-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг м. Павлоград
Завершена
14 625 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 126.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 126.75 UAH
Номер:
c8319f7e1931431aad5aa5b233c061d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-14-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2022 00:00
Період моніторингу:
14.04.2022 16:26 - 11.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
13.04.2022 № 133
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 та звернення Павлоградської окружної прокуратури вих. №04/63-1332 вих-22 від 23.03.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.04.2022 № 133
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
27 UA-2022-01-19-009127-a
19.01.2021 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (код ЄДРПОУ 26137720)
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону в частині не надання Замовником документів щодо обґрунтованого розрахунку технічного завдання з зазначенням конкретних вулиць з визначеними обсягами послуг.
За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016», ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710) відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2022-01-11-007658-a , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи зі змінами від 19.01.2022 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі – ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ»), повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2022, договір від 11.04.2022 №29, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.04.2022, від 21.04.2022, 27.04.2022.
На запит Східного офісу щодо надання обґрунтованого розрахунку технічного завдання з зазначенням конкретних вулиць з визначеними обсягами послуг, встановленими на підставі результатів діагностики й оцінення їхнього фактичного стану й обстежень, зафіксованих в актах дефектів чи інших документах (дефектні акти, інші документи) Замовником не надано документи, чим порушено частину 5 статті 8 Закону.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій та з урахуванням пояснення Замовника від 27.04.2022 тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» відхилено через невідповідність кваліфікаційним критеріям, які визначено у Додатку 1 до тендерної документації, яка містить, зокрема, вимогу щодо надання інформації для підтвердження наявності в Учасника власного асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі.
Однак, на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та позбавив учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» законного права, визначеного частиною 9 статті 26 Закону, виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим недотримано норму частини 1 статті 5 Закону, якою закріплені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Період усунення порушень:
06.05.2022 11:32 - 24.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2022 11:32
Оскарження висновку в суді
Опис:
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про скасування висновку
Дата публікації:
19.05.2022 08:41
Дата відкриття провадження:
13.07.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
160/7098/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
b0e7da6e38264c6a894f9cee822ff2cf
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.04.2022 08:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2022 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
0c90011741e343da88be164d62d84f94
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.04.2022 10:43
Опис:
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Очікувану вартість визначено керуючись річною потребою, співставляючи очікувану вартість закупівлі з попередніми роками.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 3 тендерної документації.
Обґрунтування бюджетного призначення: рішення Павлоградської міської ради від 14.12.2021 р.№ 522-16/VIII «Про міський бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2022 рік».
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Управління оприлюднило план закупівель Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2022-01-11-007658-a на електронному майданчику - Закупівля на prozorro.gov.ua відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про розміру бюджетного призначення по всім закупівлям Управління оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради (https://pavlogradmrada.dp.gov.ua) в розділі рішення, а семе: рішення Павлоградської міської ради від 14.12.2021 р.№ 522-16/VIII «Про міський бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2022 рік».
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі по план закупівель Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2022-01-11-007658-a Управлінням оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради (- Офіційний сайт Павлограда - https://pavlogradmrada.dp.gov.ua -) в розділі інформація від УКГБ - Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: Протокол УО № 3 вiд 19.01.2022 р., Технiчне завдання Затвердженне
2) Відповідно до частини 3 розділу ІІ «Особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301
Таким чином, предмет закупівлі поточного ремонту доріг визначається за кожним окремим лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури, яким є дорога.
У Законі України «Про автомобільні дороги» визначено, що вулиця – це автомобільна дорога, призначена для руху транспорту і пішоходів, прокладання наземних і підземних інженерних мереж у межах населених пунктів.
Чому при проведенні вищевказаної закупівлі не зазначено адреси конкретних об’єктів надання послуг ?
Відповідно до п. 3.9. ДБН А.2.2-3:2014 :
«3.9 Лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури Наземні, надземні або підземні лінійні об’єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.».
