• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Розробка комплексного плану просторового розвитку території Божедарівської територіальної громади (комплексний план). Розробка нормативної грошової оцінки всіх земель Божедарівської територіальної громади. Створення сучасної картографічної основи. Інвентаризація земель смт Божедарівка, с. Бикове, с. Болтишка, с. Водяне, с. Адамівка, с. Кудашівка, окремих земельних ділянок» (ДК 021:2015:71340000-3: «Комплексні інженерні послуги»)

Дана закупівля здійснюється на виконання Програми розвитку території Божедарівської територіальної громади на 2022-2023 роки, затвердженої рішенням Божедарівської селищної ради Камянського району Дніпропетровської області від 24.12.2021р. № 40-18/VІІІ та згідно технічного завдання, затвердженого рішенням Божедарівської селищної ради Камянського району Дніпропетровської області від 24.12.2021р. № 13-18/VІІІ

Завершена

10 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 151 500.00 UAH
Номер: 02c091c193d44036a2c4da09f98159d2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-23-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 23.05.2022 15:24 - 15.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 20.05.2022 № 8-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 20.05.2022 № 8-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-21-010835-b 21.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та недотримання вимог частини 16 статті 29 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов'язань за Договором, укладеним за результатами проведення торгів, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору. Також, необхідно здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановленого недотримання вимог частини 16 статті 29 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Божедарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.02.2022 № 25, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 03.02.2022 № 2202-р/пк-пз, роз’яснення від 31.01.2022 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 26.01.2022, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Артар Проект» (далі – ПП «Артар Проект»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2022 № 26, повідомлення про намір укласти договір, договір від 28.03.2022 № 021, укладений між Замовником та ПП «Артар Проект» (далі – Договір), додаткова угода від 31.05.2022 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Артар Проект» як таку, що не відповідає встановленим абзацем 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасників відповідно до законодавства. Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. В пункті 9 таблиці «Інші документи від Учасника», наведеної в розділі 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників – юридичних осіб) Додатку 1 до тендерної документації, зазначено, що учасником повинна бути надана в складі тендерної пропозиції довідка в довільній формі (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «АртарПроект» не надано вищезазначену довідку, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 9 таблиці, наведеної в розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Артар Проект» як такого, що надав забезпечення тендерної пропозиції, яке не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Так, згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 08.03.2022. Таким чином, дата закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має бути 07.07.2022 року включно. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект» 06.03.2022 надано Гарантію № BG/UA/03-2-00872, видану акціонерним товариством «Український будівельно – інвестиційний банк» від 26.01.2022 № 1095/03-2 в пункті 1 якої зазначено, що дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 цієї гарантії, не настане: 17.06.2022 року включно, що не відповідає вищезазначеним вимогам пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Також, за результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовник не скористався правом розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій», наданих в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект», як це передбачено вимогами частини 16 статті 29 Закону. Так, в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, зокрема – інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. В пункті 1.1 таблиці, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» підтверджується наданням довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, яка повинна містити інформацію про найменування, кількість, тип, тощо. Для підтвердження наявності в Учасника та/або можливість залучення і використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 необхідно в складі пропозиції надати: копії документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або виписку з балансу, або договір оренди обладнання, чи договір підряду, або лист від балансоутримувача, щодо надання в оренду обладнання та/або інші документи). Документи від гаранта виконання робіт повинні містити термін виконання робіт, найменування, кількість, тип обладнання та/або повітряного судна які плануються залучити; На виконання вищезазначених вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект» надана Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази від 04.03.2022 № 56 (далі – Довідка № 56). Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект» надано документи, які не відповідають інформації, зазначеній у Довідці № 56. Так, згідно з пунктом № 1 Довідки № 56, спеціальне повітряне судно АН-2 – серійний номер ІГ19125 залучене гарантом виконання аерознімальних робіт ТОВ «Аналітика» за договором від 20.12.2021 № 2012/21, проте, в складі тендерної пропозиції ПП «АРТАР ПРОЕКТ» надано Договір на виконання авіаційних робіт від 15.06.2019 № 45-2019, укладений між ТОВ «Аналітика» та ТОВ «Авіакомпанія «V-Авіа» згідно з яким ТОВ «Аналітика» замовляє, а ТОВ «Авіакомпанія «V-Авіа» виконує авіаційні роботи, а саме – транспортне супроводження аерофотознімальних робіт власними літаками Ан-2 шляхом надання їх в оренду, що не відповідає інформації щодо права використання спеціальним повітряним судном АН-2, яка міститься в пункті № 1 Довідки № 56. Крім того, в пунктах 9-12 Довідки № 56 зазначено, що GPS EPOCH 50 GNSSL1/L2 5213829601, GPS GRS-1L1/L2 596-02932, плотер А0 широкоформатний принтер НР DesignJet Т520 e Printer Black, БФП кольорового друку Epson L364 орендовані згідно з умовами Договору оренди обладнання від 01.12.2021 № АТ 01/12/2021-2. Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Артар Проект» надано договір, підтверджуючий надання ПП «Артар Проект» в оренду вищезазначеного обладнання, з іншим номером, ніж зазначено пунктах 9-12 Довідки № 56, а саме - Договір оренди обладнання від 01.12.2021 № ФА 01/12-2021/2, укладений між ПП «Артар Проект» та товариством з обмеженою відповідальністю фірмою «АТЕКС».
Період усунення порушень: 14.06.2022 15:14 - 01.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2022 15:14

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомляємо, що 23 червня 2022 року подано адміністративний позов про визнання протиправними та скасування висновку( в порядку ст.160 КАС України) до Дніпропетровського окружного адміністративного суду. Інформацію щодо відкриття провадження та його номер буде надано додатково протягом 1 робочого дня з моменту відкриття провадження.
Дата публікації: 24.06.2022 09:17
Дата відкриття провадження: 29.06.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 160/8738/22

Запити/Пояснення