-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту рентген-кабінету консультативно-діагностичного центру Комунального підприємства «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на пр.Волі,66А у м. Луцьку (код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи )
Завершена
1 298 696.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 493.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 493.48 UAH
Номер:
7917dadd9b614e3dafd44234a98b016a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-13-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2022 00:00
Період моніторингу:
13.06.2022 15:24 - 07.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2022 № 184
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.06.2022 №184.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-07-000675-c, 07.02.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби 003100-18/3932-2022 від 03.06.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРОМБУД-5», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «ПРОМБУД-5» щодо розірвання договору.
Крім того здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-07-002397-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2022, від 18.03.2022, від 21.03.2022; тендерну пропозицію ТзОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» (в частині правомірності її відхилення Замовником) та тендерну пропозицію ПП «ПРОМБУД-5»; вимоги щодо усунення порушень під час тендеру та відповіді Замовника, повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем після аукціону документи та інформацію; договір від 05.04.2022 №230; опубліковану Замовником під час моніторингу інформацію та пояснення на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за №715/34998 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №710).
Проведеним моніторингом встановлено, що в частині 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) формальних (несуттєвих) помилок.
Проте, на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону в частині 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника наведено формальну помилку, що не відповідає переліку, зазначеному в Наказі Мінекономрозвитку №710, а саме відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до умов частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Одночасно, нормою частини третьої статті 17 Закону встановлено, що замовник для переможця процедури закупівлі визначає спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини сьомої статті 17 Закону переможцем тендеру ПП «ПРОМБУД-5» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 та 13 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ПП «ПРОМБУД-5», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстави, установленої статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 8, 13 частини першої), а укладено з вказаним переможцем договір від 05.04.2022 №230 на суму 1 125 999,98 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
04.07.2022 16:00 - 19.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2022 16:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок моніторингу повідомляємо про усунення порушень наступним чином:
1. Зауваження щодо Тендерної документації у частині опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, було опрацьовано, взято до уваги та приведено у відповідність до наказу Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
2. На виконання зобов’язання щодо усунення порушення вимог ч.7 статті 33 Закону Замовником було скеровано листа за вих.№1690/2.8.22 від 06.07.2022 до ПП «Промбуд-5» про розірвання Договору №230 від 05.04.2022.
Додатки:
1.Наказ № 377-од від 07.07.2022 року Про вжиття заходів за результатами моніторингу процедур закупівель UA-2021-10-18-000934-b, UA-2022-02-07-000675-с
2. Лист до ПП «Промбуд-5» вих.№1690/2.8.22 від 06.07.2022 про розірвання Договору№230 від 05.04.2022.
Дата публікації звіту:
08.07.2022 13:55
Запити/Пояснення
Номер:
742ad9340c9e4c7b931f47b734a99418
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.06.2022 10:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.06.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-07-000675-c, яка проводилась комунальним підприємством «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
030a282dd2f7430ba1a97b25558783f5
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.06.2022 16:58
Опис:
1. Комунальним підприємством «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» 18 жовтня 2021 року було повторно оголошено відкриті торги на надання послуг з поточного ремонту палат перебування пацієнтів - UA-2021-10-18-000934-b. (Перші відкриті торги по вищевказаному предмету закупівлі були оголошені 30.09.2021 року і були відмінені через недостатню кількість учасників - UA-2021-09-30-002466-b).
У відповідності до підготовленого нашими фахівцями технічного завдання на закупівлю, що було сформоване на основі дефектного акту, було розроблено технічну специфікацію до тендерної документації. На основі зведених кошторисних розрахунків очікувана вартість предмета закупівлі склала 2 450 000.00 грн.
Протокол робочої групи, дефектний акт, зведений кощторисний розрахунок додаються.
2. Комунальне підприємство повідомляє про те, що обов’язок зазначення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710. Варто зазначити, що дана постанова стосується лише до конкретно визначеного кола замовників, однак КП “ Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади ” до нього не входить. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Хоча і у підприємства відсутній обов’язок щодо розміщення вищевказної інформації на власному веб-сайті, така інформація є розміщена окрім системи Prozorro також за адресою: https://www.lmkl.lutsk.ua/ua-2021-10-18-000934-b-%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b3%d0%b8-%d0%b7-%d0%bf%d0%be%d1%82%d0%be%d1%87%d0%bd%d0%be%d0%b3%d0%be-%d1%80%d0%b5%d0%bc%d0%be%d0%bd%d1%82%d1%83-%d0%bf%d0%b0%d0%bb%d0%b0/
Номер:
411134414f444f0f8f6da272b1a0dfd0
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
20.06.2022 19:21
Опис:
У зв"зку з одночасним проведенням моніторингів по двох закупівлях - UA-2021-09-30-002466-b та UA-2022-02-07-000675-c, уповноваженою особою була помилково завантажена відповідь на запит про надання пояснень до закупівлі UA-2022-02-07-000675-c, що відносилась до закупівлі UA-2021-09-30-002466-b. Прошу, вищезавантажене пояснення не брати до уваги. У передбачений законодавством строк уповноваженою особою буде надана відповідь на запит про надання пояснень до закупівлі UA-2022-02-07-000675-c.
Номер:
55cb4ad4d41d438288553da5c5fb90be
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
22.06.2022 09:14
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Комунальним підприємством «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» 7 лютого 20212 року було повторно оголошено відкриті торги на надання послуг з поточного ремонту рентген-кабінету консультативно-діагностичного центру Комунального підприємства «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на пр.Волі,66А у м. Луцьку - UA-2022-02-07-000675-c (Перші відкриті торги по вищевказаному предмету закупівлі були оголошені 14.01.2022 року і були відмінені через недостатню кількість учасників - UA-2022-01-14-005525-a).
Очікувана вартість предмета закупівлі буда сформована згідно розробленої проектно-кошторисної документації . Підтверджуючі документи додаються.
2. Комунальне підприємство повідомляє про те, що обов’язок зазначення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710. Варто зазначити, що дана постанова стосується лише до конкретно визначеного кола замовників, однак КП “ Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади ” до нього не входить. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Хоча і у підприємства відсутній обов’язок щодо розміщення вищевказної інформації на власному веб-сайті, така інформація є розміщена окрім системи Prozorro також за адресою: https://www.lmkl.lutsk.ua/ua-2022-02-07-000675-c-%d0%bf%d0%be%d1%81%d0%bb%d1%83%d0%b3%d0%b8-%d0%b7-%d0%bf%d0%be%d1%82%d0%be%d1%87%d0%bd%d0%be%d0%b3%d0%be-%d1%80%d0%b5%d0%bc%d0%be%d0%bd%d1%82%d1%83-%d1%80%d0%b5%d0%bd%d1%82/