Закон України «Про автомобільні дороги» від 08.09.2005 № 2862-IV автомобільна дорога Лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» в загалі не діючий з 01.01.20022 року.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України «Про стандартизацію», розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163 «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації» та за пропозицією ТК 307 «Автомобільні дороги і транспортні споруди» (протокол від 22.08.2019 № 30) НАКАЗУЮ:
1. Внести до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 20 грудня 2017 р. № 434 «Про прийняття національних нормативних документів та скасування чинності національних нормативних документів» (далі - наказ) такі зміни:
1.1. Позицію 3 вилучити з пункту 1 наказу;
1.2. Доповнити наказ пунктом 1.2, а саме:
1.2. Прийняти національний стандарт з наданням чинності з 01 січня 2022 року:
1. ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання
- Вперше
Відповідно Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” тендерна документація повинна містити місце надання посли - 51400, Україна, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, на всій території міста. (відповідно до п. 4.3. розділу 1 тендерної документації).
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID: 6c82df409889463e8958bb39357b9597, Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-19-009127-a Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2022-01-11-007658-a) не порушило норм чинного Законодавства України.
Номер:
5a1295559cad4587a04552326853b6fc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2022 17:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2022 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
00c0be3737e44517a414d86915c65006
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
21.04.2022 09:01
Опис:
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
1) Чому при проведенні вищевказаної закупівлі не зазначено адреси конкретних об’єктів надання послуг?
Згідно з п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, як місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Відповідно до п. 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.04.2020 року № 708, під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об`єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163,
та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
В свою чергу, відповідно до п. 3.9 ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", які встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, лінійний об`єкт інженерно-транспортної інфраструктури - це наземні, надземні або підземні лінійні об`єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо.
Відповідно до п. 3.12 ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" об`єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об`єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Відповідно до положень п. 4 Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", які застосовують для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування (далі - автомобільні дороги), ремонти направлені на забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг - сукупності транспортно-експлуатаційних показників, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України "Про автомобільні дороги", "Про автомобільний транспорт", "Про дорожній рух" та Постанови Кабінету Міністрів України "Про правила дорожнього руху".
Встановлюється два види ремонтів: - капітальний ремонт; - поточний ремонт, який поділяється на середній та дрібний. Поточний дрібний ремонт - підтримання транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг шляхом усунення незначних пошкоджень окремих елементів дороги, що виникли в процесі експлуатації (п.3.5 ГБН Г.1-218-182:2011); Поточний середній ремонт - відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів
зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог (п 3.6 ГБН Г.1-218-182:2011).
Предметом закупівлі відкритих торгів є послуга: «Поточний ремонт доріг м. Павлоград» за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
В тендерній документації зазначені місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 51400, Україна, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, на всій території міста, Послуги 16365 м2.
Тобто, місцем надання послуг є м. Павлоград, на всій території міста.
Відповідно до положень ст.1 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів.
Згідно ст.1 Закону України "Про благоустрій населених пунктів" вулично-дорожня мережа - це призначена для руху транспортних засобів і пішоходів мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньо-квартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху.
Відповідно до п.п. 1.2.1 п. 1.2 Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 року № 154, до об`єктів благоустрою населених пунктів належать:
Території загального користування:
а) парки (гідропарки, лугопарки, лісопарки, парки культури та відпочинку, парки-пам`ятки садово-паркового мистецтва, спортивні, дитячі, історичні, національні, меморіальні та інші), рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики;
б) пам`ятки культурної та історичної спадщини;
в) майдани, площі, бульвари, проспекти;
г) вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки, майданчики для паркування транспортних засобів;
1.2.5. До елементів благоустрою належать:
а) покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, бульварів, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і правил (підпункт "а" підпункту 1.2.5 пункту 1.2 розділу 1).
Роботи з ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів поділяють на такі види:
- капітальний ремонт;
- поточний ремонт (ремонт вулично-дорожньої мережі та штучних споруд поділяється на середній та дрібний);
- утримання (п. 1.3 розділу 1 Порядку проведення ремонту та утримання об`єктів благоустрою населених пунктів).
