-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг м. Павлоград
Завершена
14 625 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 126.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 126.75 UAH
Період оскарження:
19.01.2022 15:39 - 16.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
прекваліфікація
Номер:
43c7eadfa5fc4594a6b033463cab99a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-19-009127-a.b2
Назва:
прекваліфікація
Вимога:
У зв'язку з порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», воєнним станом в Україні, з огляду на те, що відповідна процедура з поточного ремонту взагалі не на часі вимагаємо скасувати відповідну процедуру
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Павлоград.docx 17.03.2022 15:38
- Протокол № 12 від 16.03.2022 р..pdf 18.03.2022 10:32
Дата подачі:
17.03.2022 15:38
Вирішення:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", ЄДРПОУ – 40838605, Україна, 65084, Одеська обл., місто Одеса, БУЛЬВАР ФРАНЦУЗЬКИЙ, будинок 85.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам ст. 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі”.
№ п/п Вимоги тендерної документації (ТД) Невідповідність тендерної пропозиції
1 Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів (файлів), що вимагаються згідно з умовами тендерної документації, з:
реєстром документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника;
Усі файли, завантажені Учасником, повинні містити скановані копії сторінок перелічених вище документів лише у форматі pdf. ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» завантажило у складі своєї тендерної пропозиції 60 документів (файлів), що не відповідає Реєстру (вих. № 12 від 19.02.2022) наданим Учасником, де зазначена кількість 16 документів (файлів), також назви документів у Реєстрі (вих. № 12 від 19.02.2022) не відповідають назвам фактично наданих документів Учасником. Крім того, в реєстрі взагалі відсутні наступні документи:
17_[19-02-2022 22.40.56]Виписка з ЄДР;
20_[19-02-2022 22.40.56]Витяг від 28.01.22;
27_[19-02-2022 22.40.56]Гарантійний лист про довкілля;
29_[19-02-2022 22.40.56]Гарантія про забезпечення виконання договору;
31_[19-02-2022 22.40.56]Декларація ЕДУ;
62_[19-02-2022 22.40.56]Лист-роз'яснення про засвідчення документів;
73_[19-02-2022 22.40.56]Про субпідрядника;
79_[19-02-2022 22.40.56]Реєстр.
2 Згідно п. 4 Додатку 1 до тендерної документації учасником надається копія «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний та попередній звітний періоди. Cереднє арифметичне значення річних оборотів має бути не менше 99% від суми пропозиції.
Згідно ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» не надало річну звітність за останній та попередній звітні періоди, що не відповідає п. 4 Додатку 1 до тендерної документації, та ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
3 Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасником надається довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, видана не раніше оприлюднення інформації про закупівлю, а також довідка з обслуговуючого банку про відкриті на ім’я учасника рахунки. Відсутня довідка з Акціонерного банку «ПІВДЕННИЙ» (ЄДРПОУ 20953647) про відсутність заборгованості за кредитами, що не відповідає Додатку 2 до тендерної документації.
4 Згідно п.6 Розділу 3 тендерної документації учасник надає лист-гарантію за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі або представника учасника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником в технічному завданні (специфікації) (Додаток 3 до тендерної документації) та у відповідності до умов тендерної документації Відсутній лист-гарантія за підписом керівника або уповноваженої посадової особи учасника закупівлі або представника учасника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником в технічному завданні (специфікації) (Додаток 3 до тендерної документації) та у відповідності до умов тендерної документації, що не відповідає п.6 Розділу 3 тендерної документації.
5 Згідно Додатку 1 тендерної документації учасник надає інформацію про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), згідно Таблиці №1 Відсутня інформація про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів), згідно Таблиці №1, що не відповідає Додатку 1 тендерної документації.
6 Згідно Додатку 1 тендерної документації учасник надає картка(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Відсутня (ні) картка(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України, що не відповідає Додатку 1 тендерної документації.
7 Згідно Додатку 1 тендерної документації учасник надає копію сертифіката або свідоцтва про повірку (перевірку) дозатора(ів) вагового(их)). Відсутня копія сертифіката або свідоцтва про повірку (перевірку) дозатора(ів) вагового(их)), що не відповідає Додатку 1 тендерної документації.
