• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект одягу та покриттів операційних акушерський. Стерильний.; Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину.; Комплект одягу та покриттів операційних для операцій на головному мозку №1/Б стерильний.; Покриття стерильне 210х120 см. СМС. Щільність 30 г / м2. Стерильне; Чохол на мiкроскоп для нейрохірургії стерильний розмiр 205 х 120 см на 3 окуляри; Серветка марлева медична 7,5 см х 7,5 см (12 шарів) №100; Спонж марлевий медичний дiаметром 2,5 см №50, стерильний (паков); Чохол для шнура 250х15см (полiетилен) стерильный; Чохол для свiтловода 250х18см стерильний; Пелюшка гігієнічна 40х60; Пелюшка гігієнічна 90х60 Пелюшка гігієнічна 60х60;; Покриття операційне 80см х 60см , стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Покриття операційне 60см х 50см, стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Покриття операційне 80см х 70см, стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Фартух медичний.Стерильний. Довжиною 140см, матеріал ламінований спанбонд 45г/м2; Халат медичний (хірургічний) на липучках та зав’язках із захисними зонами , довжина 130 см, розмір L;Халат медичний (хірургічний) на липучках та зав’язках із захисними зонами, довжиною 140 см, розмір ХL; Халат медичний (захисний) комбінований на зав`язках (тип А) довжиною 130см (L) СМС+ ламінований спанбонд, стерильний; Халат медичний (хірургічний) на завязках довжиною 130 см (розмір 50-52 (L) (СМС — 35г/м2) стерильний; Покриття операційне офтальмологічне 120см х 80см, стерильне; Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, зигзагоподібна стрічка 100 г; Марля медична у рулоні; Бинт медичний н/с 7х14 см; Бинт медичний 7х14 см стерильний; Бинт медичний н/с 5х10см; Бинт медичний 5х10см стерильний; Бинт гіпсовий 10*2,7; Бинт гіпсовий 15*2,7; Бинт гіпсовий 20*2,7; Груша резинова А-3 стерильна; Клейонка медична гумотканева (рулон) 0,85 х 50 м; Бинт когезивний фіксуючий 12см*20м

Комплект одягу та покриттів операційних акушерський. Стерильний.; Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину.; Комплект одягу та покриттів операційних для операцій на головному мозку №1/Б стерильний.; Покриття стерильне 210х120 см. СМС. Щільність 30 г / м2. Стерильне; Чохол на мiкроскоп для нейрохірургії стерильний розмiр 205 х 120 см на 3 окуляри; Серветка марлева медична 7,5 см х 7,5 см (12 шарів) №100; Спонж марлевий медичний дiаметром 2,5 см №50, стерильний (паков); Чохол для шнура 250х15см (полiетилен) стерильный; Чохол для свiтловода 250х18см стерильний; Пелюшка гігієнічна 40х60; Пелюшка гігієнічна 90х60 Пелюшка гігієнічна 60х60;; Покриття операційне 80см х 60см , стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Покриття операційне 60см х 50см, стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Покриття операційне 80см х 70см, стерильне, матеріал ламінований спанбонд, 45 г/м2; Фартух медичний.Стерильний. Довжиною 140см, матеріал ламінований спанбонд 45г/м2; Халат медичний (хірургічний) на липучках та зав’язках із захисними зонами , довжина 130 см, розмір L;Халат медичний (хірургічний) на липучках та зав’язках із захисними зонами, довжиною 140 см, розмір ХL; Халат медичний (захисний) комбінований на зав`язках (тип А) довжиною 130см (L) СМС+ ламінований спанбонд, стерильний; Халат медичний (хірургічний) на завязках довжиною 130 см (розмір 50-52 (L) (СМС — 35г/м2) стерильний; Покриття операційне офтальмологічне 120см х 80см, стерильне; Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, зигзагоподібна стрічка 100 г; Марля медична у рулоні; Бинт медичний н/с 7х14 см; Бинт медичний 7х14 см стерильний; Бинт медичний н/с 5х10см; Бинт медичний 5х10см стерильний; Бинт гіпсовий 10*2,7; Бинт гіпсовий 15*2,7; Бинт гіпсовий 20*2,7; Груша резинова А-3 стерильна; Клейонка медична гумотканева (рулон) 0,85 х 50 м; Бинт когезивний фіксуючий 12см*20м

