-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Азотні добрива
Завершена
1 779 936.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер:
f41da27009a943079b624de053b3ca29
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-20-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2022 00:00
Період моніторингу:
20.09.2022 16:07 - 12.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.09.2022 № 280
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.09.2022 № 280.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-28-001117-b, 28.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082, а також порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону, а також пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПАН АГРОДІМ», визначення вказаного учасника переможцем та укладення з ним договору встановлено порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, письмово звернутися до ТОВ «ПАН АГРОДІМ» щодо розірвання договору.
Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 та вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вищого професійного училища №41 м. Тульчина (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-28-000171-c), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, опубліковані вимоги про усунення порушень щодо процедури закупівлі, а також опубліковані Замовником відповіді на такі вимоги, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №22 від 17.02.2022, тендерну пропозицію ФОП Губрія Михайла Анатолійовича, далі – ФОП Губрій М.А. (в частині правомірності її відхилення Замовником), опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Губрія М.А., тендерну пропозицію ТОВ «ПАН АГРОДІМ», повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2022, опубліковані переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію, договір постачання товарів №3 від 10.03.2022, опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерна документація, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадових осіб Замовника (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, для надання таких документів переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель, визначається замовником.
Крім того, відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Водночас, Замовником при складанні тендерної документації (пункт 5.4 частини 5 розділу III) допущено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в частині не зазначення підстав, встановлених статтею 17 цього Закону, та способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, для надання таких документів переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону, переможцем тендеру ТОВ «ПАН АГРОДІМ» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею.
Проте, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ПАН АГРОДІМ», а укладено з вказаним переможцем договір постачання товарів №3 від 10.03.2022 (далі – Договір №3) на суму 1 641 488,16 гривень.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником опубліковано в електронній системі закупівель 05.09.2022 лише повідомлення про внесення змін до договору (у якому зазначено підставу внесення змін - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), однак саму додаткову угоду не оприлюднено.
Замовником, на запит органу державного фінансового контролю щодо фактичного укладання додаткових угод до Договору №3 та причин не опублікування в електронній системі закупівель додаткової угоди при опублікуванні повідомлення про внесення змін до договору, у наданому поясненні зазначено, що файл додаткової угоди не було завантажено з технічних причин (некоректна робота майданчика «Держзакупівліонлайн», який використовує Замовник, щодо завантаження файлів та накладання підписів).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, далі – Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 6 Порядку №1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів.
Крім того, відповідно до норм пункту 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом.
Однак, до моніторингу відповідне документальне підтвердження щодо некоректної роботи майданчика «Держзакупівліонлайн», який використовує Замовник, а також щодо вчинення дій, передбачених вищевказаними нормативними актами, не надано.
Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону внаслідок не опублікування в електронній системі закупівель додаткової угоди №1 від 02.09.2022 до Договору №3 протягом трьох робочих днів з дня внесення змін, а також станом на час завершення моніторингу.
Період усунення порушень:
05.10.2022 13:10 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2022 13:10
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
Серія ДАСУ № 13/0131/2022пр
Дата відкриття провадження:
25.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0127/2022пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Номер протоколу:
Серія ДАСУ № 13/0132/2022пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на інформацію, яку наведено у висновку моніторингу UA-M-2022-09-20-000060, повідомляємо наступне:
Договір про закупівлю товару "Азотні добрива" (UA-2022-01-28-001117-b) з ТОВ «ПАН АГРОДІМ» укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського Кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про публічні закупівлі", і зараз діє на законних підставах. Розірвання договору є неможливим через обставини, що настали, оскільки Виконавець здійснив поставку у повному обсязі відповідно до взятих на себе зобов’язань, а Замовник відповідно до ч. 1 ст. 903 ЦК України оплатив наданий йому товар в розмірі та у строки встановлені договором.
Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін 3 вересня 2022 року та внесено до зміни до специфікації договору, а отже не порушено дану вимогу статті 10 Закону.
Уповноважена особа повторно ознайомиться з Наказом Мінекономрозвитку №1082 та в подальшому зобов’язується дотримуватись його вимог при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також дотримуватись норм Закону при складанні документації та проведенні закупівель.
Дата публікації звіту:
07.10.2022 10:25
Запити/Пояснення
Номер:
db06898cd4354d54978d6585abaccb42
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2022 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-28-001117-b, яка проводилась Вищим професійним училищем №41 м. Тульчина, Вінницька обл. (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПАН АГРОДІМ» під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
04d199add11146e79015a13652a6dd79
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
23.09.2022 09:56
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області, у межах проведення моніторингу № UA-M-2022-09-20-000060 закупівлі Азотні добрива (ДК 021:2015 - 24410000-1 - Азотні добрива) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA- UA-2022-01-28-001117-b) повідомляємо наступне.
1. Розмір витрат на закупівлю Азотних добрив формується відповідно до наявної потреби, з врахуванням кількості посівної площі, потреби конкретної сільськогосподарської культури та дотримання дозування відповідно рекомендацій, щоб зберегти посів від небажаних наслідків. Очікувану вартість визначено за результатом моніторингу ціни відповідного товару на сайтах постачальників. Технічні та якісні характеристики визначено відповідно до технологій вирощування рослин та потреб їх обробки.
2. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки, забезпечити оприлюднення обгрунтування.
У пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмета закупівлі.
Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ):
головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень;
розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до частини 2 статті 22 БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, — установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, — уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, — місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 БКУ та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини 2 статті 22 БКУ.
Інформацію про розпорядників та одержувачів бюджетних коштів в розрізі областей України, їх підпорядкування та іншу інформацію Замовником переглянуто на офіційному сайті Державного вебпорталу бюджету для громадян у розділі «Розпорядники». Виходячи зі змісту пункту 41 постанови № 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. Навчальний заклад Вище професійне училище не входить до даного переліку, оскільки є одержувачем бюджетних коштів.
3. Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПАН АГРОДІМ» під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, зокрема надано копію наказу №1 від 4 серпня 2020 року про призначення Левковця Степана Васильовича директором ТОВ «ПАН АГРОДІМ». Копія наказу додається.
Згідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» для торгівлі пестицидами та агрохімікатами ліцензія не потрібна. У Реєстрі платників єдиного податку значиться код КВЕД для торгівлі агрохімікатами (46.75 — оптова торгівля хімічними продуктами). Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, надана Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАН АГРОДІМ» додається.
Номер:
d77c53c2773148029c038bf809d0e2bc
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
23.09.2022 10:06
Опис:
Додані документи до відповіді на запит
Номер:
07bfe376863e47979306913a1e23b1de
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.09.2022 10:13
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-28-001117-b, яка проводилась Вищим професійним училищем №41 м. Тульчина, Вінницька обл. (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником опубліковано в електронній системі закупівель 05.09.2022 повідомлення про внесення змін до договору (у якому зазначено підставу внесення змін - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), однак саму додаткову угоду не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи укладались додаткові угоди до договору постачання товарів №3 від 10.03.2022 (з наданням документального підтвердження) ?
2. Пояснити причини не опублікування в електронній системі закупівель додаткової угоди до договору постачання товарів №3 від 10.03.2022 при опублікуванні повідомлення про внесення змін до договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ae66ebf901e146bc998446cbbb4491a0
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
23.09.2022 10:15
Опис:
Додані документи до відповіді на запит