-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво комплексу споруд Свічівського лісництва ДП «Вигодське лісове господарство» Долинського району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Construction of a complex of buildings of Svichivsky forestry SE "Vygodske forestry" Dolyna district of Ivano-Frankivsk region (DSTU B D.1.1-1: 2013) Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (45230000-8) (DK 021: 2015)
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Construction of a complex of buildings of Svichivsky forestry SE "Vygodske forestry" Dolyna district of Ivano-Frankivsk region (DSTU B D.1.1-1: 2013) Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (45230000-8) (DK 021: 2015)
Завершена
18 061 142.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 95 000.00 UAH
Номер:
d121795061a34e568bd55a62ea7a4e2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-26-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.04.2022 00:00
Період моніторингу:
26.04.2022 14:06 - 20.05.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.04.2022 № 5-з
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 26.04.2022 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2022-02-01-003019-a 01.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного підприємства «Вигодське лісове господарство» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету згідно вимог програми HUSKROUA ENI CBC Programme 2014-2020 та рішенням Уповноваженої особи від 01 лютого 2022 року; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП», «ОРІОН-БУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП», ТОВ «ОРІОН-БУДСЕРВІС») та приватного підприємства «ВЕРХОВИНА ШЛЯХБУД» (далі – ПП «ВЕРХОВИНА ШЛЯХБУД»); протокольне рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП» від 25.02.2022 №3; протокольне рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОРІОН-БУДСЕРВІС» від 03.03.2022 №5; протокольне рішення Уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ПП «ВЕРХОВИНА ШЛЯХБУД» від 11.03.2022 №6; повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2022; договір про виконання робіт від 30.03.2022 №246/22; відповіді Замовника на вимоги учасника ТОВ «ПРИКАРПАТТЯ ІНВЕСТ ГРУП»; пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, надані через електронну систему закупівель 05.05.2022 та долучені до нього документи.
Період усунення порушень:
12.05.2022 11:25 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2022 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
9af22a987451456b9c1377210e54594d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.05.2022 13:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Будівництво комплексу споруд Свічівського лісництва ДП «Вигодське лісове господарство» Долинського району Івано – Франківської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Construction of a complex of buildings of Svichivsky forestry SE "Vygodske forestry" Dolyna district of Ivano-Frankivsk region (DSTU B D.1.1-1: 2013) Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces (45230000-8) (DK 021: 2015)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-01-003019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Пунктом 6 розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації установлена вимога щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: умови виконання договору про закупівлю забезпечуються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 1% (один відсоток) вартості договору про закупівлю. Сума коштів вноситься на розрахунковий рахунок Замовника - не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію (підтвердні документи) щодо перерахування грошових коштів переможцем - ПП "ВЕРХОВИНА ШЛЯХБУД" на розрахунковий рахунок Замовника в розмірі 1% (один відсоток) вартості договору про закупівлю.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ec6da60350ad4cd5b29ccc3643c477b1
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
05.05.2022 17:40
Опис:
На Ваш запит подаємо виписку про оплату забезпечення виконання договору.