Завершена

5 783 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 918.25 UAH
Період оскарження: 15.02.2022 15:47 - 17.03.2022 00:00
Вимога
Відхилено

деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”

Номер: 6415269add27433eb61cb6eaf8bf1028
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-002802-c.b1
Назва: деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Додаток 5 Замовником було внесено зміни та встановлено наступні дискримінаційні вимоги до учасників «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати скановану з оригіналу копію листа(ів) авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro.» Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною. кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам, що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ Додаток 5 ТД «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати скановану з оригіналу копію листа(ів) авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro.» В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо Вас, що Ваша вимога розглянута при цьому вважаємо останню безпідставною та необґрунтованою, виходячи з наступного: І. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», - Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Кожне підприємство, чи будь-який господарюючий суб’єкт або суб’єкт, який має необхідність у публічній закупівлі, має власний алгоритм визначення своїх потреб, бо на це впливає багато різних факторів, в т.ч.: з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних товарів учасником торгів, розмір та особливості діяльності підприємства тощо, чинне законодавство не визначає жодного уніфікованого алгоритму планування своїх закупівель на наступний рік, і відповідно замовник самостійно визначає потребу в товарах, роботах та послугах, які планує закуповувати. Чітко визначені вимоги до предмета закупівлі забезпечують замовника можливістю отримання саме того товару, саме тієї якості, яка необхідна і при гарантуванні майбутньої вчасної і повної поставки. Детально прописані технічні, якісні та кількісні характеристики, чітко зазначені вимоги до технічних та функціональних характеристик предмета закупівлі, а також яким ДСТУ, ТУ має відповідати товар мінімізує ризики поставки товару сумнівної якості. Ураховуючи викладене, планування та проведення процедур закупівель належить виключно до повноважень замовника, в тому числі до виключних повноважень замовника належить визначення предмету закупівлі. Так у тендерній документації, нами було визначено, - «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати скановану з оригіналу копію листа(ів) авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro.» У відповідності до п.п. 22 п.1 ст.1 Розділу I Закону України «Про публічні закупівлі», - предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Окрім того, у повній відповідності до вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником у тендерній документації зазначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі, з урахуванням вимог, визначених ч.4 п.1 ст. 5 цього Закону; п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням вимог, наведеної вище норми звертаємо Вашу увагу, що: 1.1) Тендерною документацією передбачено абсолютну можливість для добросовісної конкуренції серед учасників. ч.ч. 1-3 ст.1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», визначено принцип добросовісної конкуренції серед учасників, а саме недобросовісною конкуренцією є будь-які дії у конкуренції, що суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Недобросовісною конкуренцією є дії у конкуренції, зокрема визначені главами 2-4 цього Закону. Терміни, які вживаються для цілей цього Закону, визначені Законом України "Про захист економічної конкуренції". Тобто визначенням добросовісної конкуренції є будь-які дії у конкуренції, що не суперечать торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Алгоритм проведення торгів спрямований на досягнення конкурентного середовища. ч.14 ст. 29 вищезгаданого Закону встановлено, обмеження саме до учасника торгів, а не до замовника. Таким чином законодавець у Законі встановив спосіб попередження проявів недобросовісної конкуренції у вигляді необґрунтованого подання учасниками тендерних пропозицій з аномально низькими цінами. Варто також зазначити, що одним із проявів недобросовісної конкуренції є антиконкурентні узгоджені дії (відповідальність за які передбачена п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції»), за наявність яких протягом трьох років від дня притягнення до відповідальності суб’єкт господарювання не може брати участь у процедурах закупівлі. 2.2) При підготовці тендерної пропозиції, нами повністю дотримано принцип максимальної економії, який полягає в обов’язку замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів. Цей принцип діє в сукупності з принципом ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношенням ціни та якості. Зазначений критерій за своєю сутністю відображає принцип максимальної економії та ефективності. 3.3) Нами дотримано принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, який полягає у відкритому для ознайомлення доступі громадськості до інформації про дії замовників, що спрямовані на використання коштів як при здійсненні закупівель за процедурами, так і при здійсненні закупівель іншими способами. Відповідно до ч. 6 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», - доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформацію про закупівлю, визначену цим Законом, розміщують в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Інформацію про закупівлі, зазначену в частині першій цієї статті, оприлюднюють відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», у тому числі у формі відкритих даних. 