-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Розробка комплексного плану просторового розвитку території Божедарівської територіальної громади (комплексний план). Розробка нормативної грошової оцінки всіх земель Божедарівської територіальної громади. Створення сучасної картографічної основи. Інвентаризація земель смт Божедарівка, с. Бикове, с. Болтишка, с. Водяне, с. Адамівка, с. Кудашівка, окремих земельних ділянок» (ДК 021:2015:71340000-3: «Комплексні інженерні послуги»)
Дана закупівля здійснюється на виконання Програми розвитку території Божедарівської територіальної громади на 2022-2023 роки, затвердженої рішенням Божедарівської селищної ради Камянського району Дніпропетровської області від 24.12.2021р. № 40-18/VІІІ та згідно технічного завдання, затвердженого рішенням Божедарівської селищної ради Камянського району Дніпропетровської області від 24.12.2021р. № 13-18/VІІІ
Завершена
10 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 151 500.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 151 500.00 UAH
Номер:
02c091c193d44036a2c4da09f98159d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-23-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2022 00:00
Період моніторингу:
23.05.2022 15:24 - 15.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
20.05.2022 № 8-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.05.2022 № 8-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-01-21-010835-b 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та недотримання вимог частини 16 статті 29 Закону.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов'язань за Договором, укладеним за результатами проведення торгів, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору.
Також, необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого недотримання вимог частини 16 статті 29 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Божедарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.02.2022 № 25, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 03.02.2022 № 2202-р/пк-пз, роз’яснення від 31.01.2022 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 26.01.2022, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Артар Проект» (далі – ПП «Артар Проект»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2022 № 26, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.03.2022 № 021, укладений між Замовником та ПП «Артар Проект» (далі – Договір), додаткова угода від 31.05.2022 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Артар Проект» як таку, що не відповідає встановленим абзацем 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства.
Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
В пункті 9 таблиці «Інші документи від Учасника», наведеної в розділі 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб) Додатку 1 до тендерної документації, зазначено, що учасником повинна бути надана в складі тендерної пропозиції довідка в довільній формі (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АртарПроект» не надано вищезазначену довідку, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 9 таблиці, наведеної в розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Артар Проект» як такого, що надав забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Так, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 08.03.2022.
Таким чином, дата закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має бути 07.07.2022 року включно.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект» 06.03.2022 надано Гарантію № BG/UA/03-2-00872, видану акціонерним товариством «Український будівельно – інвестиційний банк» від 26.01.2022 № 1095/03-2 в пункті 1 якої зазначено, що дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 цієї гарантії, не настане: 17.06.2022 року включно, що не відповідає вищезазначеним вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Також, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовник не скористався правом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій», наданих в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект», як це передбачено вимогами частини 16 статті 29 Закону.
Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В пункті 1.1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджується наданням довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яка повинна містити інформацію про найменування, кількість, тип, тощо.
Для підтвердження наявності в Учасника та/або можливість залучення і використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 необхідно в складі пропозиції надати: копії документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або виписку з балансу, або договір оренди обладнання, чи договір підряду, або лист від балансоутримувача, щодо надання в оренду обладнання та/або інші документи). Документи від гаранта виконання робіт повинні містити термін виконання робіт, найменування, кількість, тип обладнання та/або повітряного судна які плануються залучити;
На виконання вищезазначених вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект» надана Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 04.03.2022 № 56 (далі – Довідка № 56).
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект» надано документи, які не відповідають інформації, зазначеній у Довідці № 56.
Так, згідно з пунктом № 1 Довідки № 56, спеціальне повітряне судно АН-2 – серійний номер ІГ19125 залучене гарантом виконання аерознімальних робіт ТОВ «Аналітика» за договором від 20.12.2021 № 2012/21, проте, в складі тендерної пропозиції ПП «АРТАР ПРОЕКТ» надано Договір на виконання авіаційних робіт від 15.06.2019 № 45-2019, укладений між ТОВ «Аналітика» та ТОВ «Авіакомпанія «V-Авіа» згідно з яким ТОВ «Аналітика» замовляє, а ТОВ «Авіакомпанія «V-Авіа» виконує авіаційні роботи, а саме – транспортне супроводження аерофотознімальних робіт власними літаками Ан-2 шляхом надання їх в оренду, що не відповідає інформації щодо права використання спеціальним повітряним судном АН-2, яка міститься в пункті № 1 Довідки № 56.