З урахуванням вищенаведеного, Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради зауважує, що зазначення УКГБ місця надання послуги "51400, Україна, Дніпропетровська обл., м. Павлоград, на всій території міста ", за предметом закупівлі "«Поточний ремонт доріг м. Павлоград»" конкретизувавши місце зазначивши " на всій території міста ", УКГБ, на своє переконання, вказало місце надання послуги та не порушило вимоги п. 3 розділу II Порядку 708 та вимоги п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Також, тендерна документація містить :
Додаток 3
до тендерної документації
Технічне завдання
на Поточний ремонт доріг м. Павлоград
16365 м2
Отже, як вбачається із зазначених обставин, в технічному завданні місце надання послуг з Поточний ремонт доріг м. Павлоград чітко визначено опис місця наданих послуг.
Враховуючи, що тендерна пропозиція оголошена з ціллю здійснення поточного ремонту доріг м. Павлоград, УКГБ вірно визначив місце надання послуг у тендерній документації, та не має порушення УКГБ вимоги п. 3 розділу II Порядку 708 та вимоги п. 6 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради, додатково зазначає, що подібної правової позиції дотримується
у постанові від 10 грудня 2019 року у справі №160/9513/18, Верховний Суд дійшов аналогічних висновків.
Також відповідну правову позицію Верховний Суд висловив, зокрема, у постановах від 05 березня 2020 року в справі №640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі №160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі №160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі №160/11304/19, від 21 січня 2021 року в справах №240/9993/19, №400/4458/19, №420/3411/19 та №480/3179/19, від 28 січня 2021 року в справі №160/12925/19, від 05 лютого 2021 року в справі №160/4347/19, від 19 квітня 2021 року в справі №1.380.2019.006879 та від 13 травня 2021 року в справі №160/13090/19.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради не має технічної змоги надати зазначені постанови у зв’язку з тим, що сайт http://reyestr.court.gov.ua/ Єдиний державний реєстр судових рішень не працює, можливо з дією Указу Президента України від 23.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами).
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID: 6c82df409889463e8958bb39357b9597, Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-19-009127-a Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2022-01-11-007658-a) не порушило норм чинного Законодавства України.
Номер:
e323249bee504e1ea647f73ce713825f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.04.2022 18:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2022 00:00
Опис:
Питання 3 у файлі
Номер:
39c6a7a93f3d4736b8615c6e07035ce1
Назва:
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає пояснення (інформацію та документи):
Дата опублікування:
27.04.2022 08:27
Опис:
Надавати 24 години на усунення недоліків не потрібно, тому, що невідповідності викладені в пунктах 1, 3, 4, 5, 6, 7 не підлягають усуненню. (Згідно частини 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю).
Звертаємо увагу, що вимоги до документів, які мають бути надані Учасником (ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" ) для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій; 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4. Наявність фінансової спроможності) викладені у формі таблиці наявній у Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги, що стосуються підтвердження наявності в Учасника (ТОВ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ") власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, а також транспортна схема не включені до кваліфікаційних критеріїв (викладені окремо), а отже правила встановлені частиною 16 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» (надання 24 годин на усунення невідповідностей) до невідповідностей у документах які стосуються асфальтобетонного заводу не застосовуються.
Стосовно іншої запитуваної інформації відповідь вже надана за № 255 від 21.04.2022 року.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради просить в подальшому питання зазначати більш конкретно для отримання обґрунтованої відповіді.
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради під час проведення закупівлі – відкриті торги (ID: 6c82df409889463e8958bb39357b9597, Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-19-009127-a Закупівля на prozorro.gov.ua, Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2022-01-11-007658-a) не порушило норм чинного Законодавства України.
Додатки :
1. Протокол УО № 12 вiд 16.03.2022 року.
2. Відповідь № 255 від 21.04.2022 року.