-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (CPV) 71420000-8 – Послуги у сфері ландшафтної архітектури (Послуги з технічного обслуговування фонтану на вул. Б. Хмельницького (біля будинку №56) у м. Львові)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації)
Завершена
490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
Номер:
e02333140fab468eb60bac33abf63eb8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-27-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
27.06.2022 15:32 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.06.2022 № 194
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.06.2022 №194.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-02-02-006099-c, 02.02.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK-1-7-1).
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 липня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності подання відповіді за роз’ясненням щодо тендерної документації та/або на вимоги щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-02-02-005369-a), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, опубліковані звернення за роз’ясненнями до тендерної документації та вимогу учасника щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, а також відповіді Замовника на такі звернення та вимогу, опубліковану інформацію щодо оскарження рішення Замовника та розгляду скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) (рішення від 26.05.2022 №4782-р/пк-пз), протоколи уповноваженої особи від 09.03.2022 №5/14/22 та від 06.06.2022 №9/14/22, тендерну пропозицію ФОП Луць О.М., повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем тендеру ФОП Луць О.М. документи після аукціону, договір №97/Т/22 від 23.06.2022 та додаткова угода від 01.07.2022 №1 до вказаного договору, опубліковану під час моніторингу Замовником інформацію на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ПП «Патронат» від 17.03.2022 №UA-2022-02-02-006099-c.a1 та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 26.05.2022 №4782-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-7-1 (Перевищення продовженого строку розгляду тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною) проведеним моніторингом не підтверджено.
Відповідно до вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації Замовника (частина 2 розділу V) зазначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки, а також наведено перелік (опис) формальних помилок, що відповідає Переліку, затвердженому зазначеним Наказом №710.
Водночас, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовника не наведено приклади формальних помилок.
Період усунення порушень:
06.07.2022 13:31 - 21.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.07.2022 13:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація, що свідчить про усунення порушень у сфері публічних закупівель викладених у висновку від 06.07.2022 № UA-M-2022-06-27-000005
Детально розглянувши висновок від 06.07.2022 № UA-M-2022-06-27-000005 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-02-02-006099-c, проведеного Західним офісом Держаудитслужби (Львів), повідомляємо наступне.
За результатами проведеного моніторингу та враховуючи зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку від 06.07.2022 № UA-M-2022-06-27-000005 з уповноваженою особою (особами) проведено роз’яснювальну роботу щодо не допущення в подальшому викладених у висновку зауважень.
Щодо відсутності прикладів формальних (несуттєвих) помилок у тендерній документації.
Прийнято рішення, під час проведення конкурентної процедури закупівлі у розділ Тендерної документації «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій» перелік формальних (несуттєвих) помилок затвердженого наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок», доповнити прикладами формальних (несуттєвих) помилок.
Додатково повідомляємо, уповноваженою особою систематично здійснюється ознайомлення з авторитетними джерелами інформації (офіційні роз’яснення уповноваженого органу, практика органу оскарження, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, а також судової влади України), аналіз матеріалу джерел, використання порад фахівців заради підвищення власних знань та професійних навичок.
Також, за наявності бюджетних призначень, уповноважену особу буде скеровано на підвищення кваліфікації шляхом проходження професійних навчань.
Дата публікації звіту:
08.07.2022 12:12
Запити/Пояснення
Номер:
b4b0a51c330f4b219fbf73e6df7f3d86
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.06.2022 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-02-02-006099-c, яка проводилась Шевченківською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
293c64f21bad42cd898c3b4b73d8ee7f
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
29.06.2022 16:19
Опис:
з приводу визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на процедуру закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 71420000-8 – Послуги у сфері ландшафтної архітектури (Послуги з технічного обслуговування фонтану на вул. Б. Хмельницького (біля будинку №56) у м. Львові) (оголошення № UA-2022-02-02-006099-c)
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 04.02.2021 №32 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів» Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради є виконавчим органом Львівської міської ради.
Відповідно до Державного класифікатора України ДК 002:2004, організаційно-правова форма господарювання Шевченківської районної адміністрації «орган місцевого самоврядування».
Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 08.07.2021 № 1081 «Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради» та Положення про Шевченківську районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 08.10.2021 № 914, до компетенції Шевченківської районної адміністрації належить розпорядження коштами бюджету Львівської міської територіальної громади у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і Львівським міським головою, раціональний розподіл та контроль за їхнім цільовим використанням.
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) рекомендовано, з урахуванням затверджених цією постановою заходів, органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Під час розроблення тендерної документації, та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, з метою забезпечення збереження технічно-справного стану, підвищення експлуатаційних якостей та продовження строків служби елементу благоустрою (фонтану) враховувались, зокрема: ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2807-15#Text); ухвали Львівської міської ради від 21.04.2011 №376 «Про Правила благоустрою м.Львова» (зі змінами) (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.NSF/(SearchForWeb)/909D636F5D23AD3DC225788100307F7E?OpenDocument), а також інших нормативно-правових актів України.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником з урахуванням розраховується Замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення належного технічного обслуговування, врахуванням показників минулих років та враховуючи кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Розмір бюджетного призначення визначено враховуючи ухвалу Львівської міської ради «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2022 рік» від 20 грудня 2021 року №1794 (з даним документом можна ознайомитись за посилання https://www8.city-adm.lviv.ua/inTEAM/Uhvaly.NSF/(SearchForWeb)/53A75CDC4C148A7FC22587B4002CF7A7?OpenDocument).
Додатково повідомляємо, у Шевченківської районної адміністрації, як виконавчого органу Львівської міської ради, відсутній власний веб-сайт, відтак з метою виконання підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), районною адміністрацією оприлюднюється обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на веб-сайті Львівської міської ради.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2022/21472, а також скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.