Крім того, в пунктах 9-12 Довідки № 56 зазначено, що GPS EPOCH 50 GNSSL1/L2 5213829601, GPS GRS-1L1/L2 596-02932, плотер А0 широкоформатний принтер НР DesignJet Т520 e Printer Black, БФП кольорового друку Epson L364 орендовані згідно з умовами Договору оренди обладнання від 01.12.2021 № АТ 01/12/2021-2.
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект» надано договір, підтверджуючий надання ПП «Артар Проект» в оренду вищезазначеного обладнання, з іншим номером, ніж зазначено пунктах 9-12 Довідки № 56, а саме - Договір оренди обладнання від 01.12.2021 № ФА 01/12-2021/2, укладений між ПП «Артар Проект» та товариством з обмеженою відповідальністю фірмою «АТЕКС».
Період усунення порушень:
14.06.2022 15:14 - 01.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2022 15:14
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повідомляємо, що 23 червня 2022 року подано адміністративний позов про визнання протиправними та скасування висновку( в порядку ст.160 КАС України) до Дніпропетровського окружного адміністративного суду. Інформацію щодо відкриття провадження та його номер буде надано додатково протягом 1 робочого дня з моменту відкриття провадження.
Дата публікації:
24.06.2022 09:17
Дата відкриття провадження:
29.06.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
160/8738/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
0eff753afad542b79a118a02b2e6245c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.06.2022 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Розробка комплексного плану просторового розвитку території Божедарівської територіальної громади (комплексний план). Розробка нормативної грошової оцінки всіх земель Божедарівської територіальної громади. Створення сучасної картографічної основи. Інвентаризація земель смт Божедарівка, с. Бикове, с. Болтишка, с. Водяне, с. Аджамка, с. Кудашівка, окремих земельних ділянок (ДК 021:2015:71340000-3 «Комплексні інженерні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-21-010835-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Предметом даної закупівлі є «Розробка комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади» щодо якої Вами визначено вид предмета закупівлі – як «роботи».
Відповідно до пункту 5-1 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності, «комплексний план просторового розвитку території територіальної громади» – одночасно містобудівна документація на місцевому рівні та документація із землеустрою. Тобто предметом даної Закупівлі – є розроблення містобудівної документації.
Крім того, перелік робіт, визначений пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону не містить розроблення містобудівної документації.
З якої причини при проведенні даної закупівлі Вами визначено, що предмет закупівлі належить до робіт, а не до послуг, відповідно до вимог пункту 21 частини 1 статті 1 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f74331e62d35428ca7a2edc702214832
Назва:
Про надання пояснень на запит
Дата опублікування:
07.06.2022 13:21
Опис:
На виконання заходів Програми розвитку території Божедарівської територіальної громади на 2022-2023 роки, що затверджена рішенням сесії Божедарівської селищної ради № 40-18/VIII від 24.12.2021 року, при уточненні бюджету Божедарівської СТГ на 2022 рік були передбачені видатки бюджету розвитку по КПКВКМБ 0217351 «Розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад» за КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм». Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України №333 від 12.03.2012р. «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, щодо застосування класифікації кредитування бюджету»(зі змінами), вищеназваний код економічної класифікації може застосовуватися при проведенні топографо-геодезичних робіт, розробці схем генеральних планів, проектів забудов міст, сіл, селищ, що проводяться за рахунок бюджетних коштів
Згідно ст.837 Цивільного кодексу України, під визначенням поняття «роботи» слід вважати дії, спрямовані на досягнення матеріального результату, а Технічним завданням передбачено виготовлення та передача Замовнику документації по кожному етапу.