4.4 Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. З метою дотриматись принципу недискримінації, нами забезпечено вільний доступ для всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом, не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм вправі брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. У відповідності до п.п. 37 п.1 ст.1 Розділу I Закону України «Про публічні закупівлі», - учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно абз.2 ст.42 Конституції України, - Кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. У відповідності до ч.1 ст.42 Гл. 4 Господарського кодексу України, - Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. При цьому, у відповідності до ч.1-2 ст.43 Гл. 4 Господарського кодексу України, - Підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. У зв’язку з чим, категорично заперечуємо Вашу тезу, що наведена вище умова тендерної документації обмежує коло учасників лише виробниками або пов’язаними з виробниками замовниками, оскільки визначена нами тендерна документація, жодним чином не обмежує кола учасників лише виробниками або учасниками, пов’язаними з такими виробниками, оскільки будь-який учасник вправі отримати гарантійні листи безпосередньо у виробника. Жодних проблем з закупівлею чи поставкою вказаної продукції в Україні, на сьогоднішній день, немає, а тому і дискримінації щодо учасників теж не має і не може бути. ст. 44 Господарського кодексу України, - визначає, що підприємництво здійснюється на основі: - вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; - самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; - комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; тощо У відповідності до п.2-4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ч.2 ст. 20 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі», - Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. 5.5 Принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі – за результатами торгів. 6.6. Принцип запобігання корупційним діям і зловживанням, регулюється положеннями відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про запобігання корупції». ІІ. Незалежно від наведених вище вимог чинного законодавства, звертаємо Вашу увагу, що згідно згадуваного Вами спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, Ваша редакція: «не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». При цьому, як вбачається із п.8 оригінального тексту згадуваного вище Листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, (надалі Лист) - «Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобів про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». Тобто в даному конкретному випадку мова йде про гарантійні листи, які обмежують замовників в терміні поставки, а не про гарантійні листи визначені з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає тендерна документація. Тим самим, висмикнувши з контексту, частину речення своїм зверненням, Ви подаєте сфальсифіковану інформацію, з метою введення в оману, як замовника так і учасників, що може мати наслідком в т.ч. зменшення потенційних пропозицій від замовників, які можуть взяти до уваги перекручену Вами інформацію. І навпаки пунктом 9 Листа, визначено, - що Для забезпечення належного виконання договору про закупівлю учасником-переможцем процедури закупівлі та недопущення необґрунтованого невиконання зобов’язань за договором закупівлі замовнику у тендерній документації рекомендовано передбачати вимогу щодо внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору про закупівлю. Окрім того, звертаю Вашу увагу, що в т.ч. з врахуванням вимог п.7 вищезгаданого Листа, вимогами до учасника, які можуть призвести до встановлення дискримінаційних умов закупівлі, можуть бути: Вимоги щодо значного досвіду виконання аналогічних договорів (наприклад, більше 5-ти років), та встановлення вимоги, щодо великої кількості виконання аналогічних договорів (наприклад, 20 договорів), наявність досвіду виконання договорів з конкретними замовниками (наприклад, з комунальними установами), наявність виконання аналогічних договорів, вартість яких перевищує очікувану вартість закупівлі. На підставі вищевикладеного, звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до п.5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Згідно абз.7 п. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження. У разі якщо скарга внесена до реєстру скарг і щодо неї сформована реєстраційна картка, така скарга не може бути відкликана. При підготовці вимоги Вами не надано жодних доказів для підтвердження власної позиції, не доведено наявності порушених Ваших прав, не надано доказів визначення у тендерній документації будь-яких дискримінаційних вимог, тощо, при цьому подано перекручену інформацію, тобто Ваше звернення є необґрунтованим та безпідставним. При цьому, абз.3-6 п. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», визначає вимоги до скарги суб’єкта оскарження в т.ч., - підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації, тощо; До скарги додаються документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (в тому числі у форматі pdf), що підтверджують інформацію, викладену у скарзі, та порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника. Отже, підсумовуючи усе вищевикладене, є очевидним, що жодних дискримінаційних чи обмежуючих дій з нашого боку немає, а тому Ваша вимога є безпідставною, при цьому, нами повністю дотримано вимог ч.4. ст.5, ч.4. ст.22, п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки вимоги тендерної документації повністю визначились замовником з урахуванням вимог, встановлених ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено