-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «33600000-6 Фармацевтична продукція» (Гепарин, Диклофенак, Цианокобаламін, Неостигмін, Преднізолон, Інсулін короткої тривалості дії, Інсулін середньо тривалості дії, Окситоцин, Фенілефрин, Клонідін, Галоперідол, Севофлуран, Дротаверин, Епінефрин, Дексаметазон, Магнію сульфат, Допамін, Натрію хлорид, Парацетамол, Аміодарон, Суксаметонію йодид, Атракуріум, Бупівокаїн, Нітрогліцерин, Оксибупрокаїн, Тропікамід, Хлорамфенікол, Каптоприл, Пропранолол, Повідон йоду, Хлоргексидин, Фуросемід, Тіосульфат, Метамізол натрію, Теофілін, Сальбутамол, Лідокаїн, Аміаку розчин концентрований, Кальцію глюконат, Барію сульфат, Йогексол, Перекис водню, Глюкоза)
Завершена
1 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 900.00 UAH
Номер:
cd047630f2f34ddf9c2ca29395d96ce9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-19-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2022 00:00
Період моніторингу:
20.12.2022 14:33 - 11.01.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.12.2022 №54-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.12.2022 №54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2022-01-27-013166-b 27.01.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору установлено порушення пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення переліку змін до тендерної документації, приведення істотних умов договору, зокрема у частині ціни за одиницю відповідних товарів, до умов законодавства, а у випадку неможливості, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексу України із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності, визначених вищевказаними кодексами, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня №5» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.01.2022 (протокол №2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.02.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕНТУСФАРМ» (далі - ТОВ «АВЕНТУСФАРМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.02.2022 №4, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2022, договір від 09.03.202 №100 (далі - Договір), додаткові угоди від 23.08.2022 №1, від 30.12.2022 №1,2, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.12.2022, від 26.12.2022, та від 29.12.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник, після оприлюднення тендерної документації 27 січня 2022 р., оприлюднив в електроннній системі закупівель 02 лютого 2022 р. тендерну документацію в новій редакції.
При цьому, Замовник на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносилися (Замовник вносив зміни у пункт 47 таблиці додатку 5 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації).
Також, за результатами моніторингу установлено, що Замовник, посилаючись до пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону, вносив зміни до істотних умов Договору шляхом збільшення ціни за одиницю товару.
Так, додатковою угодою від 23.08.2022 №1 збільшено ціну за одну упаковку «КЛОФЕЛІН-ЗН розчин для ін'єкцій 0,01% амп. 1 мл у коробці №10» на 9,5% з 147,39 грн до 161,39 грн та за один флакон «ІНФУЛГАН розчин для інфузій 10 мг/мл по 100 мл в пляшці» на 9,5% з 91,70 грн до 100,41 гривень.
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області для підтвердження наявності підстав для внесення змін до істотних умов договору Замовник надав довідку Головного управління статистики у Харківський області від 21.07.2022 №07-45/300-22, в якій міститься інформація щодо індексів споживчих цін (індексів інфляції) по Україні за період січень - червень 2022 року.
Однак зазначена довідка не відображає коливання цін на такі товари, як: «КЛОФЕЛІН-ЗН розчин для ін'єкцій 0,01% амп. 1 мл у коробці №10» та «ІНФУЛГАН розчин для інфузій 10 мг/мл по 100 мл в пляшці» на 9,5 % в сторону збільшення.
Таким чином, не підтверджується наявність підстав для збільшення ціни за одиницю товару на «КЛОФЕЛІН-ЗН розчин для ін'єкцій 0,01% амп. 1 мл у коробці №10» та «ІНФУЛГАН розчин для інфузій 10 мг/мл по 100 мл в пляшці» на 9,5 %
Отже, Замовник на порушення пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону уклав додаткову угоду №1 з ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» за відсутності законодавчо визначених підстав для збільшення ціни за одиницю товару.
Період усунення порушень:
06.01.2023 14:23 - 21.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.01.2023 14:23
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення у додатку
Дата публікації звіту:
11.01.2023 16:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionChanges: Так
Опис:
.
Дата публікації:
23.01.2023 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
34d82dcf72a0468bb9acaf072eb873e0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.12.2022 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 «33600000-6 Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-013166-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати документальне підтвердження коливання ціни товару на ринку, яке призвело до збільшення ціни за одиницю товару додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ad1a1457699f4ef4924511651e7249de
Назва:
Роз'яснення щодо моніторингу
Дата опублікування:
26.12.2022 11:54
Опис:
Щодо підвищення ціни
Номер:
480d2f2151ec478eb0c9aa8ec1a8262a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.12.2022 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 «33600000-6 Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-013166-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відповідно до пункту 2 частини п'ятої статті 41 Закону "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Просимо пояснити яким чином інформація щодо індексів споживчих цін (індексів інфляції) по Україні, зазначена в листі Головного управління статистики у Харківській області від 21.07.2022 №07-45/300-22, відображає коливання ціни на ринку на такі товари, як: КЛОФЕЛІН-ЗН розчин для ін'єкцій 0,01% амп. 1 мл у коробці №10 (clonidine) на 9,5% та ІНФУЛГАН розчин для інфузій 10 мг/мл по 100 мл в пляшці (paracetamol) на 9,5%?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b56fece314db40f8a8d10e2c277c128a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.01.2023 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 «33600000-6 Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-013166-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення, яким чином здійснювався розгляд тендерної пропозиції ТОВ "АвентусФарм" враховуючи, що запропонований учасником товар (позиції 2-39, 41-48 Тендерної пропозиції (файл "Цінова пропозиція .pdf")) відсутній в Реєстрі оптово-відпуских цін, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 5 тендерної документації, яким визначено, що запропонований товар має бути зареєстрований в Реєстрі оптово-відпуских цін.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.