Також враховано визначення ст.1 п. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «роботи – розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування , будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт».
Відповідно до положень статті 13 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» до топографо-геодезичних і картографічних робіт спеціального призначення належать:
- роботи із топографо-геодезичного і картографічного забезпечення кадастрової діяльності - створення, розвиток і підтримка в робочому стані геодезичних мереж спеціального призначення, створення і оновлення картографічної основи державного кадастру, створення місцевих систем координат, порядок ведення яких встановлюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин;
- роботи із топографо-геодезичного і картографічного забезпечення містобудівної діяльності - створення геодезичних та картографічних матеріалів і даних для планування території, проектування, будівництва і реконструкції об’єктів капітального будівництва, створення інженерної та транспортної інфраструктури, а також проведення необхідних для цього інженерних вишукувань.
Таким чином, положенням вказаного Закону така діяльність передбачена саме як роботи, а не послуги.
Також було проаналізовано аналогічні закупівлі на електронних майданчиках, наприклад:
- Закупівля проведена Управлінням архітектури та урбаністики Департаменту містобудування Львівської міської ради ЄДРПОУ 26256694
- Код закупівлі UA-2021-08-13-010347-а «Розробка містобудівної документації комплексний план просторового розвитку території Львівської міської територіальної громади»
- Вид предмету закупівлі - роботи.
Враховуючи вищевикладене при проведені закупівлі «Розробка комплексного плану просторового розвитку території Божедарівської територіальної громади (комплексний план). Розробка нормативної грошової оцінки всіх земель Божедарівської територіальної громади. Створення сучасної картографічної основи. Інвентаризація земель смт. Божедарівка, с. Болтишка, с. Адамівка, с. Кудашівка, окремих земельних ділянок»(ДК 021:2015:71340000-3: «Комплексні інженерні послуги») було визначено , що предмет закупівлі належить саме до робіт, а не до послуг.
Номер:
942ab7b219194df3bca9c83282544bba
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.06.2022 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Розробка комплексного плану просторового розвитку території Божедарівської територіальної громади (комплексний план). Розробка нормативної грошової оцінки всіх земель Божедарівської територіальної громади. Створення сучасної картографічної основи. Інвентаризація земель смт Божедарівка, с. Бикове, с. Болтишка, с. Водяне, с. Аджамка, с. Кудашівка, окремих земельних ділянок (ДК 021:2015:71340000-3 «Комплексні інженерні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-21-010835-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. З якої причини Вами при проведенні торгів не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В пункті 3 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Додаток 1 до тендерної документації) зазначено, що відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» підтверджується наданням довідки учасника у довільній формі про наявність у учасника досвіду надання послуг з розробки нормативної грошової оцінки адміністративних територій за 2018-2021 роки із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, терміну виконання договору, результату надання послуг, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон)
Також, Замовником зазначено, що до кожної довідки додаються копія/ї акту/ів виконаних робіт (наданих послуг), (до кожного вказаного у довідках договорів).
На виконання вищезазначених вимог в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» надана Довідка про наявність у учасника досвіду надання послуг з нормативно грошової оцінки земель за 2018-2021 роки від 04.03.2022 № 51
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» не додано копія/ї акту/ів виконаних робіт (наданих послуг), до вищезазначеної довідки (до кожного вказаного у довідці договорів), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункту 3 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, з урахуванням вищезазначеного, учасником ПП «АРТАР ПРОЕКТ» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» як таку, що не відповідає вимогам, встановленим до учасника у тендерній документації, відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону?
Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
В пункті 9 таблиці «Інші документи від Учасника», наведеної в розділі 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб) Додатку 1 до тендерної документації, зазначено, що учасником повинна бути надана в складі тендерної пропозиції довідка в довільній формі (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» не надано вищезазначену довідку, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 9 таблиці, наведеної в розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації.
