• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту рентген-кабінету консультативно-діагностичного центру Комунального підприємства «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на пр.Волі,66А у м. Луцьку (код ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи )

Завершена

1 298 696.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 493.48 UAH
Період оскарження: 07.02.2022 10:36 - 19.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 7fe9e774d899473393e48d994053ff10
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-07-000675-c.a3
Назва: Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник, вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції грубим порушенням законодавства в сфері публічних закупівель. Звертаємо Вашу увагу на неправомірність вказаного рішення, що підтверджується наступним: 1. Відповідно до вимог додатку №2 п.1.2. для підтвердження наявності всіх інженерно-технічних працівників та всіх робітників, які будуть задіяні для виконання умов договору, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: оригінали або копії документів, які підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин між Учасником та особами, відомості про яких містяться у довідці (копії трудових книжок/трудових договорів/копія наказів про прийняття на роботу або інше). Зважаючи на наведене вище, підтвердити правовідносини необхідно виключно з працівниками, які зазначені в довідці про працівників. Беручи до уваги відсутність Наумчук О.А. та Форманюк І.В. в довідці про працівників, відхилення нашої пропозиції являється незаконним. 2. Відповідно до вимог додатку №2 п.1.2. 3) обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчі документи, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). Також, до довідки надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства. У зв’язку з технічною опискою нами невірно зазначено відповідального з охорони праці та пожежної безпеки, що підтверджується довідкою про працівників в якому відсутній вказаний працівник. Відповідно до вимог статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, Ви, як Замовник, були зобов’язані надати можливість усунення вказаних невідповідностей. Не надавши можливість усунення вказаних невідповідностей Вами порушено статті 29, 31 Закону та принципи здійснення публічних закупівель передбачених статтею 5 Закону, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. У зв’язку з воєнним станом на території нашої держави, орган оскарження не розглядає скарги до його закінчення, однак, технічна можливість оскарження існує, що призведе до блокування закупівлі, яке унеможливить укладання договору про закупівлю, тому задля недопущення блокування закупівлі вимагаємо відмінити рішення про відхилення нашої пропозиції, надати 24 год.на усунення вказаних невідповідностей, у випадку незадоволення наших вимог нами буде застосовано механізми оскарження рішення про відхилення нашої пропозиції. Підсумовуючи наведене вище, незаконне відхилення нашої пропозиції може свідчити про наявність певної домовленості між вами та переможцем закупівлі (наявні факти попередньої співпраці між вами в сфері закупівель ), оскільки приймаючи рішення про відхилення нашої пропозиції не надавши 24 год.на усунення невідповідностей (надання права на усунення являється обов’язком, а не правом), розуміючи про неможливість оскарження нами вказаного рішення в АМКУ Вами було зухвало та свідомо відхилено нашу тендерну пропозицію. Всі ваші незаконні дії будуть предметом розгляду відповідних державних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. По-перше, Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме додатку №2 п.1.2. обов’язковою вимогою Замовника є : - обов’язкова наявність відповідальної особи (осіб) з охорони праці на підприємстві (надати розпорядчі документи, що підтверджує відповідні повноваження відповідальної особи). Також, до довідки надати документи, які підтверджують перевірку знань з охорони праці керівника підприємства та відповідальної особи з охорони праці, та документи, які підтверджують проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки керівника підприємства. На підтверження даної вимоги Учасником було надано Наказ №1 від 14.02.2022 року про призначення відповідального за стан охорони праці та пожежну безпеку – Форманюка Ігора Вікторовича. Копія офіційного наказу підприємства не могла викликати в Замовника сумніви щодо її легітимності, а отже в Замовника не було можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а отже підстав застосувати вимоги статті 29 Закону про усунення невідповідностей в інформації, що подана учасником в тендерній пропозиції не було. А відсутність ряду інших документів, шо вимагалися тендерною документацією, а саме відсутність підтвердження трудових відносин з особою, відповідальною за охорону праці на підприємстві та документів, що підтверджують проходження навчання і перевірку знань з перевірку знань з охорони праці, стало причиною відхилення пропозиції Учасника з підстав визначених статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. По-друге, щодо пояснення Учасника у вимозі до Замовника, стосовно технічної описки, повідомляємо наступне. Згідно п 2.1 Розділу V Тендерної документації: - 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.» Зважаючи на вищевикладене, інформація з офіційного наказу підприємства аж ніяк не може вважатися технічною опискою. По-третє, стосовно технічних можливостей Замовника. Повідомляємо, що на даному етапі проведення процедури закупівлі, в Замовника відсутня технічна можливість повернутися до оцінки Учасника, пропозиція якого була відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: b9505c1b59e649aeb6abea529a5a603d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-07-000675-c.a2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Тендер було оголошено 07.02.2022 р. Договірна ціна та розрахунки до неї ПП "Промбуд-5" датовано 25.01.2022 р. В який спосіб цей учасник уже наперед розрахував ціну чи ви спишете на механічну помилку? Дата в АВК проставляється вручну. Крім того в договірній ціні та розрахунках