8 Згідно п. 2 Додатку 1 тендерної документації учасник надає скан-копії оригіналів документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці (протокол засідання комісії з перевірки знань, посвідчення) осіб, що зазначені у довідці. У довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання послуг (вих. № 8 від 19.02.2022) зазначено 25 осіб, однак документи (і то лише протоколи) , що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці наявні лише в чотирьох осіб, а саме: директора Ромащенко Володимира Олександровича, головного механіка Коваля Сергія Васильовича, майстра дільниці Луцького Івана Анатолійовича, майстра дільниці Саліна Сергія Володимировича. . При цьому посвідчення на вищевказаних осіб не надані. На інших осіб зазначених у довідці жодних документів що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці не надано. Отже, тендерна пропозиція в цій частині не відповідає п. 2 Додатку 1 тендерної документації.
9 Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник надає Копія протоколу (виписки з протоколу), або копія рішення засновників (або учасників), копія наказу про призначення, копія довіреності, доручення, або копія іншого документа, який підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору Відсутня копія протоколу (виписки з протоколу), або копія рішення засновників (або учасників), копія наказу про призначення, копія довіреності, доручення, або копія іншого документа, який підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору, що не відповідає Додатку 2 до тендерної документації.
10 Згідно ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою і додатковою відповідальністю» учасник повинен надати Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Відсутнє Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства, що не відповідає ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою і додатковою відповідальністю».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
неправомірне відхилення
Номер:
8238fe3d9ba048abae324200cb1d37cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-19-009127-a.b1
Назва:
неправомірне відхилення
Скарга:
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій UA-2022-01-19-009127-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" повідомляє про неправомірне відхилення його тендерної пропозиції, а саме:
По-перше, тендерна документація на проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою по предмету закупівлі «Поточний ремонт доріг м. Павлоград» не містить жодних особливих вимог щодо складання реєстру документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника.
Твердження, що учасник завантажив у складі своєї тендерної пропозиції 60 документів (файлів), що не відповідає Реєстру (вих. № 12 від 19.02.2022) наданим Учасником, де зазначена кількість 16 документів (файлів), також назви документів у Реєстрі (вих. № 12 від 19.02.2022) не відповідають назвам фактично наданих документів Учасником, взагалі не має будь якого підґрунтя та відповідно такі вимоги у тендерній документації щодо відповідності у реєстрі назв файлів та кількості цих файлів документам наданим у складі пропозицій учасників взагалі відсутні!
Крім того, відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації, п. 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 визначено перелік формальних помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції й відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника!
При цьому, в інших учасників цих закупівель також реєстри наданих документів не співпадають з фактично наданими документами та кількість завантажених файлів у складі пропозиції. Так наприклад, у реєстрі ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ 2016" зазначено 27 документів, при цьому завантажено 13 файлів, а в наявності значно більше наданих документів з назвами, які взагалі не відповідають, а ні назвам файлів, а ні назвам зазначеним у реєстрі!
Це пряме порушення основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників визначених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге, стосовно інших «виявлених» порушень та невідповідностей зазначаємо наступне. При розгляді тендерних пропозицій будьте більш уважними. У складі пропозиції наявні документи:
- фінансова звітність товариства;
- лист щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам за предметом закупівлі, що визначені замовником в технічному завданні (специфікації) (Додаток 3 до тендерної документації);
- інформацію про наявність асфальтобетонного заводу;
- документи що підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання тендерної пропозиції та договору;
- тощо.
Крім того повідомляємо, що відповідно до наданих у складі пропозиції документів, відкритих баз даних, які замовник повинен вивчати самостійно при розгляді пропозиції не повинно виникати питання щодо необхідності надання учасником рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, що приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства у зв’язку з незначною сумою ваших торгів відповідно до вартості чистих активів нашого товариства.
По-третє, стосовно інших невідповідностей, які дійсно мають місце в тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" замовником грубо порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Відповідна вимога законодавства є обов’язком замовника!
Пунктом 8 розділу 3 тендерної документації, частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Проте, замовником не надано 24 години на усунення виявлених невідповідностей.
Відповідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та з урахуванням п. 9 Положення про державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43 наказом Державної аудиторської служби України від 27.02.2022 № 84 зупинлено заходи державного фінансового контролю та аналогічно зупинене розгляд скарг Постійно діючою комісією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Проте, якщо ви вважаєте, що у період коли всі доброчесні громадяни боронять нашу державу від дій окупантів ця ланка не охоплена контролем ви дуже помиляєтесь! Щодо забезпечення керованості державою в умовах воєнного стану ознайомтесь, будь ласка, з Законом України «Про правовий режим воєнного стану».
З огляду на вищезазначене повідомляємо, що відповідна процедура з поточного ремонту взагалі не на часі та не зловживайте звільненням публічних закупівель з під контролю.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Павлоград.docx 17.03.2022 15:31
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
17.03.2022 15:31