3. З якої причини Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, наданих в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ», як це передбачено вимогами частини 16 статті 29 Закону та не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В пункті 1.1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджується наданням довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яка повинна містити інформацію про найменування, кількість, тип, тощо.
Для підтвердження наявності в Учасника та/або можливість залучення і використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 необхідно в складі пропозиції надати: копії документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або виписку з балансу, або договір оренди обладнання, чи договір підряду, або лист від балансоутримувача, щодо надання в оренду обладнання та/або інші документи. Документи від гаранта виконання робіт повинні містити термін виконання робіт, найменування, кількість, тип обладнання та/або повітряного судна які плануються залучити;
В складі тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» надана Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 04.03.2022 № 56 (далі – Довідка № 56).
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» надано документи, які не підтверджують інформацію, зазначену у Довідці № 56.
Так, згідно з пунктом № 1 Довідки № 56, спеціальне повітряне судно АН-2 – серійний номер ІГ19125 залучене гарантом виконання аерознімальних робіт ТОВ «Аналітика» за договором від 20.12.2021 № 2012/21, проте, в складі тендерної пропозиції ПП «АРТАР ПРОЕКТ» надано Договір на виконання авіаційних робіт від 15.06.2019 № 45-2019, укладений між ТОВ «Аналітика» та ТОВ «Авіакомпанія «V-Авіа» згідно з яким ТОВ «Аналітика» замовляє, а ТОВ «Авіакомпанія «V-Авіа» виконує авіаційні роботи, а саме – транспортне супроводження аерофотознімальних робіт власними літаками Ан-2 шляхом надання їх в оренду, що не відповідає інформації щодо права використання спеціальним повітряним судном АН-2, яка міститься в пункті № 1 Довідки № 56.
Крім того, в пунктах 9-12 Довідки № 56 зазначено, що GPS EPOCH 50 GNSSL1/L2 5213829601, GPS GRS-1L1/L2 596-02932, плотер А0 широкоформатний принтер НР DesignJet Т520 e Printer Black, БФП кольорового друку Epson L364 орендовані згідно з умовами Договору оренди обладнання від 01.12.2021 № АТ 01/12/2021-2е
Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» надано договір, підтверджуючий наявність в даного учасника вищезазначеного обладнання, з іншим номером, ніж зазначено пунктах 9-12 Довідки № 56, а саме - Договір оренди обладнання від 01.12.2021 № ФА 01/12-2021/2, укладений між ТОВ «АРТАР ПРОЕКТ» та ТОВ АТЕКС».
4. З якої причини Вами, за результатами проведення процедури закупівлі, укладено з ТОВ «АРТАР ПРОЕКТ» Договір від 28.03.2022 № 021 (далі – Договір № 021) умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону учасника ТОВ «АРТАР ПРОЕКТ», яким недотримано вимоги частини 4 статті 41 Закону?
Так, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТАР ПРОЕКТ» надано проект Договору відповідно до Додатку 3 до тендерної документації від 04.03.2022 № 26.
Згідно з пунктом 10.1 розділу 10 «Строк дії договору» вищезазначеного проекту договору, цей Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2022 року.
Проте, згідно з пунктом 10.1 розділу 10 «Строк дії договору» Договору № 021, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, цей договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 31.12.2023.
5. З якої причини Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» як таку, що не відповідає вимогам, встановленим до учасника у тендерній документації, відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону?
Так, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 08.03.2022.
