• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщення за адресою: м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 36

Завершена

509 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 546.40 UAH
Номер: ce074292ba6543d1ad6533da7fd533cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-15-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.12.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 16.12.2022 00:23 - 07.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.12.2022 № 25-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 15.12.2022 № 25-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2022-01-24-017433-b 24.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 554-89-96, kalnitskaya.tatyana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання, щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, установлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та протягом п’яти днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 січня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника від 24.01.2022 року №5/1; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «КРАМАЛІ»; протокол визначення переможця від 16.02.2022 № 7/1; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 04.03.2022 № 1/20-2022 (далі Договір), додаткову угоду від 28.03.2022 №1. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону, встановлено що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними визначено з порушенням вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 11.01.2023 13:30 - 26.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.01.2023 13:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-24-017433-b Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (далі – Інститут) інформує. Наказом Інституту від 11.01.2023 № 2 «Про створення комісії з розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-24-017433-b» утворено та затверджено склад комісії з розгляду висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Комісія). Комісією розглянуто тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.01.2022 № 5/1 (далі – Тендерна документація), та висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-24-017433-b. У пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Пунктом 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тобто, Законом встановлено мінімальний строк дійсності тендерної пропозиції на рівні 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У Тендерній документацій уточнено строк дійсності тендерної пропозиції, а саме: протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Указаний строк є більш тривалим, що не заперечує вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, оскільки дата розкриття тендерної пропозиції є наступним етапом процедури закупівлі після етапу подання тендерних пропозицій. Враховуючи вказані обставини Замовником було дотримано вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, оскільки жодним чином не було обмежено строки дії тендерної пропозиції у межах не менше 90 днів, а навпаки в Тендерній документації передбачено строк на 1 день більше, ніж мінімальний, передбачений Законом. Комісія вирішила, зважаючи на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-24-017433-b, у подальшому у Тендерній документації строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, чітко вказувати відповідно до чинного законодавства, а саме: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З метою недопущення порушень у подальшому Уповноваженій особі (Сафонов Ю.) та начальнику відділу конкурсних торгів та закупівель (Вареник Л.) пройти курс підвищення кваліфікації з питань публічних закупівель для підтвердження володіння необхідними знаннями у сфері публічних закупівель. Дякуємо за Вашу пильність. Лист від 13.01.2023 № 22.1/10-12 додається.
Дата публікації звіту: 13.01.2023 17:02