупівлі: UA-2022-02-16-001386-a «Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А».
Мною, уповноваженою особою при КНП «Канівська БЛ» розглянуто запит та надано пояснення наступного змісту:
З метою забезпечення централізованою подачею кисню Комунального некомерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, підприємством виготовлено проектно-кошторисну документацію по об’єкту: «Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А» , яка пройшла експертизу та має експертний звіт (позитивний). На підставі проектно-кошторисної документації обґрунтовано якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на сайті закладу за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/02005326/a2ad516bf4b2db53a0e8568ae8b0a27d.pdf (розділ публічна інформація знаходиться за посиланням: http://kaniv.crl.org.ua/publichna-informaciya-09-56-49-27-01-2021/)
Уповноважена особа Т.В. Строга
0664309972
Номер:
958499762bff49209193932d0269a066
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
05.07.2022 13:47
Опис:
Щодо надання пояснення з приводу рішення про моніторинг Державної аудиторської служби України по закупівлі: UA-2022-02-16-001386-a «Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А». Мною, уповноваженою особою при КНП «Канівська БЛ» розглянуто запит та надано пояснення наступного змісту: З метою забезпечення централізованою подачею кисню Комунального некомерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, підприємством виготовлено проектно-кошторисну документацію по об’єкту: «Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А» , яка пройшла експертизу та має експертний звіт (позитивний). На підставі проектно-кошторисної документації обґрунтовано якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на сайті закладу за посиланням: https://rada.info/upload/users_files/02005326/a2ad516bf4b2db53a0e8568ae8b0a27d.pdf (розділ публічна інформація знаходиться за посиланням: http://kaniv.crl.org.ua/publichna-informaciya-09-56-49-27-01-2021/) Уповноважена особа Т.В. Строга 0664309972
Номер:
d7506c0db55849359f991f5878419233
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2022 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2022 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 05.07.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 04.07.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт, кошторисні розрахунки, тощо, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7ce682614bd14c4088f808ca2b66ce0d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.07.2022 14:58
Опис:
Щодо надання пояснення з приводу рішення про моніторинг Державної аудиторської служби України по закупівлі: UA-2022-02-16-001386-a «Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А».
Мною, уповноваженою особою при КНП «Канівська БЛ» розглянуто запит та надано документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема експертний звіт та кошторисні розрахунки що додаються.
Номер:
1983fa658ca5481e93b18be06f422284
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2022 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2022 00:00
Опис:
У зв'язку з відсутністю документів в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro, які повинен надати Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, просимо пояснити яким чином Замовником перевірялися документи, які вимагаються від переможця закупівлі на виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, що зазначені в пункті 1 Розділу 4 Додатку 2 тендерної документації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2a1bbecc06ad4524a0c73cf2d93780ac
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.07.2022 16:55
Опис:
Щодо надання пояснення з приводу рішення про моніторинг Державної аудиторської служби України по закупівлі: UA-2022-02-16-001386-a «Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А».
На запит щодо відсутності документів в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro, які повинен надати Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, просимо пояснити яким чином Замовником перевірялися документи, які вимагаються від переможця закупівлі на виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, що зазначені в пункті 1 Розділу 4 Додатку 2 тендерної документації, уповноважена особа надає пояснення яким чином перевірялись документи:
Фізична особа підприємець Архипенко Віктор Васильович, як переможець процедури закупівлі № UA-2022-02-16-001386-a, надіслав до закладу гарантійний лист, яким повідомив, що у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 під’єднати документи ті, що вимагалися від переможця закупівлі на виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, які зазначені в пункті 1 Розділу 4 Додатку 2 тендерної документації неможливо, у зв’язку зі збоями у роботі майданчика та адміністративних центрів, а саме: неможливо отримати довідки від МВС та ДПС.
Враховуючи той факт, що на офіційному сайті ДП «Прозоро» зазначено, що «Замовники, що проводять відкриті закупівлі, наразі не можуть отримувати довідки МВС від Постачальника, через те, що МВС зараз нищить загарбників. Просимо поставитися з розумінням та не відхиляти постачальників за цією підставою» переможиць просив не відхиляти пропозицію з вище наведених підстав.
До даного листа додано наступні документи:
- скановану копію Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» з МВС;
- гарантійний лист щодо довідки про несудимість, яким гарантуємо, надання довідки з МВС про те, що службова (посадова) особа переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває станом на 15.03.2022 року після припинення чи скасування воєнного стану та поновлення зупинених строків;
- гарантійний лист про те, що учасник процедури закупівлі не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (опубліковано у складі пропозиції);
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону (опубліковано у складі пропозиції);
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону (опубліковано у складі пропозиції);
- довідка про те, учасник процедури закупівлі не має намір залучати до виконання робіт субпідрядників /співвиконавців.
Крім того, Фізична особа підприємець Архипенко Віктор Васильович, гарантував, що службова (посадова) особа Архипенко Віктор Васильович переможця процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває та не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
КНП «Канівська БЛ» має три окремі будівлі, в яких надається стаціонарна допомога. Забезпечено киснем в необхідному обсязі тільки хірургічне відділення та відділення анестезіології з ліжками інтенсивної терапії головного корпусу. Інфекційний та терапевтичний корпус мали нагальну потребу у збільшенні кисневих точок, з метою забезпечення безперебійної роботи закладу в умовах воєнного стану. В умовах воєнного стану є велика загроза руйнувань будівель. При руйнуванні одного з корпусу вся стаціонарна медична допомога переводиться до уцілілих корпусів, які повинні бути забезпечені централізованою подачею кисню.
Також, відповідно до Наказу МОЗ України від 25.02.2022 № 379 «Щодо надання медичної допомоги в умовах воєнного стану військовослужбовцям, які беруть участь в операції об’єднаних сил» керівникам структурних підрозділів з питань охорони здоров’я наказано організувати роботу всіх закладів охорони здоров’я, які перебувають у сфері управляння, для забезпечення безвідмовного надання медичної допомоги усім постраждалим та пораненим у цілодобовому режимі.
Залишається загроза інфекційних захворювань, при лікуванні яких необхідне кисневе забезпечення.
При наданні допомоги пораненим та постраждалим, скрізь вимагається киснева терапія, різко було збільшено потребу в кисні в пологовому відділенні, в зв’язку з збільшенням пологів, за рахунок переселенців.
Зберігається загроза хімічної атаки, яка при лікуванні також потребує кисневого забезпечення пацієнта.
З огляду на вище викладене, мною, уповноваженою особою, проведено перевірку наданих переможцем документи, які вимагаються від переможця закупівлі, на виконання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, що зазначені в пункті 1 Розділу 4 Додатку 2 тендерної документації.
Додатки:
1. скановані копії документів переможця на 6 аркушах.
Уповноважена особа Тетяна СТРОГА