Таким чином, дата закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має бути 7 липня включно.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» 06.03.2022 надано Гарантію № BG/UA/03-2-00872, видану акціонерним товариством «Український будівельно – інвестиційний банк» 26.01.2022 за № 1095/03-2 в пункті якої зазначено, що дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 цієї гарантії, не настане: 17.06.2022 року включно, що не відповідає вищезазначеним вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
005f6eb2d8054a5ca3700d276f102f3c
Назва:
Про надання пояснення на запит
Дата опублікування:
13.06.2022 11:51
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
Відповідно до запиту замовнику на пояснення від 2022-06-08 о 15:40:55 щодо проведення моніторингу закупівлі «Розробка комплексного плану просторового розвитку території Божедарівської територіальної громади (комплексний план). Розробка нормативної грошової оцінки всіх земель Божедарівської територіальної громади. Створення сучасної картографічної основи. Інвентаризація земель смт Божедарівка, с. Бикове, с. Болтишка, с. Водяне, с. Адамівмка, с. Кудашівка, окремих земельних ділянок (ДК 021:2015:71340000-3 «Комплексні інженерні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівельProzorro за номером UA-2022-01-21-010835-b), виконавчий комітет Божедарівської селищної ради надає обґрунтоване пояснення з зазначених у запиті питань.
1. Щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. В пункті 3 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Додаток 1 до тендерної документації) зазначено, що відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» підтверджується наданням довідки учасника у довільній формі про наявність у учасника досвіду надання послуг з розробки нормативної грошової оцінки адміністративних територій за 2018-2021 роки із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, терміну виконання договору, результату надання послуг, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон).
Вважаємо, що в даному випадку відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції, поданої ПП «АРТАР ПРОЕКТ», оскільки відповідно до умов тендерної документації у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав в повному обсязі довідки про наявність в учасника аналогічного досвідуза предметом закупівлі з надання таких послуг. А саме: виконавець надав довідку №51 від 04.03.2022 р. про наявність в учасника досвіду надання послуг з розробки нормативної грошової оцінки адміністративних територій за 2018-2021 роки із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, терміну виконання договору, результату надання послуг, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). До даної довідки додані акти з викання робіт і завантажені в систему Прозорро 06.03.2022 року о 16-50 -файл « наявність досвіду_04.pdf», сторінки відповідно до реєстру з 01 по 18. Стосовно досвіду надання послуг з нормативної грошової оцінки земель, інформація знаходиться на сторінках 7,8,9 і 10 вказаного файлу.
Також, учасник завантажив інші документи щодо наявності аналогічного досвіду:
- інвентаризації адміністративних територій – Довідка № 48 від 04.03.2022р;
- розробка комплексного плану просторового розвитку території та генеральних планів населених пунктів – Довідка № 49 від 04.03.2022р.;
- надання послуг по аерофотозніманню територій, створення ортофотопланів та цифрових інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000 – Довідка №50 від 04.03.2022р. (копії в pdf додаються).
Таким чином, вимоги пункту 3 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації були дотримані учасником.
2. Щодо причини не відхилення тендерної пропозиції ПП «АРТАР ПРОЕКТ» як таку, що не відповідає вимогам, встановленим до учасника у тендерній документації, відповідно до вимог частини1 ст.31 Закону «Про публічні закупівлі».
Так, у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. В пункті 10 таблиці «Інші документи від Учасника», наведеної в розділі 4 «Інша інформація» встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб) Додатку 1 до тендерної документації, зазначено, що учасником повинна бути надана в складі тендерної пропозиції довідка в довільній формі (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.
На дане питання повідомляємо, що була подана учасником ПП «Артар проект» у складі тендерної пропозиції і завантажена систему прозоро 06.03.2022р о 16-50 довідка про відсутність у учасника застосованих санкцій за невиконання своїх зобов’язань у попередніх взаємовідносинах між учасником та замовником (файл під назвою « реєстр довідок згідно ст.17_08», сторінка 14, довідка № 42 від 04.03.2022року, зміст якої відповідає вимогам пункту 10 таблиці «Інші документи від Учасника», наведеної в розділі 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб) Додатку 1 до тендерної документації, та підтверджує відсутність факту застосування санкції до учасника за попередніми взаємовідносинами із замовником. Також завантажено довідку про відсутність у учасника застосованих санкцій (файл під назвою «інші документи_12», сторінка 3, довідка № 18 від 04.03.2022р.)
Також завантажена ПП «АРТАР ПРЕКТ» довідка про відсутність вжиття до ПП «АРТАР ПРОЕКТ» будь яких санкцій « інші документи_12.pdf».
