• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт доріг м. Павлоград

Завершена

14 625 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 126.75 UAH
Номер: c8319f7e1931431aad5aa5b233c061d7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-14-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 14.04.2022 16:26 - 11.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 13.04.2022 № 133 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 та звернення Павлоградської окружної прокуратури вих. №04/63-1332 вих-22 від 23.03.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 13.04.2022 № 133 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 27 UA-2022-01-19-009127-a 19.01.2021 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (код ЄДРПОУ 26137720) Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 5 статті 8 Закону в частині не надання Замовником документів щодо обґрунтованого розрахунку технічного завдання з зазначенням конкретних вулиць з визначеними обсягами послуг. За результатами розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини 1 статті 5 Закону. За результатами аналізу питань відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016», ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710) відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2022-01-11-007658-a , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи зі змінами від 19.01.2022 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (далі – ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ»), повідомлення про намір укласти договір від 23.03.2022, договір від 11.04.2022 №29, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.04.2022, від 21.04.2022, 27.04.2022. На запит Східного офісу щодо надання обґрунтованого розрахунку технічного завдання з зазначенням конкретних вулиць з визначеними обсягами послуг, встановленими на підставі результатів діагностики й оцінення їхнього фактичного стану й обстежень, зафіксованих в актах дефектів чи інших документах (дефектні акти, інші документи) Замовником не надано документи, чим порушено частину 5 статті 8 Закону. Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій та з урахуванням пояснення Замовника від 27.04.2022 тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» відхилено через невідповідність кваліфікаційним критеріям, які визначено у Додатку 1 до тендерної документації, яка містить, зокрема, вимогу щодо надання інформації для підтвердження наявності в Учасника власного асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі. Однак, на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та позбавив учасника ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» законного права, визначеного частиною 9 статті 26 Закону, виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим недотримано норму частини 1 статті 5 Закону, якою закріплені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Період усунення порушень: 06.05.2022 11:32 - 24.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.05.2022 11:32

Оскарження висновку в суді

Опис: ПОЗОВНА ЗАЯВА про скасування висновку
Дата публікації: 19.05.2022 08:41
Дата відкриття провадження: 13.07.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 160/7098/22

Запити/Пояснення