зазначено предмет закупівлі невірно: має бути поточний ремонт рентген-кабінету консультативно-діагностичного центру, а не цілого центру. Чи можливо учасником подано документи на іншу закупівлю? Дані помилки не належать до формальних згідно вашого переліку у ТД. Чомусь на ці помилки ви уваги не зверенули. А от однією з підстав для відхилення конкурента даного учасника зазначаєте те, що не надано документа, який підтверджує трудові відносини з членом комісії по перевірці знань з ОП, хоча самі чітко пропусуєте "надати документи на працівників, що зазначені в довідці". При чому тут усі члени комісії? Дані протоколи оформляються періодично, певний член комісії за певний час може і звільнитися, законодавство не зобов'язує оформляти нові при зміні членів комісії. Замовником не виставлялась вимога надати підтверджуючі документи на усіх, про кого згадується у будь-якому з документів, а лише у довідці про наявність прцівників. При чому ця підстава для відхилення значиться не лише у цьому тендері, а й по ремонту гардеробу, де за збігом обставин теж відхиляються усі і визнається переможцем ПП "Промбуд-5". Вимагаємо переглянути рішення про визначення переможця та надати чіткі роз'яснення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Надаємо роз’яснення стосовно вашого звернення. По-перше, причиною відхилення першого Учасника була не одна підстава, тому дискутувати з приводу даного рішення Замовника немає змісту. По-друге, стосовно зазначених вами зауважень щодо документації учасника-переможця, повідомляємо наступне: 1)14.01.2022 року Замовником було оголошено відкриті торги - Послуги з поточного ремонту рентген-кабінету консультативно-діагностичного центру Комунального підприємства «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на пр.Волі,66А у м. Луцьку- UA-2022-01-14-005525-a. Ці торги були відмінені, у зв’язку з недостатньою кількістю часників, пропозиція була подана лише ПП «Промбуд-5». Тому пропозиція на повторно оголошений тендер від 07.02.2022 року, з Договірною ціною Учасника від 25.01.2022 року має цілком логічне пояснення і не є підставою для відхилення. 2) Що стосується назви предмету закупівлі, то дана помилка згідно п 2.1 Розділу V Тендерної документації, є формальною. «2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.» Усі інші документи, надані Учасником у складі тендерної пропозиції свідчать про те, що предметом закупівлі є Послуги з поточного ремонту рентген-кабінету консультативно-діагностичного центру Комунального підприємства «Медичне об’єднання Луцької міської територіальної громади» на пр.Волі,66А у м. Луцьку, а не консультативно-діагностичного центру в цілому.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: e15dd86df121430b9b986f241cc117db
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-07-000675-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно вимог додатку 2 Учасник повинен надати Лист-відгук від підприємства, установи, організації, з яким виконувався аналогічний договір**, виданий не раніше 01.01.2020 року. Також Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, які відповідають наступним вимогам: 1) договір повинен бути укладений не раніше 01.01.2020 р.; 2) аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та передбачає виконання робіт у закладах охорони здоров’я. 3) учасник повинен виступати у якості виконавця робіт з поточного ремонту аналогічного договору, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; 4) аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином (без будь-яких порушень законодавства та умов договору). ** Аналогічними договорами, в розумінні цієї Документації, є договори, предметом яких є поставка товарів/виконання робіт/надання послуг за аналогічним предметом закупівлі. Чому якщо в Учасника є укладений договір від грудня 2019 р., а роботи по ньому виконувались у 2020 р. не може взяти участь у закупівлі? Пропонуємо не обмежуватись датою укладання 01.01.2020 р. Також звертаємо увагу на те, що аналогічним договором може вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) з аналогічним предметом закупівлі (будівництво об’єктів): нове будівництво, реконструкція, капітальний, поточний ремонт об’єктів будівництва, а не лише поточний ремонт. Просимо усунути порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині встановлених дискримінаційних вимог, описаних вище. Також, додатково просимо уточнити яке документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору має надати учасник, достатньо відгука та договору?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Замовником досить широко і детально розписано, який саме документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів необхідно надати для підтвердження своєї кваліфікації. Це є: 1) договір, укладений не раніше 01.01.2020 р.; 2) аналогічним договором вважається договір, який аналогічний за предметом закупівлі та передбачає виконання робіт у закладах охорони здоров’я. 3) учасник повинен виступати у якості виконавця робіт з поточного ремонту аналогічного договору, незалежно від статусу замовника та джерела фінансування закупівлі; 4) аналогічний договір повинен бути виконаний учасником належним чином (без будь-яких порушень законодавства та умов договору). ** Аналогічними договорами, в розумінні цієї Документації, є договори, предметом яких є поставка товарів/виконання робіт/надання послуг за аналогічним предметом закупівлі. Крім того, ніде не зазначено, що цей перелік є вичерпним. Учасник може надати, наприклад, акти виконаних робіт, датовані 2020 роком, що буде підтвердженням виконання Договору не раніше 01.01.2020 року чи лист-пояснення з обгрунтуванням стосовно однакової правової природи наданого в якості аналогічного договору тощо. Крім того, в документації зазначено, що - **Аналогічними договорами, в розумінні цієї Документації, є договори, предметом яких є поставка товарів/виконання робіт/надання послуг за аналогічним предметом закупівлі. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації замовника не містять дискримінаційних вимог та порушень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2022 16:15