Копії довідок в pdf додаються.
3. Щодо причинне відхилення тендерної пропозиція учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» в зв’язку з тим, що пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», як це передбачено вимогами пункту 1 частини 1 статті 31 Закону
Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. В пункті 1.1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджується наданням довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яка повинна містити інформацію про найменування, кількість, тип, тощо. Для підтвердження наявності в Учасника та/або можливість залучення і використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 необхідно в складі пропозиції надати: копії документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або виписку з балансу, або договір оренди обладнання, чи договір підряду, або лист від балансоутримувача, щодо надання в оренду обладнання та/або інші документи.
Вищезазначені документи були надані учасником тендерної закупівлі та завантажені в систему Прозорро 06.03.2022р о 16-50 файл « наявність обладнання та МТБ_02_», сторінки відповідно до реєстру з 01 по 50. Завантажені сканкопії договору №ФА 01/12-2021-2 від 01.12.2021 р., витягу з балансу ТОВ «АТЕКС» та акту прийому-передачі (стор.8-12 файлу) є чинними і відповідають умовам тендерної документації. Також завантажено чинний договір субпідрядної організації ТОВ «Аналітика» з ТОВ «V-Авіа» та договори на оренду обладнання з ТОВ «АРТАР ПРОЕКТ»15.06.2019 р. №45-2019 ( стор.25-27 файлу).
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Зокрема, передбачено, що невірна назва документа(документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Так, у наданій учасником Довідці № 56 невірно вказані номери договорів в стовбцю 5 пунктів 1,9,10,11,12 і є посилання на інші номери договорів. Однак, самі додані документи є вірними. Стосовно літального обладнання в таблиці №56 в п.1 графа 2 зазначені ті самі номери повітряного судна, що і в доданому реєстраційному посвідченні повітряного судна №РП12151/1 (ст. 29 файлу « наявність обладнання та МТБ_02_»), сертифікату льотної придатності (ст. 29 файлу « наявність обладнання та МТБ_02_») та сертифікату перегляду льотної придатності (ст. 30 файлу « наявність обладнання та МТБ_02_»). Це свідчить про відповідність документів та незначну, формальну помилку в назві договору тільки в графі 5 п.1. Теж саме стосується і інформації в п.8-12 вказаної таблиці.
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції замовник дійшов до висновку щодо несуттєвості (формальності) допущених помилок у складі довідки № 56 від 04.03.2022 року на підставі розділу V пункту 3 Тендерної документації та ст.22 п.19 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. З якої причини укладено договір від 28.03.2022 № 021 (далі – Договір № 021) умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону учасника ТОВ «АРТАР ПРОЕКТ», яким недотримано вимоги частини 4 статті 41 Закону. Так, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРТАР ПРОЕКТ» надано проект Договору відповідно до Додатку 3 до тендерної документації від 04.03.2022 № 26. Згідно з пунктом 10.1 розділу 10 «Строк дії договору» вищезазначеного проекту договору, цей Договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 31 грудня 2022 року. Проте, згідно з пунктом 10.1 розділу 10 «Строк дії договору» Договору № 021, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, цей договір набирає чинності з дня його підписання сторонами і діє до 31.12.2023р.
28.03.2022 року між Виконавчим комітетом Божедарівської селищної ради та ПП «АРТАР ПРОЕКТ» було укладено договір № 021 на виконання робіт «Розробка комплексного плану просторового розвитку території Божедарівської територіальної громади (комплексний план). Розробка нормативної грошової оцінки всіх земель Божедарівської територіальної громади. Створення сучасної картографічної основи. Інвентаризація земель смт Божедарівка, с. Бикове, с. Болтишка, с. Водяне, с. Адамівмка, с. Кудашівка, окремих земельних ділянок (ДК 021:2015:71340000-3 «Комплексні інженерні послуги». Відповідно до умов закупівлі за номером UA-2022-01-21-010835-b , розділ «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі» визначено строк виконання робіт до 31 грудня 2023 року. В тендерній документації розділ 1 «Загальні положення» п.4.4. та в додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» також вказано термін виконання робіт до 31 грудня 2023 року. Саме на цих умовах було оголошено процедуру закупівлі та укладено вищевказаний договір.
