-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради по вул. Центральна, 32, в с. Угля, Тячівського району, Закарпатської області ")
Завершена
1 954 072.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 770.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 770.36 UAH
Номер:
1288b196110f484e834c0845326a868d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-07-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2022 00:00
Період моніторингу:
08.06.2022 17:08 - 05.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
07.06.2022 130
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.06.2022 року.
Начальник Станіслав Косінов
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.06.2022 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2022-01-27-003375-b 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 27.01.2022 № 17, тендернї пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ЯСЕНБУД» (далі – учасник – переможець та ТОВ Спецбудкомплект-Хуст, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.03.2022 № 14 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2022 року, договір від Договір від 12.04.2022 № 27/2022.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що відповідно до пункту 4 Додатку 1до тендерної документації учасники, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та які складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату оголошення цієї закупівлі вже минув.
У випадку, якщо Учасником на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності, Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти.
Проте, учасником – переможцем у складі тендрної пропозиції не надано лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти відносно складаня усієї чи частин передбаченої цією документацією для такого Учасника фінансової звітності(проміжної фінансової звіітності), чим порушено умови пункту 4 Додатку 1до тендерної документації.
Також, відповідно до пункту 3.1 частини 3 розділу VI тендерної документації, учасники у складі тендерної пропозиції надають проект Договору про закупівлю робіт згідно з Додатком 5 до тендерної документації.
Так, учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції надано проект Договору про закупівлю робіт згідно з Додатком 5, який не містить складових цього Договору, а саме: Додаток №1 - Орієнтовний план фінансування. Додаток №2 - Календарний графік виконання робіт, Додаток №3 - Договірна ціна, чим порушено умови пункту 3.1 частини 3 розділу VI тендерної документації.
Відповідно до абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства .
Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЯСЕНБУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір від 12.04.2022 № 27/2022.
Період усунення порушень:
22.06.2022 17:17 - 09.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2022 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Дострокове розірвання за взаємною згодою сторін у встановленому порядку згідно умов пункту 10.4 Договору у разі настання обставин непереборної сили, що продовжуються більше ніж 30 днів
Дата публікації звіту:
28.06.2022 13:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Дострокове розірвання за взаємною згодою сторін у встановленому порядку згідно умов пункту 10.4 Договору
Дата публікації:
06.10.2022 11:05
Запити/Пояснення
Номер:
63631110c2b34972bb620b8f02f2e109
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2022 13:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Углянської сільської ради Тячівського району Закарпатської області
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради по вул. Центральна, 32, в с. Угля, Тячівського району, Закарпатської області ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-003375-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Номер:
4bfda6b2c4c649e4b80a0539cbc10048
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
15.06.2022 10:38
Опис:
Пояснення на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) в ході моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради по вул. Центральна, 32, в с. Угля, Тячівського району, Закарпатської області ") (Оголошення про процедуру відкритих торгів UA-2022-01-27-003375-b).
Очікувана вартість предмету закупівлі ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради по вул. Центральна, 32, в с. Угля, Тячівського району, Закарпатської області ") розрахована відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 на основі зведеного кошторисного розрахунку до робочого проекту: "Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради по вул. Центральна, 32, в с. Угля, Тячівського району, Закарпатської області ", що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до видів та обсягів робіт робочого проекту "Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради по вул. Центральна, 32, в с. Угля, Тячівського району, Закарпатської області", що пройшов державну архітектурно-будівельну експертизу та отримав позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації (Додаток).
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, відповідно до вимог, встановлених пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (з змінами) повідомляємо про розміщення вказаної інформації на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів https://uglyanska-gromada.gov.ua/ за посиланням:
https://uglyanska-gromada.gov.ua/docs/1238826/, у вкладці: «Офіційні документи» у електронному документі «Обґрунтування "Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради"» до закупівлі, що є об’єктом моніторингу: ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради по вул. Центральна, 32, в с. Угля, Тячівського району, Закарпатської області ") (Оголошення про процедуру відкритих торгів UA-2022-01-27-003375-b, моніторинг UA-M-2022-06-07-000093).
Також на запит надаємо наступні документи:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом "Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради по вул. Центральна, 32, в с. Угля, Тячівського району, Закарпатської області";
2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: "Капітальний ремонт приміщень будівлі Углянської сільської ради по вул. Центральна, 32, в с. Угля, Тячівського району, Закарпатської області".