• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект одягу та покриттів операційних акушерський. Стерильний.; Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину.; Комплект одягу та покриттів операційних для операцій на головному мозку №1/Б стерильний.; Покриття стерильне 210х120 см. СМС. Щільність 30 г / м2. Стерильне; Чохол на мiкроскоп для нейрохірургії стерильний розмiр 205 х 120 см на 3 окуляри; Серветка марлева медична 7,5 см х 7,5 см (12 шарів) №100; Спонж марлевий медичний дiаметром 2,5 см №50, стерильний (паков); Чохол для шнура 250х15см (полiетилен) стерильный; Чохол для свiтловода 250х18см стерильний; Пелюшка гігієнічна 40х60; Пелюшка гігієнічна 90х60 Пелюшка гігієнічна 60х60;; Покриття операційне 80см х 60см , стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Покриття операційне 60см х 50см, стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Покриття операційне 80см х 70см, стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Фартух медичний.Стерильний. Довжиною 140см, матеріал ламінований спанбонд 45г/м2; Халат медичний (хірургічний) на липучках та зав’язках із захисними зонами , довжина 130 см, розмір L;Халат медичний (хірургічний) на липучках та зав’язках із захисними зонами, довжиною 140 см, розмір ХL; Халат медичний (захисний) комбінований на зав`язках (тип А) довжиною 130см (L) СМС+ ламінований спанбонд, стерильний; Халат медичний (хірургічний) на завязках довжиною 130 см (розмір 50-52 (L) (СМС — 35г/м2) стерильний; Покриття операційне офтальмологічне 120см х 80см, стерильне; Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, зигзагоподібна стрічка 100 г; Марля медична у рулоні; Бинт медичний н/с 7х14 см; Бинт медичний 7х14 см стерильний; Бинт медичний н/с 5х10см; Бинт медичний 5х10см стерильний; Бинт гіпсовий 10*2,7; Бинт гіпсовий 15*2,7; Бинт гіпсовий 20*2,7; Груша резинова А-3 стерильна; Клейонка медична гумотканева (рулон) 0,85 х 50 м; Бинт когезивний фіксуючий 12см*20м

Комплект одягу та покриттів операційних акушерський. Стерильний.; Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину.; Комплект одягу та покриттів операційних для операцій на головному мозку №1/Б стерильний.; Покриття стерильне 210х120 см. СМС. Щільність 30 г / м2. Стерильне; Чохол на мiкроскоп для нейрохірургії стерильний розмiр 205 х 120 см на 3 окуляри; Серветка марлева медична 7,5 см х 7,5 см (12 шарів) №100; Спонж марлевий медичний дiаметром 2,5 см №50, стерильний (паков); Чохол для шнура 250х15см (полiетилен) стерильный; Чохол для свiтловода 250х18см стерильний; Пелюшка гігієнічна 40х60; Пелюшка гігієнічна 90х60 Пелюшка гігієнічна 60х60;; Покриття операційне 80см х 60см , стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Покриття операційне 60см х 50см, стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Покриття операційне 80см х 70см, стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Фартух медичний.Стерильний. Довжиною 140см, матеріал ламінований спанбонд 45г/м2; Халат медичний (хірургічний) на липучках та зав’язках із захисними зонами , довжина 130 см, розмір L;Халат медичний (хірургічний) на липучках та зав’язках із захисними зонами, довжиною 140 см, розмір ХL; Халат медичний (захисний) комбінований на зав`язках (тип А) довжиною 130см (L) СМС+ ламінований спанбонд, стерильний; Халат медичний (хірургічний) на завязках довжиною 130 см (розмір 50-52 (L) (СМС — 35г/м2) стерильний; Покриття операційне офтальмологічне 120см х 80см, стерильне; Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, зигзагоподібна стрічка 100 г; Марля медична у рулоні; Бинт медичний н/с 7х14 см; Бинт медичний 7х14 см стерильний; Бинт медичний н/с 5х10см; Бинт медичний 5х10см стерильний; Бинт гіпсовий 10*2,7; Бинт гіпсовий 15*2,7; Бинт гіпсовий 20*2,7; Груша резинова А-3 стерильна; Клейонка медична гумотканева (рулон) 0,85 х 50 м; Бинт когезивний фіксуючий 12см*20м

Завершена

5 783 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 918.25 UAH
Номер: 8ed6f0e5a08844a9b25628163463aea6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 18.11.2022 13:41 - 10.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.11.2022 № 42-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 18.11.2022 № 42-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-15-002802-c, 15.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 13 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Волинське обласне територіальне медичне об’єднанння захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.02.2022 № 3/37 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації; роз’яснення щодо тендерної документації; протокол розгляду тендерних пропозицій; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм» (далі – ТОВ «Волиньфарм»); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Степанюк Людмили Владиславівни; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 11.04.2022 № 3/65, від 11.04.2022 № 3/62; пояснення Замовника, отримані 02.12.2022 в електронній системі закупівель; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Волиньфарм» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір; договір від 22.04.2022 № 18/04; звіт про результати проведення закупівлі. Аналізом повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю, встановлено, що Замовником на порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях плану закупівлі та в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 (далі – національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»), у разі визначення предмета закупівлі – медичний виріб. Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Неможливість обрати код НК 024:2019 з реалізованих додаткових класифікаторів в електронній системі закупівель не позбавляє замовників можливості внести таку інформацію до електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Згідно з п.п.9 пункту 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 року № 753, та згідно з пунктом 2.1 національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» медичний виріб – це будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти. Аналізом питання надання інформації, документів у випадках, передбачених законом, встановлено, що на порушення частини п’ятої статті 8 Закону відповідні пояснення (інформація, документи) надані 02.12.2022 через електронну систему закупівель у строк, що перевищує три робочі дні з дня оприлюднення запиту (28.11.2022) посадової особи органу державного фінансового контролю про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 05.12.2022 13:06 - 20.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2022 13:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку за результатами моніторингу закупівлі, згідно Положення про преміювання, умов Колективного договору, Наказу про преміювання, уповноважена особа була притягнута до відповідальності та позбавлена щомісячної премії по результатах роботи. Крім того, Уповноважена особа планує відвідати наступні онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 07.12.2022 08:22

Запити/Пояснення