• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція системи киснепостачання для забезпечення централізованою подачею кисню Комунального не комерційного підприємства "Канівська Багатопрофільна лікарня" Канівської міської ради Черкаської області, за адресою Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А

Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження замовника: 19003, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Успенська, 15-А

Завершена

1 205 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 050.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2022 10:56 - 28.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Невідповідність тендерної документації

Номер: 8b2c3ff9ecc34a37983f42f5803449f9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-16-001386-a.b2
Назва: Невідповідність тендерної документації
Вимога:
Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 затверджено: - Настанову з визначення вартості будівництва; - Настанову з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. Відповідно до п.1.1 Настанови з визначення вартості будівництва вона визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування та є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Обидва зазначені вище документи набрали чинності з моменту їх реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) — 08.11.2021 року. З цієї ж дати, на підставі наказу № 281, втратив чинність ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 р. № 293. Разом з цим, закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи (ст. 58 Конституції України). У зв'язку з цим вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та додатків до неї та викласти в новій редакції із змінами також до проекту договору відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду третьої вимоги (скарги) ВИРІШИЛА: В зв’язку з тим, що ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013 р. №293 втратив чинність, всі посилання по тексту Тендерної документації та додатків до неї замінити на Настанову з визначення вартості будівництва, затверджену Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», у відмінках відповідно до тексту.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 61cd856ddc2943bdbb93da466fa13caa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-16-001386-a.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога про наявність сервісної служби для обслуговування кисневої мережі цілодобово протягом гарантійного періоду з прибуттям сервісних інженерів після виклику протягом 2 годин для усунення пошкодження є дискримінаційною, так як територіально обмежує коло учасників, порушує Законодавство та обмежує конкуренцію. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище вимоги у вказаній редакції. Отже, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають сервісну службу для обслуговування кисневої мережі цілодобово протягом гарантійного періоду з прибуттям сервісних інженерів після виклику протягом 2 годин для усунення пошкоджень, що є дискримінаційним ставленням до інших учасників. І взагалі яким нормативно-правовим актом Ви керуєтесь виставляючи вимогу щодо надання гарантійного листа щодо відповідної сервісної служби??? У разі не усунення вищезазначеної Вимоги з Тендерної документації або ненадання відповіді з конкретним посиланням на законодавчий акт або інший правовий документ будемо змушені звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги (скарги) ВИРІШИЛА: Внести зміни до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: виключити слова наступного змісту: «гарантійним листом підтвердити наявність сервісної служби для обслуговування кисневої мережі цілодобово протягом гарантійного періоду з прибуттям сервісних інженерів після виклику протягом 2 годин для усунення пошкодження;»
Статус вимоги: Задоволено