Тому не вірно вказана дата в проекті договору можна розглядати як технічну, несуттєву, формальну помилку, що не створила та не створює негативних наслідків для закупівлі.
5. Щодо надання пояснень не відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «АРТАР ПРОЕКТ» як таку, що не відповідає вимогам, встановленим до учасника у тендерній документації, відповідно до вимог частини 1 статті 31 Закону.
Так, 21 січня 2022 року Виконавчий комітет Божедарівської селищної ради оприлюднив Тендерну Документацію на закупівлю робіт за предметом: «Розробка комплексного плану просторового розвитку території Божедарівської територіальної громади (комплексний план). Розробка нормативної грошової оцінки всіх земель Божедарівської територіальної громади. Створення сучасної картографічної основи. Інвентаризація земель смт Божедарівка, с. Бикове, с. Болтишка, с. Водяне, с. Адамівка, с. Кудашівка, окремих земельних ділянок». 24 січня 2022 року Виконавчий комітет Божедарівської селищної ради оприлюднив нову редакцію Тендерної Документації на закупівлю робіт. Так, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
01 лютого 2022 року було оприлюднено скаргу, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2022-01-21-010835-b, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників.
Згідно із ч. 17 статті 18 Закону, після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами 10 та 12 ст. 29, ч. 6 ст. 33, ч. 7 ст. 40 Закону. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Так, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3009-р/пк-пз від 14.02.2022 року, за результатами розгляду скарги КОНСОРЦІУМУ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" від 01 лютого 2022 року, було внесено зміни до Додатку 1 до Тендерної документації. В зв’язку із внесенням змін до Тендерної Документації даної закупівлі, нову редакцію Тендерної Документації було розміщено та відображено в електронній системі закупівель 28 лютого 2022 року.
Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону, Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Враховуючи вищенаведене, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було продовжено до 08 березня 2022 року.
При цьому, варто зауважити, що 24 лютого 2022 року у зв'язку з військовою агресією російської федерації проти України Указом Президента України № 64/2022 було введено воєнний стан по всій території України із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб. Так, при оприлюдненні оновленої Тендерної Документації 28 лютого 2022 року, по всій території України діяв воєнний стан.
Так, Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, Листом від 28.02.2022 року № 2024/02.0-7.1, засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні». Таким чином, ТПП України підтвердила, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі.
06 березня 2022 року ПП «АРТАР ПРОЕКТ» було надано Гарантію № BG/UA/03-2-00872, видану акціонерним товариством «Український будівельно – інвестиційний банк» 26.01.2022 року за № 1095/03-2 в пункті якої зазначено, що дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 цієї гарантії, не настане: 17.06.2022 року.
Варто звернути увагу, що у зв’язку із зміною строків процедури закупівлі, передбачалось, що на початку березня учасники закупівлі, зокрема і ПП «АРТАР ПРОЕКТ», мав би звернутись до Акціонерного Товариства «Український Будівельно-Інвестиційний Банк» (далі – Банк), юридична адреса: м. Київ, вул. ЧорноволаВячеслава, 8, задля отримання нової банківської гарантії. Проте, у зв’язку із воєнним станом та наявністю бойових дій на території Київської області та м. Києва, Банк (місцезнаходження якого на території, де велись бойові дії) не мав фактичної змоги видати відповідну гарантію (внести зміни до існуючої), у зв’язку із підвищеним ризиком небезпеки для життя та здоров’я співробітників.
Згідно із п. 3 банківської гарантії, складеної згідно із Формою забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від14 грудня 2020 року N 2628 за цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога).
Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта: Україна, 01135, місто Київ, вулиця Чорновола Вячеслава, будинок 8 та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії.
Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.
Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу.
Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією:
- відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю;
- ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією;
- ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Відповідно до п. 4 банківської гарантії, строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
- сплата бенефіціару суми гарантії;
- отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією;
- отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме:
• закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
• укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
• відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
• закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Так, враховуючи вищевикладене, варто зауважити наступне:
1) Після внесення змін до Тендерної Документації та опублікування оновленої Тендерної Документації 28 лютого 2022 року, кінцевий строк подання тендерних пропозицій було продовжено до 08 березня 2022 року. Після проведення оцінки пропозицій, шляхом застосування електронного аукціону було визначено ПП «АРТАР ПРОЕКТ» переможцем торгів. Враховуючи наявну банківську гарантію строком до 17 червня 2022 року та настання форс-мажорних обставин, засвідчених Листом ТПП України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме введення воєнного стану на всій території України, було взято до уваги, що банківська гарантія відповідала первинній Тендерній Документації та внаслідок непереборної сили не могла бути продовжена. Таким чином, банківська гарантія діяла до червня місяця та могла бути продовжена після стабілізації ситуації в державі.
2) 28 березня 2022 року було укладено Договір № 021 (далі – Договір) між Виконавчим комітетом Божедарівської селищної ради та ПП «АРТАР ПРОЕКТ» на виконання робіт з розробки комплексного плану просторового розвитку території Божедарівської територіальної громади (комплексний план); розробка нормативної грошової оцінки всіх земель Божедарівської територіальної громади; створення сучасної картографічної основи; інвентаризації земель смт Божедарівка, с. Бикове, с. Болтишка, с. Водяне, с. Адамівка, с. Кудашівка, окремих земельних ділянок. Таким чином, підписання Договору відпала необхідність у застосуванні банківської гарантії задля забезпечення тендерної пропозиції.
При цьому, у зв’язку із введенням воєнного стану від 24 лютого 2022 року та настанням форс-мажорних обставин, замовник врахував, що жоден із учасників не міг отримати нову банківську гарантію, яка відповідала б оновленим строкам. Враховуючи усі обставини, під час проведення закупівлі Замовник, не застосовуючи надмірний формалізм, дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Саме тому, зважаючи на незалежні від учасників обставини та виходячи із критеріїв розумності та об’єктивності, враховуючи кількісні та якісні показники, переможцем тендеру став учасник ПП «АРТАР ПРОЕКТ».
Станом на 15.06.2022 року банківська гарантія подовжена до 04 вересня 2022 року.
Додається лист банка № від 09 березня 2022 року, якій підтверджує неможливість надати банківську гарантію на початок березня 2022 року та оновлена банківська гарантія .
Таким чином, спираючись на вищевикладене, у діях Замовника відсутні ознаки порушень, а певні відхилення є несуттєвими та такими, що не створили та не створюють негативних наслідків для закупівлі.
Додається: - pdf файл зі ст.7-10 з файлу під назвою « наявність досвіду_04.pdf»;
- pdf файл ст.3 з файлу під назвою «інші документи_12» і ст.14 з файлу під
назвою « реєстр довідок згідно ст.17_08»;
- pdf файл під назвою «наявність обладнання та МТБ_02_»;
- файл, лист-гарантія від учасника стосовно продовження термінів б.г;
- оновлена електронна банківська гарантія в файлі «Гарантія» 4 МБ;
- pdf файл «гарантія pdf» оновленої банківської гарантії.
Номер:
18deace0ed8f4e64993079dea278a1e8
Назва:
Щодо висновку про результати моніторингу
Дата опублікування:
17.06.2022 08:42
Опис:
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 14.06.2022 р UA-2022-01-21-010835-b інформуємо про намір замовника оскаржити вказаний висновок, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (ч. 10 ст. 8) « у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду…». Також виконавчим комітетом Божедарівської селищної ради буде розміщено в електронній системі закупівель інформацію про відкриття провадження у справі не пізніше наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження.